×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher



VVV-verdediger Chris Kum trof het niet in Eindhoven. In de eerste helft werd hij gekoppeld aan Hirving Lozano en na rust een periode aan Luuk de Jong. De routinier had het zwaar tegen PSV. Zijn beide tegenstanders scoorden, al was dat uiteraard niet alleen aan de van Roda JC overgekomen verdediger te wijten. „Dat zijn niet de makkelijkste tegenstanders nee. Lozano is snel en slim en heeft een individuele actie in huis. En De Jong is groot en kopsterk. Wij hadden gehoopt ook af en toe op de counter te kunnen spelen, maar daarvoor was PSV te dominant. Al is de 4-0 wel wat geflatteerd, vind ik. Bij die penalty gaan we allebei voor de bal. Ik raak Hendrix kennelijk, maar de intentie is om de bal te spelen met een sliding.”

Kum is na een roerige tijd bij Roda JC op zijn plek bij VVV. „Ik heb het erg naar mijn zin. Het plezier is weer terug. Het is een leuke, sociale groep. Geen vedettes, geen sterallures. Het is één geheel. Dat miste ik bij Roda JC.”
ma 08 oktober 2018 om 06:29 - 08 oktober 2018 om 06:29 # 63480
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement