×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


FC LIMBURG
Play-offs, morgen, 20.00 uur
Op volle oorlogssterkte kan Roda JC morgenavond (20.00 uur) in Almere aan de aftrap komen voor de eerste wedstrijd in de halve finale van de play-offs. Ognjen Gnjatic viel zondag in het duel tegen ADO Den Haag uit met een lichte botkneuzing, maar is gewoon inzetbaar. Voor de rest kan trainer Robert Molenaar zijn vaste basisploeg opstellen.

De Kerkradenaren, die een sterk slot van de competitie achter de rug hebben, zijn zwaar favoriet tegen Almere City, de nummer negen van de eerste divisie die in de eerste ronde van de play-offs MVV uitschakelde. Maar Molenaar beseft maar al te goed dat niets vanzelfsprekend is in dit soort wedstrijden. „Je zou kunnen zeggen dat wij in een Formule 1-bolide rijden en zij in een meer modale auto. Maar om echt harder te rijden moet je dan toch het gaspedaal helemaal indrukken.”

De Roda-spelers kregen na de wedstrijd tegen ADO (2-3) een dag vrijaf. Gisteren trainde de ploeg besloten, ook vandaag is er een besloten sessie. De return in Kerkrade is zondagavond, ook om 20.00 uur. Als Roda de finaleronde haalt, wacht de winnaar van de tweestrijd tussen Telstar en De Graafschap.

Vermoedelijke opstelling

Roda JC: Jurjus, Kum, Banggaard, Auassar, Vansteenkiste, Gnjatic, Ndenge, Gustafson, Rosheuvel, Schahin, Avdijaj.
wo 09 mei 2018 om 06:25 - 09 mei 2018 om 06:25 # 18489
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement