×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Deef
Beste g7

Ook zouden de jeugd opleidingen bij elkaar gestopt kunnen worden. Met die verstande dat een Roda speler een Roda speler blijft een Fortuna speler een Fortuna speler blijft een een MVV speler een MVV spelers blijft.
Hierdoor spelen daadwerkelijk de beste spelers met elkaar. Waardoor het niveau omhoog gaat. En de kosten per club omlaag iedere club zal natuurlijk trainers en verzorgers moeten leveren.
Dit lijkt mij een betere indeling dan hoe het nu gaat dat er in een lichting 2 spelers met potentie lopen. En er 13 mindere goden aan toe worden gevoegd om een elftal te vormen. Waardoor het niveau net omlaag word gehaald.
Hierbij wil ik graag nog toevoegen dat in de opleiding ook meer aandacht geschonken mag worden aan mentaliteit. Iemand die me goed kan voetballen maar niet over de juiste mentaliteit beschikt red het ook niet.

Mvg

Dave
do 16 augustus 2018 om 15:34 - 16 augustus 2018 om 15:34 # 51877
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement