×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
Beetje dik aangezet, wat mij betref. Na een regel is de grap gemaakt en daarna volgt een heel stuk waarin het echt niet leuker wordt. Maar goed, schrijven is best lastig...

Bovendien is mij niet duidelijk wat Justin met Donis te maken heeft. Ze spelen alle twee op links maar doe mij Avdijaj maar. Ook een fors ego, maar een veel leukere en sympathiekere speler.
di 08 mei 2018 om 19:53 - 08 mei 2018 om 19:53 # 18393
Beckenbauer
Geweldig komisch stuk over Justin Kluivert:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1721128497981444&id=400682093359431
di 08 mei 2018 om 19:16 - 08 mei 2018 om 19:16 # 18384
butcher

Donis Avdijaj zorgt niet alleen voor kleur in het spel van Roda JC, maar ook voor het nodige theater. Woest beende de temperamentvolle aanvaller gisteren direct na de nederlaag tegen ADO Den Haag naar de catacomben. Avdijaj, die een mindere dag had, kreeg amper kansen en werd naar zijn idee te weinig in stelling gebracht door zijn ploegmakkers. Technisch directeur Harm van Veldhoven moest eraan te pas komen om de Schalke-huurling terug het veld op te dirigeren. Vervolgens bleek Avdijaj amper meer naar binnen te krijgen. Terwijl iedereen naar de kleedkamer was, bleef hij op het veld zitten, terwijl de fans op de Koempeltribune hem toezongen. Pas nadat hij een hint had gekregen van een beveiliger, verliet hij alsnog het veld.

Coach Robert Molenaar bemoeide zich er niet mee, in het besef dat zijn aanvaller voor de nodige schwung in zijn ploeg heeft gebracht. Maar hij verhulde ook niet dat hij niets heeft met showgedrag. „Ik zag enkele jongens na afloop op het veld zitten, die heb ik gevraagd op te staan. Ik vind dat spelers met opgeheven hoofd naar binnen moeten.”
ma 07 mei 2018 om 06:15 - 07 mei 2018 om 06:15 # 18091
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement