×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher
SAMENWERKING
Roda JC haalt jonge verdediger Club Brugge
Roda JC heeft de krappe selectie versterkt met Niels Verburgh. De 20-jarige Belgische verdediger komt per direct over van Club Brugge en tekent in Kerkrade voor twee jaar.
DOOR ONZE VERSLAGGEVER

KERKRADE

De voormalig jeugdinternational trainde gisteren al voor het eerst mee in het Parkstad Limburg Stadion.

Verburgh kan zowel als centrale verdediger als verdedigende middenvelder uit de voeten. Hij speelde in diverse jeugdploegen van Belgiƫ. Bij Club Brugge, kampioen van Belgiƫ, kwam hij voornamelijk uit voor de beloftenploeg. Vorig seizoen werd hij voor een half jaar uitgeleend aan Waasland Beveren, waarvoor hij negen wedstrijden op het hoogste niveau speelde.

De transfer van Verburgh is de eerste concrete vorm van samenwerking tussen Roda en Club Brugge. Beide clubs spraken enkele maanden geleden af om op sportief gebied contacten aan te knopen. De Belgische topclub was ook in beeld om aandelen van Roda over te nemen, maar besprekingen daarover liepen al gauw op niets uit.

De selectie in Kerkrade bestaat nu uit drie keepers en vijftien veldspelers. Zeven van hen zijn twintig jaar of jonger.
wo 04 juli 2018 om 17:06 - 04 juli 2018 om 17:06 # 37795
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement