×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher

Zowel bij Roda JC als bij Sparta zullen de ogen vooral op de aanvalslinie zijn gericht. Wie gaat spelen vanavond (aftrap 20.45 uur) en wie is in staat om het verschil te maken in deze kapitale wedstrijd?

Bij de thuisploeg maakt Donis Avdijaj zijn rentree in de selectie. De van Schalke 04 gehuurde aanvaller, die begin februari tegen Ajax uitviel met een blessure aan het bovenbeen, is weer fit verklaard. Trainer Robert Molenaar wil niet kwijt of hij meteen in de basis start, maar laat wel doorschemeren dat Avdijaj niet ten koste van alles wordt ingezet. De temperamentvolle aanvaller stond eerder op het punt terug te keren, maar kreeg vervolgens een terugslag. „We hebben ons enkele keren in de vingers gesneden. We nemen geen risico’s die niet te verantwoorden zijn.” Ook Tsiy Ndenge, die tegen Heracles ontbrak wegens ziekte, keert terug.

Bij Sparta is het de vraag of Advocaat het aandurft om in de frontlinie Michiel Kramer en Robert Mühren aan elkaar te koppelen. De eerste begon afgelopen zondag tegen ADO in de basis, de laatste viel na rust in. Door doelpunten van beiden werden de Hagenaars in een spectaculaire tweede helft geveld (2-1). Kramer en Mühren vormden ooit een veelscorend duo bij Volendam.

Waar Advocaat de druk op zijn ploeg met de winst op ADO wist te verlichten, zocht Molenaar deze week naar een manier om de klappen van drie nederlagen achter elkaar weg te masseren. Zo hield de selectie dinsdag een volleybaltoernooi. Molenaar: „Even ruimte voor andere gedachten. Onze insteek is om de positieve zaken naar boven te halen. De nadruk ligt op de kansen die we nu moeten pakken.”
za 10 maart 2018 om 06:34 - 10 maart 2018 om 06:34 # 7213
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement