×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


‘Teleurstellend, zo weinig eruit halen’
Het stoom kwam uit de oren bij Roda-aanvoerder Adil Auassar na afloop van het verlies tegen Willem II. Waar coach Robert Molenaar (foto) de nadruk legde op de zwakke start van zijn ploeg, meende Auassar juist dat Roda er in de tweede helft veel meer uit had kunnen halen. „We waren dat eerste half uur niet goed. Maar daarna waren we de bovenliggende partij, hadden we ook veel meer balbezit. Maar we verzuimen het om daarvan gebruik te maken. We hielden ze onder druk, maar kregen slechts weinig kansen. Het is teleurstellend dat we er niet meer uit hebben kunnen halen.” Voor de wedstrijd was er een minuut stilte voor Frans ‘Jung’ Roemgens. Hij overleed onlangs op 73-jarige leeftijd en speelde zowel voor Willem II als Roda.
ma 26 februari 2018 om 06:21 - 26 februari 2018 om 06:21 # 4800
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement