jhn
Profieloverzicht / Reacties van jhn
475
reacties


Terug
naar jhn

jhn

@jhn schreef:
Sem Steijn en Maurice Steijn
01-06-2020 om 20:33

jhn

@jhn schreef:
Dan komt de zoon ook mee!!
01-06-2020 om 11:01

jhn

@jhn schreef:
Ruilt voor ons!
01-06-2020 om 10:56

jhn

@jhn schreef:
Luhukay is ook succesvol, maar of hij Pauli ruikt?
01-06-2020 om 10:56

jhn

@jhn schreef:
Van Marwijk zal ook niet komen, denk ik
01-06-2020 om 10:21

jhn

@jhn schreef:
Na assistent Verberne en Luypers, haha. Zou vvv 2 worden
01-06-2020 om 00:35

jhn

@jhn schreef:
Je kan ook eens kijken naar het seizoen dat we tweede van Nederland waren. De selectiespelers die ook gespeeld hebben in dat seizoen zijn er niet meer dan 17 of 18!!!!
28-05-2020 om 14:52

jhn

@jhn schreef:
Probleem bij ons is al jaren hetzelfde. Men haalt vaak blessure gevoelige spelers. Dat moet je wat minderen.
28-05-2020 om 14:51

jhn

@jhn schreef:
VVV promoveerde met een selectie van 18, waarbij de bank zwakker was. Je moet zorgen dat er een aantal spelers in je selectie zitten die op meerdere posities kunnen spelen. Voor een kkd ploeg heb je geen 22 gelijke spelers nodig. Kleine selectie met gretige jeugdspelers erachter. In de winterstop verder kijken.
28-05-2020 om 14:50

jhn

@jhn schreef:
Van As moet naar een selectie van 16 spelers. Waarvan rond de 8 betere en 8 talenten. De beloften of het tweede moet gewoon spelers klaar hebben om bij blessures het eerste aan te vullen. Dat moet voldoende zijn. In de winterstop kun je dan doorpakken. Wat heb je nu aan 22 spelers? Alleen gezeik en weer veel kwantiteit. Kwaliteit moet op het veld staan en gretige gasten op de bank. Dan krijg je gezonde concurrentie. Zo’n Platje, Seuntjes type heb je nodig als leider en de rest moet meegaan. De laatste 10 jaar hebben we meer backs dan ooit gehad. Terwijl dat de laatste positie moet zijn, die opgevuld moet worden. De basis moet gewoon beter zijn dan de bank ipv vriendjespolitiek met de coach. Anco Janssen was de laatste die echt iets deed toevoegen. Maar die kunnen we niet betalen. En sommige geven aan dat Arlberg, Croux zo goed zijn, maar dat zijn meelopers. Presteren alleen in redelijke elftallen en niet bij laagvliegers.
28-05-2020 om 11:33

jhn

@jhn schreef:
Van As vind clubmensen belangrijk en ervaring. Zouden Peeters en Van Loen dan ook serieuze kandidaten zijn?
25-05-2020 om 13:36

jhn

@jhn schreef:
Ervaring en kennis van de kkd lijkt mij het belangrijkste. Iemand die in staat is de juiste spelers te halen uit de kkd of belgische competitie. Die zijn goedkoop en daar zitten goede spelers tussen die ons omhoog moeten brengen. Dadelijk gaat het die gekje Kraaij worden!! Waar zit Langeler eigenlijk? Dat was een grote belofte als trainer, maar is daarna jeugd of bij de knvb wat gaan doen.
25-05-2020 om 13:33

jhn

@jhn schreef:
Adelaar en Kruijs zijn ook vrij!! Genoeg keuze
25-05-2020 om 12:58

jhn

@jhn schreef:
De clubs staat het water tot de lippen. Er gaan clubs omvallen. Als je al de beste spelers scout van de laagste clubs, dan ben je al positief bezig. Echter dat is tevens het lastigste wat er is. De laatste die dit kon, was Nol. Die haalde Huiberts, van Galen etc. Parels uit kleine clubs halen, dat is onbetaalbaar.
20-05-2020 om 15:01

jhn

@jhn schreef:
Een kleine sterke selectie lijkt mij slim. In de winterstop repareren wat nodig is en afscheid nemen van de tegenvallende gasten. Korte contracten, want mocht je promoveren dan zijn de selectiespelers te zwak voor de eredivisie. Van As zal dat moeten realiseren. De nieuwe eigenaren (multi miljonairs) gaan niet op de tribune zitten om naar wat amateurs te kijken. Dan zijn ze snel klaar met hun nieuwe speeltje.
20-05-2020 om 14:57

jhn

@jhn schreef:
Op kaalhei ligt gras
20-05-2020 om 14:47

jhn

@jhn schreef:
Berglund: kwaliteit moet als eerste worden vastgelegd. Daarna kwantiteit.
20-05-2020 om 14:44

jhn

@jhn schreef:
Als je een stadion huurt, dan moet de verhuurder toch voor het gazon zorgen? Daar betaal je toch huur voor? Veld is afgekeurd dus ze moeten! Of klopt dit niet?
20-05-2020 om 14:43

jhn

@jhn schreef:
Wat niet duidelijk is: kan Van As vanaf nu aan het werk of moet er gewacht worden? Een TD mag mijn inziens nu beginnen. Prioriteit een coach, daarna scorend vermogen en een centrale middenvelder en centrale verdediger. Van daaruit gaan bouwen en zorgen dat we geen 4 linksbacks hebben en 3 rechtsbacks. Dat gaat al 10 jaar fout. Ervaring en snelheid is het belangrijkste.
20-05-2020 om 14:41

jhn

@jhn schreef:
Nac had afgelopen seizoen 2 miljoen aan spelersbudget, dan krijgen we een beeld.
20-05-2020 om 14:36

jhn

@jhn schreef:
Nu kunnen we Van As gaan beoordelen. Laten we ons verrassen!!
20-05-2020 om 14:21

jhn

@jhn schreef:
Als je ooit goed en goedkoop wilt instappen dan is dit het moment. Spelers zullen niet zo snel meer ze goedkoop zijn als nu. Echter een soort Ted van Leeuwen maakt je nu meteen een topper. Hopelijk kan Van As ook zoiets te werk stellen.
20-05-2020 om 13:12

jhn

@jhn schreef:
Bij de meeste clubs zijn er persconferenties om spelers te presenteren, bij ons is er ook ieder jaar een persconferentie, echter over nieuwe eigenaren. Hopelijk zijn de volgende persconferenties over spelers en een trainer.
20-05-2020 om 09:30

jhn

@jhn schreef:
Zonder publiek spelen. Voorlopig een must, dus tijd genoeg om het nepgras te vervangen en de wedstrijden op Kaalhei te spelen. Gaan we op de weg zitten, 1,5 meter van elkaar af. Oude tijden herleven. Eisen aan een stadion kunnen door Zeist niet meer gelden.
13-05-2020 om 13:25

jhn

@jhn schreef:
Van As moet eigenlijk zorgen dat zo’n mensen op sleutelposities zitten. Voor het tweede en de jeugd zou Eric fantastisch zijn. Dat hij ongeveer de enige is geweest tegen de Mexicaan, klopt als een huis. De supporters hebben dat moeten oplossen.
13-05-2020 om 13:22

jhn

@jhn schreef:
Mooi stuk over Eric. Jammer dat veel mensen hem hebben laten vallen. Zo zie je weer de kwaliteiten van onze Nol. Die kon wel met lastigere mensen omgaan ipv ja-knikkers. Succes zal je nooit halen met alleen ja-knikkers.
13-05-2020 om 13:19

jhn

@jhn schreef:
Mocht de overname doorgaan, kunnen de nieuwe heren het geld meteen gaan beleggen. De rendementen van deze potentiële eigenaren zijn zo hoog dat geld geen enkel probleem meer is.
07-05-2020 om 07:28

jhn

@jhn schreef:
Dijkhuizen als back is ook gratis. Een beetje TD moet nu gaan werken aan de selectie.
18-02-2020 om 16:37

jhn

@jhn schreef:
Van As kan voor de aanval Hupperts, Cicilia en Engels gratis ophalen. Dat is voor de KKD al redelijk.
18-02-2020 om 16:36

jhn

@jhn schreef:
Ook voor de sponsoring etc is het goed dat je regionaal mensen erbij gaat halen. Het moet geen vreemdelingenlegioen worden.
18-02-2020 om 16:17

jhn

@jhn schreef:
Ik vind Trost een echte clubman, echter puur gekeken naar zijn kwaliteiten als trainer, is dat een veldtrainer en Vergoossen meer een man met uitstraling en rust. Meer de rol van manager. Van der Leur weer als trainer van de beloften zou ik ook toejuichen. Daar heeft het niet aan gelegen.
18-02-2020 om 16:16

jhn

@jhn schreef:
Gras ipv kunstgras is zeer belangrijk en Kaalheide moet gewoon ook een goed gazon krijgen. Dat is de historie van onze club, daar horen de mannen te trainen en nergens anders. Zoveel geld hoeft het niet te kosten. De selectie zal net als iedere kkd ploeg transfervrij worden samengesteld. Met het budget kun je de betere halen en dan kom je al een heel eind. Een ervaren coach lijkt me het belangrijkste en geen rookie. Een sterke persoonlijkheid die rust uitstraalt en normaal kan praten heeft de voorkeur. Luhukay zou verreweg de beste optie zijn, echter zal denk ik onhaalbaar zijn. Vergoossen in samenwerking met een jongere gast zou ik ook zien zitten, dan wel Vergoossen de wedstrijden laten coachen en de trainingen etc veelal uit handen geven aan een goede jonge gast. Jullie zijn het er niet mee eens, maar een Trost/Brouwers in combinatie met Vergoossen zou ik zien wel zien zitten.
18-02-2020 om 16:13

jhn

@jhn schreef:
Plum heeft de papieren, met plum zijn we gepromoveerd. Om puntenmindering en of boete te voorkomen, gewoon Plum benaderen en dan heb je vor dit seizoen de oplossing. Plum is de enige die Pauli aan het ballen kreeg, dat zegt iets over Pauli, maar ook over Plum. Bovendien had hij destijds contact met Streppel, lijkt me alleen maar handig. alleen laat de gezondheid dat toe. Wat betreft spanning is het seizoen toch gelopen, dus die factor speelt geen rol.
17-02-2020 om 14:55

jhn

@jhn schreef:
Als je de selectie 89-90 bekijkt, dat zijn toich schitterende namen.
13-02-2020 om 12:06

jhn

@jhn schreef:
Groenendijk heeft in ieder geval samengespeeld met Van Loen, Senden, Trost, Luypers, Van der Leur, Hansen, Waterreus, Fraser, Brandts en Diliberto. Daar kun je mooie combinaties van maken. Hij heeft veel aan Roda te danken en wij hebben veel plezier aan hem gehad, zou toch wel een mooie naam zijn.
13-02-2020 om 12:05

jhn

@jhn schreef:
We moeten nu vooruit kijken. In ieder geval een kerel die in de onderste regionen heeft gewerkt met kleine budgetten. Ben benieuwd wat het netwerk is. Met Alberg heeft hij wellicht in het verleden gewerkt en Groenendijk mss ook, kan een hele wereld van verschil zijn. Laten we eerlijk zijn, het gaat waardeloos, geen publiek etc, maar iedereen weet wanneer het een beetje draait de mensen komen. Mochten we promoveren hebben we gewoon 14000 man iedere pot, dat is een feit. Van As heeft de loodzware taak om op verantwoorde wijze een selectie samen te stellen. Voor hoeveel spelers gaat hij kiezen? De VVV gedachte: kleine selectie maar veel kwaliteit? Mss haalt hij een kerel als Seuntjes, leider, groot en kan een doelpunt maken en bouwt hij daar een elftal omheen. We zullen zien. Of komt onze goalgetter van vorig seizoen terug, want die bakt er niets van in Duitsland.
13-02-2020 om 12:00

jhn

@jhn schreef:
Verberne zal vrijdag wel weer met dezelfde 11 starten. Dan kunnen de woorden: de groep wil zich revancheren ; voor de 100ste keer weer gebruikt worden. En zo gaan we lekker door naar de laatste plek. Wat is het negatiefste record van aantal wedstrijden zonder overwinning?
10-02-2020 om 14:21

jhn

@jhn schreef:
Van As heeft met Brands samen bij NAC gezeten, dus lijkt mij ook een optie en een stuk goedkoper dan Streppel en Groenendijk.
10-02-2020 om 14:15

jhn

@jhn schreef:
Ernie Brands zou ik graag zien koken. Een trainer die werkt vanuit een sterke defensie en dat hebben we al jaren niet. Bovendien geen voorstander van 4-3-3. Geen praatjesmaker en een realistische man. Maar ik weet niet wat mogelijk is.
10-02-2020 om 14:13

jhn

@jhn schreef:
Toch geen slechte teksten in het AD over Van As destijds. Hij heeft in ieder geval ruime ervaring om spelers met een lege beurs toch te halen en bij Nac zijn ze gedegradeerd na zijn vertrek en niet tijdens zijn vertrek. Wij hebben denk ik niet veel te willen, we staan onderaan en weinig postitieve uitstraling.
10-02-2020 om 14:11

jhn

@jhn schreef:
NAC is desondanks nog altijd zijn ‘tweede club.’ Hij was in Breda speler, hoofd scouting en – in een financieel moeilijke periode - technisch directeur. ,,Ik heb veel te danken aan NAC en heb er met heel veel plezier gewerkt. Toen ik het overnam van Earnest Stewart heb ik er ieder jaar voor gezorgd dat NAC in de in de eredivisie bleef en heb ik iedere transferperiode een aantal spelers verkocht. Dus kijk ik met een goed gevoel terug. Alleen het einde was minder leuk. Als je moet stoppen, terwijl jij het idee hebt ‘we zijn net een beetje aan het opkrabbelen’, dan is dat vervelend.’’

Begin 2014 had NAC hem ineens niet meer nodig. ,,De letterlijke tekst die ik kreeg te horen van Wim van Aalst, destijds de belangrijkste financier, was ‘we gaan een andere koers varen en daar hoor jij niet bij.’ Dat kan. Hoor je wel vaker in het voetbal. Ik heb ook geen hekel aan NAC. Maar een aantal mensen die het nu voor het zeggen heeft, heeft een andere mening over hoe je die club moet leiden dan ik.’’

Fijntjes wijst hij er nog even op dat NAC het seizoen na zijn ontslag degradeerde. ,,Mijn vertrek heeft ze wel geld gekost. Als je zegt dat je een nieuwe koers gaat varen en je degradeert, is dat pijnlijk voor een club.’’
Drie jaar na zijn vertrek, pakte hij in januari van dit jaar de draad weer op in Den Haag. Met succes, want ook bij ADO slaagde Van As er met beperkte middelen in om een eredivisiewaardige selectie samen te stellen. Dat een groot aantal van hen een verleden heeft bij NAC – Gorter, El Khayati, Hooi en Falkenburg - is uiteraard geen toeval.

,,Het zijn ook types die passen bij deze club. Als je bij ADO of NAC hard werkt, heb je een streepje voor. Niet voor niets is Gerard den Haan het boegbeeld van NAC. En is Tom Beugelsdijk dat hier. Dat je er alles aan doet om een wedstrijd te winnen, spreekt mensen aan.’’

Beide volksclubs lijken in de basis veel op elkaar, vindt Van As, al heeft NAC een grotere binding met de eigen regio. ,,Daarom zit er ook 19.000 man op de tribune. Dat is heel knap. Bij ADO mogen we daar best een beetje jaloers op zijn. Mensen in Breda, maar ook in Etten-Leur of Prinsenbeek zijn als vanzelfsprekend voor NAC. Wij moeten het nog voor elkaar zien te krijgen dat iemand uit Den Haag, Leidschendam of Voorburg automatisch naar ADO gaat.’’

Het is niet het enige verschil. Wat bedrijfsvoering en visie betreft liggen de twee clubs tegenwoordig mijlenver uit elkaar. Waar NAC een vreemdelingenlegioen is geworden dat leunt op uitzendkrachten van Manchester City, zoekt Van As het bij ADO vooral in Nederlanders die zich langer willen binden. ,,Met Ricardo Kishna hebben we dit seizoen één huurling. Voor de rest zijn alle spelers van ons. Dat NAC zes huurlingen heeft, betekent dat er een hele grote ommezwaai geweest. Toen ik daar nog werkte, moest je echt met een goed verhaal komen, wilde je één of twee spelers huren. Het zou best kunnen dat het financieel noodzakelijk is, maar het is niet hoe ik over voetbal denk. ADO zal nooit met zes huurlingen spelen.’’
10-02-2020 om 14:09

jhn

@jhn schreef:
Idd, weer foutloos gekeept
08-02-2020 om 14:08

jhn

@jhn schreef:
Toch knap dat Verberne de basis in tact liet. Daar was werkelijk 0% reden voor. Graag had ik gehoord waarom hij voor deze namen heeft gekozen. De keeper, omdat hij op tijd naar de wc gaat? Neem aan dat zoiets de reden moeten zijn, want op voetbalgebied zijn er redenen om met minstens 5 anderen te starten. Wat is dit toch voor vriendjespolitiek en niet durven om veteranen te passeren. Jammer, hoop dat Stevens de trainingen en opstellingen gaat doen, houdt tenminste geen spelers de hand boven het hoofd. Ein harter hund is nodig. Anders niks
08-02-2020 om 14:03

jhn

@jhn schreef:
Het is geen goedkope gast en dan verwacht ik betere statistieken. Leuk ballen kan ieder het gaat om rendement en dat is niet hoog. Statistieken liegen niet.
07-02-2020 om 09:43

jhn

@jhn schreef:
3 doelpunten in 24 wedstrijden. Ik ben daar niet van onder de indruk.
07-02-2020 om 09:42

jhn

@jhn schreef:
Novakovic kan een Tyton worden, dat moet je nu proberen. Niks te verliezen toch. Souren ook laten spelen. Ervaring opdoen en dan in juni kijken hoe het is gegaan. Je gaat toch nu geen gearriveerde spelers op leeftijd laten spelen ipv takent. Geen lastige keuze lijkt me. Als he geld wil halen uit spelers moet je nu actie ondernemen
07-02-2020 om 09:40

jhn

@jhn schreef:
Novakovic zal keepen. Enige punt waar niet over vergaderd gaat worden. Een blinde ziet nog dat hij beter is dan de Jurjus clown die we nu hebben. Hopelijk een sterker middenveld. Van daaruit meer voetbal en 2 aanvallers die vrijuit kunnen gaan. Dat is het enige goede wat moet gebeuren. Croux zal toch eens een bal erin moeten schieten. De statistieken van hem zijn drama!!! Remans heeft er meer gemaakt, dan maar opportunistisch voetbal.
07-02-2020 om 09:37

jhn

@jhn schreef:
Er moet een ervaren coach komen, die een elftal samenstelt vanuit een goede organisatie en open staat voor elk systeem en geen 4-3-3 strever aub.
04-02-2020 om 11:07

jhn

@jhn schreef:
Puur zakelijk is De Jong een goede coach, de premies zijn nog nooit zo laag geweest, want we winnen er toch geen onder hem. Dat zal de reden wel zijn dat Hogenelst tevreden is. Dus ik denk niet dat er iets gaat gebeuren, het seizoen is toch verloren en als er een td komt, zal hij netjes te horen krijgen dat hij een coach voor komend seizoen moet gaan zoeken en van daaruit moet gaan werken. Goede basis lijkt me. Spelersgroep zal ook niet veel invloed hebben. We hebben alleen een doelman die we voor komend seizoen een plek onder de lat moeten beloven, en de veteraan snel wegdoen. Verder is dit toch de mooiste uitdaging voor een TD om te starten. Selectie kan ongeveer volledig gewijzigd worden. Spelers hebben geen eisen, want ze zullen nergens heel erg gewild zijn. Met zo'n prestaties komt geen scout kijken. Hopelijk snel een goede TD en dan komt de rest vanzelf.
04-02-2020 om 11:05

jhn

@jhn schreef:
Het gaat weer een seizoen worden, ieder jaar slechter. Je denkt het einde is in zicht, maar we vallen steeds dieper. Hoe is het toch mogelijk. Alle aankopen zijn al jaren niet echt beter dan wat we zelf hebben in de beloften, eigenaren die veel hoop brengen maar uiteindelijk niks toevoegen. Wat is het toch een drama. Een oplossing kan zijn een samenwerking, echter als je op dit niveau speelt, dan zijn er geen clubs die heil in een samenwerking zien. Het enige dat nog kan is dat je de beter weg haalt bij directe concurrenten, echter dat lukt niet eens. ploegen als Oss halen spelers die bij ons op de lijst staan of ploegen als Eindhoven hebben spelers die we niet los krijgen. Het blijft een lastig verhaal. Wanneer krijgen we weer eens de tijd zoals Hendrikx die bij Nac 2 Brazilianen wegkaapte of Huiberts op een kladje liet tekenen, Sibon haalde, Graef haalde en hem een vette premie beloofde als hij er veel ballen in schopte. Wij hebben wat afdankertjes op leeftijd of talenten die geen talent zijn. Beleid zal toch eerst binnen gehaald moeten worden in de vorm van een TD met netwerk, anders kunnen we beter stoppen.
29-01-2020 om 11:25

jhn

@jhn schreef:
Stap 1: een selectie van 16 spelers ipv rond de 25. Stap 2: Gras. Stap 3 een trainer verplichten 4-4-2 en minder vriendjes in de basis.
27-01-2020 om 13:32

jhn

@jhn schreef:
En een goede coach, vergeten te vermelden
25-01-2020 om 10:46

jhn

@jhn schreef:
Ook wel een tip, Valkx promoveerde met een selectie van 15 spelers en wat jeugd ipv 25 zwakkelingen
25-01-2020 om 10:45

jhn

@jhn schreef:
Uit ervaring, iedere trainer die we langer dan 1,5 jaar hebben ziet dan het licht, wisselt de doelman en speelt 4-4-2. Als komende week eindelijk Novakovic speelt zit de voorbereiding van de Jong erop. Het duurt lang, maar beter laat dan nooit. Om te huilen. Ze kunnen beter het prikbord technisch directeur maken, hadden we nu 10 punten meer en speelden we eredivisie. Wel eerlijk gezegd: Muyters zit in de lijn van Jurjus, ook nooit een punt opgeleverd. Arme Novakovic, dat is toch niet te pruimen, dat je voor de grabbelaar van Nederland en het vriendje van de coach ernaast staat, ik zou me ziek melden, griep heerst
25-01-2020 om 10:41

jhn

@jhn schreef:
En het mooie is, Prtajin is uitvoerig getest. Haa, lachen blijven toch?
13-01-2020 om 12:51

jhn

@jhn schreef:
Als de technische verantwoordelijke heren dan beslissen dat je met amateurniveau 4-3-3 gaat spelen, moet je blij zijn als je de eerste 12 haalt. Zo is het gewoon. Heb je geen geld en een slechte selectie, dan moet je een gesloten systeem gaan spelen op de counter ipv open voetballen met iedere tegenaanval een serieuze kans. Niemand zal het hier wel mee eens zijn, maar mijn mening is dat 4-5-1 systeem het enige systeem is dat deze selectie kan spelen. Ugbo is de enig afmaker en daar moet men het mee doen.
13-01-2020 om 12:28

jhn

@jhn schreef:
Ook zo'n issue: Remans is te slecht, maar zeg dan maar welke spits wij hebben op Ugbo na, die er meer heeft gemaakt? Cijfers moet men bekijken en van mij mag een spits er iedere wedstrijd 10 het stadion uitschieten als hij er 2 maakt. Ik ben geen fan van Remans of wie dan ook, want dat is lastig bij deze selectie, maar er zijn er weing die veel beter zijn. Remans maakt er vorig jaar 6, wat doet Croux? wat doet Prjatic? Die scoren aan de lopende band. Ik vind dat het daar helemaal niet aan ligt, het ligt aan de selctie die ieder jaar lachwekkender is. Houd op dat de ene veel beter is dan de ander, we zitten in de positie dat we onderaan in het profvoetbal staan, ongeveer met 1 been richting amateurniveau.
13-01-2020 om 12:25

jhn

@jhn schreef:
Men maakt zich druk om Werker, houd op. We hebben 100 aankopen, maar geen enkele is veel beter dan Werker. Zelfde geld voor Novakovic, geen geld, wel een talent hebben en dan nog een doelman halen die niet beter is. Er is maar 1 club die dit beleid al 5 jaar blijft volhouden, raad eens ......
13-01-2020 om 12:21

jhn

@jhn schreef:
Jammer dat steeds weer hetzelfde gebeurd. Keer op keer nieuwe eigenaren, nieuwe trainers, nieuwe spelers die niks toevoegen. Spelers worden weggestuurd in Maastricht en pakken de trein naar Kerkrade. Ongelooflijk, vroeger keek men niet eens wie er uitstapte. Nu krijgt iedereen met 2 linkerbenen een contract, worden spelers weggestuurd die creatief zijn, maar niet meeverdedigen in de ban gedaan en zijn alle aankopen niet beter dan de beloftes, maar ze blijven komen. Een coach die een systeem speelt, welk door nog 5 voorgangers is geprobeerd en nooit lukt. Een mogelijk nieuwe AD die via de media dacht dat hij het werd en dan weer niet. Een sponsor die via linkedin aangeeft het beleid niet goed te vinden. Wat wil men nu? Ik voorspel dat wij binnen nu en 2 maanden, 2 doelmannen, 2 links backs, 2 rechtsbacks contracten, zoals ieder jaar en dat we in september erachter komen dat we nog een aanvaller en middenvelder nodig hebben. Mijn voorspelling. Wanneer komt er 1, ja lees goed, 1, man met voetbalverstand eens binnen lopen, naar wie men luistert? Ik hoop het echt, maar ik hoop het al 5 jaar.
13-01-2020 om 12:19

jhn

@jhn schreef:
Gerucht: JpdJ in de belangstelling van vv Hoensbroek. Voorwaarde is wel dat zijn vrienden, Muyters etc mee moeten. De onderhandelingen gaan stroef. Hopelijk gaan ze eruit komen.
10-01-2020 om 16:36

jhn

@jhn schreef:
De Jong maakt met zijn vriendjes de talenten een voor een kapot. Eerst Novakovic en nu Keulen. Lekker bezig De Jong. Weer een passant die ons beleid bepaalt. Om te huilen
09-01-2020 om 18:41

jhn

@jhn schreef:
Ik denk dat De Jong met 4 backs gaat spelen. Wat een wanbeleid weer. Ze leren het nooit. Creatieve mensen nodig, en we krijgen weer een back. We moeten er maar om lachen
09-01-2020 om 18:39

jhn

@jhn schreef:
Engels en Hupperts gratis halen. Alanso weg, Muyters, Durwael weg Dan ga je er flink op vooruit.

Novakovic, Schlosser, Werker, Verburgh, Keulen, Croux, Rösch, Alberg, Hupperts, Ugbo en Engels.

Daar haal je meer punten mee, dan nu met zijn keuzes
31-12-2019 om 13:43

jhn

@jhn schreef:
Ook een trainer moet duidelijk weten wat er wel en niet kan. Heb je bv 2 spelers die gelijkwaardig zijn of minimaal verschillen, zet de jongste speler op met potentie. Oudere spelers moeten duidelijk beter zijn, anders gaat het al mis. Als voorbeeld onze doelman. Die mag er nooit instaan ten koste van een talent. gevolg: Oude doelamsn stopt einde seizoen en talent vertrekt gratis in de winterstop. Klein voorbeeld wat al jaren fout gaat bij ons.
31-12-2019 om 10:36

jhn

@jhn schreef:
Er zal in ieder geval een organisatie moeten staan, voordat er weer spelers etc gehaald worden. Dan maar ff weer wachten voor de 100 ste keer maar zonder vaste mensen als TD en AD wordt het niets. Een technisch manager of technisch directeur moet spelers halen, een trainer aanstellen. De basis eerst dan de rest. Mijn advies zou zijn, ga eens proberen iemand te halen die bij kleine clubs met geen budget wel aardige selecties heeft samengesteld. Dan heb je iemand die bewezen heeft met min geld iets neer te zetten ipv allemaal bekende namen die altijd met een redelijk budget hebben gewerkt. Wij hebben nu toch geleerd uit het verleden dat onze technische mensen absoluut niet met geld konden omgaan. Harm verlengde eredivisie contracten met spelers die al niet veel waren en in de KKD zaten we ermee. Zoals El Makrini etc. Er moet voetbal verstand komen. Dan ga je stappen maken. Ga eens kijken bij de kleine clubs in de kkd, waar wij ook onder vallen momenteel. En dat is het ergste,
31-12-2019 om 10:34

jhn

@jhn schreef:
Hoe los je het keepersprobleem op de goedkoopste manier op. Trainer ontslaan? Nee, contract Muyters ontbinden. Opgelost het probleem. Trainer kan eindelijk de beste onder de lat zetten, bouwt kapitaal op en je bespaart het trainersontslag. Onze coach lukt het anders niet. Mss familie van Muyters of wat is de reden? Halen we ook weer eens wat punten.
22-12-2019 om 12:57

jhn

@jhn schreef:
Trainer bedankt. Na 4 maanden spelen wij nergens voor. Top
21-12-2019 om 12:18

jhn

@jhn schreef:
Werker is eerlijk. Daarom speelt Novakovic ook niet. De trainer spaart hem voor volgend seizoen. Nu snap ik het. Top coach hebben wij.
21-12-2019 om 12:17

jhn

@jhn schreef:
Maar goed, logische keuzes zien we al jaren niet, lijkt soms verboden.
20-12-2019 om 20:36

jhn

@jhn schreef:
Houd op. We hebben een echt talent voor in de goal en hij zet zijn vriendje in de goal, waardeloos. Iedereen ziet dat we 1 keeper hebben. Niet alleen naar vandaag kijken,maar laatste anderhalf jaar. Vraag op basis hiervan aan 100 man wie moet keepen en 1 zegt Muyters. Raad eens wie dat is. Zielig is het
20-12-2019 om 20:34

jhn

@jhn schreef:
Novakovic geblesseerd? Of een coach die blind is? Wat is het goede antwoord
20-12-2019 om 20:27

jhn

@jhn schreef:
Bussen naar Az van Groene Ster zullen nooit aankomen!!!
18-12-2019 om 16:04

jhn

@jhn schreef:
Bussen naar Az van Groene Ster zullen nooit aankomen!!!
18-12-2019 om 16:04

jhn

@jhn schreef:
De uitslagen nagekeken verlies je 3 maal met meer dan 1 doelpunt. Zo kort zit alles bij elkaar. we scoren veel te weinig, alleen Ugbo. Mocht het in de winterstop lukken om 1 middenvelder en 1 aanvaller te halen en de 2 minste van de selectie kwijt te raken, kan je gewoon met een beetje geluk de gelijke spelen winnen, dan ziet het heel anders uit. Engels wil wel komen, al is het op huurbasis. Dan 4-4-2 met hem en Ugbo en een Alberg of Croux erachter. We moeten nu opbouwen en de selectie beetje bij beetje versterken. Zo bouw je een toekomst op. Vergeet de puntenmindering niet. In de KKd ligt het dicht bij elkaar.
17-12-2019 om 11:51

jhn

@jhn schreef:
Binnen drie jaar champignons league! Het was ons beloofd
16-12-2019 om 13:11