zoermoos
Profieloverzicht / Reacties van zoermoos
71
reacties


Terug
naar zoermoos

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]pietjepuk - 14 februari 2020 om 21:50
"
ZOERMOOS - 14 februari 2020 om 21:48
"Ja volgend seizoen...met 2000 seizoenskaarthouders.
Welke gek gaat zich komend jaar nog ene aanschaffen??"


Ik"[/quote]

Was jij niet diegene die de hond niet alleen kon laten?
14-02-2020 om 21:50

zoermoos

@zoermoos schreef:
Maar gelukkig hebben we tuppetei nog die gelooft in de 4e periode.
14-02-2020 om 21:27

zoermoos

@zoermoos schreef:
Pff.. echt vreselijk wat een niveau dit team. Loopt het even leuk in de voorhoede geeft de achterhoede bijna een goal gratis weg.
Ja die datascout was echt top ,die dit bij elkaar gedatascout heeft.
14-02-2020 om 21:26

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]bahbahbah - 14 februari 2020 om 21:03
"
ZOERMOOS - 14 februari 2020 om 21:02
"Nou neem maar van mij aan dat dit brandhout zeker niet gaat winnen . Gaan niet scoren, maar krijgen er wel nog een paar erin. Als je zo'n Croux daar wat kansloos op rechts ziet staan,alleen maar omdat hij denkt dat hij een soort Robben is ,omdat hij zelf wil kunnen gaan schieten met z'n linkerbeen. Hoe moet gvd vanaf links voorzetten geven op Ugbo. Iedere helft minimaal 3. Hebben we verdomme eindelijk eens een spits met ons belachelijke 433 systeem, ook nog een spits met lengte,en die krijgt nooit eens een voorzet."



ben jij in het stadion?"[/quote]


Nee,ik heb de stream opstaan.
14-02-2020 om 21:03

zoermoos

@zoermoos schreef:
Nou neem maar van mij aan dat dit brandhout zeker niet gaat winnen . Gaan niet scoren, maar krijgen er wel nog een paar erin. Als je zo'n Croux daar wat kansloos op rechts ziet staan,alleen maar omdat hij denkt dat hij een soort Robben is ,omdat hij zelf wil kunnen gaan schieten met z'n linkerbeen. Hij moet gvd vanaf links voorzetten geven op Ugbo. Iedere helft minimaal 3. Hebben we verdomme eindelijk eens een spits met ons belachelijke 433 systeem, ook nog een spits met lengte,en die krijgt nooit eens een voorzet.
14-02-2020 om 21:02

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]tuppetei - 14 februari 2020 om 20:51
"En ja ik wordt weer voor gek verklaard. Maar met de juiste formatie, en spelers in het veld zou je toch gewoon een goed resultaat in de 4de periode moeten kunnen behalen met dit elftal.

Komop zeg.

De tegenstanders zijn allemaal te hebben in mijn ogen"[/quote]

Haha komt de eerste over de 4e periode breuzelen. Echt waar haha
14-02-2020 om 20:53

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]pietjepuk - 14 februari 2020 om 20:49
"
ZOERMOOS - 14 februari 2020 om 20:45
"PIETJEPUK - 14 februari 2020 om 20:44
"
ERIK70 - 14 februari 2020 om 20:42
"Roda heeft niet veel in te brengen"

Mwa dat is niet helemaal waar,"

Hoezo? Een wedstrijd van niks. Het is dat deGraafschap er niks van bakt anders was het al 3-0 geweest."


Wie weet komen ze niet aan hun spel door toedoen van Roda,"[/quote]

Ik weet niet of je het misschien hebt opstaan maar deGraafschap heeft kansen genoeg,als er daar een hoop binnen de palen gaat ipv naast de palen dan sta je met 3-0 achter. Daar heeft Roda part nog deel aan.
14-02-2020 om 20:51

zoermoos

@zoermoos schreef:
Voor hun doen naar behoren?? Wat is dat voor een belachelijke dooddoener??
Het is niks en het wordt ook niks,wat een brandhout staat daar op het veld.
14-02-2020 om 20:50

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]pietjepuk - 14 februari 2020 om 20:44
"
ERIK70 - 14 februari 2020 om 20:42
"Roda heeft niet veel in te brengen"

Mwa dat is niet helemaal waar,"[/quote]

Hoezo? Een wedstrijd van niks. Het is dat deGraafschap er niks van bakt anders was het al 3-0 geweest.
14-02-2020 om 20:45

zoermoos

@zoermoos schreef:
Pff... zo'n Croux op rechts blijft belachelijk. Heeft zn hele leven linksbuiten gestaan en hier constant op rechts.
Waar slaat dat op?
14-02-2020 om 20:44

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ja johnnie hoe oud ben je dan?
13-02-2020 om 11:24

zoermoos

@zoermoos schreef:
johnnie moet jij niet eens gaan werken knul?
Heb je al eens een jood gezien met een gat in de hand a la Collard en Caanen in zn goede tijd? Ik niet in ieder geval.
13-02-2020 om 11:20

zoermoos

@zoermoos schreef:
Johnnie met een jood als penningmeester zit je goed.
13-02-2020 om 11:16

zoermoos

@zoermoos schreef:
Anders Benoit Wesly ook nog vragen of die penningmeester wilt worden?
13-02-2020 om 11:09

zoermoos

@zoermoos schreef:
Idd van der Luer gewoon weer lekker naar het jong-team. Welke pipo doet dit nu eigenlijk?
12-02-2020 om 23:08

zoermoos

@zoermoos schreef:
mahispe ben je verliefd op Streppel ofzo?
12-02-2020 om 20:37

zoermoos

@zoermoos schreef:
hutch is de AD functie niks voor jou?
Je lijkt me best geschikt.
11-02-2020 om 02:18

zoermoos

@zoermoos schreef:
De td positie is het belangrijkste bij een voetbalclub. Een goede td straalt af op je hele club. Als Caanen kwaliteiten had ipv z'n eigen zakken vullen dan zat Collard er nu nog.
09-02-2020 om 17:26

zoermoos

@zoermoos schreef:
Streppel als trainer zou wel ok zijn. Maar als td belachelijk. Op basis van wat?? Omdat die uit pure armoede bij WillemII een jaartje een dubbelrol had?
05-02-2020 om 21:58

zoermoos

@zoermoos schreef:
LBz
Ja oke maar talenten moeten zich kunnen optrekken aan ervaren spelers en die hebben we niet. De ervaren spelers van Roda zijn types als een Klaasen of vorig jaar een El Makrini maar die hebben de grootste moeite aan zichzelf. In deze selectie is een Werker ene van de ervaren spelers maar die komt net kijken en zou eigenlijk naast een ervaren speler moeten staan van rond de 30 maar heeft Verburgh of brekebeen Jensen naast zich die allemaal grote moeite aan zichzelf hebben. Dat is het grote probleem van onze jeugdopleiding die kunnen zich aan niemand optrekken.
04-02-2020 om 06:58

zoermoos

@zoermoos schreef:
Onze scouting vind alleen Simakala's
04-02-2020 om 01:19

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ja Hutch of een Messi he ?!
04-02-2020 om 01:11

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]lodi - 03 februari 2020 om 20:33
"Dat de Wiertzen zijn uitgestapt zal ik geen traan om laten. Het punt is, die mensen hebben 175.000 ingebracht, die ze nu kwijt zijn, dan stel ik mij de vraag waarom zijn die mensen nu werkelijk uitgestapt? Zelfde geldt voor Huirne. Ga er maar vanuit dat deze ex beoogden exact weten hoe de lamp er realistisch bijhangt. En dat m'n het risico inschat, straks voor veel meer het schip in te gaan. De redenen voor hun afscheid in de media vind ik redelijk onbetrouwbaar."[/quote]

Als ze dik 2 ton aan personeelskosten binnenhalen dan lachen ze zich nog dood.
03-02-2020 om 20:34

zoermoos

@zoermoos schreef:
hutch zou je Peter Gerards wel een goeie optie vinden?
03-02-2020 om 14:21

zoermoos

@zoermoos schreef:
thebeast4000 de grote hutch heeft gesproken en daar moeten we het maar mee doen denk ik
02-02-2020 om 18:58

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]hutch - 02 februari 2020 om 18:14
"ZOERMOOS

Je structurele hufterigheid doet mij sterk denken aan die van een andere kwakbol hier. Heb je dat op je 'pelgrimstocht' geleerd of ben je gewoon zo geboren?

Als jij vindt dat Roda 4-3-3- speelt is dat fijn voor je, IK vind dat niet. Ik heb daar genoeg over opgeschreven, als jij daar geen genoegen mee kunt of wil nemen is dat echt jouw probleem."[/quote]


???
Nou dan vertel mij eens welk systeem jij dan denkt dat we spelen? Ben ik toch wel heel benieuwd naar. En bedenk daarbij dat het ene 433 het andere 433 niet is.
02-02-2020 om 18:17

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]hutch - 02 februari 2020 om 17:49
"Ik zit te kijken maar die Klaassen is echt niet veel slechter dan die Jorrit Hendrix. En zo lopen er nog een paar: Schwaab, Bruma. Als je die jongens in Kerkrade neerzet win je nog steeds niks. En dan hebben we het over spelers van PSV1...

Het gepraat over tactiek vind ik maar matig interessant, ook omdat Roda in mijn optiek niet 4-3-3 speelt. Het gaat om kwaliteit. Vul dit elftal aan met een paar creatieve spelers van het type Michael de Leeuw of Anco Janssen en je speelt je in no time uit de ellende."[/quote]

We spelen gewoon 433 hoor,wat spelen we dan?
Of kom je weer met je verhaaltje dat we niet als ajax in de jaren 70 of Roda in de jaren 70/80 met Vermeulen en van der Lem met krijt aan de voeten spelen. Heb nieuws voor je met klassieke buitenspelers speelt niemand meer,ook ajax niet.
Maar dan nog spelen we gewoon 433 net als vorig jaar.
02-02-2020 om 17:54

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]hutch - 02 februari 2020 om 17:28
"Een paar maanden geleden verloor Roda van Ajax 2 dat speelde met een middenveld met Gravenberg, Eiting en Ekkelenkamp. Die eerste twee laten het PSV-middenveld nu uitzien als een stel prutsers.

Het zijn zware tijden maar de achterstand is niet onoverbrugbaar. Er wordt overwegend hemeltergend slecht gevoetbald in Nederland. De organisatie op orde brengen, kunstgras eruit en dan gaan we snel terugkeren."[/quote]

Het grote probleem bij Roda is ook juist het middenveld, en dat al een jaar of 6. Maar het is ook gewoon simpel speel met een versterkt middenveld,speel 442. Kalezic was de enige die dat zag. Het voetbal zag er niet uit maar we haalde wel genoeg punten om ons te handhaven in de eredivisie. Maar toen kwam de 2e hands autoverkoper en roda ging ism Yannis voor 433 met een super slechte selectie en het is nooit meer goed gekomen daarna. Ieder jaar weer andere coaches en allemaal houden ze vast aan een middenveld van 3 spelers die kwa kwaliteit er niks van kunnen. Nu hebben we bijvoorbeeld een Klaasen die er echt niks van kan. Je vraagt je toch af hoe en wie heeft die ooit gescout??
02-02-2020 om 17:35

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ja voetbalfilosoof je hebt er echt kijk op moet ik zeggen. Klinkt ook gewoon heel logisch hoe je het formuleert.
02-02-2020 om 17:26

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]voetbalfilosoof - 02 februari 2020 om 14:08
"HahA ik meen het Helene zou het stukken beter doen dan De Kock. En heel NL zou het geweldig vinden. Even serieus ik ken het cv van Helene niet en kan ook niet inschatten of ze capabel is.
Maar het eens onderzoeken is een buitengewoon goed idee al zeg ik het zelf. Ik weet zeker dat Roda tot nu toe aan onwillige en te dure mannen heeft gedacht terwijl er misschien top dames op een kans wachten om de primeur te hebben.

Maar ja de meeste verstokte voetbalfans zien liever de zoveelste grijze mannelijke narcistische jobhopper aan het roer van de club. Ik zou er als aandeelhouder serieus over nadenken.

En dat sommigen dat dom vinden zegt meer hen dan over mij of het plan an sich.

Ik herhaal: kijk eens bij de dames voor AD en voor de trainersstaf: bel Streppel.

Ik heb gesproken"[/quote]

Patty Brard of Tatjana Simic voor jou ook een optie?
02-02-2020 om 14:09

zoermoos

@zoermoos schreef:
Als je denkt dat je alle domheid gelezen hebt dan komt er iemand met Helene Hendriks aan voor de functie van AD. En hij meent het ook nog serieus blijkbaar. Werkelijk belachelijk wat je hier af en toe leest.
02-02-2020 om 13:52

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]hutch - 01 februari 2020 om 20:19
"ZOERMOOS

wat betreft Hiddink heb je gelijk. Die is formeel geen TD geweest - wel Technisch adviseur.

Maar Rudi Voller? Die was trainer van de Mannschaft toch? Sammer is een prima Sportdirektor met trainersachtergrond en Peter Bosz heeft ook beide functies met verve bekleed.

En ik heb niet eens gegoogled. Dat zou flauw zijn."[/quote]

Ja hutch was idd een prima voorbeeld van een slechte trainer die niks kan. Dat zijn vaak we goede td's. Maar ik snap.niet hoe je opeens met een Voller komt?? En zou zeggen google nog eens wat,weinig voorbeelden zal je vinden,tenminste als je bij een goede td wilt uitkomen die ook trainer was. Zal je helpen ,Foeke Booy doet het nu echt goed
01-02-2020 om 20:35

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ik hoop in ieder geval niet dat men naar hutch gaat luisteren want anders krijgen we van dat geiten wollen sokken groenlinks beleid.
01-02-2020 om 20:06

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]hutch - 01 februari 2020 om 19:20
"ZOERMOOS

Wat alle mensen die ik noem verbindt (ook Groenendijk) is dat ze bij het aantreden als TD GEEN enkele ervaring in die functie hadden. Zo moeilijk is dat niet.

Wat wil jij beweren - dat bij Groenendijk alle kansen op een succesvol TD-schap waren verkeken op het moment dat hij een trainingspak aantrok? SIMSALABIM! Zo werkt dat natuurlijk niet. Er zijn ex-trainers die het in de vingers hebben (Beenhakker, Hiddink, Voller - noem maar op) en trainers die het nooit onder de knie krijgen. Als (met de nadruk op ALS) Roda een ex-trainer op de TD-plek neerzet is het gewoon zaak dat ze er een uit de eerste categorie vinden."[/quote]

hutch waar is Hiddink ooit td geweest? En waar Voller ooit trainer?? Wat een onzin prik jij hier. Vooral Beenhakker is een uitzondering, ik daag je uit om er nog 2 van die voorbeelden te vinden.
01-02-2020 om 20:01

zoermoos

@zoermoos schreef:
Hutch
Al jou voorbeelden van td's die goed zijn zoals Overmars, Huiberts, Hoogma, Fledderus en Valckx zijn geen oud-trainers en dan kom je daarna met een Groenendijk aan die nul ervaring heeft als td. En dus wat is de overeenkomst met Harm,Caanen en Groenendijk??
Man haal toch gewoon een echte td en niet een oud trainer. Van mij mag de td zo louche of achterbaks zijn als maar wat ,een echte rommelaar hebben we nodig niet een keurige man zoals Harm die niks kan met een klein budget.
01-02-2020 om 18:35

zoermoos

@zoermoos schreef:
Laat Smulders maar komen en zsm!
Altijd die voorbeelden van Breda,so what? Daar lukt sowieso nooit wat ,dat is een groot wespennest daar is roda niks bij. Sterker nog bij nac is 1 grote vulkaan opgezweept door die fans daar realisme heb je daar niet.
Smulders laat hem maar komen !!
01-02-2020 om 17:24

zoermoos

@zoermoos schreef:
Kr1t1sjeRodatuup
Haha man man man wat schrijf jij allemaal? Als we nu nergens rond de 8e plek stonden kon je met dit soort teksten komen maar nu maak je je compleet belachelijk.
01-02-2020 om 16:23

zoermoos

@zoermoos schreef:
Dat Simakala kon voetballen dat zag een blinde nog! Misschien ligt het wel aan de andere?
31-01-2020 om 18:52

zoermoos

@zoermoos schreef:
Is hij soms een oud burgemeester?
27-01-2020 om 00:04

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]derjong1 - 26 januari 2020 om 22:56
"Huirne is opgestapt, omdat hij het te druk heeft met zijn eigen zaken.
Zoals nu heeft hij een flinke klus om een jumbo XL te realiseren, bij het fortuna stadion.
Niet overal achter iets zoeken.
Volgend jaar het budget omhoog, zoals aangekondigd.
Have faid."[/quote]

Hahahha jonge jonge wat een prikker!
Hoe moeten ze in godsnaam dat budget omhoog gooien?? En als zelfs Koster persoonlijk een miljoen erbij doet dan zal je van te voren toch echt een goeie td moeten hebben klaarstaan die een lijstje klaar heeft. En niet zoals Caanen die zogenaamd zn lijstje al klaar had maar je moet een td hebben die de hele kkd en van alle jong-teams in kaart heeft. Daarom zou Smulders een goeie keus zijn want bij een makelaar zit zoiets wel goed.
26-01-2020 om 23:05

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ja we hebben hier ook van die sinterklaasen die al jarenlang roepen dat er niemand gewoon wil instappen.

branko doe ons een plezier en probeer de naam van de goede man nog eens te droppen
26-01-2020 om 22:50

zoermoos

@zoermoos schreef:
Roda speelt met zo'n budget rond de 16e plek. Niet te filmen eigenlijk,dit tekent het beleid (wat er niet is).
Wat zou FcEindhoven,FcDB of mvv te besteden hebben??
26-01-2020 om 21:46

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ja ali of gewoon goed technisch beleid wat dacht je daar van??? Altijd die onzin dat er géén bestaansrecht is stelletje calimeros. Alsof Cambuur of Volendam een spelersbudget hebben van 1.8 miljoen??

gaja is het dan zo moeilijk om dit verhaal door die knabbel en babbel of mevr. Wiertz naar buiten te communiceren? Dan weet iedereen tenminste hoe de vlag erbij hangt? Dan begrijpen we misschien ook sommige technische beslissingen .
26-01-2020 om 21:42

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]zuid12 - 26 januari 2020 om 19:57
"Ik ga niet mee in het doem denken ,roda gaat niet de klote op .
Waarom zouden er dan mensen nog t ijjd in steken?
Als het zo is kúnnen ze het beter morgen bekend maken ,maar dat zal niet gebeuren

We zullen weer opstaan"[/quote]

Nee we gaan ook niet kapot maar we krijgen eerst nog een drie jaar een overgangsjaar en alleen maar omdat er weer eigenaren zitten die van toeten nog blazen weten als het over een voetbalclub gaat. Als men verstand van voetbal had dan kwamen ze zsm met goede bestuurders. Maar dit is een ambitieloos stel dat denkt dat een voetbalclub runnen hetzelfde is als een bedrijf runnen. (Oftewel ze zijn het wiel weer opnieuw aan het uitvinden)
26-01-2020 om 20:01

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]yellowblack - 26 januari 2020 om 18:53
"Dat Roda de klote op gaat staat als een paal boven water. Maar dat zei ik al voor DLV. Het moest alleen via een lange leidensweg om de angel uit het verzet en protest van de supporters te halen. Het boek is dicht alleen miet het nog officieel worden gemaakt. En dan komt helaas ook nog uit dat we als eerste in Zuid Limburg de fles op gaan.
Heel erg maar onomkeerbaar."[/quote]

We zitten gewoon al 10 jaar im een negatieve spiraal, waarbij de tijd Collard ons de das omgedaan heeft. De potentie van deze club is ontzettend groot. En groter dan clubs van een grotere stad als een Ado, Zwolle of WillemII. Maar nogmaals we zaten al in een negatieve spiraal maar Collard heeft ons de das omgedaan. Die man had goud in handen nadat we door een mirakel weer gepromoveerd waren. 10.000+ seizoenskaarten en een zeer positieve flow. Toen is de grote ellende zeer versneld. Want meneer heeft alles uit de klauwen laten lopen en wat hij wel deed ging verkeerd.
Het is daarom zeer belangrijk om deze spiraal te doorbreken maar dat gaat met deze 2 eigenaren niet gebeuren,die hebben net als Schrouff géén verstand van een voetbalclub leiden dat zie je aan alles. Want ze gaan weer gewoon verder waar de g7 is gebleven. Bij een voetbalclub kun je niet gewoon eventjes een half jaar een rookgordijn optrekken en zeggen dit is een overgangsjaar. Een nieuwe Ad en td moet je nu aantrekken zodat die zich kan inwerken en na dit seizoen meteen aan de gang kan. Want voor 30-4 moet je weer allerlei contracten opzeggen etc etc. Maar nogmaals met deze eigenaren wordt het helemaal niks.
26-01-2020 om 19:22

zoermoos

@zoermoos schreef:
thebeast4000 een partij als Hoogenelst (of hoe die ook mag heten) met een eigen vermogen van 6milj zou je net zo serieus moeten nemen als een Huirne. Want 6milj is echt peanuts. Denkt iemand nu werkelijk dat die ooit meer dan een miljoen gaat uitgeven? Dit is bezopen als je dat denkt! Die zijn gewoon ultra kleine partijtjes in de voetbalwereld en hier worden ze door sommige zeer serieus genomen. Verdorie een Frits Schrouff had 40milj voordat hij begon,dan is zo'n Hoogenelst een muis tegen.
26-01-2020 om 17:13

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]thebeast4000 - 26 januari 2020 om 17:02
"ZOERMOOS

goed van je. niemand weet waarom huirne nu precies is opgestapt. ik heb in ieder geval die info en ook de info dat hogenelst en koster terug zijn gekomen op hun beslissing om een ad in dubbelfunctie aan te nemen. wat ik begrepen heb was huirne het daar ook niet mee eens evenals dat het niet snel genoeg ging naar zijn zin. en daar zul je het mee moeten doen. er was trouwens niet alleen onenigheid op dit punt tussen hogenelst, koster en huirne, maar ook de andere 2 die wat te zeggen hebben gingen niet akkoord."[/quote]

Ja ik had juist het tegenovergestelde gehoord maar jij denkt echt dat als ze zoiets bedenken dat men er serieus op terug gaan komen?
26-01-2020 om 17:06

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]lodi - 26 januari 2020 om 16:58
"THEBEAST4000 Volgens mij is 1x met deKock gesproken, toen Johan vragen ging stellen over beleid, toekomstperspectief, financiele zekerheid op langere termijn kreeg die daar geen antwoorden op. Die wilde graag, haakte af vanwege van teveel onzekerheden. Dus uiteindelijk gaat 't allemaal om de centen. Wordt de zoektocht naar een echte investeerder geen succes, dan zou het wel eens heel vervelende zomer kunnen worden."[/quote]

Ja maar Lodi voor die twee is toch verdomme niet gekozen zodat ze voor echte investeerders kunnen gaan zoeken? Nee hun zouden de nieuwe eigenaren worden. Dit slaat helemaal nergens op. Dus Schrouff heeft gewoon weer de verkeerde partijen de sleutels gegeven. Het is gewoon een drama en toen Maurice Jongen al naar buiten trad wist je al genoeg. Dit gezelschap is een papieren tijger en zou hun sieren als ze hun functie ter beschikking zouden stellen want investeren willen ze niet en natuurlijk bijlappen ook niet wat heel begrijpelijk is natuurlijk. Maar ga dan ook niet de dikke uithangen want hier help je de club niet mee en voorzie ik alweer 3 overgangsjaren aankomen.
26-01-2020 om 17:04

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]thebeast4000 - 26 januari 2020 om 16:46
"LODI

hoe kun je daar zo zeker van zijn als je weet dat er gezocht wordt en gepraat wordt met mensen zoals de kock? je zou eerder zeggen dat sommigen alleen maar aan het meest negatieve kunnen denken. op het moment dat huirne opstapte was er dus weldegelijk een behoorlijk probleem want dat was namelijk verplicht door de knvb."[/quote]

Ik heb even teruggekeken en jij schreef altijd Huirne af omdat hij volgens jou een voorstander was van een AD en td in 1 persoon. En je vond dit belachelijk en je gaf Koster en Hogenelst groot gelijk. Wat blijkt nu? De realiteit is juist andersom,Huirne wilde het niet en die andere twee juist wel. Maar nu hoor je jou niet over die Hogenels en Koster??!!
Begrijp sowieso niet hoe je erbij kwam dat Huirne dit wilde? Maar jij lult gewoon hoe het je uitkomt! Het zou je sieren als je nu ook die zogenaamde eigenaren eens aanpakt waarvoor je Huirne beschimpte.
26-01-2020 om 16:55

zoermoos

@zoermoos schreef:
Hier komen zogenaamd altijd lijken uit de kast. Dat verhaaltje kennen we nu wel. Dit is gewoon een negatieve cirkel. Je zal gewoon moeten investeren ,doe je dat niet in kwaliteit van spelers zal je kwaliteit in directeuren moeten halen. En niks doen ze. En dan vragen waarom er ieder jaar miljoenen te kort komen? Logisch toch want sponsors en supporters lopen weg ,want zowel sponsors en supporters willen weten hoe de vlag erbij hangt. En hoor je niks en ziet alleen iedere week de kansloze nederlagen dan weet men hoe de vlag erbij hangt. Begrijpt men nu werkelijk niet dat als men communiceert dat het financieel slecht gaat dat men als steun eerder bereid is om een nieuwe seizoenskaart te pakken dan als men stil blijft?? Het is echt onbegrijpelijk,lijkt wel het orkest van de Titanic.
26-01-2020 om 16:46

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]hutch - 26 januari 2020 om 16:17
"'Lijken die uit de kast tuimelen' - het is me allemaal wat gemakkelijk. De nieuwe eigenaren hebben de club gratis in handen gekregen. Bij de overname vertelde Hessel Meijer dat alleen de lopende tekorten over het huidige seizoen afgedekt moesten worden, wat willen de heren en dames dan? Wat hadden ze zich er anders van voorgesteld? Natuurlijk is de situatie verre van rooskleurig, natuurlijk zijn de tekorten niet mals, maar met het huidige beleidsmatige getreuzel gaan die alleen maar verder oplopen. Dat kan een kind ze toch vertellen. Gaat het op deze voet verder is een modaal salaris voor een AD straks al niet meer te overwegen.

Los van alle problemen die Hogenelst en Koster mogelijk hebben aangetroffen en waar wij geen zicht hebben, mogen supporters langzaam wel een beetje kritisch kijken naar dit hele circus. De geluiden die klinken vanuit het Platform en de Stichting zijn geen 'lijken' maar gewoon recente ontwikkelingen die de club nekken. Daar zijn de nieuwe eigenaren zelf bij betrokken, Als je daar een goed verhaal bij hebt, waarom communiceer je er dan niet over? Dat is sowieso voor mij het meest onbegrijpelijke aan de hele situatie. Waarom horen de supporters niks? Dat zorgt in ieder geval voor begrip en draagvlak. Nu loopt de hut alleen maar heel snel leeg.

Een ander dingetje is de investeringsbereidheid. Die lijkt niet al te groot. Koster en Hogenelst lijken er nu eigenlijk al klaar mee. Dat kan. Maar waarom deden zij dan niet een stap opzij toen Vandenhaute bij de club aanklopte? Het is mij niet uit te leggen. Je meldt je als eigenarengroep, gaat op het gaspedaal staan als zich een andere partij in beeld komt en als vervolgens de keuze op jou valt blijkt alles dat daarna op je pad komt een onoverkomelijk probleem. En ga je op zoek naar een andere partij om wat kolen uit de haard te vissen. Je kunt er links- of rechtsom naar kijken, het is een raar verhaal."[/quote]

Eigenlijk heeft Frits gewoon dus al voor de zoveelste keer voor de verkeerde partij gekozen. Het begint er al mee dat hij de club voor niks weggeeft,daar begint het al mee want dan komen van die totaal kapitaalloze partijen als een Hogenelst die niks met Roda hebben en hoe je het ook wend of keert gewoon komen om geld te verdienen.
En nu als het water hun aan de lippen staan hoor je al geluiden dat ze wel eens zouden willen stoppen. Het geld is belangrijk maar goed beleid is nog veel belangrijker en met deze twee eigenaren is het niks van beide. De ene kan niet en de andere wil niet.
26-01-2020 om 16:36

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]rodasport - 26 januari 2020 om 14:49
"Bij overname werd al gemeld dat het tekort minimaal 2 miljoen zal zijn en niet 900.000 waar het eerste instantie om ging.
Roda heeft hier wel degelijk over gecorrespondeerd.
Tja we kunnen nu wel allemaal schelden op die mensen die straks dat bedrag bij elkaar gaan lappen. Beetje vreemd als ze het niet deden bestonden we nu al niet meer."[/quote]

Misschien omdat het alweer duidelijk is dat deze mensen op dezelfde voet verder gaan wat heet ambitieloos te werk gaan?? Ze willen het liefste een goedkope oplossing voor de AD en Td,terwijl je hier juist NIET op moet bezuinigen. Hier wringt namelijk al jaren de schoen. Want hadden ze een goede td gehad ipv Caanen dan zat Collard er nu ook nog gewoon. Want een goede td zn beleid schijnt als een zon over je hele club. Dan was Collard opeens een goede AD geweest. De ene functie kun je niet eventjes bij de andere job erbij doen dit is kansloos beleid. Maar dat hoef je hier niet uit te leggen blijkbaar want hier stoot men zich nog 20x aan dezelfde steen.
26-01-2020 om 14:56

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]lodi - 26 januari 2020 om 14:32
"Frenske is een insider, praat wel eens met iemand en hoort wel eens wat. Zijn prikkers goed tussen de regels lezen, bevestigen mij weer eens dat het voortbestaan van roda aan een heel dun zijden draadje hangt. En heel diep van binnen weet Frenske dat ook."[/quote]

Ja maar waarom meent Frenske dan altijd de publieke opinie te beïnvloeden door hier altijd de positieveling te moeten uithangen? Kijk een beast4000 neemt niemand serieus maar een frenske zou wel eens eerlijk mogen prikken! Maar die doet alsof een Hogenelst een soort clubman is en hart heeft voor Roda. Laat me niet lachen hey!
26-01-2020 om 14:48

zoermoos

@zoermoos schreef:
Waarom een ad ook voetbalverstand moet hebben? Moet iemand dat nog uitgelegd krijgen? Tjongejonge dat is net het probleem waardoor het de laatste 15 jaar hier een geweldige puinhoop is.
Ben het dan ook met Z12 eens dat er zowel zeker een Ad als een Td moet komen.
thebeast4000 vorig jaar vond je Bouckaert niks en lid van clubje g7398 en nu vind je hem opeens wel goed?? Volgens mij zoek jij altijd de tegenmening. Je kijkt eerst wat de gemiddelde mening is en gaat er dan 180graden tegenin.

rodafrenske je weet dat Koster en Hogenelst keihard werken,nou dan kunnen we blij zijn als jij het zegt. Dankzij dit nietszeggend beleid zit er volgend jaar helemaal niemand meer in het stadion. Ja behalve Rodafrenske natuurlijk met zn matties. Het is al een publiek geheim dat ze dit jaar weer miljoenen te kort komen,waarom wordt dit niet gecommuniceerd?? Men denkt stilte is goed maar de iets snuggere supporter denkt als er stilte is dat er een drama op komst is. Voor mij volgend jaar in ieder geval na bijna 40jaar géén seizoenskaart meer. En dat zullen er vele vele meer worden,dat ze maar kapot vallen met hun belachelijke beleid.
26-01-2020 om 14:12

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]johnnie - 25 januari 2020 om 00:54
"ZOERMOOS dat ze ons maar geld erbij geven! Niemand zou meer moeten gaan kijken! Dat zal ze leren, grrr. Je ben pas wereldvreemd als je denkt dat jou afwezigheid tot verandering zal leidden."[/quote]

Ja maar lieve jongen wat denk je nu te bereiken dan nog dit jaar?? Geen hond zou nog moeten gaan kijken totdat de zogenaamde eigenaren eindelijk eens naar buiten gaan treden. Maar deze gasten zijn blijkbaar zo slim dat er komend jaar helemaal niemand meer zit want volgend jaar voorspel ik je dat zeker 60% geen seizoenskaart meer pakt. En dat alleen maar omdat iedereen ziet dat er niks van beleid te zien is. Ik heb die twee eigenaren ook nog nooit ergens in de media zien verschijnen,zijn die soms mediaschuw ofzo? Ik pak in ieder geval volgend jaar echt geen seizoenskaart meer. En voor de rest van het jaar zou gewoon niemand meer moeten gaan. Het is net zo erg als ten tijde van Collard, die dacht ook ieder jaar "ach die gekken komen toch volgend jaar wel weer"
25-01-2020 om 01:01

zoermoos

@zoermoos schreef:
Als het aan mij ligt moet iedereen thuis blijven volgende wedstrijd. Dat er nog serieus mensen iedere keer komen van "kom op mensen achter de club blijven staan" en nog meer van zulke kreten. Of zoals een wereldvreemd figuur als Johnnie schreef,dan zakt je toch de broek af.
25-01-2020 om 00:39

zoermoos

@zoermoos schreef:
Jelleuutsnits
Ben het met je eens mbt Beest. Dat was vroeger een prikbordstalker maar hij heeft idd zn eigen niveau flink omhoog gewerkt. Hij schrijft tegenwoordig prikkers die echt hout snijden. Beter dan die vreselijke derharrie.
21-01-2020 om 19:37

zoermoos

@zoermoos schreef:
rodafrenske heb jij misschien ook zoiets gehoord?
21-01-2020 om 00:04

zoermoos

@zoermoos schreef:
Co Adriaanse misschien?

Krijgen we ipv 442 het 4321 systeem.
21-01-2020 om 00:01

zoermoos

@zoermoos schreef:
Johnnie wat zou jij van vanBasten vinden? Lijkt me ook geen slechte keus, toch?
20-01-2020 om 23:58

zoermoos

@zoermoos schreef:
Wordt misschien moeilijk maar zou Mark van Bommel geen goeie trainer voor ons zijn volgend seizoen?
20-01-2020 om 23:45

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]thebeast4000 - 18 januari 2020 om 14:21
"ZOERMOOS

dus stel je vrouw is bedlegerig, dan is dat geen excuus? het is dus een excuus als je vrouw voor roda gaat? jij bent echt een behoorlijke hork moet ik zeggen."[/quote]

Dus dan kan je wel gewoon hier 24/7 rondhangen maar niet 90min naar Roda? Nee sommige halen vanalles aan om een reden te verzinnen, wat was jou reden nog eens?
18-01-2020 om 14:48

zoermoos

@zoermoos schreef:
De prijs is zeker belangrijk! Maar je hebt altijd mensen die een excuus menen te moeten opdragen. Bijvoorbeeld dat je vrouw ziek is en daardoor niet kan komen.
18-01-2020 om 14:00

zoermoos

@zoermoos schreef:
Wat een gezeur over die rook en vuurwerk . Mensen respecteer elkaar toch gewoon! Die jongens op west gaan er gewoon voor. En voor diegene met kinderen of stoflongen en die daar niet tegen kunnen gaan maar op oost of op zuid zitten. Dit kan toch niet zo moeilijk zijn? En wat ben je nu voor een supporter om daarvoor naar huis te gaan? Respecteer elkaar gewoon en ga voor een andere tribune als west je te wild is.
17-01-2020 om 20:56

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]tuppetei - 15 januari 2020 om 20:42
"RODASPORT

Precies. Die hogenhelst is een zakenman puur sang. Die gaat gewoon samennmet koster alles bepalen. En terecht.

Ik heb echt 100% vertrouwen in koster en hogenhelst. De trein is vertrokken en iedereen die mee wil met hun is welkom.

Wie niet die moet op het volgende perron uitstappen en zijn mond houden.

Ik hou daar wel van"[/quote]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt! Als er een andere partij bij komt,een stel Engelse. Dan bepalen K en H niet meer alles.
15-01-2020 om 20:46

zoermoos

@zoermoos schreef:
Rodafrenske
Heb jij nog wat gehoord over AK?
15-01-2020 om 20:34

zoermoos

@zoermoos schreef:
[quote]thebeast4000 - 15 januari 2020 om 20:13
"ZOERMOOS

wat denk je wat het verdienmodel van roda 2.0 was?"[/quote]

thebeast4000 het is simpel, met zo'n partij teken je eigenlijk weer voor een schuld. Dat is wat het is. Die kopen voor een x-aandeel en vrowg of laat moeten hun rendement zien. Kan over 2 jaar ,5jaar etc. zijn ,maakt ook niet maar schuld heb je.
Dit is helemaal niks. Tekent eigenlijk gewoon dat Kostner en Hoogenelst zich vertilt hebben en niet ver genoeg kunnen of willen.
15-01-2020 om 20:17

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ja logisch ook wat moet een Engelse investeringsmaatschappij nu met een klumpjesclub als Roda,de nummer 16 van de kkd?
En wat valt er hier nu te halen? Enige wat zo'n partij wilt is geld verdienen,en wat zal hun businessmodel zijn? Juist, spelers zsm weer verkopen. Dus niks idee voor de lange termijn maar zsm cashen.
Hopelijk gaat dit niet door want ook hiermee gaat het hem niet worden. Pff... het idee alleen al. Alsof een investeringspartij hier voor 30% instapt en dan niks te vertellen moet krijgen?? Zulke partijen moet je zo ver mogelijk weg houden.
15-01-2020 om 20:11

zoermoos

@zoermoos schreef:
Ja JpdeJong is toch eigenlijk een complete mislukking geworden toch? Molenaar had het niet slechter gedaan.
12-01-2020 om 22:41

zoermoos

@zoermoos schreef:
Deprofeet
Ja ik ben het. Ik ben een paar maanden terug van een pelgrimstocht naar Santiago de Compostella.
Moet zeggen heeft me wel goed gedaan.
12-01-2020 om 22:23

zoermoos

@zoermoos schreef:
Na een lange tijd van stilte en lang over nagedacht heb ik toch besloten om de stouten schoenen weer aan te trekken en weer een accountje aan te maken.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn, waardeloos! Maar goed ,ik was er wel,en dat in tegenstelling tot ons beest of een hutch waar ik hier nog altikd dagelijks de onzin van heb moeten lezen. De filosoof ook zo'n zwetser met z'n "ik heb gesproken" is er nog altijd.
12-01-2020 om 22:17