×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


FC LIMBURG

Hoewel voor Roda JC - wonderen daargelaten - niets meer op het spel staat in de laatste competitiewedstrijd, morgen in eigen huis tegen ADO Den Haag, is trainer Robert Molenaar niet van plan om een B-team op te stellen. De coach wil zijn spelers scherp houden voor de play-offs en wil het goede ritme van de laatste zes, zeven weken niet plots doorbreken. „We hebben hier met de spelers over gesproken. Ook zij voelen geen behoefte om nu een wedstrijd over te slaan.”

Niettemin zal Molenaar de wedstrijd tegen ADO, dat nog strijdt om een ticket voor play-offs Europees voetbal, benaderen ‘met verstand’. „Het heeft geen zin om grote risico’s met spelers te nemen. Dan ben je zo’n jongen misschien kwijt in de play-offs. Wat niet betekent dat we nu onze poten terugtrekken. Mijn oudere broer heeft me al vroeg geleerd: dan heb je dubbel zoveel kans op blessures.” Alleen in theorie kan Roda JC nummer 15, NAC, nog achterhalen. De Kerkradenaren moeten dan een kloof van drie punten en liefst tien doelpunten overbruggen.

Vermoedelijke opstelling Roda JC:

Jurjus, Kum, Banggaard, Auassar, Vansteenkiste, Gnjatic, Ndenge, Gustafson, Rosheuvel, Schahin, Avdijaj.
za 05 mei 2018 om 07:37 - 05 mei 2018 om 07:37 # 17561
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement