×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
arnold24bertrand42
komt allemaal goed,geduld is een schone zaak!!!!!!!
za 21 juli 2018 om 13:11 - 21 juli 2018 om 13:11 # 43374
butcher
TEGEN EINDHOVEN
Trainingskamp Roda JC afgesloten met late zege
Roda JC heeft het weekje trainingskamp in Wolfheze gisteravond afgesloten met een oefenduel in en tegen Eindhoven. Mario Engels bepaalde in blessuretijd de eindstand op 0-1.
DOOR EMIL VISSER

EINDHOVEN

„Na die week zit er natuurlijk vermoeidheid in de benen, dus dat moeten we ook meewegen”, zei Roda-coach Robert Molenaar achteraf. „Ik heb aardige dingen gezien, maar ook dingen waarvan ik denk: ‘hoe is dat mogelijk?’” Hij doelde daarbij onder meer op een aantal kansen dat niet werd benut.

In de eerste helft golfde het spel op en neer, waarbij de beste kansen voor de Kerkradenaren waren. In de tweede helft was Roda duidelijk sterker dan FC Eindhoven. Het team wist het overwicht echter lange tijd niet om te zetten in een voorsprong en het moest beducht blijven voor de counters van de thuisploeg.

Opmerkelijk was dat Molenaar gedurende de hele oefenwedstrijd geen enkele wissel toepaste. „Negentig minuten spelen was voor ons de doelstelling. Al hebben we natuurlijk vooral de jonge spelers in de gaten gehouden of zij dat zouden trekken.”

Een van die jonge spelers, Mart Remans, had vlak voor tijd nog kunnen scoren met het hoofd. Maar zijn kopbal belandde op de paal. Vlak daarna zette Engels nog goed door in het Eindhovense zestienmetergebied en tikte de bal binnen.

FC Eindhoven – Roda JC 0-1 (0-0)

90+2. Engels 0-1

Opstelling Roda JC:

Muyters, Dijkhuizen, Werker, Verburgh, Vansteenkiste, Engels, El Makrini, Milts, Paulissen, Van Velzen, Remans
za 21 juli 2018 om 09:01 - 21 juli 2018 om 09:01 # 43299
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement