×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Beckenbauer
Item van L1 hoe het momenteel gesteld is met Ger Senden:

https://l1.nl/l1mburg-centraal-hoe-is-het-met-ger-senden-144383/ via #l1
ma 01 oktober 2018 om 23:15 - 01 oktober 2018 om 23:15 # 62248
Beckenbauer
Tot nog toe dus nog geen euro besparing voor Roda als ik het goed begrijp
ma 01 oktober 2018 om 19:16 - 01 oktober 2018 om 19:16 # 62207
butcher

Riƫl LinssenGeplaatst opmaandag 1 oktober 2018 - 16:35
Na 30 jaar trouwe dienst kreeg Ger Senden (48) in juni dit jaar slecht nieuws.

Vanwege de bezuinigingen, als gevolg van de degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie, verloor hij zijn baan bij Roda JC in Kerkrade.

De Heerlenaar debuteerde in 1989 in het eerste elftal van zijn grote liefde en speelde op 1 mei 2008 zijn laatste wedstrijd voor de club. In totaal kwam hij tot 441 wedstrijden in het shirt van Roda JC. Hij was sinds 2007 voornamelijk actief als teammanager.

Evenwichtsstoornissen
Ger Senden was net terug van zijn vakantie in Mallorca en belandde kort daarna in het ziekenhuis met evenwichtsstoornissen. "Nadat ik ontslagen werd uit het ziekenhuis wilde ik de draad weer oppakken van mijn reorganisatie-werkzaamheden bij de club, waar ik al sinds januari 2018 mee bezig was. En daar kreeg ik te horen dat ik ontslagen werd. Daarna ben ik meteen naar huis gereden en ik besefte thuis pas eigenlijk een beetje wat het allemaal inhield."

Duidelijkheid
Hoewel Senden van de club uit Kerkrade te horen heeft gekregen dat hij zijn werkzaamheden niet meer mag uitvoeren, is de zaak nog niet afgerond. "Wat veel mensen vergeten, is dat de zaak nog loopt. Officieel sta ik nog onder contract bij Roda JC en ik ben nu in afwachting van de procedures die op dit moment nog lopen. Ik hoop dat ik binnenkort meer duidelijkheid krijg vanuit de club. Maar het allerbelangrijkste vind ik nog steeds mijn gezondheid want ze zijn nog steeds mijn evenwichtsorgaan aan het onderzoeken."

Toekomst
'Mister Roda' is sinds hij het slechte nieuws te horen kreeg niet meer aanwezig geweest in het Parkstad Limburg Stadion. Maar misschien is Ger Senden binnenkort bij de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam op zaterdag 19 oktober weer voor het eerst aanwezig. "Ik heb gezegd dat ik zolang de zaak nog loopt voorlopig geen wedstrijden van Roda JC meer bezoek. Ook omdat de mensen steeds aan mij vragen hoe het allemaal zit. Ik heb geen zin om het verhaal elke keer weer opnieuw te moeten vertellen. Ik wil me eerst concentreren op mijn gezondheid, familie en hoe mijn toekomst er uit gaat zien."
ma 01 oktober 2018 om 17:14 - 01 oktober 2018 om 17:14 # 62174
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement