LennardPelzer schreef:
Bocheser5 Je benadrukt terecht hoe belangrijk rust en stabiliteit zijn geweest na de bijna-ondergang van de club. Dat is absoluut iets om te koesteren. Maar laten we wel eerlijk blijven, de Phoenix-groep sprak in 2020 duidelijke ambities uit: binnen drie jaar terug naar de Eredivisie. We zijn nu vijf jaar verder en behalve het seizoen 2023/2024 is er sportief simpelweg niet geleverd. Twee keer de top 5 in vijf jaar is veel te mager. Sterker nog, in die periode hebben we ook twee dramatisch slechte seizoenen meegemaakt waarin we volledig door de ondergrens zakten: dit seizoen en 2022/2023. Er is dus geen sprake van een gestage sportieve opbouw; we zitten eerder in een soort voortdurende jojo-beweging. Ondertussen haken supporters af. Ik denk dat het grootste deel weigert om het huidige Roda als het ‘nieuwe normaal’ te accepteren. En terecht, we zijn geen clubje als Telstar of Helmond. Je ziet na zo'n dramatisch seizoen dat het stadion steeds leger raakt en dat de positieve energie verdwijnt. Hoe wil je structureel bouwen als je sportief niet eens een plek in de play-offs kunt garanderen aan je achterban? Stabiliteit in de organisatie is belangrijk, maar uiteindelijk moet het op het veld gebeuren. De eigenaren en de clubleiding hebben simpelweg de taak om te zorgen dat er voldoende geld is om een club als Roda standaard in de top 5 van de KKD te laten meedraaien. Hoe dat geld er komt maakt me eerlijk gezegd niet uit, zolang het er maar is. Maar welke (grote) sponsor wil zich nu binden aan een verhaal dat luidt: ‘we zien wel waar we eindigen, promotie hoeft niet per se’? Sponsoren (maar ook supporters) willen zich verbinden aan winnaars. Dit Roda straalt momenteel allesbehalve een winnaarsmentaliteit uit. Het ontbreekt gewoon aan ambitie.06 mei 2025 om 14:54
LennardPelzer schreef:
Bocheser5 Je benadrukt terecht hoe belangrijk rust en stabiliteit zijn geweest na de bijna-ondergang van de club. Dat is absoluut iets om te koesteren. Maar laten we wel eerlijk blijven, de Phoenix-groep sprak in 2020 duidelijke ambities uit: binnen drie jaar terug naar de Eredivisie. We zijn nu vijf jaar verder en behalve het seizoen 2023/2024 is er sportief simpelweg niet geleverd. Twee keer de top 5 in vijf jaar is veel te mager. Sterker nog, in die periode hebben we ook twee dramatisch slechte seizoenen meegemaakt waarin we volledig door de ondergrens zakten: dit seizoen en 2022/2023. Er is dus geen sprake van een gestage sportieve opbouw; we zitten eerder in een soort voortdurende jojo-beweging. Ondertussen haken supporters af. Ik denk dat het grootste deel weigert om het huidige Roda als het ‘nieuwe normaal’ te accepteren. En terecht, we zijn geen clubje als Telstar of Helmond. Je ziet na zo'n dramatisch seizoen dat het stadion steeds leger raakt en dat de positieve energie verdwijnt. Hoe wil je structureel bouwen als je sportief niet eens een plek in de play-offs kunt garanderen aan je achterban? Stabiliteit in de organisatie is belangrijk, maar uiteindelijk moet het op het veld gebeuren. De eigenaren en de clubleiding hebben simpelweg de taak om te zorgen dat er voldoende geld is om een club als Roda standaard in de top 5 van de KKD te laten meedraaien. Hoe dat geld er komt maakt me eerlijk gezegd niet uit, zolang het er maar is. Maar welke (grote) sponsor wil zich nu binden aan een verhaal dat luidt: ‘we zien wel waar we eindigen, promotie hoeft niet per se’? Sponsoren (maar ook supporters) willen zich verbinden aan winnaars. Dit Roda straalt momenteel allesbehalve een winnaarsmentaliteit uit. Het ontbreekt gewoon aan ambitie.06 mei 2025 om 14:54
Bocheser5 schreef:Miln schreef:De koers van rust in de tent. Geen charlatans met mooie praatjes die we vervolgens weer het stadion uit kunnen jagen. De koers van samenwerken met de gemeente Kerkrade (gezond in mijn streek) om zo al onze schulden kwijt te schelden. (Ja het is meer dan een maatschappelijk projectje voor erbij) De koers van zwarte cijfers boeken in plaats van alleen maar in het rood staan. De koers van zelf spelers beter maken om deze vervolgens voor een transfersom te verkopen. De koers waardoor we vorig seizoen meerdere malen een uitverkocht huis hadden met een schitterende sfeer. Stapsgewijs komen we dichterbij maar wij hebben ontzettend veel geluk dat wij uberhaupt nog bestaan en dat vergeten heel veel mensen. We waren in principe al begraven en vanaf hier zijn we gaan bouwen. Sommige van jullie willen morgen weer in het linkerrijtje van de Eredivisie spelen maar zo werkt voetbal helaas niet.Bocheser5 schreef:Welke koers? Het is al 7 jaar een en al wisselvalligheid. En kennelijk gaat het budget komend seizoen niet omhoog, dus vraag me waar we dan aan het ''bouwen'' zijn. Ik zie het niet.
[quote]374883[/quote] Kom nou, van de afgelopen 6 seizoenen hebben we 3x nacompetitie gehaald. Dan ben je (ondanks een schitterende historie en stadion) momenteel niet groter dan een Telstar of FC Eindhoven. Daar zeg ik echt niks geks mee. Mensen leven nog veel te veel in de historie. Die club die wij ooit waren zijn we momenteel gewoon niet meer en dat moeten mensen ook leren accepteren. We zijn aan het bouwen om weer in die richting te gaan maar daar zijn we nog lang niet. Dit heeft tijd nodig en door 'groot te denken' kom je echt niet opeens weer in de Eredivisie maar stort je jezelf gewoon opnieuw in de problemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we binnen 3-5 jaar weer in de Eredivisie spelen met de huidige koers. En dat is prima, want ik houd in gedachte waar we vandaan komen en dat is van heel ver.06 mei 2025 om 12:5206 mei 2025 om 13:5506 mei 2025 om 14:25
Bocheser5 schreef:Miln schreef:De koers van rust in de tent. Geen charlatans met mooie praatjes die we vervolgens weer het stadion uit kunnen jagen. De koers van samenwerken met de gemeente Kerkrade (gezond in mijn streek) om zo al onze schulden kwijt te schelden. (Ja het is meer dan een maatschappelijk projectje voor erbij) De koers van zwarte cijfers boeken in plaats van alleen maar in het rood staan. De koers van zelf spelers beter maken om deze vervolgens voor een transfersom te verkopen. De koers waardoor we vorig seizoen meerdere malen een uitverkocht huis hadden met een schitterende sfeer. Stapsgewijs komen we dichterbij maar wij hebben ontzettend veel geluk dat wij uberhaupt nog bestaan en dat vergeten heel veel mensen. We waren in principe al begraven en vanaf hier zijn we gaan bouwen. Sommige van jullie willen morgen weer in het linkerrijtje van de Eredivisie spelen maar zo werkt voetbal helaas niet.Bocheser5 schreef:Welke koers? Het is al 7 jaar een en al wisselvalligheid. En kennelijk gaat het budget komend seizoen niet omhoog, dus vraag me waar we dan aan het ''bouwen'' zijn. Ik zie het niet.
[quote]374883[/quote] Kom nou, van de afgelopen 6 seizoenen hebben we 3x nacompetitie gehaald. Dan ben je (ondanks een schitterende historie en stadion) momenteel niet groter dan een Telstar of FC Eindhoven. Daar zeg ik echt niks geks mee. Mensen leven nog veel te veel in de historie. Die club die wij ooit waren zijn we momenteel gewoon niet meer en dat moeten mensen ook leren accepteren. We zijn aan het bouwen om weer in die richting te gaan maar daar zijn we nog lang niet. Dit heeft tijd nodig en door 'groot te denken' kom je echt niet opeens weer in de Eredivisie maar stort je jezelf gewoon opnieuw in de problemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we binnen 3-5 jaar weer in de Eredivisie spelen met de huidige koers. En dat is prima, want ik houd in gedachte waar we vandaan komen en dat is van heel ver.06 mei 2025 om 12:5206 mei 2025 om 13:5506 mei 2025 om 14:25
Miln schreef:Bocheser5 schreef:Welke koers? Het is al 7 jaar een en al wisselvalligheid. En kennelijk gaat het budget komend seizoen niet omhoog, dus vraag me waar we dan aan het ''bouwen'' zijn. Ik zie het niet.Kaalheideroosje schreef:Kom nou, van de afgelopen 6 seizoenen hebben we 3x nacompetitie gehaald. Dan ben je (ondanks een schitterende historie en stadion) momenteel niet groter dan een Telstar of FC Eindhoven. Daar zeg ik echt niks geks mee. Mensen leven nog veel te veel in de historie. Die club die wij ooit waren zijn we momenteel gewoon niet meer en dat moeten mensen ook leren accepteren. We zijn aan het bouwen om weer in die richting te gaan maar daar zijn we nog lang niet. Dit heeft tijd nodig en door 'groot te denken' kom je echt niet opeens weer in de Eredivisie maar stort je jezelf gewoon opnieuw in de problemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we binnen 3-5 jaar weer in de Eredivisie spelen met de huidige koers. En dat is prima, want ik houd in gedachte waar we vandaan komen en dat is van heel ver.
[quote]374876[/quote] Middenmoot KKd clubje. Wat een bullshit. Wij zijn Roda! Hebben wekelijks 8 duizend man in het stadion. Als het goed gaat meer dan 10.000. We hebben een prachtig stadion met fantastische sponsor faciliteiten. Wij moeten ons niet klein maken , maar groter durven denken. Het is absurd dat onze begroting dadelijk in de buurt komt van clubjes als Eindhoven en Telstar. Dat zijn clubjes zonder faciliteiten waar ze blij zijn als er eens meer dan 2000 toeschouwers komen. Alleen al op basis van ticket inkomsten moeten we ver boven die clubs uit kunnen stijgen. Wat ik wel zie is een gebrek aan voetbalambitie, een gebrek aan lef om door te pakken. De heren begroten heel voorzichtig, nemen nauwelijks risico, waardoor we nauwelijks vooruit komen. Kijk eens naar de inkomsten vorig seizoen. Die lagen vele malen hoger dan dit jaar, omdat we toen ergens voor meededen. Waarom durft Roda de ticketinkomsten niet hoger te begroten? Dan heb je ruimte om het spelersbudget flink omhoog te doen. Afgelopen seizoen is bewezen dat als we hoog spelen de ticket inkomsten enorm oplopen. Dat is geen luchtbel, maar dat heet een gecalculeerd risico nemen. Betere spelers kun je vervolgens weer gemakkelijker verkopen, waardoor je in een positieve flow naar boven komt. Als ze bij Roda nu eens net zo veel voetbal ambitie zouden hebben, dan maatschappelijke ambitie, dan zou het goed komen. We zijn immers een voetbalclub en geen NGO.06 mei 2025 om 12:2406 mei 2025 om 12:5206 mei 2025 om 13:55
Maan schreef:
Onzin ...door goed te scouten en een scorende spits kom je al een heel eind .06 mei 2025 om 12:58
schrouffbelgie schreef:Het bericht was geblokkeerd en stond niet in de inbox van degene die hier over gaat. Hij gaat erop reageren.
Gerucht van deze morgen No news voor vrijdag avond....en Bosschaart in gesprek.... Irriterend ! Elite U15 van ACFF ( frans federatie Belgie) vroeg om een wedstrijd tegen Roda Zij komen met hun bus, en betalen de referees. Geen antwoord van de academie Niets , geen woord zelfs Geen nee bedankt Is dat goed voor het imago van de klub ? Zeker niet !!!!06 mei 2025 om 10:36
Bocheser5 schreef:Kaalheideroosje schreef:Kom nou, van de afgelopen 6 seizoenen hebben we 3x nacompetitie gehaald. Dan ben je (ondanks een schitterende historie en stadion) momenteel niet groter dan een Telstar of FC Eindhoven. Daar zeg ik echt niks geks mee. Mensen leven nog veel te veel in de historie. Die club die wij ooit waren zijn we momenteel gewoon niet meer en dat moeten mensen ook leren accepteren. We zijn aan het bouwen om weer in die richting te gaan maar daar zijn we nog lang niet. Dit heeft tijd nodig en door 'groot te denken' kom je echt niet opeens weer in de Eredivisie maar stort je jezelf gewoon opnieuw in de problemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we binnen 3-5 jaar weer in de Eredivisie spelen met de huidige koers. En dat is prima, want ik houd in gedachte waar we vandaan komen en dat is van heel ver.Bocheser5 schreef:Middenmoot KKd clubje. Wat een bullshit. Wij zijn Roda! Hebben wekelijks 8 duizend man in het stadion. Als het goed gaat meer dan 10.000. We hebben een prachtig stadion met fantastische sponsor faciliteiten. Wij moeten ons niet klein maken , maar groter durven denken. Het is absurd dat onze begroting dadelijk in de buurt komt van clubjes als Eindhoven en Telstar. Dat zijn clubjes zonder faciliteiten waar ze blij zijn als er eens meer dan 2000 toeschouwers komen. Alleen al op basis van ticket inkomsten moeten we ver boven die clubs uit kunnen stijgen. Wat ik wel zie is een gebrek aan voetbalambitie, een gebrek aan lef om door te pakken. De heren begroten heel voorzichtig, nemen nauwelijks risico, waardoor we nauwelijks vooruit komen. Kijk eens naar de inkomsten vorig seizoen. Die lagen vele malen hoger dan dit jaar, omdat we toen ergens voor meededen. Waarom durft Roda de ticketinkomsten niet hoger te begroten? Dan heb je ruimte om het spelersbudget flink omhoog te doen. Afgelopen seizoen is bewezen dat als we hoog spelen de ticket inkomsten enorm oplopen. Dat is geen luchtbel, maar dat heet een gecalculeerd risico nemen. Betere spelers kun je vervolgens weer gemakkelijker verkopen, waardoor je in een positieve flow naar boven komt. Als ze bij Roda nu eens net zo veel voetbal ambitie zouden hebben, dan maatschappelijke ambitie, dan zou het goed komen. We zijn immers een voetbalclub en geen NGO.
[quote]374865[/quote] Ik vraag me af hoe mensen het voor zich zien om ineens van niveau Telstar/ Eindhoven / Roda JC opeens naar 'goud' te gaan? Hoe werkt zoiets? Geef ons eens de gouden formule aub dan kan iedereen daar gebruik van maken. Het beleid is absoluut goed. Zonder gekke dingen zijn we stapsgewijs richting zwarte cijfers gegaan. Ik ben ontzettend tevreden met Jordens Peters, geen gekke dingen en rust in de tent. Servais heeft één seizoen geweldige aankopen gedaan en één seizoen absoluut geschutterd. We gaan nu zien uit welk hout hij gesneden is. Maar de verwachtingen van sommige hier slaan nergens op. Je maakt van een ezel niet opeens een eersteklas renpaard. Net als je van een middenmoot KKD clubje (want dat zijn we) ook niet opeens een Eredivisieclub maakt. Dit heeft gewoon tijd nodig.06 mei 2025 om 11:4406 mei 2025 om 12:2406 mei 2025 om 12:52
Maan schreef:
Onzin ...door goed te scouten en een scorende spits kom je al een heel eind .06 mei 2025 om 12:58
Kaalheideroosje schreef:Bocheser5 schreef:Middenmoot KKd clubje. Wat een bullshit. Wij zijn Roda! Hebben wekelijks 8 duizend man in het stadion. Als het goed gaat meer dan 10.000. We hebben een prachtig stadion met fantastische sponsor faciliteiten. Wij moeten ons niet klein maken , maar groter durven denken. Het is absurd dat onze begroting dadelijk in de buurt komt van clubjes als Eindhoven en Telstar. Dat zijn clubjes zonder faciliteiten waar ze blij zijn als er eens meer dan 2000 toeschouwers komen. Alleen al op basis van ticket inkomsten moeten we ver boven die clubs uit kunnen stijgen. Wat ik wel zie is een gebrek aan voetbalambitie, een gebrek aan lef om door te pakken. De heren begroten heel voorzichtig, nemen nauwelijks risico, waardoor we nauwelijks vooruit komen. Kijk eens naar de inkomsten vorig seizoen. Die lagen vele malen hoger dan dit jaar, omdat we toen ergens voor meededen. Waarom durft Roda de ticketinkomsten niet hoger te begroten? Dan heb je ruimte om het spelersbudget flink omhoog te doen. Afgelopen seizoen is bewezen dat als we hoog spelen de ticket inkomsten enorm oplopen. Dat is geen luchtbel, maar dat heet een gecalculeerd risico nemen. Betere spelers kun je vervolgens weer gemakkelijker verkopen, waardoor je in een positieve flow naar boven komt. Als ze bij Roda nu eens net zo veel voetbal ambitie zouden hebben, dan maatschappelijke ambitie, dan zou het goed komen. We zijn immers een voetbalclub en geen NGO.Proud045 schreef:Ik vraag me af hoe mensen het voor zich zien om ineens van niveau Telstar/ Eindhoven / Roda JC opeens naar 'goud' te gaan? Hoe werkt zoiets? Geef ons eens de gouden formule aub dan kan iedereen daar gebruik van maken. Het beleid is absoluut goed. Zonder gekke dingen zijn we stapsgewijs richting zwarte cijfers gegaan. Ik ben ontzettend tevreden met Jordens Peters, geen gekke dingen en rust in de tent. Servais heeft één seizoen geweldige aankopen gedaan en één seizoen absoluut geschutterd. We gaan nu zien uit welk hout hij gesneden is. Maar de verwachtingen van sommige hier slaan nergens op. Je maakt van een ezel niet opeens een eersteklas renpaard. Net als je van een middenmoot KKD clubje (want dat zijn we) ook niet opeens een Eredivisieclub maakt. Dit heeft gewoon tijd nodig.
[quote]374864[/quote] Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.06 mei 2025 om 10:1806 mei 2025 om 11:4406 mei 2025 om 12:24
045J schreef:Limburgsepieter schreef:Ik vind dat we best wel een aardige basis hebben met Seedorf, Treichel, Kruiver, Jansen, Müller, Cukur, Breij, Beerten etc. Taak voor Servais om dit goed aan te vullen..Frank123 schreef:vergeet seedorf niet
[quote]374879[/quote] Dat klopt ook wel weer! Maar toch heb ik voor komend seizoen een heel goed gevoel, kruiver viel me al niet tegen maar denk dat hij boven zich uit gaat steigen, zelfde als cukur en breij. Maar accepteren dat we een grijze middenmotor zijn durf ik niet.06 mei 2025 om 11:5906 mei 2025 om 12:1306 mei 2025 om 12:16
Bocheser5 schreef:Proud045 schreef:Ik vraag me af hoe mensen het voor zich zien om ineens van niveau Telstar/ Eindhoven / Roda JC opeens naar 'goud' te gaan? Hoe werkt zoiets? Geef ons eens de gouden formule aub dan kan iedereen daar gebruik van maken. Het beleid is absoluut goed. Zonder gekke dingen zijn we stapsgewijs richting zwarte cijfers gegaan. Ik ben ontzettend tevreden met Jordens Peters, geen gekke dingen en rust in de tent. Servais heeft één seizoen geweldige aankopen gedaan en één seizoen absoluut geschutterd. We gaan nu zien uit welk hout hij gesneden is. Maar de verwachtingen van sommige hier slaan nergens op. Je maakt van een ezel niet opeens een eersteklas renpaard. Net als je van een middenmoot KKD clubje (want dat zijn we) ook niet opeens een Eredivisieclub maakt. Dit heeft gewoon tijd nodig.Frank123 schreef:Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.
Mijn gevoel zegt dat Roda voor Ketting gaat, na roseler en koglin een zeer gewaardeerde centrale verdediger. Op en top prof met een goede instelling. Echter ben ik super blij als dit kut seizoen achter de rug is komend weekend. Hopelijk gaan we volgend seizoen eens uitspreken dat we voor goud gaan, er hoort geluk bij maar kijk een volendam gewoon een paar vedettes met goalgarantie en promoveren met die hap. Vorige seizoenen contracteerden we een week na afloop seizoej al kruiver en janssen ben eens benieuwd of we dit jaar hetzelfde met een trainer hebben? Lijkt me voor beide partijen het beste zo snel mogelijk wennen aan de groep en tevens samenstellen06 mei 2025 om 09:5006 mei 2025 om 10:1806 mei 2025 om 11:44
Limburgsepieter schreef:Frank123 schreef:vergeet seedorf nietJohnnie schreef:Dat klopt ook wel weer! Maar toch heb ik voor komend seizoen een heel goed gevoel, kruiver viel me al niet tegen maar denk dat hij boven zich uit gaat steigen, zelfde als cukur en breij. Maar accepteren dat we een grijze middenmotor zijn durf ik niet.
frank123 maar uitspreken om voor plek 1 of 2 te gaan maakt de spelers in je selectie niet beter. Daarnaast zijn het vervolgens precies dezelfde personen die aangeven zich bezeikt te voelen en niet meer te komen als plek 1 of 2 plek 6 of lager blijkt te zijn geworden06 mei 2025 om 11:5406 mei 2025 om 11:5906 mei 2025 om 12:13
Frank123 schreef:Johnnie schreef:Dat klopt ook wel weer! Maar toch heb ik voor komend seizoen een heel goed gevoel, kruiver viel me al niet tegen maar denk dat hij boven zich uit gaat steigen, zelfde als cukur en breij. Maar accepteren dat we een grijze middenmotor zijn durf ik niet.
frank123 maar uitspreken om voor plek 1 of 2 te gaan maakt de spelers in je selectie niet beter. Daarnaast zijn het vervolgens precies dezelfde personen die aangeven zich bezeikt te voelen en niet meer te komen als plek 1 of 2 plek 6 of lager blijkt te zijn geworden06 mei 2025 om 11:5406 mei 2025 om 11:59
Johnnie schreef:
frank123 maar uitspreken om voor plek 1 of 2 te gaan maakt de spelers in je selectie niet beter. Daarnaast zijn het vervolgens precies dezelfde personen die aangeven zich bezeikt te voelen en niet meer te komen als plek 1 of 2 plek 6 of lager blijkt te zijn geworden06 mei 2025 om 11:54
Proud045 schreef:Frank123 schreef:Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.
Mijn gevoel zegt dat Roda voor Ketting gaat, na roseler en koglin een zeer gewaardeerde centrale verdediger. Op en top prof met een goede instelling. Echter ben ik super blij als dit kut seizoen achter de rug is komend weekend. Hopelijk gaan we volgend seizoen eens uitspreken dat we voor goud gaan, er hoort geluk bij maar kijk een volendam gewoon een paar vedettes met goalgarantie en promoveren met die hap. Vorige seizoenen contracteerden we een week na afloop seizoej al kruiver en janssen ben eens benieuwd of we dit jaar hetzelfde met een trainer hebben? Lijkt me voor beide partijen het beste zo snel mogelijk wennen aan de groep en tevens samenstellen06 mei 2025 om 09:5006 mei 2025 om 10:18
Proud045 schreef:mliw101 schreef:Geen idee wie jij bent en geen idee wat je bedoelt? Ik ben actief op X onder dezelfde naam en heb vandaag mijn account hier geactiveerd. Maar bedankt voor het warme welkom.Proud045 schreef:Als we met elk nieuw account van jou een plek op de begrotings ranglijst waren gestegen hadden we inmiddels voor goud kunnen gaan, nu zou dat natuurlijk helemaal nergens op slaan
[quote]374864[/quote] Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.06 mei 2025 om 10:1806 mei 2025 om 10:2306 mei 2025 om 10:34
Proud045 schreef:mliw101 schreef:Geen idee wie jij bent en geen idee wat je bedoelt? Ik ben actief op X onder dezelfde naam en heb vandaag mijn account hier geactiveerd. Maar bedankt voor het warme welkom.Proud045 schreef:Als we met elk nieuw account van jou een plek op de begrotings ranglijst waren gestegen hadden we inmiddels voor goud kunnen gaan, nu zou dat natuurlijk helemaal nergens op slaan
[quote]374864[/quote] Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.06 mei 2025 om 10:1806 mei 2025 om 10:2306 mei 2025 om 10:34
Proud045 schreef:mliw101 schreef:Geen idee wie jij bent en geen idee wat je bedoelt? Ik ben actief op X onder dezelfde naam en heb vandaag mijn account hier geactiveerd. Maar bedankt voor het warme welkom.Proud045 schreef:Als we met elk nieuw account van jou een plek op de begrotings ranglijst waren gestegen hadden we inmiddels voor goud kunnen gaan, nu zou dat natuurlijk helemaal nergens op slaan
[quote]374864[/quote] Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.06 mei 2025 om 10:1806 mei 2025 om 10:2306 mei 2025 om 10:34
mliw101 schreef:Proud045 schreef:Als we met elk nieuw account van jou een plek op de begrotings ranglijst waren gestegen hadden we inmiddels voor goud kunnen gaan, nu zou dat natuurlijk helemaal nergens op slaanFrank123 schreef:Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.
Mijn gevoel zegt dat Roda voor Ketting gaat, na roseler en koglin een zeer gewaardeerde centrale verdediger. Op en top prof met een goede instelling. Echter ben ik super blij als dit kut seizoen achter de rug is komend weekend. Hopelijk gaan we volgend seizoen eens uitspreken dat we voor goud gaan, er hoort geluk bij maar kijk een volendam gewoon een paar vedettes met goalgarantie en promoveren met die hap. Vorige seizoenen contracteerden we een week na afloop seizoej al kruiver en janssen ben eens benieuwd of we dit jaar hetzelfde met een trainer hebben? Lijkt me voor beide partijen het beste zo snel mogelijk wennen aan de groep en tevens samenstellen06 mei 2025 om 09:5006 mei 2025 om 10:1806 mei 2025 om 10:23
Proud045 schreef:Frank123 schreef:Het interview van Servais sprak al boekdelen. Voor ‘goud’ wordt sowieso - hoe onbegrijpelijk ook - weer niet gegaan. Uitermate teleurstellend.
Mijn gevoel zegt dat Roda voor Ketting gaat, na roseler en koglin een zeer gewaardeerde centrale verdediger. Op en top prof met een goede instelling. Echter ben ik super blij als dit kut seizoen achter de rug is komend weekend. Hopelijk gaan we volgend seizoen eens uitspreken dat we voor goud gaan, er hoort geluk bij maar kijk een volendam gewoon een paar vedettes met goalgarantie en promoveren met die hap. Vorige seizoenen contracteerden we een week na afloop seizoej al kruiver en janssen ben eens benieuwd of we dit jaar hetzelfde met een trainer hebben? Lijkt me voor beide partijen het beste zo snel mogelijk wennen aan de groep en tevens samenstellen06 mei 2025 om 09:5006 mei 2025 om 10:18
Frank123 schreef:
Mijn gevoel zegt dat Roda voor Ketting gaat, na roseler en koglin een zeer gewaardeerde centrale verdediger. Op en top prof met een goede instelling. Echter ben ik super blij als dit kut seizoen achter de rug is komend weekend. Hopelijk gaan we volgend seizoen eens uitspreken dat we voor goud gaan, er hoort geluk bij maar kijk een volendam gewoon een paar vedettes met goalgarantie en promoveren met die hap. Vorige seizoenen contracteerden we een week na afloop seizoej al kruiver en janssen ben eens benieuwd of we dit jaar hetzelfde met een trainer hebben? Lijkt me voor beide partijen het beste zo snel mogelijk wennen aan de groep en tevens samenstellen06 mei 2025 om 09:50
FCKip schreef:mliw101 schreef:Sterker nog, hij komt bij Roda op stage (of heeft die al gehad) als ik het zo lees: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1296789/doelman-dwingt-kans-bij-fc-twente-af-via-tiktok-ik-ga-gas-geven.html
https://www.tubantia.nl/fc-twente/amateurkeeper-scoort-transfer-naar-fc-twente-dankzij-tiktok~aefada58/ https://archive.is/pxcPz Roda heeft hem blijkbaar ook een stage aangeboden05 mei 2025 om 16:3006 mei 2025 om 02:11
Johnnie schreef:Lengte heb je voornamelijk in de verdediging nodig.
DeLimbo ik benoem ook 3 facetten. Maar zie je het al voor je, in balbezit. Müller, Beerten, Breij, siërra en kruiver op een rij. Met daarbij nog Seedorf en iemand uit de categorie vancsa. En dan afvragen waarom we een wedstrijd nooit gecontroleerd krijgen. Het moderne voetbal kenmerkt zich, wat mij betreft, veelal in drie facetten naast het voetbaltechnische. Snelheid, kracht en lengte06 mei 2025 om 08:21
Johnnie schreef:Lengte kan belangrijk zijn, maar is niet doorslaggevend. Er zijn genoeg voorbeelden hiervan.
Ik zou vooral ook eens stoppen met het halen van zo’n dwergjes. Fysiek mag het nu eindelijk wel eens wat groter, sterker en agressiever06 mei 2025 om 07:50
Johnnie schreef:
Ik zou vooral ook eens stoppen met het halen van zo’n dwergjes. Fysiek mag het nu eindelijk wel eens wat groter, sterker en agressiever06 mei 2025 om 07:50
mliw101 schreef:
https://www.tubantia.nl/fc-twente/amateurkeeper-scoort-transfer-naar-fc-twente-dankzij-tiktok~aefada58/ https://archive.is/pxcPz Roda heeft hem blijkbaar ook een stage aangeboden05 mei 2025 om 16:30
Klopp schreef:Roda7United schreef:"De boel opstookt".... kom manneke ik maakte wat onzin met Landgraaf045. Relax een beetje, niemand weet wie wel of niet komt. Maar even om jou nachtrust niet te bederven: De kans dat Penders komt is aanwezig! Weltrusten.
Penders is gewoon nog een optie. De enige van onderstaande reacties die daadwerkelijk info heeft is Rodaforlife045 . Waarom klopp de boel opstookt is mij een raadsel. kampfenundsiegen Meijer heeft bedankt, dat is officieel bevestigd.05 mei 2025 om 22:3806 mei 2025 om 00:11
Roda7United schreef:
Penders is gewoon nog een optie. De enige van onderstaande reacties die daadwerkelijk info heeft is Rodaforlife045 . Waarom klopp de boel opstookt is mij een raadsel. kampfenundsiegen Meijer heeft bedankt, dat is officieel bevestigd.05 mei 2025 om 22:38
Durum schreef:Alli schreef:Blij dat jij geen TD bent. Meine gute. Had je wel hoger ingeschat.
Bij VVV mogen wat spelers vertrekken. De volgende namen vind ik wel interessante spelers voor ons; - Ketting (CV) mag met Röseler uitvechten wie de vaste RCV wordt. Met een Röseler/Ketting op de bank, heb je een prima stand-in - Sierra; is van origine een CM, maar bij VVV vaak uitwijkend naar de buitenkant. Heeft de laatste 2 wedstrijden ook als LA gespeeld, kon mij wel bekoren - Darri: buitenspeler pur sang. Niet meer de Darri van weleer, maar in de KKD kan hij van absolute waarde zijn. Genoeg ervaring, ook op het hoogste niveau05 mei 2025 om 16:4305 mei 2025 om 18:15
Landgraaf045 schreef:
Oke…verrassend, maar misschien ook weer niet.05 mei 2025 om 22:22