×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


FC LIMBURG
Kwakkelend Roda wacht lastig tussendoortje in Urk
Een paar dagen na het teleurstellende gelijkspel tegen Jong AZ moet Roda JC alweer richting het noorden, ditmaal voor een bekerduel. De ploeg van Robert Molenaar speelt in de tweede ronde van de KNVB-beker tegen SV Urk. Bij de hoofdklasser uit Flevoland wordt handenwrijvend uitgekeken naar het treffen met Roda. Naar verwachting zullen er ongeveer tweeduizend toeschouwers langs de lijn staan op sportpark de Vormt.

Voor Molenaar en zijn ploeg is de bekerontmoeting allesbehalve een vermakelijk ‘tussendoortje’. Roda bungelt op de twaalfde plaats van de eerste divisie en steekt bepaald niet in grootse vorm. Toch zullen er, met het oog op het stroeve verloop van de competitie, wat spelers gespaard worden. Wie dat precies zijn, wil de trainer nog niet kwijt. Al is wel zeker dat Van Velzen en Verburgh er niet bij zijn omdat ze nog herstellen van een blessure. Ook Väyrynen (ziek) en Werker (last van de lies) ontbreken. Dat er gerouleerd wordt, wil volgens Molenaar niet zeggen dat Roda het licht opneemt tegen Urk. „Je kunt zo’n wedstrijd eigenlijk alleen maar verliezen. Je moet het een beetje slim doen”, weet de trainer. „Als je snel scoort, kan het vrij vlot gaan en breng je zo’n wedstrijd vrij gemakkelijk tot een eind. Maar als op achterstand komt, kan het hartstikke lastig worden.”

Vermoedelijke opstelling:

Muyters, Schlösser, Van Eijma, Jensen, Vansteenkiste, El Makrini, Gnjatic, Milts, Remans, Simakala, Engels
di 30 oktober 2018 om 06:35 - 30 oktober 2018 om 06:35 # 68158
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement