×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


FC LIMBURG
JC
Sneller dan verwacht herstelt Roda-aanvaller Donis Avdijaj van de blessure aan zijn bovenbeen die hij ruim twee weken geleden opliep tegen Ajax. De huurling van Schalke wordt mogelijk al in de selectie opgenomen van de Kerkraadse ploeg, die morgen in Tilburg een belangrijk degradatieduel tegen Willem II speelt.

Vandaag volgt nog een laatste test tijdens de training. „Dan zullen we beslissen of Donis mee gaat naar Tilburg”, aldus trainer Robert Molenaar. „De schade is meegevallen, maar we nemen geen risico’s. De medische staf bepaalt wat er gebeurt.”

Ook Mohamed El Makrini is weer fit. De controlerende middenvelder ontbrak vorige week tegen FC Utrecht wegens een verrekking. Molenaar mist wél Daryl Werker. De verdediger heeft al langer knieklachten en is deze week geopereerd aan zijn meniscus. Naar verwachting is hij weer beschikbaar in de eindfase van de competitie.

Vermoedelijke opstelling

Roda JC: Jurjus, Dijkhuizen, Auassar, Banggaard, Vansteenkiste, Ndenge, Gustafson, Rosheuvel, Van Velzen, Schahin, Vancamp
za 24 februari 2018 om 10:29 - 24 februari 2018 om 10:29 # 4073
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement