×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
thebeast4000
KR1T1SJERODATUUP

veel van die gasten snappen het hele verhaal niet. waarom denk je dat ik steeds terug kom op het verhaaltje van het stadion wat al voor driekwart betaald was? natuurlijk heeft dat te maken met de huidige situatie. die idioten voor collard hebben een godsvermogen uitgegeven aan spelers waar helemaal geen geld voor was alleen om aan te klampen bij de successen uit de jaren 90. je hebt het dan over een bedrag van tussen de 35 en 40 miljoen, en dan betaalden ze ook nog eens geen huur. dan kun je inderdaad mooi weer spelen bij de supporters. die kijken niet verder dan hun neus lang is. maar nu onder collard kan dat niet meer. nu wordt de huur automatisch betaald, er is niks meer te verkopen want we hebben niks meer om te verkopen. nee, nu mogen we zelfs 1 miljoen aan huur betalen, en dat terwijl het stadion nu ongeveer helemaal betaald zou zijn. nee, er wordt een vete gevoerd vanuit het hendriks kamp. elk bestuur wat er gaat komen dat niet voldoet volgens dat hendriks kamp is gedoemd om te mislukken. daarom is het van levensbelang voor roda dat er schoon schip wordt gemaakt en dan bedoel ik niet alleen het bestuur, overal, ook onder de oud-spelers.
zo 20 mei 2018 om 23:06 - 20 mei 2018 om 23:06 # 23487
Kr1t1sjeRodatuup
Ik begrijp wel wat je bedoeld. Dat mensen er iets van vinden is inherent aan de functie en als het slecht gaat dan ben je de kop van jut. Zo werkt het dat kan kans soms heel frustrerend zijn en soms ook onterecht.
zo 20 mei 2018 om 22:57 - 20 mei 2018 om 22:57 # 23486
thebeast4000
KR1T1SJERODATUUP

dat zijn randzaken. misschien storend voor sommigen maar het is toch nooit goed egaal wat hij doet. zegt hij niks wordt hij vergeleken met een dorpsgek uit noord-korea, en zegt hij wel wat dan is daar weer wat over te zeveren. er kan niks worden gezegd momenteel. het lijkt mij vrij duidelijk dat alles en iedereen aan het wachten is op de uitspraak in dubai. wat moet daar dan over gezegd worden? zelfs korotaev zelf kon niks zeggen op de vraag wanneer de zitting zou zijn. accepteer dat dan gewoon. maar die dingen wat nu gebeurt zijn hebben niet te maken met collard. we zijn niet door hem gedegradeerd. we zijn gedegradeerd door de selectie en technische staf. maar je hoort eigenlijk geen kritiek. dat vind ik raar. dat verstoppen achter de td van vorig seizoen hangt me ook de vot uit. er zijn keuzes gemaakt door huub en harm en die hebben bepaalde gevolgen gehad. er was geen geld omdat er bepaalde dingen zijn doorgevoerd. dat is nog zo'n stokpaardje van me. dat geld wat bij die notaris staat is niet voor aandelen. bij dat bedrag zitten ook nog een deel van de salarissen. daarom heeft roda ook zelf de afkoopsommen van die 2 jongens moeten ophoesten. vandaar ook dat je gewoon minder geld hebt voor aanvang van het seizoen. maar dan nog snap ik bepaalde dingen niet. want na 2 maanden na aanvang van het seizoen was er wel opeens geld om malki een contract aan te bieden. als er geen geld meer was waarkomt dat geld dan vandaan? niet van schrouff, dat lijkt me duidelijk. was het dan een vooropgezet plan van harm om zijn vriend terug te halen naar roda? dat moet eigenlijk wel. en die kwam niet voor een ton, wie dat gelooft tikt niet zuiver.
zo 20 mei 2018 om 22:31 - 20 mei 2018 om 22:31 # 23477

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/wijzijnrodajc.nl/httpdocs/forum/view/thread/index.php on line 229

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/wijzijnrodajc.nl/httpdocs/forum/view/thread/index.php on line 232
Supporter Liaison Officer
Sinds ik werkzaam ben bij Roda JC en dus ook regelmatig contact heb met Wim, is mijn mening over Wim behoorlijk ten goede veranderd. Zeker heeft hij fouten gemaakt en had hij in sommige situaties anders moeten reageren, dat weet hij zelf ook (zie het interview in de VI met hem onlangs).
Ik ben er echter van overtuigd dat hij een Roda-hart heeft en altijd het beste voor heeft met onze club maar inderdaad, niet alle beslissingen hebben goed uitgepakt. Wellicht heeft dit ook te maken met emotie vs. ratio.

De hetze tegen Wim op dit moment is niet alleen ongepast, de focus moet liggen op handhaving, maar is ook zinloos. Wim heeft zijn vertrek als AD na dit seizoen al enige tijd geleden aangekondigd. Steek die energie liever in het aanmoedigen van onze club!
ma 02 april 2018 om 07:42 - 02 april 2018 om 07:42 # 11930
butcher
Ik ken d'r Wim niet, nooit gesproken, maar hij komt sympathiek over. Maar de afgelopen jaren waren niet de makkelijkste qua resultaten en onrust. Hij als AD is dan al snel kop van jut.
zo 01 april 2018 om 18:13 - 01 april 2018 om 18:13 # 11859
puntertje
Ik sluit me ook aan bij hutch
za 31 maart 2018 om 16:37 - 31 maart 2018 om 16:37 # 11455
Marco
Helemaal mee eens Hutch. De man heeft het onder deze omstandigheden niet slecht gedaan. Kansloos om hem vanaf de zijlijn zo af te branden.
za 31 maart 2018 om 15:03 - 31 maart 2018 om 15:03 # 11441
Hutch
Ik vind het gehak op Collard zwaar overdreven. Misschien hoort er op zijn plek iemand met meer kennis van de bedrijfstak te zitten, maar zo ontzettend verschrikkelijk slecht is zijn track-record niet.
Ton Caanen is 'm opgedrongen en voor het feit dat Roda's scouting faalt en jeugdopleiding al jaren nagenoeg niks oplevert is hij niet verantwoordelijk. Collard's belangrijkste opgave is het waarborgen van de continuiteit en dat heeft 'ie prima gedaan; we hebben een jaar Jup overleefd, er is een eigenaar binnengehaald die de club van zijn schuldenlast heeft bevrijd, de club is gepromoveerd naar de veilige categorie 2 - allemaal zaken die prima op zijn CV staan.
En het is geen machtswellusteling want anders treed je niet uit eigen beweging terug. Mag ik daarom advocaat van de duivel spelen? Stel we blijven erin, en stel het komt met Korotaev goed en de club heeft vervolgens weer een toekomst - in dat geval zijn alle matige resultaten van de afglopen jaren snel vergeten en gaat Collard de geschiedenis in als een tussenpaus die onder loodzware omstandigheden prima op de winkel heeft gepast. Ik zou 'm dat wel gunnen. Hij heeft fouten gemaakt, maar de wijze waarop hij hier is behandeld is te zot voor woorden
za 31 maart 2018 om 14:57 - 31 maart 2018 om 14:57 # 11439
butcher
De vraag welke je moet stellen is, waar is hij volgens zijn taakomschrijving verantwoordelijk voor, hoe heeft hij dat ingevuld en hoe waren de resultaten.

De vraag is niet, waar vinden wij dat hij verantwoordelijk voor is.
vr 30 maart 2018 om 20:54 - 30 maart 2018 om 20:54 # 11341
FCKip
Wim Collard: RAUS :)
wo 28 maart 2018 om 19:31 - 28 maart 2018 om 19:31 # 10972
z26
Hij heeft het begrotingstekort terug gebracht van 3 naar een half miljoen. Hij heeft Frits schrouff aan de club verbonden. Hij heeft de club geld geleend.
En de rvc heeft caanen binnen gehaald.

Ik vraag me werkelijk af wat collard fout heeft gedaan.
wo 28 maart 2018 om 19:31 - 28 maart 2018 om 19:31 # 10971
zon
Laten we dit eens proberen.

Speciaal voor diegenen die zich nu aangesproken voelen.
Discussieer hier met degenen die dat ook net zo graag willen over Dhr. Collard, onze huidige algemeen directeur.

Om het alvast een beetje op weg te helpen een stelling:
Wim Collard heeft het goed/slecht gedaan de afgelopen jaren, want...
wo 28 maart 2018 om 19:27 - 28 maart 2018 om 19:27 # 10968
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement