×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Bahbahbah
Zum kotsen idd, bahbahbah
za 17 maart 2018 om 15:38 - 17 maart 2018 om 15:38 # 9022
Hutch
Haha, de Roda-spelers van 2018 steken pas energie in een wedstrijd nadat hun eigen geblunder ze teveel wordt, en worden voor die houding nog met een basisplek beloond ook.

Echt, deze club...
za 17 maart 2018 om 09:47 - 17 maart 2018 om 09:47 # 8926
butcher


NAC - RODA JC
Avdijaj fit voor basisplaats tegen NAC
Donis Avdijaj is fit genoeg om morgen in de basis te starten bij Roda JC, dat het gevecht tegen degradatie vervolgt in Breda, waar in een uitverkocht stadion NAC wacht. De excentrieke aanvaller viel in de thuiswedstrijd tegen Sparta (0-2) na de rust in, maar zou nu in staat zijn om de negentig minuten vol te maken. El Makrini (hamstrings), Engels (ziek), Werker (knie) en Götz (lies) ontbreken. Kurto (schouder) is een twijfelgeval. Wellicht keert Ndenge terug in de basis. Ondanks zijn enorme misser tegen Sparta houdt trainer Robert Molenaar vertrouwen in Mikhail Rosheuvel. „Mika stak daarna plots meer energie in de wedstrijd. Blijkbaar moest er iets gebeuren dat hem zover bracht. Dat had hij eerder moeten doen. Hij blijft te veel in de comfortzone.”

Roda JC: Jurjus, Dijkhuizen, Banggaard, Auassar, Vansteenkiste, Ndenge, Gnjatic, Gustafson, Rosheuvel, Schahin, Avdijaj.

Eredivisie

Morgen, 14.30 uur.
za 17 maart 2018 om 08:44 - 17 maart 2018 om 08:44 # 8922
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement