bahbahbah
Profieloverzicht / Reacties van bahbahbah
795
reacties


Terug
naar bahbahbah

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Rjc90
Wie zou jij graag het beleid zien voeren?
06-04-2018 om 22:57

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Tevens wil ik nog vermelden dat ik vurig hoop dat we morgen winnen.
Wie van de heren die nu veel commentaar hebben op mijn mening, zit morgen in het stadion?
Kunnen we wellicht even afspreken en onder het genot van een drankje verder discussieren?

Ik zal rond 18.45u bij de hoofdingang te vinden zijn
06-04-2018 om 22:47

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Kereltjes toch,
Zijn jullie voorstander voor jaar in jaar uit degradatie voetbal?
Iedereen schreeuwt om Korotaev, stel je voor hij komt niet, wat dan?
Ik wil eens zien of jullie dan nog steeds naar het stadion blijven gaan?
Degene die nu het hardts roepen blijven dan weg en zeiken het meest
06-04-2018 om 22:44

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
DRHARRIE
Als wij ezelen zijn, welke titel moeten we jou dan wel niet toeschrijven gezien je commentaren?
Hahahaha
06-04-2018 om 22:41

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Kr1t1sjerodatuup
Wat versta jij onder gloryhunters?
06-04-2018 om 22:40

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Pietjepuk
Iedereen zijn eigen mening, welke ik zeker respecteer.
Jammer dat er dan alsnog "mede fans" zijn die de mening van een ander niet respecteren. Vooral de figuren die over alles en iedereen oreren maar nooit in het stadion aanwezig zijn
06-04-2018 om 22:37

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Hutch
Helemaal mee eens!
06-04-2018 om 22:08

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Pietjepuk
Maan

Helaas voor velen is dat wel mijn mening ja.
Velen begrijpen dat idd niet, maar spreken we van alleenstaande clubs zal ik altijd en forever voor Os Roda zijn, en is het niet direct haat versus de andere clubs maar wel afgunst als het met ons niet goed gaat en we zoals nu al jaren met de staart tussen de benen afreizen naar het PLS.
Ik wil goed voetbal zien, en we hoeven niet altijd te winnen maar wel linkerrijtje spelen als t ff kan.
In mijn optiek, als je kijkt naar de vijvertjes waar de drie clubs in vissen, kun je beter 1 echt grote sponsor aantrekken en de rest participeert dan wel vanzelf.
Ook het netwerk voor alle restsponsoren zal vele malen groter zijn waarbij iedereen voordeel haalt.

Het duurt echt maar een jaar of 2 voordat alle fans in zullen zien dat dit de beste optie voor de langere termijn zal zijn.

Hendriks en zijn compaan Pickee in ruste had het nog echt niet zo slecht voor met onze mooie club hoor! Schaam jullie, degene die ervoor gezorgd hebben dat deze mannen (die altijd het aller aller beste voor hadden met de club) met een kogelvrij vest het veld moesten betreden destijds....gaat helemaal nergens over!
06-04-2018 om 22:05

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Pietjepuk
Ben oud genoeg om nog verder terug te gaan dan 25 a 30 jaar geleden, toen was ik .....25
06-04-2018 om 21:45

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Kr1t1sjerodatuup
Ben jij een muisje soms?
Ik denk enkel en alleen aan mijn eigen club, ook al gun ik ieder ander het beste en ook als het FSC is, daar heb ik geen moeite mee, echter wel als wij eruit zouden vliegen.

Van de andere kant, en ik wil het niet op de spits drijven, ben ik wel van mening dat Limburg sterker voor de dag zou komen als de 3 clubs in het zuiden de handen in elkaar slaan en dus 1 club in de regio zou zijn, waar we met zijn allen elk jaar van mooi voetbal kunnen genieten omdat de begroting vele malen groter is en sluitend.
06-04-2018 om 21:43

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Moet er niet aan denken dat dat zielig clubje gaat promoveren en wij eruit vliegen, dan krijg ik zeer zware maanden, niet alleen vanwege de degradatie maar ook door collega's die de grijze muisjes toejuichen.
06-04-2018 om 21:24

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Ik heb er wel moeite mee, en wel heel veel.
Muizenclubje hebben er jaren lang niets van gebakken en zouden nu uit het niets ineens eredivisie gaan spelen, en dat ligt niet aan het geweldige beleid!
Ik wil eens zien als ze dadelijk ten faveure van Os Roda eredivisie gaan ballen en wij Juup.
Dan is de wereld te klein voor en door de heren die nu melden er geen moeite mee te hebben.
Blijkbaar hebben jullie dan voldoende vertrouwen dat we ons "makkelijk" veilig gaan spelen...?
06-04-2018 om 21:22

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Pwhb
Niet echt, daar heb je een punt maar voor de rest gaat t dan ook helemaal nergens over. Ik lees en discusieer veel liever over ons mooie clubje en over wedstrijden uit t verleden..
04-04-2018 om 20:26

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Boykes toch, zullen we het weer over Os Roda gaan hebben i.p.v. elkaar als supporters van dezelfde club de huid vol te schelden en voor rotte vis uit te maken? Ik vrees anders ook dat we
weer afglijden naar een zeer bedenkelijk niveau ( valt wel op dat t weer dezelfde personen zijn!?)
04-04-2018 om 20:02

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Ik hoop dat die uit Shittard NIET promoveren! Zijn we vergeten dat onze bussen bekogeld zijn bij Born toen we terugkwamen toen we eruit gevlogen zijn?
02-04-2018 om 19:36

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Dat die uit shittard maar zwijgen met hun dubieuze turk
01-04-2018 om 12:47

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Hutch
Onbegrijpelijk dat het nu wel kan, kijk naar je prikker van 28-02, een wereld van verschil qua werklust en teamgeest.
Ook ik heb vaker dan eens geroepen voor mij geen seizoenskaart meer, maar je voelt aan alles dat er nu meer vertrouwen zit en wellicht nog een goede eindsprint gemaakt kan worden. Daarbij is een goede band tussen spelers en supporters onontbeerlijk. Ik sluit me daarom volledig aan bij je voorstel voor Groningen uit! Ook daar kunnen we punten pakken dus zoveel mogelijk bussen naar Gruninge!
01-04-2018 om 12:22

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Zon
Laten we eerst hopen dat we t overleven, en Avdijjaj binnenhengelen voor een langer verblijf zou fantastisch zijn. Ik hoop ook dat we Ndenge kunnen behouden die heeft echt groeipotentieel. Die Tom Haye van w2 zou ik althans geen slechte vervanger vinden voor Gustafson.
Maar voor nu nog lekker genieten van de overwinning gisteren. Hulde overigens ook voor de meegereisde supporters, die hebben continue gezongen en de ploeg aangemoedigd! Chapeau.
Voor nu wens ik iedereen een fijne zondag, lekker de ronde van Vlaanderen kijken de hele dag met dadelijk al een lekkere eerste pint en toasten op Os Roda :-)
01-04-2018 om 12:13

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Heerlijk wakker worden zo.
Ik hoop dat we deze trend kunnen doorzetten. Heb ook Zwolle nog gezien gisteren. Sparta had ook enkele 100% kansen, dus als we slim spelen en net zoveel wilskracht tonen zijn 3 punten tegen Zwolle zeker mogelijk.
01-04-2018 om 08:32

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
W2 staat voor, maar dat kan wat mij betreft het weekend niet verpesten
31-03-2018 om 21:59

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Lekker man, wat een heerlijk gevoel! Persoonlijk vond ik Ndenge en ook Gnjatic toch wel bepalend vandaag, ook Banggaard speelde een goede pot....
31-03-2018 om 20:41

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Eigenlijk is er vandaag geen reden om iets negatiefs te melden, maar die Rosheuvel kan echt niet voetballen, die heeft zijn voeten verkeerd staan....
31-03-2018 om 20:36

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Stufke
Bedankt supporters
31-03-2018 om 20:34

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Had ik absoluut niet verwacht, maar wel mooi, heerlijk weekend!
31-03-2018 om 20:33

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Mahispe
mij verbaast niets meer, zou ook zomaar kunnen dat hij minimaal 2 wijzigingen aanbrengt, Makrini weer opstelt en Dijkhuizen
30-03-2018 om 22:46

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Mahispe
mij verbaast niets meer, zou ook zomaar kunnen dat hij minimaal 2 wijzigingen aanbrengt, Makrini weer opstelt en Dijkhuizen
30-03-2018 om 22:46

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Weltmeister
Klopt, je hebt gelijk, vraag niet hoe, en check voor de rest alle andere uitslagen ff
30-03-2018 om 22:02

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Ik mag hopen dat Henkie bij de reserves zit, anders heeft die eikel (alhoewel ik hem ontzettend graag bij ons zou willen zien spelen) van een linssen een leuke avond
30-03-2018 om 22:00

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Welke opstelling zal Molenaar fantaseren?
30-03-2018 om 21:58

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Maan
Geweldig die positieve instelling, maar mijn nickname zegt eigenlijk weer genoeg...en nogmaals, de statistieken wijzen uit, wanneer de muizen winnen, verliezen wij.
Laat het deze keer anders zijn....
30-03-2018 om 21:57

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Maan
Hetgeen je aangeeft:
Er zit ook een behoorlijk verschil van niveau tussen fortuna en Roda.
Daarom maak ik me ook geen zorgen om de nacompetitie.

Ik maak me daar nl wel degelijk zorgen om
30-03-2018 om 21:47

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Moet ik me dat gekots en gekwijl weer aanhoren op t werk van die muizensupportertjes na t weekend...bahbahbah
30-03-2018 om 21:44

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Pietjepuk
Gelukkig sjwaam ik niet, drink wel graag een biertje, maar daar raak ik niet zodanig van onder de indruk dat ik niemand meer begrijp
30-03-2018 om 21:41

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Pietjepuk
30-03-2018 om 21:39

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Jool
Ik hoop dat je gelijk krijgt, echter statistieken wijzen uit dat wanneer de muizen winnen wij verliezen, steevast
30-03-2018 om 21:38

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Maan
Die begrijp ik niet helemaal, ik maak me juist heel veel zorgen, en mochten we momenteel tegen de muizen moeten spelen we zeker weten zouden verliezen
30-03-2018 om 21:35

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Kueb
Dan hebben wij als Roda zijnde het dus niet goed gedaan, want wij hadden veel meer geld om uit te geven
30-03-2018 om 21:13

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Dieter
NEC gaat t anders ook niet meer redden...wat een niveau,
We zullen t meemaken dat die muizen gaan promoveren, en wij eruit vliegen
30-03-2018 om 21:08

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Dieter
ben ik ook bang voor, maar laten we dat niet hopen, ze zijn vorig jaar nog met de collectebus langs de deuren geweest anders konden ze de volgende wedstrijd niet meer spelen, en nu op de trap naar de eredivisie, kan toch niet waar zijn
30-03-2018 om 20:55

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Mahispe
En waarom zou Narinx geen kans meer maken? Alhoewel ik zeer twijfel of deze aimabele man het zelf zou willen?
30-03-2018 om 20:44

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
EML
Dat is een man met visie en beleid, verstand van zaken...
Als je nu een sterke RVC zou hebben die gaan voor het allerbeste, maar die lopen allemaal mee in de maat vd fanfare..
30-03-2018 om 20:42

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Heb me weer genoeg geërgerd dit seizoen. Heb nooit hoger gespeeld dan 3e klasse, maar als ik zo over de wei ging vroeger werd ik direct gewisseld...
30-03-2018 om 20:40

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
EML
Klopt, en sterker nog, van mij mogen ze allemaal voor nop vertrekken
30-03-2018 om 20:38

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Huub Narinx terughalen
30-03-2018 om 20:36

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen mening hier en heeft iedereen het beste voor met de club. Zo ook hebben we 16 miljoen bondscoaches en iedereen weet het beter. Waar het hier om gaat is dat de club niet gezond is, in alle geledingen en daar moet echt iets aan veranderen, ook bij ons, de fans.
RVC is in mijn optiek niet de juiste, zullen wellicht financieel iets bijdragen, daarom zitten ze daar, maar ook zijn zij debet aan de malaise, niet enkel collard. Zo kan ik nog wel ff doorgaan
30-03-2018 om 20:31

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
RJC90
Ik reageer enkel op je prikker, iedereen weet het beter, en hoe het moet, en hoe het niet moet, de beste stuurlui staan immers aan wal
30-03-2018 om 20:26

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Mochten we directe degradatie al overleven, hoop ik dat we tegen de muisjes spelen en al die portugezen over de omheining torpederen en met 6 doelpunten verschil winnen
30-03-2018 om 20:12

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
En van die muizen wordt ik al helemaal misselijk
30-03-2018 om 20:11

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Rjc90
Zou jij het beter doen dan?
30-03-2018 om 20:10

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Collard of niet, Veranderen wij daar iets aan? Helpt het ge-emmer en gezever hierover ons? Eerlijk gezegd wordt ik er kotsmisselijk van, al dat gezever, iedereen weet het beter, ga er maar eens aan staan, eens kijken of jullie (degene die heel veel zeveren) het zo goed doen, zodat er geen gezever meer is.
30-03-2018 om 19:52

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Laten we het eens over morgen hebben!
Ik voorspel een gelijkspel, daarnaast zal Twente punten gaan pakken, dus het zal geen goed weekend worden, alhoewel ik uiteraahoop op 3 punten voor ons en alle concurrentie verliest!
30-03-2018 om 19:38

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Er zullen verschillende scenario’s klaarliggen waaronder Korotaev. Iedereen hoopt op zijn komst, maar eerlijk gezegd weet ik niet of we er goed aan doen als club. Ik heb er zo mijn twijfels bij. Veel andere opties zijn er echter helaas niet.
29-03-2018 om 20:22

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Dl
Ben er bang voor
29-03-2018 om 20:19

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Kah3
En van wie heb jij dat verhaal? Heb hem laatst zelf gesproken en ben het niet eens met je uitspraak
23-03-2018 om 17:51

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Z26
Geheel mee eens, Paulissen is een absolute meerwaarde voor dit Roda, en een Rosheuvel of v velzen komen niet eens bij hem in de buurt,
23-03-2018 om 17:48

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Hoorde molenaar melden dat de heren morgen een vrije dag genieten.....onbegrijpelijk in deze situatie, nu net zou ik het teambelang voorop stellen, en direct trainen morgen, lekkere pittige training geven en aan het eind vd week een halve dag verlof
18-03-2018 om 17:41

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Avdijjaj maakt trouwens wel een mooi en ook belangrijk doelpunt
18-03-2018 om 17:39

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Dieter
Wie wijst er wel op iemand binnen dit elftal? Heb dit al vaker aangegeven dat het 11 schoonzonen zijn en niemand die eens gvd zijn bek opentrekt en iemand verrot scheld
18-03-2018 om 17:35

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Vond Auassar trouwens wel op veel momenten weer echt slecht hoor, enorm veel balverlies in de opbouw
18-03-2018 om 17:33

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Eine schwalbe macht nog keinen sommer,...beide voetjes op de grond, nu focus op Vitesse, daar moet een punt mogelijk zijn.
18-03-2018 om 17:32

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Mahispe
Heb je de vlag uithangen in t Bredase?
18-03-2018 om 17:30

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Hehe, deze was onverwacht, we hangen nog aan een zijden draadje
18-03-2018 om 17:29

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Zum kotsen idd, bahbahbah
17-03-2018 om 15:38

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
We hoeven ons geen illusie te maken, NAC gaat over ons heen walsen, of ze moeten al een collectieve off day hebben. Persoonlijk zie ik Kum liever dan Auassar. Veel te traag in de opbouw en steeds dezelfde lange ballen zo voorspelbaar.
17-03-2018 om 15:35

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Overigens hebben de muizen weer gewonnen, en gezien de statistieken houd dit in dat wij verliezen zondag, had ik echter ook zonder deze uitslag al rekening mee gehouden
17-03-2018 om 00:35

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Pwhb
Als jij thuis op de bank zit en naar je favoriete band zit te kijken op tv, ervaar je dat dan hetzelfde als wanneer je live naar het optreden van de band gaat kijken in een zaal of stadion?
17-03-2018 om 00:12

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Derjong1
Gelukkig wonen we in een democratisch land en mag iedereen zijn mening ventileren, zo ook jij en ik.
Ik ben het dan ook niet eens met je stelling dat ik geen supporter ben als ik mijn seizoenskaart ga opzeggen. Ik vind het gewoon niet meer gezond als ik een hele week thuis slechte zin heb, en mijn gezin negeer omdat mijn club verloren heeft.
Ben ik dan geen supporter?
17-03-2018 om 00:01

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Toch blijft het hele Roda in je hart en nieren zitten, probeer je het de hele week te verdringen, reageer je niet op post's, meng je jezelf niet in discussie's etc.
Maar eerlijk gezegd, net zoals mijn kameraad, ben ik er echt een beetje klaar mee.
Voor mij geen seizoenskaart meer komend jaar. Ik heb vrouw en kinderen heel vaak op bepaalde momenten in de steek gelaten, verjaardagen van vrouw en kinderen overgeslagen, want ik moest naar mijn club....en waarvoor?
Achteraf denk ik, wat ben je toch een idioot, je zet zoveel op het spel...

Wat denken die spelers, als je ze als lamzakken over het veld ziet sjokken........pffffffff bahbahbah
16-03-2018 om 23:36

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Thebeast4000
Eens,
Echter (ik weet niet van welk bouwjaar je bent) kun je je voorstellen dat het voor heel veel fans, verrekte lastig is om niet meer terug te kijken naar de tijden van de jaren 80 en 90, 00, toen werd door alle clubs toch wel gevreesd wanneer ze naar kaalheide moesten reizen. We zijn geen schim meer van wat we waren, en met alle respect voor degene die dat bereikt hebben, die hebben geen solide basis gelegd voor de toekomst (Hendriks etc). Korte termijn visie kan op korte termijn veel krediet danwel winst opleveren, maar vroeg of laat betaal je de rekening, we hebben jarenlang geprofiteerd van het beleid en het inzicht van Hendriks en co, maar in deze tijd kunnen we niet meer mee.
Het voetbalbedrijf is als een grote multinational, en moet niet bestuurd worden door plaatselijke accountants, uitvoerders, intercedenten or whatever.
16-03-2018 om 23:30

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Korotaev of niet, aan een nieuwe investeerder ontkom je niet...
Zonder extern geld kun je het vergeten, alles is rot, dus er zullen vele miljoenen gepompt moeten worden willen we overleven, daar waar we met alle fans graag voor naar t stadion komen. Of we moeten accepteren dat we afdalen naar de krochten vd juup, en ons verlagen naar het niveau vd muizen die met de collecte bus langs de huizen zijn gegaan (de fans) om geld in te zamelen zodat de club kon voortbestaan, eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik dit reeds moet gaan benoemen, maar ik zie dit scenario zo maar bij ons komen.
Komende thuiswedstrijd hoop ik op heel veel toeschouwers. Ik zal er zelf 100% zitten, maar ik verwacht na het verlies van komende zondag (wederom, alhoewel ik vurig hoop op winst) dat er nog geen 9000 meer in t stadion zullen zitten.

Echter de heren in t pluche zitten er wel, RVC, directie, en die drinken net zo goed een pint of glas wijn voor en achteraf, met of zonder verlies...ze krijgen er ook nog voor betaald ook nog!!
16-03-2018 om 23:09

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Thebeast4000
We mogen dhr Schrouff allen op de knieen danken, als deze man de club niet had opgekocht, waren we nu reeds Allemania 2 geweest en hadden in de derde divisie gespeeld. Die wil gewoon zijn hard en zuur verdiende centjes asap terug op de bankrekening hebben , en gelijk heeft hij, want dit is een stuurloos schip zonder enig benul van koers!
16-03-2018 om 23:02

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
@Matede omrazzi
Dat laatste kun je gif op innemen, we zullen wellicht nog hier en daar een puntje pakken, maar mochten we ons alsnog gaan redden, wordt het een houdini act van jewelste! Dus NOT!
Qua overname, we zijn vogelvrij, en als supporters mogen we blij zijn als iemand uberhaupt instapt die enige pegels erin wilt pompen, want met alle respect, we hebben een geweldig stadion, de entourage is perfect, het bedrijvenpark ligt er redelijk goed bij, maar de club is op sterven na dood, de organisatie is rot, RVC hebben geen binding, danwel grijpen niet in, waar nodig, onkunde op bestuurlijk vlak...en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ben er echt heilig van overtuigd dat menige fan die op de stoeltjes zitten t beter zouden doen dan t huidige bestuur en RVC van nu, want slechter dan dit kan vrijwel niet.
16-03-2018 om 22:54

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Z26
Idd, na 4 a 5 wedstrijden Juup, Molenaar RAUS
16-03-2018 om 22:41

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Kr1t1sjerodatuup
Onze concurrenten laten geen punten liggen, die redden hun vege lijf. Twente gaat winnen van W2, dan wordt t gat 4 points, en dan is t over en sluiten
16-03-2018 om 22:38

bahbahbah

@bahbahbah schreef:
Z26
We hopen alweer zoveel dit seizoen, al vanaf dat we van die pieren/sjengen hebben gewonnen in de nacompetitie, we dachten met z'n allen, zo eindelijk een nieuw begin, en dit overkomt ons Roda niet meer, nu gaat t echt goedkomen.
We komen echter wederom zeer zeer bedrogen uit, wederom kommer en kwel, een heel seizoen, en niet voor t eerst!
Eerste 7 wedstrijden gewoon nul komma nul punten.
Weer leven tussen hoop en vrees
Ik vraag me echt af of al die spelers wel beseffen wat hun fans meemaken..
Die gaan komend jaar gewoon ergens anders ballen, en zijn dan alles snel vergeten, want immers moeten ze presteren voor hun nieuwe club. De fans blijven echter achter met een kater van hier tot in tokio, en zijn kapot.
We kunnen echter niet veel anders, het is accepteren, want that's life.
Ik hoop dat er een investeerder komt die schoon schip maakt, hele RVC RAUS, directie RAUS, Spelers RAUS, en opnieuw beginnen
16-03-2018 om 22:33