×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


screenshot facebook
Videoboodschap Korotaev: ‘Koempel for life’
DOOR JIMMY LEENDERS

Het mag dan de vraag zijn of hij nog clubeigenaar van Roda JC wordt, Aleksei Korotaev kan niet wachten om naar Kerkrade te komen.

Dat zegt de Zwitsers-Russische investeerder in een filmpje op Facebook, waarin hij de aanhang bedankt voor alle steun.

Korotaev, compleet gehuld in Roda-shirt met bijpassende sjaal, zegt in het fragment ‘een Koempel for life’ te zijn. „Bedankt voor alle steun, jullie helpen me enorm”, klinkt het, gevolgd door een kusje op het clublogo.

Aleksei Korotaev is nog altijd in Dubai. Hij kan het land niet verlaten omdat hij verstrikt is in verschillende juridische procedures. De zakenman is in het bezit van twintig procent van de aandelen en zou graag ook de rest overnemen van clubeigenaar Frits Schrouff. Vanwege het eindeloze juridische gesteggel in Dubai wordt de kans daarop echter steeds kleiner. De G7, een groep ondernemers die in opdracht van Schrouff op zoek is naar een nieuwe eigenaar, liet eerder al doorschemeren niet al te lang meer te willen wachten op duidelijkheid.
do 30 augustus 2018 om 06:43 - 30 augustus 2018 om 06:43 # 55430
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 03 mei 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


SC Cambuur

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement