×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
Club is kapot gegaan aan gebrek aan expertise en betrokkenheid en wat doen ze bij Roda: ze schoppen Gerrie op de keien.

Er tekent zich langzaam een patroon af in de wijze waarop de club met zijn iconen omgaat (Luijpers, Vrede - Senden nu) en het bevalt mij niks. Het gaat de club ook niks opleveren.

Er was best wat anders mogelijk geweest. Dat die ambitie er schijnbaar niet is zegt alles over die G7. En Harm. Het zijn jongens zonder moreel kompas. Ik kan niks met dat soort lui.
za 30 juni 2018 om 13:56 - 30 juni 2018 om 13:56 # 36332
butcher
RODA JC
Ger Senden na 30 jaar weg
Ger Senden is een van de meest prominente slachtoffers van de sanering bij Roda JC.
DOOR ROEL WICHE

KERKRADE

Na bijna drie decennia dienst, negentien jaar als speler en tien jaar als teammanager, moet hij uit Kerkrade vertrekken. Senden (46) kreeg gisteren in het Parkstad Limburg Stadion te horen dat er geen plek meer voor hem is. Ook een aantal collega’s, uit alle geledingen van de club, kreeg dezelfde onheilstijding. Volgens goed ingevoerde bronnen zou het gaan om een handvol ontslagen. Daarnaast zou een deel van het personeel uren, en dus salaris, moeten inleveren. Harm van Veldhoven, die per 1 juli de functies van algemeen en technisch directeur combineert, wilde nog geen details bekendmaken. ,,Het proces is nog niet helemaal afgerond. Zo zijn er nog mensen op vakantie.”

Senden sprak gisteren over een ‘hard besluit’. Hij wilde niets kwijt over de motivatie van zijn ontslag. „Daarvoor moet je bij de clubleiding zijn. Het is aan hen om dat uit te leggen.” De G7, de zeven ondernemers die in samenwerking met Van Veldhoven de sanering leiden, beschouwen de ontslagronde bij Roda als onvermijdelijk. De Kerkraadse club moet fors snijden in de kosten om het hoofd boven water te kunnen houden. „Dit is een zware bevalling”, erkent Van Veldhoven. ,,Sommige mensen reageerden verrast, anderen minder. Op alle fronten kijken we naar oplossingen.”

Van Veldhoven probeert de jeugdacademie zoveel mogelijk te ontzien. ,,Die was te duur, ook daar grijpen we in. We gaan meer inzetten op kwaliteit, zoals bijvoorbeeld veel aandacht voor de elitegroep.”

Eerder werd al bekend dat er geen plaats meer is voor algemeen directeur Wim Collard. Ook in de staf rond het eerste elftal veranderen zaken. Zo vertrekt videoanalist Roel de Liège naar Jong Oranje.
vr 29 juni 2018 om 07:36 - 29 juni 2018 om 07:36 # 35923
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement