×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher




Het zware programma, met vijf wedstrijden binnen twee weken, begint zijn tol te eisen bij Roda JC. De aanvallers Donis Avdijaj en Dani Schahin en regisseur Simon Gustafson ontbreken vanavond in Heerenveen.

Avdijaj viel woensdag uit in de wedstrijd tegen Ajax en blijkt een blessure aan het bovenbeen te hebben. De medische staf van Roda kon gisteren nog geen exacte diagnose geven. Mocht hij een scheurtje hebben dan is de huurling van Schalke vier tot zes weken uitgeschakeld.

Dani Schahin heeft nog steeds last van zijn lies. De Duitse spits, de laatste weken goed in vorm, is niet fit genoeg om in Friesland te starten. Gustafson kreeg woensdag zijn vijfde gele kaart en is geschorst. Het was sowieso onzeker of hij had kunnen spelen, vanwege irritatie aan zijn kuit. Ook de geblesseerden Ognjen Gnjatic en Ashton Götz zijn er niet bij. Prangende vraag is hoe coach Robert Molenaar de absentie van Gustafson, die voor het eerst dit seizoen een wedstrijd van Roda mist, gaat opvangen. Molenaar wilde daar gisteren nog geen duidelijkheid over geven. Mogelijk gaat hij met het duo Jorn Vancamp en Maecky Ngombo in de aanval spelen, met op het middenveld het verdedigende blok El Makrini-Ndenge.

Vermoedelijke opstelling

Jurjus, Dijkhuizen, Auassar, Banggaard, Vansteenkiste, El Makrini, Ndenge, Milts, Vancamp, Ngombo, Rosheuvel..
za 10 februari 2018 om 07:59 - 10 februari 2018 om 07:59 # 2244
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 01 april 2024 om 20:00
De Herdgang



Jong PSV


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement