×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Roda1979
ForzaFCG basisschool al af? :-) - Achterbandsgewijs hahahahaha
57 sec geleden - 16 april 2024 om 15:25 # 326536
ForzaFCG
https://tickets.fcgroningen.nl/dashboard

Ruim 9K in een potentieel promotie seizoen. Alleen hierom hoort Roda achterbansgewijs net als alle overige clubs uit Limburg thuis in de KKD.
4 min geleden - 16 april 2024 om 15:21 # 326535
Malki89
LennardPelzer schreef:
Floris & Malki89 Het stadion is zeker iets om trots op te zijn, dat ben ik ook. Maar toch vind ik het een beetje droevig dat er dit seizoen nog zoveel lege stoeltjes zijn (geweest) terwijl we een ongekend spannend en leuk seizoen beleven. Volgens transfermarkt hebben we dit seizoen een gemiddelde van 9.075 toeschouwers, dat is nog niet de helft van de totale capaciteit. Ik had persoonlijk dan liever een íets kleiner stadion gehad (met dezelfde uitstraling) maar waarbij de bezettingsgraad dus hoger zou zijn. Laten we hopen dat we (als we promoveren) weer structureel 13 à 14.000 gaan aantikken.
16 april 2024 om 15:02


Stadion is bedoeld om subtop Eredivisie en Europa League te spelen, niet de KKD.
4 min geleden - 16 april 2024 om 15:21 # 326534
Roda1979
Bezettingsgraad West op dit moment: 80%
nog 980 kaartjes
10 min geleden - 16 april 2024 om 15:15 # 326533
LennardPelzer
Floris & Malki89 Het stadion is zeker iets om trots op te zijn, dat ben ik ook. Maar toch vind ik het een beetje droevig dat er dit seizoen nog zoveel lege stoeltjes zijn (geweest) terwijl we een ongekend spannend en leuk seizoen beleven. Volgens transfermarkt hebben we dit seizoen een gemiddelde van 9.075 toeschouwers, dat is nog niet de helft van de totale capaciteit. Ik had persoonlijk dan liever een íets kleiner stadion gehad (met dezelfde uitstraling) maar waarbij de bezettingsgraad dus hoger zou zijn. Laten we hopen dat we (als we promoveren) weer structureel 13 à 14.000 gaan aantikken.
23 min geleden - 16 april 2024 om 15:02 # 326532
Malki89
Ik ben erg trots op ons stadion, vooral als je ziet wat er in Maastricht, Sittard en Venlo staat. Ook veel nieuwere stadions doen gewoon onder voor het PLS, nog steeds veel hulde voor de verantwoordelijken destijds!!
44 min geleden - 16 april 2024 om 14:41 # 326531
Floris
LennardPelzer schreef:
Roda7United schreef:
BRANKO schreef:
Roda7United schreef:
Roda1979 schreef:
Roda7United schreef:
We hoeven toch niet zo blij te gaan doen over een aantal gratis bezette stoeltjes. Ik snap dat we allemaal het stadion vol willen. Maar zo kan iedereen het hè. Het gaat mijns inziens om het draagvlak bij de achterban. Tickets weggeven kan iedere club. Als er een goede reden voor is (mensen die het minder breed hebben) kan ik er voor een paar keer per seizoen prima mee leven. Maar laten we nou niet een gat in de lucht springen voor 1500 gratis bezette stoeltjes.
16 april 2024 om 13:45
Gratis? die stoelen zijn betaald......
16 april 2024 om 13:46
Door sponsoren? Ik reageerde vooral op Socio ‘midden in de maatschappij’.
16 april 2024 om 13:49
Maakt toch niet uit wie deze stoelen betaald heeft, RODA krijgt zijn centen en het stadion is voller. Win-win situatie!
16 april 2024 om 13:54
De stoelen zijn vaak niet betaald en mijn verhaal ging over draagvlak bij de achterban. Dus opgekocht door een bedrijf en uitgedeeld telt daarbij niet. Ik maak me er ook niet druk om. Maar om nou een gat in de lucht te springen van een paar duizend weggegeven plekken lijkt me ietwat overdreven. Ik spring een gat in de lucht als de regio eens écht thuis geeft. Dat is tot op heden nog niet echt gelukt dit seizoen. Als je me van tevoren had gezegd dat we het hele seizoen op plek 2 zouden staan en dit de toeschouwersaantallen zouden zijn had ik het teleurstellend gevonden. Ook al doen heel veel clubs voor ons onder, toch had ik ons nog groter ingeschat.
16 april 2024 om 13:59
Op basis van dit seizoen denk ik dat we kunnen concluderen dat we ongeveer 7.500 trouwe supporters hebben die altijd aanwezig zijn, tenzij er sprake is van uitzonderlijke omstandigheden of vakantie. Daarnaast hebben we zo'n 5.000 supporters die regelmatig komen, maar dan wel onder bepaalde voorwaarden, zoals goede resultaten, een goede positie op de ranglijst, gunstige weersomstandigheden en aantrekkelijke tegenstanders. Tot slot zijn er nog zo'n 5.000 mensen die alleen komen als het écht uitzonderlijk goed gaat, bijvoorbeeld wanneer we in de subtop van de Eredivisie spelen, wanneer de top 3 van de Eredivisie op bezoek komt of als we een soort finalewedstrijd spelen, hoewel ik die laatste groep niet echt als 'supporters' zou willen betitelen. De toeschouwersaantallen variëren dus tussen de 7.500 in mindere tijden, 12.500 in goede periodes (zoals nu) en 17.500 wanneer we echt boven onszelf uitstijgen (in de Eredivisie). De keren dat we echt helemaal uitverkocht zijn geweest (met 19.979 toeschouwers) kunnen we denk ik op twee handen tellen, dus dat is vrij zeldzaam. Wat mij betreft is ons stadion eigenlijk íets te groot voor de structurele belangstelling die er is. Het is gebouwd met het idee van een structurele aanwezigheid in de subtop van de Eredivisie, niet in de (top van de) KKD. Met de kennis die we nu hebben, denk ik dat een totale capaciteit van 15.000 meer passend zou zijn geweest.
16 april 2024 om 14:24


Toch ben ik blij dat ons stadion zo groot is. Het biedt constant de mogelijkheid om nieuwe doelstellingen te behalen. Niet alleen op het veld, maar óók op de tribune. Daarnaast past het bij de trots van Roda JC. Waar ik ook ben in Nederland, overal gaat het over het stadion als ik mensen spreek over Roda JC. Het maakt Roda JC een stuk aantrekkelijker.
49 min geleden - 16 april 2024 om 14:36 # 326530
Z3
Als iedere sk houder hier minimaal 2 man meeneemt komende vrijdag dan zit het ook weer een stuk voller.

Ik neem 4 extra man mee.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 14:25 # 326529
LennardPelzer
Roda7United schreef:
BRANKO schreef:
Roda7United schreef:
Roda1979 schreef:
Roda7United schreef:
We hoeven toch niet zo blij te gaan doen over een aantal gratis bezette stoeltjes. Ik snap dat we allemaal het stadion vol willen. Maar zo kan iedereen het hè. Het gaat mijns inziens om het draagvlak bij de achterban. Tickets weggeven kan iedere club. Als er een goede reden voor is (mensen die het minder breed hebben) kan ik er voor een paar keer per seizoen prima mee leven. Maar laten we nou niet een gat in de lucht springen voor 1500 gratis bezette stoeltjes.
16 april 2024 om 13:45
Gratis? die stoelen zijn betaald......
16 april 2024 om 13:46
Door sponsoren? Ik reageerde vooral op Socio ‘midden in de maatschappij’.
16 april 2024 om 13:49
Maakt toch niet uit wie deze stoelen betaald heeft, RODA krijgt zijn centen en het stadion is voller. Win-win situatie!
16 april 2024 om 13:54
De stoelen zijn vaak niet betaald en mijn verhaal ging over draagvlak bij de achterban. Dus opgekocht door een bedrijf en uitgedeeld telt daarbij niet. Ik maak me er ook niet druk om. Maar om nou een gat in de lucht te springen van een paar duizend weggegeven plekken lijkt me ietwat overdreven. Ik spring een gat in de lucht als de regio eens écht thuis geeft. Dat is tot op heden nog niet echt gelukt dit seizoen. Als je me van tevoren had gezegd dat we het hele seizoen op plek 2 zouden staan en dit de toeschouwersaantallen zouden zijn had ik het teleurstellend gevonden. Ook al doen heel veel clubs voor ons onder, toch had ik ons nog groter ingeschat.
16 april 2024 om 13:59


Op basis van dit seizoen denk ik dat we kunnen concluderen dat we ongeveer 7.500 trouwe supporters hebben die altijd aanwezig zijn, tenzij er sprake is van uitzonderlijke omstandigheden of vakantie. Daarnaast hebben we zo'n 5.000 supporters die regelmatig komen, maar dan wel onder bepaalde voorwaarden, zoals goede resultaten, een goede positie op de ranglijst, gunstige weersomstandigheden en aantrekkelijke tegenstanders. Tot slot zijn er nog zo'n 5.000 mensen die alleen komen als het écht uitzonderlijk goed gaat, bijvoorbeeld wanneer we in de subtop van de Eredivisie spelen, wanneer de top 3 van de Eredivisie op bezoek komt of als we een soort finalewedstrijd spelen, hoewel ik die laatste groep niet echt als 'supporters' zou willen betitelen.

De toeschouwersaantallen variëren dus tussen de 7.500 in mindere tijden, 12.500 in goede periodes (zoals nu) en 17.500 wanneer we echt boven onszelf uitstijgen (in de Eredivisie). De keren dat we echt helemaal uitverkocht zijn geweest (met 19.979 toeschouwers) kunnen we denk ik op twee handen tellen, dus dat is vrij zeldzaam.

Wat mij betreft is ons stadion eigenlijk íets te groot voor de structurele belangstelling die er is. Het is gebouwd met het idee van een structurele aanwezigheid in de subtop van de Eredivisie, niet in de (top van de) KKD. Met de kennis die we nu hebben, denk ik dat een totale capaciteit van 15.000 meer passend zou zijn geweest.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 14:24 # 326528
Roda1979
Oost 10 nu ook 150 opgekocht...die stoelen worden gewoon betaald aan Roda...
1 uur geleden - 16 april 2024 om 14:16 # 326527
Roda7United
BRANKO schreef:
Roda7United schreef:
Roda1979 schreef:
Roda7United schreef:
We hoeven toch niet zo blij te gaan doen over een aantal gratis bezette stoeltjes. Ik snap dat we allemaal het stadion vol willen. Maar zo kan iedereen het hè. Het gaat mijns inziens om het draagvlak bij de achterban. Tickets weggeven kan iedere club. Als er een goede reden voor is (mensen die het minder breed hebben) kan ik er voor een paar keer per seizoen prima mee leven. Maar laten we nou niet een gat in de lucht springen voor 1500 gratis bezette stoeltjes.
16 april 2024 om 13:45
Gratis? die stoelen zijn betaald......
16 april 2024 om 13:46
Door sponsoren? Ik reageerde vooral op Socio ‘midden in de maatschappij’.
16 april 2024 om 13:49
Maakt toch niet uit wie deze stoelen betaald heeft, RODA krijgt zijn centen en het stadion is voller. Win-win situatie!
16 april 2024 om 13:54


De stoelen zijn vaak niet betaald en mijn verhaal ging over draagvlak bij de achterban. Dus opgekocht door een bedrijf en uitgedeeld telt daarbij niet.

Ik maak me er ook niet druk om. Maar om nou een gat in de lucht te springen van een paar duizend weggegeven plekken lijkt me ietwat overdreven. Ik spring een gat in de lucht als de regio eens écht thuis geeft. Dat is tot op heden nog niet echt gelukt dit seizoen.

Als je me van tevoren had gezegd dat we het hele seizoen op plek 2 zouden staan en dit de toeschouwersaantallen zouden zijn had ik het teleurstellend gevonden. Ook al doen heel veel clubs voor ons onder, toch had ik ons nog groter ingeschat.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 13:59 # 326526
BRANKO
Roda7United schreef:
Roda1979 schreef:
Roda7United schreef:
We hoeven toch niet zo blij te gaan doen over een aantal gratis bezette stoeltjes. Ik snap dat we allemaal het stadion vol willen. Maar zo kan iedereen het hè. Het gaat mijns inziens om het draagvlak bij de achterban. Tickets weggeven kan iedere club. Als er een goede reden voor is (mensen die het minder breed hebben) kan ik er voor een paar keer per seizoen prima mee leven. Maar laten we nou niet een gat in de lucht springen voor 1500 gratis bezette stoeltjes.
16 april 2024 om 13:45
Gratis? die stoelen zijn betaald......
16 april 2024 om 13:46
Door sponsoren? Ik reageerde vooral op Socio ‘midden in de maatschappij’.
16 april 2024 om 13:49


Maakt toch niet uit wie deze stoelen betaald heeft, RODA krijgt zijn centen en het stadion is voller. Win-win situatie!
1 uur geleden - 16 april 2024 om 13:54 # 326525
Roda7United
Roda1979 schreef:
Roda7United schreef:
We hoeven toch niet zo blij te gaan doen over een aantal gratis bezette stoeltjes. Ik snap dat we allemaal het stadion vol willen. Maar zo kan iedereen het hè. Het gaat mijns inziens om het draagvlak bij de achterban. Tickets weggeven kan iedere club. Als er een goede reden voor is (mensen die het minder breed hebben) kan ik er voor een paar keer per seizoen prima mee leven. Maar laten we nou niet een gat in de lucht springen voor 1500 gratis bezette stoeltjes.
16 april 2024 om 13:45
Gratis? die stoelen zijn betaald......
16 april 2024 om 13:46


Door sponsoren? Ik reageerde vooral op Socio ‘midden in de maatschappij’.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 13:49 # 326524
Roda1979
Roda7United schreef:
We hoeven toch niet zo blij te gaan doen over een aantal gratis bezette stoeltjes. Ik snap dat we allemaal het stadion vol willen. Maar zo kan iedereen het hè. Het gaat mijns inziens om het draagvlak bij de achterban. Tickets weggeven kan iedere club. Als er een goede reden voor is (mensen die het minder breed hebben) kan ik er voor een paar keer per seizoen prima mee leven. Maar laten we nou niet een gat in de lucht springen voor 1500 gratis bezette stoeltjes.
16 april 2024 om 13:45


Gratis? die stoelen zijn betaald......
1 uur geleden - 16 april 2024 om 13:46 # 326523
Roda7United
We hoeven toch niet zo blij te gaan doen over een aantal gratis bezette stoeltjes. Ik snap dat we allemaal het stadion vol willen. Maar zo kan iedereen het hè. Het gaat mijns inziens om het draagvlak bij de achterban. Tickets weggeven kan iedere club.

Als er een goede reden voor is (mensen die het minder breed hebben) kan ik er voor een paar keer per seizoen prima mee leven. Maar laten we nou niet een gat in de lucht springen voor 1500 gratis bezette stoeltjes.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 13:45 # 326522
Roda1979
Soo dat zijn even 1000 tickets... op Oost extra weg
1 uur geleden - 16 april 2024 om 13:40 # 326521
Socio
De vakken 3, 5, 6 en 8 op Oost zijn ook bezet/gereserveerd! Actie Roda ‘midden in de maatschappij’ of sponsoren? Goede actie. Daarmee komt niet alleen West maar ook Oost vol. Mooi! Stadion moet vol!
2 uur geleden - 16 april 2024 om 13:06 # 326520
EZP10
Heb er volle vertrouwen in
WE GAAN MET ZN ALLE NAAR DE MARKT
2 uur geleden - 16 april 2024 om 12:55 # 326519
cameleon
Roda heeft geen makkelijke wedstrijden , kunnen wel alle 4 de wedstrijden winnen met 100% inzet en steun van ons als 12e man !
We hebben het in eigen hand.
Heb al zin in vrijdag ;)
2 uur geleden - 16 april 2024 om 12:46 # 326518
Malki89
De gemeente Kerkrade is met Roda JC, de politie en andere hulpdiensten gesprekken gestart over de organisatie van een feest rond de eventuele promotie van de profclub. Dat bevestigt een gemeentewoordvoerster tegenover ZO-NWS.

“De gemeente houdt rekening met de kans dat Roda JC promoveert naar de Eredivisie. Hiervoor zijn we met de planvorming gestart in samenwerking met Roda JC en de hulpdiensten”, legt Chantal Wassen uit namens de gemeente Kerkrade. “De gesprekken zijn gericht op een goede voorbereiding en een veilig verloop van het evenement.”

Roda JC is op dit moment nog volop verwikkeld in de strijd om directe promotie vanuit de Keuken Kampioen Divisie naar de Eredivisie. De Kerkradenaren, die op dit moment tweede staan op de ranglijst, spelen op 10 mei tegen grote concurrent FC Groningen de laatste wedstrijd in de reguliere competitie.

Als de ploeg van trainer Bas Sibum dan niet als eerste of tweede op de ranglijst is geëindigd in de eindrangschikking, volgen nog de play-offs waarin promotie naar het hoogste voetbalniveau ook veiliggesteld kan worden.

Roda promoveerde in 2015 voor het laatst naar de Eredivisie. Dit werd met duizenden fans gevierd op de Markt in Kerkrade. Enkele seizoenen later degradeerde Roda naar het tweede niveau waar het nu nog altijd actief is.
2 uur geleden - 16 april 2024 om 12:26 # 326517
Zuid19
Winnen tegen de Superboeren is mentaal/psychologisch cruciaal. Roda houdt daarmee voor zichzelf de druk beheersbaar, en zorgt dat de druk er bij Groningen en in deze fase vooral Willem 2 vol op blijft staan. Er van uitgaande dat W2 en Grun komende speelronde eveneens winnen, verandert deze speelronde niets in de stand. De week daarna klopt W2 Groningen en moet Roda uit de wedstrijden tegen JAja en Cambuur 4 punten pakken. De laatste wedstrijd in Groningen doet er dan niet meer toe, hooguit voor Sibum om Lukkien te verslaan.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 12:21 # 326516
BasKoempel
Christian schreef:
Wat betreft a.s. vrijdag, hoe loopt de verkoop van de koempeltribune ? Hoeveel vakken al vol ?
16 april 2024 om 12:12


12e vak bijna vol, daarnaast 3 vakken halverwege, en 3 vakken nog bijna helemaal leeg.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 12:18 # 326515
Christian
Wat betreft a.s. vrijdag, hoe loopt de verkoop van de koempeltribune ?

Hoeveel vakken al vol ?
3 uur geleden - 16 april 2024 om 12:12 # 326514
Frank123
Keanu van mieghem van antwerp fc naar Roda jc onder 21. Aangezien servais die jonge kerels in belgie kent uit zijn verleden verwacht ik dit ook weer een voltreffer te zijn! Forza Roda, of we nu promoveren of niet onze toekomst is rooskleurig en i love it. Na al die jaren onzekerheid!
3 uur geleden - 16 april 2024 om 12:11 # 326513
Malki89
rodafanWeert schreef:
Vanmorgen om 6.05 uur een volle Rodabus voorbij gereden op de A2 richting Nederweert. Ergens een oefenpartij ?
16 april 2024 om 06:26


De spelersbus wordt ook gebruikt om de overgebleven medewerkers van Nedcar te vervoeren.

3 uur geleden - 16 april 2024 om 11:48 # 326512
Malki89
.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 11:48 # 326511
viro
Laten we eerst vrijdag winnen. Dan is jong Ajax daarna wel aan de beurt om ons druk over te maken.

4 uur geleden - 16 april 2024 om 11:08 # 326510
BasKoempel
Ja als de de wedstrijd gister had gezien met Forbs, Rijkhog, gooijer en gaaei erin. Dan is er zeker wat mogelijk. Achterin is het een rotzooi bij jong ajax (zelfde bij ajax 1). Als je de counter goed tegenhoud dan mag het geen probleem zijn.


Zelfs den bosch wist hier te winnen met 0-2. En was het spel van beide drama.
5 uur geleden - 16 april 2024 om 10:24 # 326509
FCKip
O4 schreef:
Er wordt hier gediscussieerd over de kans dat Jong Ajax over anderhalve week ook tegen Roda zal aantreden met een deel van de hoofdmacht. Mocht dat daadwerkelijk gebeuren, dan zou dat voor onze jongens een goede testcase zijn met het oog op promotie naar de Eredivisie. Onze spelers kunnen zich dan meten met enkele "grote jongens" van Ajax, die ze volgend seizoen in geval van promotie dan sowieso zullen tegenkomen. Van de andere kant mag het natuurlijk niet zo zijn dat de spelers van de hoofdmacht die bij Jong Ajax tegen Roda eventueel zullen meespelen het doorslaggevende verschil zullen gaan maken, waardoor je daar gaat verliezen. Het zou uiteraard doodzonde (en tegelijk schandalig) zijn dat je straks om die reden een directe promotieplek misloopt. We zullen t.z.t. zien wat de Amsterdammers in petto hebben. Eerst maar eens de volle aandacht vestigen op de thuiswedstrijd tegen De Graafschap!
16 april 2024 om 10:04


We verliezen ook van een Jong AZ met een gemiddelde leeftijd van 18 jaar.

We hebben ook al eens gewonnen van een Jong Ajax met eerste elftal spelers. Dus, het kan vriezen en dooien.

Maar ik blijf er ook bij dat Jong teams wel kan, mits ze het hele jaar een vaste selectie hebben. En alleen kunnen wisselen in de winter.
5 uur geleden - 16 april 2024 om 10:11 # 326508
O4
Er wordt hier gediscussieerd over de kans dat Jong Ajax over anderhalve week ook tegen Roda zal aantreden met een deel van de hoofdmacht. Mocht dat daadwerkelijk gebeuren, dan zou dat voor onze jongens een goede testcase zijn met het oog op promotie naar de Eredivisie. Onze spelers kunnen zich dan meten met enkele "grote jongens" van Ajax, die ze volgend seizoen in geval van promotie dan sowieso zullen tegenkomen.

Van de andere kant mag het natuurlijk niet zo zijn dat de spelers van de hoofdmacht die bij Jong Ajax tegen Roda eventueel zullen meespelen het doorslaggevende verschil zullen gaan maken, waardoor je daar gaat verliezen. Het zou uiteraard doodzonde (en tegelijk schandalig) zijn dat je straks om die reden een directe promotieplek misloopt. We zullen t.z.t. zien wat de Amsterdammers in petto hebben.

Eerst maar eens de volle aandacht vestigen op de thuiswedstrijd tegen De Graafschap!
5 uur geleden - 16 april 2024 om 10:04 # 326507
Churchrade
rodafanWeert schreef:
Vanmorgen om 6.05 uur een volle Rodabus voorbij gereden op de A2 richting Nederweert. Ergens een oefenpartij ?
16 april 2024 om 06:26


Misschien, maar de bus is onderdeel van een bedrijf die o.a. voor het vervoer van studenten/scholieren wordt ingezet.

6 uur geleden - 16 april 2024 om 09:18 # 326506
viro
Laten we maar gewoon promoveren zodat we met die jong ploegen niks meer mee te maken krijgen.
8 uur geleden - 16 april 2024 om 07:06 # 326505
rodafanWeert
Vanmorgen om 6.05 uur een volle Rodabus voorbij gereden op de A2 richting Nederweert.
Ergens een oefenpartij ?
8 uur geleden - 16 april 2024 om 06:26 # 326504
Rjc19
BasKoempel schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
BasKoempel schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Lexor schreef:
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
15 april 2024 om 20:39
Nee dat is niet meer. Gaaei bv viel gisteren nog in. Iedereen die qua leeftijd mag spelen mag daadwerkelijk spelen ongeacht hij in t eerste gespeeld heeft
15 april 2024 om 23:05
Regels: *Beloftenteams bestaan uit alleen spelers die in het betreffende seizoen 23 jaar of jonger zijn. *Voor keepers wordt een uitzondering gemaakt. Zij mogen 25 jaar of jonger zijn. Wanneer twee beloftenteams tegen elkaar spelen geldt er voor doelmannen geen leeftijdsgrens. *Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste. *Er wordt geen dispensatie verleend.
15 april 2024 om 23:12
Oh oké Ja als ze in basis staan doen ze sowieso niet mee. Maar vanaf min 47 maakt t niets meer uit wanneer ze erin kkmen
15 april 2024 om 23:16
Alleen telt het wanneer ze woensdag spelen als zelfde speelweekend? neem aan van wel toch?
15 april 2024 om 23:18


Lijkt me wel. Die wedstrijd hoort immers bij de speelronde in het weekend dat erop aansluit.
15 uur geleden - 16 april 2024 om 00:23 # 326503
BasKoempel
Henkdijkhuizen schreef:
BasKoempel schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Lexor schreef:
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
15 april 2024 om 20:39
Nee dat is niet meer. Gaaei bv viel gisteren nog in. Iedereen die qua leeftijd mag spelen mag daadwerkelijk spelen ongeacht hij in t eerste gespeeld heeft
15 april 2024 om 23:05
Regels: *Beloftenteams bestaan uit alleen spelers die in het betreffende seizoen 23 jaar of jonger zijn. *Voor keepers wordt een uitzondering gemaakt. Zij mogen 25 jaar of jonger zijn. Wanneer twee beloftenteams tegen elkaar spelen geldt er voor doelmannen geen leeftijdsgrens. *Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste. *Er wordt geen dispensatie verleend.
15 april 2024 om 23:12
Oh oké Ja als ze in basis staan doen ze sowieso niet mee. Maar vanaf min 47 maakt t niets meer uit wanneer ze erin kkmen
15 april 2024 om 23:16


Alleen telt het wanneer ze woensdag spelen als zelfde speelweekend? neem aan van wel toch?
gisteren om 23:18 - 15 april 2024 om 23:18 # 326502
Henkdijkhuizen
BasKoempel schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Lexor schreef:
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
15 april 2024 om 20:39
Nee dat is niet meer. Gaaei bv viel gisteren nog in. Iedereen die qua leeftijd mag spelen mag daadwerkelijk spelen ongeacht hij in t eerste gespeeld heeft
15 april 2024 om 23:05
Regels: *Beloftenteams bestaan uit alleen spelers die in het betreffende seizoen 23 jaar of jonger zijn. *Voor keepers wordt een uitzondering gemaakt. Zij mogen 25 jaar of jonger zijn. Wanneer twee beloftenteams tegen elkaar spelen geldt er voor doelmannen geen leeftijdsgrens. *Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste. *Er wordt geen dispensatie verleend.
15 april 2024 om 23:12


Oh oké

Ja als ze in basis staan doen ze sowieso niet mee. Maar vanaf min 47 maakt t niets meer uit wanneer ze erin kkmen
gisteren om 23:16 - 15 april 2024 om 23:16 # 326501
Henkdijkhuizen
BasKoempel schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Lexor schreef:
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
15 april 2024 om 20:39
Nee dat is niet meer. Gaaei bv viel gisteren nog in. Iedereen die qua leeftijd mag spelen mag daadwerkelijk spelen ongeacht hij in t eerste gespeeld heeft
15 april 2024 om 23:05
Regels: *Beloftenteams bestaan uit alleen spelers die in het betreffende seizoen 23 jaar of jonger zijn. *Voor keepers wordt een uitzondering gemaakt. Zij mogen 25 jaar of jonger zijn. Wanneer twee beloftenteams tegen elkaar spelen geldt er voor doelmannen geen leeftijdsgrens. *Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste. *Er wordt geen dispensatie verleend.
15 april 2024 om 23:12


Oh oké

Ja als ze in basis staan doen ze sowieso niet mee. Maar vanaf min 47 maakt t niets meer uit wanneer ze erin kkmen
gisteren om 23:16 - 15 april 2024 om 23:16 # 326500
BasKoempel
Henkdijkhuizen schreef:
Lexor schreef:
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
15 april 2024 om 20:39
Nee dat is niet meer. Gaaei bv viel gisteren nog in. Iedereen die qua leeftijd mag spelen mag daadwerkelijk spelen ongeacht hij in t eerste gespeeld heeft
15 april 2024 om 23:05

Regels:
*Beloftenteams bestaan uit alleen spelers die in het betreffende seizoen 23 jaar of jonger zijn.
*Voor keepers wordt een uitzondering gemaakt. Zij mogen 25 jaar of jonger zijn. Wanneer twee beloftenteams tegen elkaar spelen geldt er voor doelmannen geen leeftijdsgrens.
*Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste.
*Er wordt geen dispensatie verleend.
gisteren om 23:12 - 15 april 2024 om 23:12 # 326499
Roda7United
Henkdijkhuizen schreef:
Lexor schreef:
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
15 april 2024 om 20:39
Nee dat is niet meer. Gaaei bv viel gisteren nog in. Iedereen die qua leeftijd mag spelen mag daadwerkelijk spelen ongeacht hij in t eerste gespeeld heeft
15 april 2024 om 23:05


Dit klopt niet. Spelers die bij Ajax 1 in de basis zijn gestart óf als invaller minimaal 45 minuten hebben meegedaan bij Ajax 1, mogen niet in hetzelfde speelweekend meespelen bij Jong Ajax.

Aangezien Ajax 1 niet speelt in het weekend dat wij Jong Ajax treffen is dit echter niet relevant.
gisteren om 23:12 - 15 april 2024 om 23:12 # 326498
Henkdijkhuizen
Lexor schreef:
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
15 april 2024 om 20:39


Nee dat is niet meer. Gaaei bv viel gisteren nog in. Iedereen die qua leeftijd mag spelen mag daadwerkelijk spelen ongeacht hij in t eerste gespeeld heeft
gisteren om 23:05 - 15 april 2024 om 23:05 # 326497
DrHerjod
Maan schreef:
Cambuur stelt ook niks voor net als ajax ....die pakken we allebei wel.
15 april 2024 om 22:26


Het zijn dit soort uitspraken die zorgen voor enorme teleurstellingen. Alsof het a piece of cake is allemaal. Ik voel mij slechter door dit soort berichten dan door het daadwerkelijke resultaat als deze teleurstellend is.
gisteren om 22:33 - 15 april 2024 om 22:33 # 326496
Maan
Cambuur stelt ook niks voor net als ajax ....die pakken we allebei wel.
gisteren om 22:26 - 15 april 2024 om 22:26 # 326495
KKdOut
BasKoempel schreef:
Ben ook aan het kijken, de verdediging van ajax kan onze voorhoede wel doorheen snijden, want wat is het dramatisch
15 april 2024 om 20:44


Idd
Het niveau van Jong Ajax is net zo bedroevend als Ajax 1 haha
gisteren om 22:19 - 15 april 2024 om 22:19 # 326494
BasKoempel
Ben ook aan het kijken, de verdediging van ajax kan onze voorhoede wel doorheen snijden, want wat is het dramatisch
gisteren om 20:44 - 15 april 2024 om 20:44 # 326493
mliw101
Henkdijkhuizen schreef:
Miln schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Stadler Wie gelooft is zalig zou mijn moeder zeggen. Seuntjens zei na afloop van vrijdag dat t van belang is om de flow vast te houden en Roda wint dit seizoen op Dort thuis na niet van de topploegen. Ook bij ons komt de spanning erop Daarnaast speelt jong Ajax vanavond met Gaaei, Fritz Jim, rijkhof, Forbes, gooyer en Martha in de basis. Dat kan Roda in Amsterdam ook verwachten!!
15 april 2024 om 19:58
Wat is volgens jou een topploeg dan? Ik denk namelijk dat Willem II, Groningen en Dordrecht een stuk sterker zijn dan De Graafschap
15 april 2024 om 20:23
Bedoel de hoger geklasseerde ploegen. Dat snap jij ook Als je net zoveel kansen weggeeft als tegen vvv dan staat daar ene Seuntjens die ze er wel in schiet!
15 april 2024 om 20:29


En toch hebben we tot nu toe van elke topploeg minimaal 1x gewonnen

Die spelers van Jong Ajax deden tegen Den Bosch ook al mee trouwens
gisteren om 20:40 - 15 april 2024 om 20:40 # 326492
Lexor
Ik ken de regels van de KKD niet uit mijn hoofd, maar las hier laatst dat wij een versterkt jong ajax kunnen treffen. Nu zie ik het speelschema en ajax1 speelt woensdag de 24e, dus een ieder die daar speelt, mag niet mee doen tegen ons, toch?
gisteren om 20:39 - 15 april 2024 om 20:39 # 326491
Sjevemet
Henkdijkhuizen schreef:
Miln schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Stadler Wie gelooft is zalig zou mijn moeder zeggen. Seuntjens zei na afloop van vrijdag dat t van belang is om de flow vast te houden en Roda wint dit seizoen op Dort thuis na niet van de topploegen. Ook bij ons komt de spanning erop Daarnaast speelt jong Ajax vanavond met Gaaei, Fritz Jim, rijkhof, Forbes, gooyer en Martha in de basis. Dat kan Roda in Amsterdam ook verwachten!!
15 april 2024 om 19:58
Wat is volgens jou een topploeg dan? Ik denk namelijk dat Willem II, Groningen en Dordrecht een stuk sterker zijn dan De Graafschap
15 april 2024 om 20:23
Bedoel de hoger geklasseerde ploegen. Dat snap jij ook Als je net zoveel kansen weggeeft als tegen vvv dan staat daar ene Seuntjens die ze er wel in schiet!
15 april 2024 om 20:29


Zo bang hoeven we niet te zijn voor Seuntjens. Colyn en Önal moet goed op gelet worden. Seuntjens was goed in de tijd dat Dijkhuizen nog bij ons balde. Nu is hij meer niveau Patro.
gisteren om 20:36 - 15 april 2024 om 20:36 # 326490
Miln
Henkdijkhuizen schreef:
Miln schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Stadler Wie gelooft is zalig zou mijn moeder zeggen. Seuntjens zei na afloop van vrijdag dat t van belang is om de flow vast te houden en Roda wint dit seizoen op Dort thuis na niet van de topploegen. Ook bij ons komt de spanning erop Daarnaast speelt jong Ajax vanavond met Gaaei, Fritz Jim, rijkhof, Forbes, gooyer en Martha in de basis. Dat kan Roda in Amsterdam ook verwachten!!
15 april 2024 om 19:58
Wat is volgens jou een topploeg dan? Ik denk namelijk dat Willem II, Groningen en Dordrecht een stuk sterker zijn dan De Graafschap
15 april 2024 om 20:23
Bedoel de hoger geklasseerde ploegen. Dat snap jij ook Als je net zoveel kansen weggeeft als tegen vvv dan staat daar ene Seuntjens die ze er wel in schiet!
15 april 2024 om 20:29


Valt NAC er volgens jou dan onder? Of Emmen toen we nog tegen hen speelden? Wat te denken van MVV momenteel?
gisteren om 20:34 - 15 april 2024 om 20:34 # 326489
Henkdijkhuizen
Miln schreef:
Henkdijkhuizen schreef:
Stadler Wie gelooft is zalig zou mijn moeder zeggen. Seuntjens zei na afloop van vrijdag dat t van belang is om de flow vast te houden en Roda wint dit seizoen op Dort thuis na niet van de topploegen. Ook bij ons komt de spanning erop Daarnaast speelt jong Ajax vanavond met Gaaei, Fritz Jim, rijkhof, Forbes, gooyer en Martha in de basis. Dat kan Roda in Amsterdam ook verwachten!!
15 april 2024 om 19:58
Wat is volgens jou een topploeg dan? Ik denk namelijk dat Willem II, Groningen en Dordrecht een stuk sterker zijn dan De Graafschap
15 april 2024 om 20:23


Bedoel de hoger geklasseerde ploegen. Dat snap jij ook

Als je net zoveel kansen weggeeft als tegen vvv dan staat daar ene Seuntjens die ze er wel in schiet!
gisteren om 20:29 - 15 april 2024 om 20:29 # 326488
Miln
Henkdijkhuizen schreef:
Stadler Wie gelooft is zalig zou mijn moeder zeggen. Seuntjens zei na afloop van vrijdag dat t van belang is om de flow vast te houden en Roda wint dit seizoen op Dort thuis na niet van de topploegen. Ook bij ons komt de spanning erop Daarnaast speelt jong Ajax vanavond met Gaaei, Fritz Jim, rijkhof, Forbes, gooyer en Martha in de basis. Dat kan Roda in Amsterdam ook verwachten!!
15 april 2024 om 19:58


Wat is volgens jou een topploeg dan? Ik denk namelijk dat Willem II, Groningen en Dordrecht een stuk sterker zijn dan De Graafschap
gisteren om 20:23 - 15 april 2024 om 20:23 # 326487
RJC96
Henkdijkhuizen schreef:
Stadler Wie gelooft is zalig zou mijn moeder zeggen. Seuntjens zei na afloop van vrijdag dat t van belang is om de flow vast te houden en Roda wint dit seizoen op Dort thuis na niet van de topploegen. Ook bij ons komt de spanning erop Daarnaast speelt jong Ajax vanavond met Gaaei, Fritz Jim, rijkhof, Forbes, gooyer en Martha in de basis. Dat kan Roda in Amsterdam ook verwachten!!
15 april 2024 om 19:58


Willem II, ADO en Groningen zijn de beste 3 uitploegen dit seizoen (jong Utrecht overigens de slechtste met maar 6 punten), daarna volgen wij, NAC, Dordt, en dan pas De Graafschap. Van NAC en Dordrecht wonnen we al, dusss.
gisteren om 20:22 - 15 april 2024 om 20:22 # 326486
Henkdijkhuizen
Stadler
Wie gelooft is zalig zou mijn moeder zeggen. Seuntjens zei na afloop van vrijdag dat t van belang is om de flow vast te houden en Roda wint dit seizoen op Dort thuis na niet van de topploegen. Ook bij ons komt de spanning erop

Daarnaast speelt jong Ajax vanavond met Gaaei, Fritz Jim, rijkhof, Forbes, gooyer en Martha in de basis. Dat kan Roda in Amsterdam ook verwachten!!
gisteren om 19:58 - 15 april 2024 om 19:58 # 326485
Stadler
Vrijdag winnen wij van De Graafschap. Die zijn (zo goed als) verzekerd van play-offs en voor de 4e periode doen ze ook niet meer mee. Die spelen uit en willen niet NU AL pieken, maar in de play-offs. Wij zijn in eigen huis haast onverslaanbaar, zeker met ons als 12e man. Laatste Nederlaag is van oktober 2023!
Groningen krijgt Cambuur op bezoek en Cambuur strijdt voor een plek in de play-offs. Die vechten voor hun laatste kans op succes. Dat levert ze in Groningen een gelijk-spelletje op.
Willem II verliest van MVV, maar die uitslag vind ik niet zo relevant. MVV moet een resultaat boeken om die laatste play-off plek vast te houden.
De week daarna wint Willem II van Groningen en wij winnen in Amsterdam en dan is de promotie een feit. Dan is in Amsterdam Koningsnacht...kunnen we het gelijk groots vieren daar.
gisteren om 19:50 - 15 april 2024 om 19:50 # 326484
Roda7United
Floris schreef:
inderdaad BasKoempel .. Wat n slap gelul dat clubkaart excuus
15 april 2024 om 17:09


Is geen slap gelul. Hoe lager het maximaal aantal kaarten dat gehaald mag worden op de clubkaart/seizoenkaart, hoe stroever de verkoop loopt. Dat is gewoon een feit.
gisteren om 19:29 - 15 april 2024 om 19:29 # 326483
verweg
rodafanWeert schreef:
Een hoop helderzienden alweer hier. Iedereen denkt het te weten en niemand weet het. Het is gewoon roulette, afhankelijk van een aantal factoren: Hoe gaat iedereen met de druk om de komende wedstrijden. Het aantal geblesseerden en terug komende van blessures. Vermoeidheid. Wat doen de concurrenten enz enz.
15 april 2024 om 13:48


Hoop het en doe een hoop schietgebedjes.
Zelfs gisteren de wedstrijd VVV-Groningen bekeken.

Ben er niet gerust op.
Ook tegen Topp was het eigenlijk niet zo goed, al zat de score mee. Je hoort mij niet mopperen als ze tegen groningen kompleet weggespeeld worden en toch met 0-1 winnen door een eigen doelpunt van Jurjus.

Wat mij zorgen baart is dat een van der heijden, maar ook Ouaisa liever zelf schiet dan een vrijstaande teamgenoot aan te spelen. VB is de tweede goal van der Heijden, Zauner had vrije schietkans, Van der Heijden schiet met geluk in 2e instantie raak. Die 2e kans krijg je niet tegen iedere tegenstander. Super dat ie gemaakt is, heb ik ook gejuicht, maar hij moet oog hebben voor teamgenoten met open kans. (ook bij de eerste goal, daar was het moeilijker).

2e wat mij zorgen baart: de tegenstander zet druk, wij spelen de bal achter rond, wat eindigt met een lange haal van Raatsie naar voren. Omdat het mij al vaker opgevballen is heb ik in de tweede helft geturft: 12 keer schoot Raatsie de bal naar voren. een keer bleef Roda in balbezit, 11 keer ging de bal naar Top.

Als ik de wedstrijd van Groningen tegen VVV voor het oog haal, viel mij de hoge handelingssnelheid van Groningen op, met het hoge druk zetten. VVV had wel een lange spits waar van Crooj de bal naar schoot. maar vervolg was steeds zwak. Als wij datzelfde tempo balverlies lijden omdat we geen kopsterke spits hebben die die bal dan klaarlegt voor opkomende spelers, geven we groningen daarmee veel balbezit afgeven.

Hopelijk is de wedstrijd tegen Groningen alleen nog maar een totje op het seizoen, en staat er niets meer op het spel.
gisteren om 18:32 - 15 april 2024 om 18:32 # 326482
Sjevemet
BasKoempel schreef:
Sjevemet ze hebben bij de wedstrijd van cambuur limiet gezet op 2 kaarten (extra)
15 april 2024 om 17:55


Dan is het naderhand aangepast. Heb op mijn seizoenkaart 4 en de clubkaart van mijn vader 4 kaarten kunnen pakken. Maar dan nog is het onzin om het als excuses te gebruiken.
gisteren om 18:19 - 15 april 2024 om 18:19 # 326481
BasKoempel
Sjevemet ze hebben bij de wedstrijd van cambuur limiet gezet op 2 kaarten (extra)
gisteren om 17:55 - 15 april 2024 om 17:55 # 326480
viro
Ik hoop zo dat het voor Groningen uit beslist is. Moet er niet aan denken dat ze het 10 Mei daar laten liggen en we op 13 Mei naar Maastricht moeten voor het begin van de PO.

Deze weken kan het niet gezond zijn om Roda supporter te zijn.
gisteren om 17:47 - 15 april 2024 om 17:47 # 326479
Sjevemet
Maan schreef:
Roda1979 schreef:
Maan schreef:
joolisjool schreef:
Ik vermoed dat er ook ''losse tickets toeschouwers'' die de keuze maken tussen De Graafschap óf Cambuur. En dat ze dan voor die laatste gaan, want die verkoop loopt wel al goed een kleine 3 weken voor aanvang.
15 april 2024 om 14:28
ik ga tegen cambuur met 6 extra mensen....
15 april 2024 om 14:43
vrijdag belangrijker - als we die nl niet winnen....dan is de match tegen Cambuur....tja...
15 april 2024 om 15:27
Weet je, dat ik een hoop mensen ken die graag naar roda willen. Maar.de.hoere clubkaart verplichting gooit roet in het eten .
15 april 2024 om 17:03


Als die clubkaart toch al roet in het eten gooit hey. Kom op zeg. Is echt altijd weer een andere kut smoes om niet te gaan. Jij hebt een seizoenkaart neem ik aan. Dan is het al +4 kaarten. Heb je een clubkaart kun je er ook nog 4 kopen. Als mensen dan nog klagen om een clubkaart blijf dan lekker weg.
gisteren om 17:46 - 15 april 2024 om 17:46 # 326478
BasKoempel
Maan schreef:
Volgens mij mag je maar 2 tickets bestellen per clubkaart .
15 april 2024 om 17:21


cambuur is idd naar 2 verlaagd opeens, was 4 uit mijn hoofd
gisteren om 17:31 - 15 april 2024 om 17:31 # 326477
Maan
Volgens mij mag je maar 2 tickets bestellen per clubkaart .
gisteren om 17:21 - 15 april 2024 om 17:21 # 326476
AllesKumpWeerGood
Gewoon zelf winnen en dan zien we het wel.
gisteren om 17:20 - 15 april 2024 om 17:20 # 326475
AllesKumpWeerGood
Ticket verkoop begint aan te trekken. Op naar vrijdag geen excuses. Hoe het ook loopt dit seizoen we kunnen weer trots zijn op Roda.
gisteren om 17:19 - 15 april 2024 om 17:19 # 326474
Floris
inderdaad BasKoempel .. Wat n slap gelul dat clubkaart excuus
gisteren om 17:09 - 15 april 2024 om 17:09 # 326473
BasKoempel
Floris schreef:
Maan schreef:
Roda1979 schreef:
Maan schreef:
joolisjool schreef:
Ik vermoed dat er ook ''losse tickets toeschouwers'' die de keuze maken tussen De Graafschap óf Cambuur. En dat ze dan voor die laatste gaan, want die verkoop loopt wel al goed een kleine 3 weken voor aanvang.
15 april 2024 om 14:28
ik ga tegen cambuur met 6 extra mensen....
15 april 2024 om 14:43
vrijdag belangrijker - als we die nl niet winnen....dan is de match tegen Cambuur....tja...
15 april 2024 om 15:27
Weet je, dat ik een hoop mensen ken die graag naar roda willen. Maar.de.hoere clubkaart verplichting gooit roet in het eten .
15 april 2024 om 17:03
Als dat al roet in het eten gooit hoeven die mensen ook niet te komen voor mij.. 6 euro voor VIJF jaar. Dat zijn dezelfde dagjestouristen die bij elke foute bal liggen te fluiten. Doen de sfeer absoluut niet ten goede.
15 april 2024 om 17:05


Én je hoeft niet allemaal een clubkaart, als je gewoon 1 laat bestellen voor 4 man totaal dan is het 1euro20 p.p. extra op n ticket eenmalig
gisteren om 17:07 - 15 april 2024 om 17:07 # 326472
Floris
Maan schreef:
Roda1979 schreef:
Maan schreef:
joolisjool schreef:
Ik vermoed dat er ook ''losse tickets toeschouwers'' die de keuze maken tussen De Graafschap óf Cambuur. En dat ze dan voor die laatste gaan, want die verkoop loopt wel al goed een kleine 3 weken voor aanvang.
15 april 2024 om 14:28
ik ga tegen cambuur met 6 extra mensen....
15 april 2024 om 14:43
vrijdag belangrijker - als we die nl niet winnen....dan is de match tegen Cambuur....tja...
15 april 2024 om 15:27
Weet je, dat ik een hoop mensen ken die graag naar roda willen. Maar.de.hoere clubkaart verplichting gooit roet in het eten .
15 april 2024 om 17:03


Als dat al roet in het eten gooit hoeven die mensen ook niet te komen voor mij.. 6 euro voor VIJF jaar. Dat zijn dezelfde dagjestouristen die bij elke foute bal liggen te fluiten. Doen de sfeer absoluut niet ten goede.
gisteren om 17:05 - 15 april 2024 om 17:05 # 326471
Floris
BasKoempel schreef:
Floris schreef:
Materazzi schreef:
Floris schreef:
Ik ben er oprecht van overtuigd dat 2 overwinningen voldoende zijn voor promotie. Je kan mij toch niet wijsmaken dat groningen meer dan 9 punten gaat halen in de laatste 4 wedstrijden.
15 april 2024 om 16:12
Ik ga het toch proberen. Als MVV 5 wedstrijden achtereen kan winnen, dan lukt Groningen dat zeker! 😉
15 april 2024 om 16:29
Maar MVV wint niet van W11 🫠
15 april 2024 om 16:47
wie weet wie weet, had jij ook verwacht dat willem 2 bijna verloor van jong utrecht?
15 april 2024 om 16:53


Je zegt het zelf al, bijna.

maar om bij jouw punt te blijven, het gaat nooit zoals je verwacht - dat weet ik ook wel. Doch laten we hopen dat ik gelijk heb, in belang van onze mooie club
gisteren om 17:04 - 15 april 2024 om 17:04 # 326470
kirchroa
We kunnen ook nu al op de markt gaan staan. Ik denk niet dat iemand ons tegen zal houden.
gisteren om 17:04 - 15 april 2024 om 17:04 # 326469
Maan
Roda1979 schreef:
Maan schreef:
joolisjool schreef:
Ik vermoed dat er ook ''losse tickets toeschouwers'' die de keuze maken tussen De Graafschap óf Cambuur. En dat ze dan voor die laatste gaan, want die verkoop loopt wel al goed een kleine 3 weken voor aanvang.
15 april 2024 om 14:28
ik ga tegen cambuur met 6 extra mensen....
15 april 2024 om 14:43
vrijdag belangrijker - als we die nl niet winnen....dan is de match tegen Cambuur....tja...
15 april 2024 om 15:27

Weet je, dat ik een hoop mensen ken die graag naar roda willen. Maar.de.hoere clubkaart verplichting gooit roet in het eten .
gisteren om 17:03 - 15 april 2024 om 17:03 # 326468
BasKoempel
Floris schreef:
Materazzi schreef:
Floris schreef:
Ik ben er oprecht van overtuigd dat 2 overwinningen voldoende zijn voor promotie. Je kan mij toch niet wijsmaken dat groningen meer dan 9 punten gaat halen in de laatste 4 wedstrijden.
15 april 2024 om 16:12
Ik ga het toch proberen. Als MVV 5 wedstrijden achtereen kan winnen, dan lukt Groningen dat zeker! 😉
15 april 2024 om 16:29
Maar MVV wint niet van W11 🫠
15 april 2024 om 16:47


wie weet wie weet, had jij ook verwacht dat willem 2 bijna verloor van jong utrecht?
gisteren om 16:53 - 15 april 2024 om 16:53 # 326467
Floris
Materazzi schreef:
Floris schreef:
Ik ben er oprecht van overtuigd dat 2 overwinningen voldoende zijn voor promotie. Je kan mij toch niet wijsmaken dat groningen meer dan 9 punten gaat halen in de laatste 4 wedstrijden.
15 april 2024 om 16:12
Ik ga het toch proberen. Als MVV 5 wedstrijden achtereen kan winnen, dan lukt Groningen dat zeker! 😉
15 april 2024 om 16:29


Maar MVV wint niet van W11 🫠
gisteren om 16:47 - 15 april 2024 om 16:47 # 326466
Rodafan1996
Cheick18 schreef:
Rodafan1996 schreef:
Cheick18 schreef:
Hopelijk is Didden er vrijdag gewoon weer bij, die ga je nodig hebben tegen Seuntjens. Qua middenveld zou ik het doen met Kongolo, Ould Chikh en Muller. Muller linksback mocht Bijleveld nog afwezig zijn, Dzepar dan erbij op het middenveld. Voorin Ouaissa, Sejk, Vd Heide. Ouasissa brengt meer voetbal dan Zauner, en vd Heide nu eruit halen zou ik echt absurd vinden gezien zijn vorm.
15 april 2024 om 10:26
VDH van de rechterflank afhaken zou ik pas absurd vinden 😅. Die jongen is in bloedvorm op zijn eigen positie rechtsbuiten
15 april 2024 om 10:49
Waar zeg ik dat hij op links moet spelen? Tuurlijk vd Heide op rechts. Ouaissa gewoon op links gooien, wil ik wel eens zien.
15 april 2024 om 14:14
ik begin normaal een opstelling van rechts naar links dus ik las het ook zo. Ouaissa op links nee zie ik het nut niet van in. Rond de 60ste minuut laten invallen en 35 minuten gas geven zie ik dan liever.

gisteren om 16:40 - 15 april 2024 om 16:40 # 326465
Materazzi
Floris schreef:
Ik ben er oprecht van overtuigd dat 2 overwinningen voldoende zijn voor promotie. Je kan mij toch niet wijsmaken dat groningen meer dan 9 punten gaat halen in de laatste 4 wedstrijden.
15 april 2024 om 16:12


Ik ga het toch proberen. Als MVV 5 wedstrijden achtereen kan winnen, dan lukt Groningen dat zeker! 😉
gisteren om 16:29 - 15 april 2024 om 16:29 # 326464
Floris
Ik ben er oprecht van overtuigd dat 2 overwinningen voldoende zijn voor promotie. Je kan mij toch niet wijsmaken dat groningen meer dan 9 punten gaat halen in de laatste 4 wedstrijden.
gisteren om 16:12 - 15 april 2024 om 16:12 # 326463
Roda1979
Maan schreef:
joolisjool schreef:
Ik vermoed dat er ook ''losse tickets toeschouwers'' die de keuze maken tussen De Graafschap óf Cambuur. En dat ze dan voor die laatste gaan, want die verkoop loopt wel al goed een kleine 3 weken voor aanvang.
15 april 2024 om 14:28
ik ga tegen cambuur met 6 extra mensen....
15 april 2024 om 14:43


vrijdag belangrijker - als we die nl niet winnen....dan is de match tegen Cambuur....tja...
gisteren om 15:27 - 15 april 2024 om 15:27 # 326462

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement