×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
Jimmy Leenders beweert wel dat de kans dat Korotaev de club gaat overnemen steeds kleiner wordt, maar draagt daartoe bitter weinig bewijs aan. Er staat werkelijk helemaal niets nieuws.
vr 30 november 2018 om 01:02 - 30 november 2018 om 01:02 # 74890
zon
Hahaha Roborob,
Waar zei het platform dat dan? Gelukkig hebben ze maar 37 reacties geplaatst, is makkelijk om te kijken.
Verder lul jij ook maar wat. Want toen werd ook gezegd dat het onderzoek gestart was, en daar ging jij haarfijn in mee.


roborob schreef:IGNACEOFFERMANSTHAILAND juist. De KNVB START een onderzoek. Nu pas. Maar er waren weer mensen die beweren dat ik door de mand was gevallen omdat zo zeker wisten dat KNVB al bezig was en alles al aangeleverd was bij KNVB voor onderzoek.
25-10-2018 om 08:15
do 29 november 2018 om 20:58 - 29 november 2018 om 20:58 # 74786
RoboRob
Goh wat raar Materazzi. AK kamp zegt dat KNVB onderzoek niet is begonnen.

En dan viel ik door de mand PlatformRJC was het? Ik zat er naast met dat KNVB onderzoek niet had gestart?

Ja jongens. Veel plezier nog in de zandbak.
do 29 november 2018 om 19:40 - 29 november 2018 om 19:40 # 74730
viro
butcher

Bedankt voor het plaatsen weer.
do 29 november 2018 om 08:16 - 29 november 2018 om 08:16 # 74548
butcher


annemiiek mommers
ANALYSE RODA JCMenig supporter zou nog steeds niets liever zien, maar de kans dat Aleksei Korotaev binnen afzienbare tijd Roda JC gaat overnemen wordt alsmaar kleiner. Nog geen twee jaar nadat hij met veel bombarie werd gepresenteerd, lijkt de deur in Kerkrade langzaam dicht te vallen voor de Zwitserse Rus.
DOOR JIMMY LEENDERS

KERKRADE

De groep ondernemers die uit naam van Roda-eigenaar Frits Schrouff de club grondig aan het saneren is, werkt op dit moment aan een nieuw fundament zónder buitenlands geld. In een persbericht dat gisteren werd verspreid, klonk het letterlijk: ‘vanaf seizoen 2019-2020 wil de club op eigen kracht en zonder vreemd kapitaal verder’. Volgens een woordvoerder van de club en Carel Bouckaert, die het woord voert namens de ondernemers, moeten deze woorden niet verkeerd geïnterpreteerd worden. Bouckaert zegt dat het ondernemersgezelschap Korotaev nog altijd een ‘warm hart’ toedraagt. Mocht de man die momenteel twintig procent van de aandelen bezit toch met meer geld over de brug komen, dan zijn de plannen zo weer aangepast, aldus Bouckaert.

Wiertz

Gisteren werd de voormalige G6 omgedoopt tot de ‘Stichting Samen Roda JC’. Het ondernemerscollectief is uitgebreid met Dionne Wiertz. Saillant, aangezien de onderneemster vorig jaar al eens in beeld was om de aandelen van Schrouff te gaan beheren. Destijds was één van haar eisen dat de club niet langer in zee zou gaan met buitenlandse investeerders. Of dat standpunt overboord is gegaan nu ze alsnog haar intrede maakt in de Roda-top, is onduidelijk. Wiertz wil deze week nog geen antwoord geven op vragen over haar rol.

Openheid van zaken

Voordat het überhaupt tot een overname kan komen, moet Korotaev eerst worden gescreend door de KNVB. Elke investeerder die meer dan 25 procent van de aandelen van een betaald voetbalclub wil verwerven, is verplicht vooraf openheid van zaken te geven.

Volgens een nieuwe richtlijn, sinds afgelopen zomer van kracht, moet bijvoorbeeld worden aangetoond hoe Korotaev aan zijn geld is gekomen.

Dat onderzoek is nog niet begonnen, bevestigt zijn woordvoerder François Gonin. Reden daarvoor is dat de zakenman nog steeds verwikkeld is in verschillende juridische procedures in Dubai. „Dat maakt het een stuk lastiger, dus we wachten eerst tot die zijn afgerond.” De woordvoerder houdt overigens vol dat Korotaev nog steeds voornemens is Roda over te nemen. „Aan die ambitie is niets veranderd.”

Toekomstplannen

Van Roda-eigenaar Frits Schrouff is bekend dat hij het wachten op zijn mede-aandeelhouder ondertussen beu is. En wie goed luistert naar directeur Harm van Veldhoven merkt dat hij, hoewel misschien niet keihard uitgesproken, niks op heeft met de route-Korotaev.

Het was in februari 2017 dat de Zwitserse Rus de ambitie uitsprak Roda JC binnen vijf jaar naar de Champions League te loodsen. Weinig realistisch, was toen al voor iedereen duidelijk.

Intussen houdt Roda enkel nog in het achterhoofd rekening met een volledig overname door Korotaev. In de toekomstplannen van de clubleiding speelt de verlosser van 2017 nog nauwelijks een rol.
do 29 november 2018 om 07:21 - 29 november 2018 om 07:21 # 74544
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement