×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


RODA JC
‘Qua karakter staan we er uitstekend op’
Roda JC kan bij de seizoenouverture thuis tegen Jong Ajax geen beroep doen op middenvelders Nicky Souren en Ognjen Gnjatic. Souren heeft een scheurtje in het bovenbeen, Gnjatic heeft last van zijn voet.

Roda’s seizoenstart is met wedstrijden tegen Jong Ajax, Almere City, FC Twente en NEC ronduit lastig te noemen. „Als we zes wedstrijden achter de rug hebben, weten we meer. Voor nu staan we er goed op. Qua karakter zelfs uitstekend.”

Jong Ajax gaat niet afwachten volgens Molenaar. „Het is een heel technisch team. In aanvallend opzicht kunnen zij veel snelheid maken. Ook veel priegelen: een afwachtende houding aannemen en dan opeens versnellen. Dat kenmerkt de hele club. Kansen voor ons zijn er op het moment dat we de tegenaanval kunnen spelen. Daar is Ajax niet altijd even sterk in.”

Vermoedelijke opstelling:

Muyters, Dijkhuizen, Werker, Jensen, Vansteenkiste, El Makrini, Van Velzen, Milts, Paulissen, Engels, Simakala.

Roda JC - Jong Ajax

Vrijdag 20.00 uur
vr 17 augustus 2018 om 09:21 - 17 augustus 2018 om 09:21 # 52052
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 01 april 2024 om 20:00
De Herdgang



Jong PSV


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement