×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher
DOOR ONZE VERSLAGGEVER

SITTARD

Roda JC en Fortuna Sittard komen allebei op 19 december in actie in de achtste finales van de KNVB-beker. Roda speelt om 20.45 uur thuis tegen Ajax, Fortuna krijgt om 19.45 uur SC Cambuur op bezoek.

Omdat Roda en Cambuur een midweeks bekerduel moeten afwerken, zijn hun wedstrijden in de eerste divisie verplaatst. Dat heeft ook gevolgen voor MVV, dat op vrijdag 21 december in eigen huis tegen Cambuur zou spelen. Die wedstrijd is, net als FC Den Bosch - Roda JC, verplaatst naar zondag 23 december.

De wedstrijden in de derde bekerronde beginnen op dinsdag 18 december met Willem II - AFC, FC Twente - RKC en AZ - PEC Zwolle. Op woensdag wordt -naast de duels van de Limburgse clubs- ook ODIN ‘59 - Heerenveen afgewerkt.

Titelhouder Feyenoord speelt op donderdag tegen FC Utrecht. Dan is ook Kozakken Boys - Vitesse.

Roda ontvangt Ajax in beker
DOOR ONZE VERSLAGGEVER

AMSTERDAM

Roda JC ontvangt in de achtste finales van de KNVB-beker Ajax. Ook Fortuna lootte een thuiswedstrijd: SC Cambuur komt naar Sittard.

Roda JC won woensdag in de tweede ronde moeizaam van de amateurs van Urk: 0-1. Ajax rekende die avond simpel af met Go Ahead (3-0).

Fortuna schakelde in de tweede ronde NEC uit. Cambuur rekende niet zonder moeite af met de amateurs van Koninklijke HFC (2-1). Bekerhouder Feyenoord ontvangt FC Utrecht.

De wedstrijden in de achtste finales worden gespeeld op 18, 19 en 20 december.

De loting: Roda JC - Ajax, Fortuna Sittard - Cambuur, Willem II - AFC, ODIN ‘59 - sc Heerenveen, FC Twente - RKC, Feyenoord - FC Utrecht, AZ - PEC Zwolle, Kozakken Boys - Vitesse.
wo 07 november 2018 om 09:49 - 07 november 2018 om 09:49 # 69996
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement