×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher

DOOR JIMMY LEENDERS

KERKRADE

Diverse supportersgroepen van Roda JC hebben de fans op de Koempeltribune opgeroepen weg te blijven bij de thuiswedstrijd van aanstaande vrijdag tegen Helmond Sport. De fans zijn verbolgen over de houding van diverse beveiligers op de tribune van de fanatieke aanhang. De suppoosten zouden zich te agressief gedragen, zo is het verwijt. In een statement op Facebook beklagen de supportersverenigingen zich over de houding van Roda. „Voor ons is de maat meer dan vol. Wij staan achter Roda, in sportief goede en bittere tijden, maar wij laten ons niet alles welgevallen.”

Bij Roda JC hebben ze kennis genomen van de oproep. De clubleiding heeft inmiddels contact gehad met de supportersgroepen. „Dit is niet prettig, want we hebben al problemen genoeg”, reageert algemeen en technisch directeur Harm van Veldhoven. Hij wil deze week in gesprek met de fans en hoopt dat voor vrijdag de kou uit de lucht is.
wo 07 november 2018 om 09:48 - 07 november 2018 om 09:48 # 69995
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement