×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
FCKip
Een dove loopt een drogist binnen om condooms te kopen en probeert in gebarentaal uit te leggen wat hij wil. De drogist begrijpt niet wat de dove bedoelt, dus de dove man legt zijn penis op de toonbank en legt er 50 Euro naast. De drogist haalt zijn eigen penis tevoorschijn en steekt de 50 Euro in zijn zak. De dove loopt roood aan en begint wild te gebaren naar de drogist, die zegt:
– “Als je niet tegen je verlies kan, moet je geen weddenschap beginnen!”
ma 28 mei 2018 om 00:14 - 28 mei 2018 om 00:14 # 25757
FCKip
In de trein zit een Belg tegenover een mooie jongedame met een piepklein mini-jurkje aan. Opeens gaat zij verzitten en ziet hij dat ze geen broekje aan heeft. Zij ziet dat en zegt: ‘Kijk je naar mijn poesje?’ ‘Sorry.’ Zegt de man en belooft dat hij niet meer zal kijken. ‘Geeft niet,’ zegt het meisje, ‘ik kan er een paar kunstjes mee. Kijk maar, ik laat het een kusje geven.’ De Belg ziet de vagina een kusbeweging maken en is zeer onder de indruk ‘Kijk,’ zegt het meisje, ‘het kan ook knipogen.’ En ja hoor, hij ziet verbaasd dat de vagina hem een knipoog geeft. Het meisje is ondertussen al heel opgewonden en zegt ‘Kom naast me zitten,’ en de man gaat naast haar zitten. ‘Wil je er een paar vingers in steken?’ vraagt ze. Zegt de Belg verbijsterd: ‘godver…, kan het ook nog fluiten dan?
ma 28 mei 2018 om 00:11 - 28 mei 2018 om 00:11 # 25754
FCKip
Een man heeft in bed erge problemen met vroegtijdige zaadlozing en besluit een dokter te raadplegen. Hij vraagt hem een efficiënte oplossing voor zijn probleem. “Wel,” zegt de dokter,” probeer jezelf te laten schrikken net voor het ogenblik van klaarkomen.” Dezelfde dag nog gaat de man naar een wapenwinkel en koopt een alarmpistool. Thuisgekomen vindt hij zijn vrouw naakt in bed en onmiddellijk gaan ze aan de slag. Op het moment van positie 69 voelt hij het komen en vuurt zijn alarmpistool af… De volgende dag gaat hij terug naar de arts en die vraagt: “Wel, hoe was het?” “Niet zo best,” antwoordt de man, “wanneer ik het pistool afvuurde, beet mijn vrouw 6 cm van mijn jongeheer, scheet mijn gezicht vol en de buurman kwam uit de kast met zijn handen in de lucht.”
ma 28 mei 2018 om 00:11 - 28 mei 2018 om 00:11 # 25753
peppie
Goeie :-))

Jantje en marietje zitten op een bankje. Zegt marietje tegen jantje:" vinger me, 2 vingers, 3 vingers, hele hand, andere hand erbij en nu klappen". Zegt jantje:" dat gaat niet". Zegt marietje: " zie je wel dat ik een strak kutje heb".
zo 27 mei 2018 om 23:52 - 27 mei 2018 om 23:52 # 25748
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement