Roda7United schreef:DeLimbo schreef:Wat een onzin zeg. Niet meer dan normaal dat hij niet mee gaat op trainingskamp in verband met kans op blessures? Bij een transfer waar met tientallen miljoenen gemoeid wordt gebeurt dit wel eens ja, omdat dit ook voor de verkopende club van belang is. Daar is hier totaal geen sprake van. Ik vind het wel een bijzondere situatie die proefperiodes bij Roda. Spelers komen op proef, en als die proefperiode goed bevalt krijgen ze geen contract. Dat was vorig jaar zo met Shawn Blum en nu wederom met Sleegers. Kan nog komen voor Sleegers, maar ik verwacht dat niet. Ik kan in ieder geval niet begrijpen dat je een speler waarmee je de intentie hebt om door te gaan niet meeneemt op trainingskamp. Zeker als je wel 10 jeugdspelers meeneemt waarvan er normaal gesproken 80% zal gaan afhaken en het merendeel waarschijnlijk niet eens een profcarrière tegemoet gaat.
Sleegers kan gewoon nog steeds aansluiten. Het is niet meer dan normaal dat een speler tijdens de onderhandelingen niet mee gaat om blessures tijdens de onderhandelingen te voorkomen. Daarnaast was dit van te voren ook gewoon zo afgesproken en gaf Sleegers tijdens zijn laatste training aan dat het vanuit beide kant heel positief was en dat hij graag zou tekenen, afwachten dus.6 juli 2026 om 13:467 juli 2026 om 00:00
+1 zo zie ik dat ook! als iemand bevalt hou je hem erbij, zodat hij met het team ingespeeld raakt, ik denk ook niet dat hij nog terugkomt.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid