×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


TIM VÄYRYNEN
Roda haalt op valreep spits
Roda JC heeft de zo vurig gewenste aanvallende versterking binnen. Spits Tim Väyrynen komt een dag voor het sluiten van de markt over van Hansa Rostock en tekent voor één jaar in Kerkrade.
DOOR JIMMY LEENDERS

KERKRADE

Väyrynen is een 25-jarige Finse centrumspits. Het afgelopen jaar stond de achtvoudig international onder contract bij Hansa Rostock (derde Bundesliga), maar daar mocht hij na een weinig succesvol seizoen transfervrij vertrekken. De aanvaller maakte in 2014 de overstap van het Finse FC Honka naar de jeugdopleiding van Borussia Dortmund. Bij de Duitse topclub kwam het echter niet tot een doorbraak. Hij werd verhuurd aan Viktoria Köln en maakte later de overstap naar Dynamo Dresden. Die club deed hem na anderhalf seizoen over aan Hansa Rostock. Väyrynen was eerder deze zomer al eens in beeld bij Roda, maar toen kwam het nog niet tot een transfer. Trainer Robert Molenaar is blij met de nieuwe spits, al blijft hij nuchter. „Ik heb binnenskamers ook aangegeven: laten we nou niet meteen doen alsof de verlosser binnen is. Het past ook niet om deze jongen de druk mee te geven zo van, ga jij er eens even vijfentwintig maken.”

Väyrynen zit vrijdag tegen FC Twente nog niet bij de selectie. Maandag traint hij voor het eerst mee.
vr 31 augustus 2018 om 06:27 - 31 augustus 2018 om 06:27 # 55714
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement