×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
De zaakwaarnemers waarvan Geleense Ton als TD van Roda spelers heeft afgenomen, zullen een goed woordje voor 'm hebben gedaan. Zo lopen die dingen. Bij zijn nieuwe club kan 'ie vervolgens weer wat voor hun betekenen. En zo wast de ene hand de andere.

Ik wens de mensen in Senica veel sterkte.
do 01 maart 2018 om 13:46 - 01 maart 2018 om 13:46 # 5132
butcher
EX-RODA
Ton Caanen duikt op bij hekkensluiter Slowakije
Tien maanden na zijn gedwongen vertrek als technisch directeur bij Roda JC heeft Ton Caanen weer een baan gevonden. De 51-jarige Gelener is aangesteld als coach van FK Senica, de hekkensluiter van de hoogste liga in Slowakije.
DOOR ROEL WICHE

KERKRADE/SENICA

Caanen zat inmiddels al op de bank bij een competitieduel van Senica, een bescheiden profclub uit het gelijknamige stadje dichtbij de grens met Oostenrijk. Hij moet de ploeg voor degradatie zien te behoeden. Caanen werd in april vorig jaar in Kerkrade uit zijn functie ontheven, onder meer vanwege een falend spelersbeleid.

De technisch directeur haalde in anderhalf jaar ruim dertig spelers, van wie de meesten nauwelijks indruk konden maken of snel weer vertrokken. Ook was Roda niet te spreken over een scoutingstrip die Caanen in maart vorig jaar naar Colombia maakte, hoewel de club die met klem had afgeraden. De directie vond dat hij het niet kon maken om naar Zuid-Amerika te vertrekken terwijl Roda in degradatienood was.

Caanen was tevens nauw betrokken bij de deal met investeerder Aleksei Korotaev. Hij claimde na diens entree in Kerkrade in overleg met de Russische miljonair op zoek te gaan naar interessante spelers. Later bleek dat Korotaev al snel na de deal in Dubai in de cel was gesloten. Caanen werd bij Roda opgevolgd door Harm van Veldhoven.

FK Senica speelt sinds 2009 in de hoogste klasse van Slowakije. De club staat momenteel op de laatste plaats, met een achterstand van twee punten op nummer voorlaatst, Tatran Presov. Senica speelt zijn thuiswedstrijden voor gemiddeld zo’n tweeduizend toeschouwers.
di 27 februari 2018 om 06:11 - 27 februari 2018 om 06:11 # 4951
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement