×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


DRIES LINSSEN
Pitbull terug naar de Mijnstreek
Dick Advocaat staat niet bekend als een man van grote sentimenten, maar de reis naar Kerkrade zal voelen als een trip ‘down memory lane’. Van 1973 tot 1977 speelde hij voor Roda JC, kleurrijke jaren waarin hij niet alleen faam maakte als pitbull met afgezakte kousen, maar ook elke straathoek van Spekholzerheide tot Mariarade onveilig maakte. Samen met Stanley Bish kluste Advocaat bij als advertentieverkoper voor het Limburgs Dagblad. In een kanariegele Daf 66 Variomatic reed het duo langs kapperszaken en beautysalons om het magazine Vrouw Apart te promoten. Voetballen ging hem een stuk beter af: Advocaat was de onverzettelijke aanvoerder van Roda, zoals in de Europa Cup-clash met Anderlecht.

Ruim veertig jaar later keert de oude, geslepen vos terug naar de Mijnstreek tijdens zijn laatste (?) missie als coach. Ongetwijfeld zal hij Sparta met al zijn tactische bagage en motivatietrucs maximaal op scherp proberen te zetten, driftig zwaaiend langs de lijn. Als een pitbull, nog steeds
za 10 maart 2018 om 06:36 - 10 maart 2018 om 06:36 # 7214
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement