×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher
Met Donis Avdijaj en Dani Schahin weer aan boord komt Roda JC aan de aftrap in De Koel. Beide aanvallers ontbraken tegen PSV (2-2) wegens een schorsing en keren terug in de basis.

Waar VVV alleen nog gedreven wordt door eerzucht, staat er voor Roda nog alles op het spel. Bij een zege is de kloof met de laatste plaats niet meer te overbruggen. Daarnaast is er nog kans op directe handhaving. Toch verwacht Roda-trainer Molenaar niets cadeau te krijgen in Venlo. „Uit diverse persuitingen van VVV-spelers is al gebleken dat zij ons het vuur aan de schenen willen leggen. Dat is hun goed recht. Maar ook wij staan er goed op na de winterstop.” Roda verloor de heenwedstrijd met 1-0. Dat VVV thuis dit seizoen kwetsbaarder is, ziet Molenaar niet meteen als een voordeel. „Dat zijn statistieken waar ik niet zoveel mee kan.”

Vermoedelijke opstelling Roda JC:

Jurjus, Kum, Banggaard, Auassar, Vansteenkiste, Gnjatic, Ndenge, Gustafson, Rosheuvel, Schahin, Avd
za 28 april 2018 om 07:24 - 28 april 2018 om 07:24 # 16315
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement