×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
Helemaal fout, Robert. MVV-Roda heeft niks met het spelletje te maken. De vraag was dan ook niet 'wie het beste tot voetballen komt', maar wie de ander het liefst wilde opvreten. Nu de wedstrijd gespeeld is weten we die dat was.

MVV was klaar voor Roda en als antwoord wij hebben geprobeerd te 'voetballen'. Dank daarvoor.
di 20 november 2018 om 21:54 - 20 november 2018 om 21:54 # 72667
butcher


RODA JC

De man die zich bij de laatste wedstrijd tussen Roda JC en MVV met zijn doelpunt tot de held van Kerkrade ontpopte, is er dit keer niet bij. Verdediger Daryl Werker kampt nog steeds met een blessure aan zijn bovenbeen en moet verstek laten gaan. Ondanks zijn afwezigheid op het veld, speelde hij vooraf wel een voorname rol. De aanvoerder bereidde samen met Mitchel Paulissen, ook een kind van de club, zijn teamgenoten voor op wat ze morgen kunnen verwachten.

Trainer Robert Molenaar wil ook weer niet te lang stilstaan bij de ambiance van de derby. „Als je daar te veel aandacht aan spendeert, kun je je spelers ook angst inpraten. De emoties zullen hoog oplopen, maar het is juist de kunst om die te beteugelen. Het wordt de vraag wie onder weerstand het beste tot voetballen komt.”

Vermoedelijke opstelling:

Muyters, Dijkhuizen, Van Eijma, Jensen, Vansteenkiste, El Makrini, Milts, Van Velzen, Paulissen, Simakala, Engels

MVV - Roda JC

Zondag, 12.15 uur
za 17 november 2018 om 08:34 - 17 november 2018 om 08:34 # 71330
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement