×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
Carel Bouckaert moet met zijn clubje saneren en dat vertrouw ik 'm wel toe, maar er zijn wat andere disciplines waar ik mijn kanttekeningen bij plaats.

1) Technische zaken. De G7 geeft aan geen verstand te hebben van voetbal en besteedt het technische gedeelte uit. Ik heb echter mijn twijfel bij de competentie die op dat vlak binnen de organisatie aanwezig is. Het aftreden van Wim Collard heeft grote gevolgen voor de organisatie, maar op het technisch vlak is niet veel veranderd. De G7 kan de financieen stroomlijnen, maar daar gaat de BVO RODA JC niet onmiddellijk beter voetballen. Het is van groot belang dat de mensen die bij Roda voor het VOETBAL verantwoordelijk zijn kritisch gevolgd worden. Wie houdt daar toezicht op?

2) Publiciteit. Daar worden echt bokken geschoten. Het 'levensvatbaarheidsverhaal' was strategisch gezien niet bijdehand, de grootspraak over de gewenste (geeiste) huurverlaging is dat ook niet. Er lijkt weinig besef dat een van Roda's grootste problemen gelegen is in het feit dat de club al jaren louter negatief in het nieuws is; in Kerkrade zijn ze werkelijk kampioenen in het creeren van shitstormen omwille van NIETS. Dat Roda als een ongelofelijke kutclub wordt gezien is vooral daar het gevolg van. En dat kost klauwen met geld. Er kan keihard gewerkt worden aan het op orde brengen van de financien, als er niet beter nagedacht wordt over de externe communicatie (wat zeggen we en hoe zeggen we het?) en de overkoepelende vraag 'hoe krijgen we de club weer wat positiever in het nieuws?' is het dweilen met de kraan open. Wat takt en vooral (politieke) handigheid is geen luxe.
do 16 augustus 2018 om 15:20 - 16 augustus 2018 om 15:20 # 51871
Dieter
Yeah right. Zorgplicht my ass.
do 16 augustus 2018 om 01:08 - 16 augustus 2018 om 01:08 # 51694
Onderbanken
Carel Bouckaert gaf inderdaad toe op deze website te kijken; hij was wel geschrokken van de negativiteit die er bij een aantal heerste.
Dit brengt uitsluitend negatieve energie met zich mee; blijven hangen in hoe het was brengt niets aldus Carel Bouckaert.
Over Ger Senden heeft hij ook gesproken en aangegeven dat het moeilijke gesprekken zijn met mensen van wie afscheid genomen werd; Roda heeft met inachtneming van zijn zorgplicht gehandeld.
wo 15 augustus 2018 om 18:01 - 15 augustus 2018 om 18:01 # 51645
adminDit is een geverifieerd account Admin
Carel Bouckaert vertelde gister tijdens de bijeenkomst dat de G7 op wijzijnrodajc.nl meeleest om te zien wat er speelt onder de supporters.

Daarom is er nu een apart forum aangemaakt voor alle ideeën gericht aan de G7 / Roda JC.

S.v.p. voor ieder idee/onderwerp een apart topic aanmaken op het G7 Forum (https://www.wijzijnrodajc.nl/forum/16-g7-forum) om het overzichtelijk te houden.
wo 15 augustus 2018 om 17:34 - 15 augustus 2018 om 17:34 # 51635
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement