×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


RODA JC

Na enkele lastige weken wacht Roda JC nu een paar duels waarin het maximale resultaat moet worden gehaald. In zeven dagen tijd speelt de ploeg van Robert Molenaar drie keer uit. Vandaag treft Roda in Wijdewormer Jong AZ, dinsdag moeten de Kerkradenaren in het bekertoernooi naar SV Urk en een paar dagen later wacht Jong FC Utrecht. Een amateurploeg en twee laagvliegers uit de eerste divisie: een uitgelezen kans om punten te sprokkelen en aan het zelfvertrouwen te werken.

Bij Jong AZ (vijftiende) hebben ze met Ferdy Druijf de topscorer in huis. Roda zal de spits vermoedelijk proberen te beteugelen door met vijf verdedigers aan te treden. Dat zou betekenen dat er voor jeugdspelers Roshon van Eijma en Nicky Souren opnieuw een plekje bij de eerste elf is. Spits Tim Väyrynen (ziek) is onzeker.

Vermoedelijke opstelling Roda JC

Muyters, Dijkhuizen, Van Eijma, Werker, Jensen, Vansteenkiste, Gnjatic, Souren, Paulissen, Simakala, Engels.

Jong AZ - Roda JC, vandaag 20.00 uur
vr 26 oktober 2018 om 06:33 - 26 oktober 2018 om 06:33 # 67441
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 01 april 2024 om 20:00
De Herdgang



Jong PSV


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement