×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher

Roda-spits Jorn Vancamp was zwaar teleurgesteld dat hij tegen FC Utrecht op de bank moest beginnen. De 19-jarige Belgische spits was na de winterstop betrokken bij een aantal belangrijke doelpunten, maar coach Robert Molenaar hield hem gisteren buiten de basis. Met wederom een treffer, zijn vierde in vijf wedstrijden, bewees hij direct zijn waarde toen hij in de slotfase inviel. „De coach koos voor een bepaalde tactiek, daarin was geen plaats voor mij. Dat had ik niet verwacht. Nee, ik heb geen uitleg gevraagd, ik laat liever mijn voeten spreken. Ik heb nu als invaller een aantal keer gescoord, misschien doe ik het wel te goed als ik van de bank kom. Ik wil geen supersub zijn, ik wil vanaf de aftrap laten zien wat ik waard ben.”

Doelman Hidde Jurjus wilde de harde nederlaag niet wijten aan de behoudende speelwijze waarmee Molenaar zijn spelers het veld had ingestuurd. „Dat was een bewuste keuze, dat was geen excuus voor ons optreden vandaag. Wij hebben het gewoon niet goed uitgevoerd. We kunnen het ons echt niet veroorloven om elk duel slap in te gaan. Of we ons moeten schamen? Dat is misschien een te groot woord, maar op deze manier jagen we de toeschouwers wel ons stadion uit.”

Toch nog een vrolijk moment gisteren in Kerkrade: voormalig Roda-speler Ruud Vormer kreeg voor de aftrap bloemen van technisch directeur Harm van Veldhoven omdat hij uitgeroepen is tot beste speler van de Belgische competitie. De 29-jarige middenvelder van Club Brugge speelde van 2008 tot 2012 bij de Kerkraadse club.
ma 19 februari 2018 om 06:18 - 19 februari 2018 om 06:18 # 3424
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement