×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher

DOOR ONZE VERSLAGGEVER

KERKRADE

Kerkrade gaat voorlopig niet achter het huurbedrag aan dat Roda JC de gemeente nog verschuldigd is.Roda heeft de stadionhuur voor het tweede kwartaal van 2018 nog niet betaald. Omdat de gemeenteraad nu een besluit moet nemen over een eventuele huurverlaging, wordt daar nu even geen halszaak van gemaakt, stelt wethouder Financiën Bert Bejas. Volgens de bewindsman gaat het om een achterstallige betaling van twee ton. „Er is een wisseling van de wacht geweest bij Roda. Afgelopen maandag heeft de G7 haar verhaal gedaan voor de gemeenteraad. Het heeft gezien de situatie nu geen zin om Roda echt te gaan dwingen. We willen er samen uitkomen.”

Een afvaardiging van de G7, een groep ondernemers die in opdracht van Roda-eigenaar Frits Schrouff de club aan het saneren is, vroeg Kerkrade de stadionhuur te verlagen van acht naar vier ton. Bejas verwacht dat er pas rond november duidelijkheid over komt. Namens de G7 kon gisteren niemand commentaar geven.
do 13 september 2018 om 06:47 - 13 september 2018 om 06:47 # 58961
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement