×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
Het zou wel heel gek zijn als die laatste plooi niet ook nog gladgestreken werd komende week.

Benieuwd hoe het daarna verder gaat. De aankondiging van dit goede nieuws op de clubsite geeft wel iets aan natuurlijk. Men heeft er in Kerkrade schijnbaar het volste vertrouwen in.
Ik heb soms het idee dat de trein in de rails is gezet en men alleen wacht op de machinist. Ik zou wel willen weten wat Collard weet. Of Schrouff. Of Stijn Janssen.
Maar goed, we kunnen speculeren tot we een ons wegen - dat gaat allemaal niks opleveren. We krijgen het antwoord straks vanzelf.
zo 01 april 2018 om 22:00 - 01 april 2018 om 22:00 # 11919
butcher
BELANGRIJKE SLAG
Tegenpartij van Korotaev de cel in
Roda-investeerder Aleksei Korotaev heeft een belangrijke slag gewonnen in zijn slepende conflict met Helin International, een investeringsmaatschappij uit de Emiraten. De rechter in Dubai oordeelde gisteren dat Helin de handtekening van de Russische zakenman vervalst heeft. Twee medewerkers van Helin zijn tot een jaar cel veroordeeld.
DOOR ROEL WICHE

DUBAI/KERKRADE

Een onafhankelijke bron van deze krant in Dubai die alle rechtszaken van Korotaev heeft gevolgd, bevestigt het nieuws. Ook Roda JC maakt op de website melding van de uitspraak.

Helin beschuldigde in februari vorig jaar Korotaev ervan dat hij een ongedekte cheque van 17,7 miljoen euro had getekend. De 31-jarige investeerder had enkele dagen eerder zijn ambitieuze plannen met Roda ontvouwd. Korotaev werd tot drie jaar cel veroordeeld, maar probeerde op alle mogelijke manieren zijn naam te zuiveren. Begin dit jaar werd zijn celstraf omgezet in een boete van 3500 euro. En nu oordeelt de rechter dat Helin de handtekening van Korotaev in de kwestie rond de miljoenencheque vervalst heeft.

Korotaev is nog niet klaar met zijn juridische traject. Hij hoopt in een andere zaak de boete van 3500 euro van tafel te krijgen, zodat hij geen strafblad heeft. Die zitting dient volgende week. Als hij slaagt, mag hij Dubai verlaten en heeft hij de handen vrij. Korotaev heeft altijd gezegd dat hij vasthoudt aan zijn plan om te investeren in Roda.ag
vr 30 maart 2018 om 07:38 - 30 maart 2018 om 07:38 # 11193
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement