roborob
Profieloverzicht / Reacties van roborob
883
reacties


Terug
naar roborob

roborob

@roborob schreef:
thebeast4000 ga toch weg man. Roda was en is daarmee nu ook zijn nazaten nog steeds iets meer dan driekwart miljoen schuldig.

Dat mag je dan in de boeken weg proberen te poetsen maar ze zijn er nog steeds.
15-01-2020 om 07:45

roborob

@roborob schreef:
ROBOROB⠇
roborob - 26 oktober 2019 om 22:41
"MAHISPE hoort HM ook bij genoemde in quote AK? Die is nu onderweg om het weer in zijn achtertuin testen. :)
26 oktober 2019 om 22:41
27-10-2019 om 17:09

roborob

@roborob schreef:
MAHISPE hoort HM ook bij genoemde in quote AK? Die is nu onderweg om het weer in zijn achtertuin testen. :)
26-10-2019 om 22:41

roborob

@roborob schreef:
erik70

Laat het toch. Waarschuwingen worden hier structureel afgedaan als pieren/muizen ge-utter.

En nu zijn diezelfde gasten de zwaarste DLV critici die hem wel even een lesje willen leren. Poeh poeh wat een inzicht achteraf bij die mannen.
04-10-2019 om 13:00

roborob

@roborob schreef:
https://images.app.goo.gl/WAALMA87ZRpVXyqG6
02-10-2019 om 12:12

roborob

@roborob schreef:
JOOL
jool - 01 oktober 2019 om 19:33
"We moeten ervoor zorgen dat deze koekwous morgen niet bij de KNVB komt, voordat hij deze ook inpakt met praatjes...
32 min geleden (



Ik kan je garanderen dat DLV zijn broodjes niet bij KNVB verkocht krijgt.
01-10-2019 om 20:08

roborob

@roborob schreef:
Johnnie laat het gaan. Het gros ging mee in die euforie en had liever dat ik geen gelijk had over ook weer DLv. Hoor je ze nu ook niet over.

BJ heeft nu ook het hoogste woord. Hypercube is nu adviseur van Roda/HM.
Windvaantjes allemaal.
01-10-2019 om 14:39

roborob

@roborob schreef:
Jullie stukje VI meegekregen dat De la Vega gezegt zou hebben dat hij de supporters niets verwijt maar schuld bij personeel legt?!
30-09-2019 om 21:42

roborob

@roborob schreef:
Radomir Pascal Hermans volgens mij.
29-09-2019 om 12:13

roborob

@roborob schreef:
Traantje gelaten bij de beelden gisteren. Prachtig. Die eenheid. Was die er ook maar tegen WC. Dan was AL deze ellende ons bespaard gebleven.
28-09-2019 om 09:58

roborob

@roborob schreef:
Hutch. Klopt. Want er zijn geen voorwaarden hard op papier. Alleen dat hij ervoor moet zorgen dat begroting elk jaar op orde is. Nku dan heeft hij nu weer een jaar om te lapschwansen en kosten op te jagen.;)
26-09-2019 om 08:54

roborob

@roborob schreef:
Z12 nogmaals FS heeft het bij MGDLV over de muur gegooid hopende dat deze zo "dom" was om er veel geld in te steken voordat hij door KNVB afgekeurd zou worden.

Alleen is dat het probleem van FS en HM. Zij denken altijd slimmer te zijn dan de mensen aan de andere kant van de tafel.

Je zou denken dat FS van zijn +€23 miljoen verlies iets zou leren. Maar daarin tegen duurde het wel +€23 miljoen voordat hij iets begon te snappen.

Een "I told you so" dekt dit niet.
24-09-2019 om 09:15

roborob

@roborob schreef:
Zucht.

En voor wie moest er ook alweer een standbeeld komen?
16-09-2019 om 12:15

roborob

@roborob schreef:
Maurice Thelen
@mauricethelen
·
Aug 30
Promised 4 x €2million. No bank guarantee? No disclosure of business closure in Mexico by 🇲🇽FA No proper due diligence by Huub M (the self claimed expert). And finally all of us having the need to believe in a good story... #naive #Rodajc #putyourmoneywhereyourmouthis
04-09-2019 om 10:55

roborob

@roborob schreef:
RJC96 het geeft niet. Schop maar als dat je je beter laat voelen. Voor de rest beschrijf jij jezelf behoorlijk spot on! Hulde.
04-09-2019 om 10:44

roborob

@roborob schreef:
Durf ik te vragen wie bij de Stichting de gelden van onze actie onder beheer kreeg nadat Admin ze overdroeg?

Ook wel weer "leuk" om naar te luisteren https://www.wijzijnrodajc.nl/nieuws/236/s1e6-5-actueel-the-voice-of-kaalhei
04-09-2019 om 09:39

roborob

@roborob schreef:
JUANITO jij ook goedwmorgwn.
04-09-2019 om 08:34

roborob

@roborob schreef:
bulles thebeast4000 jullie ook goedemorgen.
04-09-2019 om 08:30

roborob

@roborob schreef:
dorpsgek MEXIT
03-09-2019 om 08:37

roborob

@roborob schreef:
@ENL Dorpsgek vandaag worden al jullie vragen beantwoord......helaas. Had het graag eerder gezien. Dan was er nog tijd.
03-09-2019 om 08:17

roborob

@roborob schreef:
ALI DLV is nooit de redding voor Roda geweest. Maar ook dat mocht niet hardop geuit worden hier. Want dan ben je een muis of tegen Roda.
31-08-2019 om 15:38

roborob

@roborob schreef:
Zeeeeeerrrrr binnenkort nieuws over onze Mexicaan.

Em ook over AK.
11-07-2019 om 11:16

roborob

@roborob schreef:
Beste Moederator. Je hebt gelijk. Alle daders zijn weg dus de club zelf kan niet meer kapot.

Ik kan nu dus ook vrij mijn info delen met de juiste kanalen. Voorzetje is al gegeven. ;)

Ik zal het er hier verder niet meer over hebben. I am with you as fellow ostrich.

Iemand oogkleppen in de aanbieding? ;)
19-06-2019 om 15:27

roborob

@roborob schreef:
Zuid12 anderhalf jaar? Tuurlijk jongen

bulles ik was er ook al op het oude prikbord. Weet je dondersgoed.
19-06-2019 om 13:02

roborob

@roborob schreef:
JOHNNIE⠇
johnnie - 19 juni 2019 om 10:10
"ANSKE0 dat het deels met de verliezen van Roda te maken heeft dat klopt. Echter schets je nu het beeld dat Schrouff bij diende te springen om het tekort te dekken. Echter is het bedrag van 7 miljoen groter dan de begroting überhaupt in zijn geheel was. Dat heeft dan natuurlijk niets meer met dekken te maken. Vraag is gewoon waar die 7 miljoen voor nodig is geweest.
1 uur geleden (19 juni 2019 om 10:10 )


Die 7 miljoen is het geld dat FS nog moest storten voor aandelen overname.
Hij heeft deze nooit ingebracht omdat hij 7 miljoen nog moest terug krijgen van "sponsoring" jeugdopleiding. Aandelen zonder echt in te leggen om bij verkoop 20 miljoen (dus inclusief die 7 miljoen) te krijgen heet witten volgens mij. Dat was het advies van WC.


roborob schreef:THEIKE vooral goed lezen wat ik zei over dat FS niet betaalt heeft voor de aandelen maar bestaande schuld heeft om laten zetten.
En hij sponsort ook niet de jeugdopleiding. Zijn allemaal leningen die terug moeten.
31-05-2018 om 12:53


Waarom denkt men dat die verkoop zo lang duurde? Niemand wilde 20 geven want dat was het helemaal niet waard.




Medefans er komt nog heel veel meer boven tafel door het FIOD gebeuren en dan willen jullie ook geen standbeeld meer voor FS.


zon over HM & Co. Kijk mijn berichten van oa 31-05-2018 en 07-2018 nog maar eens terug.


roborob schreef:Caanen wil een boekje open doen. Het is een lul maar daar zullen vast de volgende dingen op tafel komen:

- zelfverrijking HM en WC
- het NIET betaalt hebben (lees: geen enkele) van alle schulden bij overname door FS. Die heeft alleen zijn "leningen" om laten zetten in ruil voor die 99.8%." en ook dat is niet eens waar want hij had ook de "sponsoring" van de jeugdopleiding in de boeken als lening. Wat Collard wel gedaan heeft is direct zijn 2 ton eruit halen.


Dus het worden een paar leuke weken.
31-05-2018 om 09:58
19-06-2019 om 11:58

roborob

@roborob schreef:
Uhuh foutje medewerker. Zo lust ik er nog ene.
18-06-2019 om 23:21

roborob

@roborob schreef:
Hypotheekfraude ex-topmannen Roda: ‘Justitie legt het verkeerd uit’

Vandaag om 21:15 door Hans Goossen en Jimmy Leenders

Oud-Roda-commissaris Hessel Meijer schrok enorm toen de Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (FIOD) met elf man zijn kantoor binnenviel. Inmiddels heeft de schrik plaatsgemaakt voor ergernis.

Lees ook: Ex-topmannen Roda JC verdacht van fraude

Volgens hem heeft justitie heel veel tijd en energie gestoken in een onderzoek dat amper iets heeft op­geleverd. Het onderzoek werd ­opgestart na een anonieme tip en was vooral gericht op mogelijke malversaties in de voetballerij door Ton Caanen.

De 53-jarige trainer trad in 2015 in dienst bij Roda als technisch directeur. In een periode van anderhalf jaar haalde hij ruim dertig spelers naar Kerkrade, van wie sommigen voor een buitensporig hoog salaris. Dat opzienbarende transferbeleid kwam hem op veel kritiek te staan en werd bovendien aangevoerd als een van de redenen voor zijn gedwongen vertrek in 2017.

Valse loonstroken

Uiteindelijk is van het justitiële onderzoek weinig overgebleven, stelt Meijer. De inval liet hem nog flink schrikken, maar inmiddels slaapt hij „er geen seconde minder om”. Meijer wordt net als oud-Roda­directeur Wim Collard verdacht van betrokkenheid bij de mogelijke hypotheekfraude die Caanen zou hebben gepleegd. Om de financiering voor de aankoop van een villa in Spaubeek rond te krijgen, zou Caanen valse loonstroken en werkgeversverklaringen hebben overlegd. Ook zou hij met te hoog eigen vermogen hebben geschermd. Daarbij zou hij zijn geholpen door Meijer, die tijdelijk een bedrag van een ton op de rekening van Caanen stalde.

Meijer, de enige van de drie verdachten die reageerde op een verzoek om commentaar, ontkent ten stelligste dat het gaat om valse bescheiden. Die ton zou door een fout van een medewerker zijn overgemaakt, stelt de oud-commissaris. „Ik blijf verantwoordelijk, daar loop ik ook niet voor weg, maar justitie legt zaken verkeerd uit.”

Zakelijke schade

Van grote misstanden is naar mening van Meijer zeker geen sprake. Het stoort hem dan ook dat justitie zo zwaar inzet op het onderzoek. „Het is ook nog maar een vermoeden. Intussen loop ik wel het risico op grote zakelijke schade. Terwijl er verder niemand benadeeld is. Noch Roda, noch de fiscus, noch de bank.”
18-06-2019 om 23:20

roborob

@roborob schreef:
PEPPIE⠇
peppie - 18 juni 2019 om 22:10
"Die tipgever was ik.
6 min geleden (18 juni 2019 om 22:10 )


Gaaaaaaaap tuurlijk Peppie. ;)
18-06-2019 om 22:32

roborob

@roborob schreef:
Ja makelijk allemaal om te roepen trol en Sittard maar we gaan het zien mannen.
Ik heb mijm bijdrages geleverd aan de acties.
04-06-2019 om 14:58

roborob

@roborob schreef:
Anske0 heect gelijk. Punt.

Als je alleen al naar Murcia kijkt weet je genoeg. Meneer lapt niet dus moesten ze buiten de deur naar geld zoeken.
04-06-2019 om 14:56

roborob

@roborob schreef:
@rhebeast4000 en LBz jullie kunnen wel piepen maar denk even aan het volgende.

Met zo meteen de nieuwe regels in play (dan maakt het niet meer uit of en hoeveel aandeel je hebt) moet de club/investeerder/overname partij bewijzen dat het geld schoon is voordat het in de club gestopt wordt.
Daarbij moeten zij de herkomst aantonen. Dat kan met hulp van financieel forensisch specialisten bv.

Neem nu AK en Helin. Al dat geld wat Helin beheerd zit in 1 grote pot. Daar zit schoon geld in, maar ook zeer smerig geld.
Daar is uitvoerig over bericht in de rechtbankverslagen.

Ik heb dit al een keer eerder geschreven. Hoe gaat Roda/AK bewijzen welke Eurocent schoon is en welke niet als dat uit 1 grote pot komt?
03-06-2019 om 13:48

roborob

@roborob schreef:
Johnnie zo lang Mullenders erbij is zal het niet goedkomen. Zo lang FS zich laat leiden door alles behalve gezond verstand ook niet.

Die "drie opties" zijn er allang niet meer

En ik ben blij dat mensen nu eindelijk beseffen wat AK "zijn" geld betekend.
Shoppen met andermans centen is 1 ding maar als het dan ook nog fout geld is dan gaat het KNVB traject heel interessant worden.
En oh ja. KNVB gaat regels weer aanpassen om minderheidsaandeel loophole aan te pakken.
Focus wordt hwrkomst geld.

Dat betekent dat wij met die €4 miljoen al de sjaak zijn.

Voor de rest vindt ik het heel jammer dat de supporters acties lijken te vertragen.
Ongeacht nieuws wij moeten die 9 ton halen.
Waar zijn de bedrijven?

markus gewoon blijven. Mensen draaien vanzelf bij.
03-06-2019 om 13:19

roborob

@roborob schreef:
ROBRODA klopt daarom schreef ik ook dat je met 9 ton mag komen praten maar dat er buiten die 3 jaar dekking nog wat dingen zijn. 1.5 en 4. ;)
29-05-2019 om 08:30

roborob

@roborob schreef:
ROBRODA niet alleen 3 jaar dekking garantie, ook nog een aparte garantie naar KNVB toe met bedrag van 7 cijfers voor licentie, de 9 ton en goedkeuring KNVB. Dat zijn zijn financiële eisen. Met 9 ton mogen ze komen praten maar kunnen zij aan rest niet voldoen staan ze zo weer buiten
29-05-2019 om 08:15

roborob

@roborob schreef:
ROELHIJDEN Antraciete Tiguan.
28-05-2019 om 15:28

roborob

@roborob schreef:
ROELHIJDEN je bedoelt zijn Tiguan.
28-05-2019 om 15:19

roborob

@roborob schreef:
FCTrade Huub woont in Eindhoven
28-05-2019 om 13:01

roborob

@roborob schreef:
RJC96 elk woord aan jou is er 1 te veel. Je ziet me liever bezig met speculeren over leuke spelers? Onder welke steen heb jij geleefd? En dan doen alsof je nog maar kort meeschrijft. Ik ben jou niet vergeten kerel.

Ben alles behalve een ramptoerist. En het is mij niet om gelijk halen te doen. Maar je leest zoals wel vaker graag over mijn positieve uitingen heen. Ik ga in ieder geval door met enthousiasmeren van sponsoren en donaties binnen halen.
Voor de rest zal ik niets over besprekingen vandaag hier melden. Jij je zin.
28-05-2019 om 12:55

roborob

@roborob schreef:
Hoop dat men na lezen bericht MT mijn berichten ook serieuzer neemt.
28-05-2019 om 09:59

roborob

@roborob schreef:
robroda - 28 mei 2019 om 07:07
"Ja videoconferentie.
Wat wil FS van AK!? Dat hij gratis zijn aandelen terug geeft? Garanties? De 20 % van zijn aandelen kan partijen tegen houden.... zeer lastige situatie
27 min geleden (28 mei 2019 om 07:07 )



FS gaat AK verzoeken zijn bijdrage alsnog te leveren rechtstreeks of via een relatie van hem. Kan hij dat niet (gaan we even van uit) dan het vriendelike verzoek in te stemmen vrijwillig afstand te doen van zijn aandelen. Ligt immiddels behoorlijke vordering op de aandelen.

Maakt het voor twee van de drie partijen makkelijker om over te nemen. Vraag is alleen of die partijen echt aan de eisen van FS kunnen voldoen. Op punten van plan (bij eentje maar) en financiën (garanties aankomende 3 jaar) moeten zij nog presteren zeg maar.

Drie hebben die 9 ton wel maar willen die alleen maar afstorten als deze bij no deal ook terug komt. En dat laatste wil FS weer niet garanderen.

Er is nog een partij maar daar wordt schimmig over gedaan. Bij deze en twee van de andere drie is de wens alle aandelen dús inclusief die van AK gratis over te nemen.

Faillisement is in ieder geval een pressie middel. Werkt niet bij alle partijen blijkt.

Dat is wat ik weet na afgelopen avond een gesprek gehad te hebben.

Wij hebben dus tijd om zelf die 9 ton bij elkaar te sprokkelen. :)
28-05-2019 om 08:35

roborob

@roborob schreef:
Anske0 dit is serieus. Zitten ex G7 (geen Wiertz) bij de groep die het over willen nemen weet ik inmiddels. Verlenging van de noodfonds gesprekken.
27-05-2019 om 12:05

roborob

@roborob schreef:
Gemeente onderhandeld met een partij die stadion plus hypotheek overneemt. Weer een zorg minder. Benieuwd of dat 1 van de 3 gesprekspartners van FS is of was.
27-05-2019 om 11:48

roborob

@roborob schreef:
johnnie hij wil met een groep overnemen. Zoekt nu mensen in zijn netwerk die mee willen doen.
23-05-2019 om 15:58

roborob

@roborob schreef:
Maurice Jongen is aan het mobiliseren. Hij zegt al dat Wierts mee mag doen in geld maar zonder zeggenschap. :)
23-05-2019 om 15:52

roborob

@roborob schreef:
Bulles bestuursaansprakelijkheid heb ik ook op vorige pb geroepen. Ook toen werd ik daarop aangevallen als dat ik persoonlijk iets tegen WC rn TC zou hébben. Kijk nu waar we staan? Water under the bridge.

VI zal aandacht aan actie besteden. Check! :)
22-05-2019 om 11:37

roborob

@roborob schreef:
Jool een level up op jouw idee. Biedt mee op een basis plaats oefenwedstrijd voorbereiding.
Hoeft dan niet voor jezelf te zijn maar vpor een talentvol familielid. Twee vliegen.
22-05-2019 om 09:43

roborob

@roborob schreef:
Johnnie eens
22-05-2019 om 09:36

roborob

@roborob schreef:
Johnnie maak je niet druk. Ik ben bezig dit overal onder de aandacht te brengen ook. De actie dan heh. ;)
22-05-2019 om 09:34

roborob

@roborob schreef:
AHK duidelijke taal. Kaalheide77 is alleen maar bezig geweest met mensen die info wilde delen af te branden.

Zeg eens Kaalheide77 was Fosun gelogen? Was Oosterijks/Duits partij gelogen? Was het gelogen dat WC FS de boel snel heeft laten kopen om zijn eigen positie veilig te stellen? Was het gelogen dat WC FS erin heeft laten lopen.
Was het gelogen dat WC FS heeft bewerkt om met AK in zee te gaan terwijl zij al een intentieverklaring van een andere partij op tafel hadden? Etc etc etc
22-05-2019 om 09:25

roborob

@roborob schreef:
Dubbel post
22-05-2019 om 09:24

roborob

@roborob schreef:
Kaalheide77 je hebt gelijk. ALLES is goed gekomen MET AK.
22-05-2019 om 09:24

roborob

@roborob schreef:
Kaalheide77 droomt u vooral verder zoals u dat de afgelopen jaren al pleegde te doen.

Ik ben ondertussen bezig met de dringende zaken.

Iemand zal toch wakker moeten blijven als u uw dutje doet. ;)
22-05-2019 om 09:19

roborob

@roborob schreef:
Johnnie werkelijk waar? Ik ga daar niet eens op antwoorden.
22-05-2019 om 09:12

roborob

@roborob schreef:
Anske0 al gedaan. VI (TV)
22-05-2019 om 09:09

roborob

@roborob schreef:
eureka jij wilt serieus het platform hierin betrekken? Serieus? Datzelfde platform dat hier constant bezig was mensen (waaronder ik) als fantasten en door de mandvallers weg te zetten als ze de waarheid probeerden te delen? Dat Platform heb jij het over?

Die zich nu al een hele tijd in stilte hullen om maar niet te moeten verklaren waarom het afgelopen is met hun heilige AK? Dat Platform?

Waar de eerste al van het zinkende schip is gesprongen onder het mom van dan vrijuit te kunnen spreken buiten een entiteit die naar de fans toe voor transparantie zou zorgen? Dat Platform.

Neem er nog een vriend. ;)
22-05-2019 om 09:08

roborob

@roborob schreef:
Beckenbauer ik probeer je een privé bericht te sturen maar zie de optie niet.
21-05-2019 om 14:18

roborob

@roborob schreef:
Beckenbauer kortste weg om iets over huidige status ignaceoffermansthailand te horen is via zijn dochter Aurora. Zit op Facebook.
21-05-2019 om 13:35

roborob

@roborob schreef:
Z12 een beetje investeerder heeft als voorwaarde dat hij zijn eigen TD en AD aan mag stellen. Maw TD/AD moet voor handtekening nog zelf opstappen.

Dat wat er nu zit moet je heel dom zijn daar je centen aan toe te vertrouwen.
18-05-2019 om 10:19

roborob

@roborob schreef:
Herman wordt die Rus niet nee. Daar brandt FS niet nog een keer de vingers aan.
16-05-2019 om 17:33

roborob

@roborob schreef:
Ik zal dat vroeg genoeg melden wanneer investeerder afhaakt. Hij is niet zomaar daar recht gekomen. ;)
13-05-2019 om 21:39

roborob

@roborob schreef:
Heb het idee soms bij die raadsvergaderingen dat er enkele bij zitten die nog met een verouderde versie van SimCity spelen in voorbereiding op het echte werk. ;)
13-05-2019 om 20:07

roborob

@roborob schreef:
Hammers dat is een serieus goed idee. Slechter zullen die het echt niet doen.
13-05-2019 om 20:03

roborob

@roborob schreef:
Vraag me af of die 180K van Pauli nu bij Vansteenkiste erbij zit. Geen rare gedachte. We hebben het over Harm heh. ;)
13-05-2019 om 19:59

roborob

@roborob schreef:
Dubbel
13-05-2019 om 19:42

roborob

@roborob schreef:
Johnnie hier is de link met dank aan blokhoofd



blokhoofd schreef:RODAJOEP https://channel.royalcast.com/kerkrade/#!/kerkrade/20190513_1 om 19.00 uur
1 uur geleden (13 may 2019 om 18:01
13-05-2019 om 19:42

roborob

@roborob schreef:
Johnnie ik geef wel een gil ;)
13-05-2019 om 19:38

roborob

@roborob schreef:
oudnoord kunnen erom lachem maar deze amateurs spelen al jaren partijtjes tegen onze amateurs in de burelen.

En de transfers in/uit aan beide zijden heeft nog altijd in gelijkspelen geresulteerd.

Dit terwijl ons clubje links en rechts voorbijgestreefd wordt door clubs die wel goed inkomende transfers hebben kunnen bewerkstelligen.

Einde metaforische retoriek. ;)
13-05-2019 om 19:33

roborob

@roborob schreef:
viro helemaal correct wat je hier schreef.


viro schreef:LODI

Schrouff is gewoon misleid door zijn vriend Wim C. Die heeft hem wijs gemaakt dat hij Roda wel verkocht zou krijgen.

Ook had Schrouff miljoenen te goed van Roda. Was toen de goedkoopste manier om nog wat van zijn geld terug te krijgen. Niet wetende dat Wim C er eigenlijk de ballen verstand van had.
20 min geleden (13 may 2019 om 17:42)
13-05-2019 om 18:07

roborob

@roborob schreef:
RIP Jo. Zeer betrokken altijd.
13-05-2019 om 08:31

roborob

@roborob schreef:
En nog iets. Ik ben RobRoda niet.
13-05-2019 om 08:17

roborob

@roborob schreef:
Goedemorgen. Voordat iedereen weer begint dat ik mij alleen laat zien als er slecht nieuws is dat is grote onzin.

Ik krijg iedere keer een time-out waardoor ik er weken niet op kan op basis van niets.
Letterlijk op het moment dat ik inlog.

Ik werd preventief kaltgestellt omdat ik blijkbaar niets mocht zeggen over de zitting van Mei.
Was ik ook niet van plan Platform/Moderator persoon!

Het moment dat ik vraag waarom time-out krijg ik weer een ban en wordt dat bericht direct gewist.

Graag dit bericht kopiëren en aan de admin sturen.
13-05-2019 om 08:15

roborob

@roborob schreef:
realiteitszin die link die je aankaartte had ik in een heel vroeg stadium al ingebracht. Dat werd door de bekende hier al direct en nog steeds naar rijk der fabelen verwezen.

Daarna komen interne memo's naar boven die AK zijn link (via papa) met de boze bazen in Rusland bevestigen. En dan nog is alles en iedereen fout behalve helige AK in de ogen van deze PB jockeys.

Totaal blind en niet het belang van Roda willen zien.
Want in zee gaan met een ieder zoals AK betekent direct de ondergang.
DW is ook niet de oplossing.

anske0 maak je niet druk. De bliksemafleider is gearriveerd ;-)
24-04-2019 om 10:59

roborob

@roborob schreef:
thebeast4000 die €7.5 miljoen klopt wel degelijk. Die is mede gecompenseerd door die aandelen overdracht vlak voordat het verkocht zou gaan worden aan de Duits/Oostenrijkse partij.

Die overige €2.5 miljoen kan je terugvinden als sponsoring (lening die terug moest) jeugdopleiding.
22-04-2019 om 21:16

roborob

@roborob schreef:
thebeast4000 jij hebt het over de €7.5 miljoen die niet op de boeken staan.
22-04-2019 om 21:09

roborob

@roborob schreef:
@derest zie het vanaf nu maar op Twitter. Alles wat er afgelopen jaren heeft plaatsgevonden bij Roda sinds WC. Zal velen een stuk duidelijker worde .

FS gaat binnenkort de reclame spots overnemen "Van kampioen in bami ballen naar min €26 miljoen in WC zijn gat laten vallen."
22-04-2019 om 20:53