×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Beckenbauer
Als ik al vertrouwen zou hebben gehad in Liberoplicht, dan is dit helemaal verdwenen na het zien van filmpje van die engerd met z’n Audi’s
do 04 oktober 2018 om 11:53 - 04 oktober 2018 om 11:53 # 62557
zon
Hahahaha. Ik had het voorspeld, samen met RoboRob overigens.
Mooi dit. Mensen die naar die bijeenkomsten gingen zijn er goed ingeluisd.
do 04 oktober 2018 om 11:43 - 04 oktober 2018 om 11:43 # 62550
Dieter
Thank god. Er zit nog wat verstand bij Roda. Vanaf het begin natuurlijk al gedoemd om te mislukken. Duurde even voor ze dat bij Roda ook doorhadden.
do 04 oktober 2018 om 09:27 - 04 oktober 2018 om 09:27 # 62521
PdH
***03-10-2018*** Roda JC wordt niet overgenomen door cryptobedrijf Libereum.

Deze zomer klonk het gerucht dat crypto-onderneming Libereum voetbalclub Roda JC zou willen overnemen. Vonden we een vreemd verhaal, mede omdat de oprichters/adviseurs van Libereum niet bepaald een stevige achtergrond hadden in technologische en/of voetbalzaken.
www.daskapital.nl/5151636/cryptofantasten-willen-roda-jc-overnemen

Daarna bleef het stil rond de vermeende overname, dus wij even bellen met de persvoorlichter van de Limburgse club. Lang verhaal kort:
Libereum gaat Roda JC niet overnemen. De 'keurige heren' van het cryptobedrijf hebben eenmaal hun verhaal gedaan bij Roda JC, maar de club besloot daarna niet verder te praten met Libereum en zal dat ook niet doen.
De woordvoerder legt uit dat dit besluit mede is genomen omdat crypto enigszins 'een grijs gebied' is. Dat geldt zeker voor het genootschap van Libereum. Op blogsite Medium verscheen deze week een post waarin auteur 'RealTalkICO' uiteenzet waarom het als liefhebber van geld verstandig is Libereum te mijden als ebola.

Hiervoor geeft hij dezelfde argumenten als wij eerder deden: de gebrekkige ervaring van de oprichters, slecht onderbouwde claims in het whitepaper
(waarom zouden supporters/andere clubs in vredesnaam met crypto willen betalen?) en ongefundeerde claims over een nakende samenwerking met de Spaanse profclub Elche CF. RealTalkICO voegt daaraan toe dat wie kritische vragen stelt op het Telegram-kanaal van de cryptomunt kan rekenen op een tirade van de oprichters of een ban. De kritiek heeft ook Libereum CEO Cem Kumlar bereikt, die op de Telegram-groepen inmiddels de bijnaam Scam Kumlar geniet. Daarom komt hij met keihard filmisch bewijs 'ik doe dit niet graag' voor zijn cryptoskills. https://youtu.be/kuf5MZOzXfg
Cem heeft namelijk niet één, maar zelfs twee auto's gehuurd.
Naar verluidt koopt Cem binnenkort nog 14 sportauto's om te bewijzen dat hij net zo goed kan voetballen als Lionel Messi.

www.daskapital.nl/5152101/roda-jc-wordt-niet-overgenomen-door-cryptobedrijf-libereum
do 04 oktober 2018 om 09:23 - 04 oktober 2018 om 09:23 # 62518
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 03 mei 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


SC Cambuur

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement