×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher



Roda JC ontvangt in de week voorafgaand aan de derby tegen MVV de enige ploeg die nog zonder winst is na twaalf wedstrijden in de eerste divisie: Helmond Sport. Er is in Europa maar één ploeg die qua zeges slechter startte dan de Brabanders: het Bulgaarse FK Vereja wacht al veertien duels op een overwinning. „Het zijn echter geen eclatante verliespartijen bij Helmond”, nuanceert Roda-trainer Robert Molenaar de situatie. „Maar het betekent wel dat er van vertrouwen weinig sprake zal zijn.” De coach moet het tegen Helmond stellen zonder vijf geblesseerde spelers: Niels Verburgh (knie), Daryl Werker (bovenbeen), Nicky Souren (hoofd), Ognjen Gnjaticc (hamstrings) en Roshon van Eijma (knie) zijn er allemaal niet bij. Daar staat tegenover dat Gyliano van Velzen weer terugkeert.

Vermoedelijke opstelling

Muyters, Dijkhuizen, Zotti, Jensen, Vansteenkiste, El Makrini, Milts, Van Velzen, Paulissen, Simakala, Engels

Roda - Helmond Sport

Vanavond, 20.00 uur
vr 09 november 2018 om 08:00 - 09 november 2018 om 08:00 # 70280
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement