×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
SpieringhsGoat
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43


Eens. Tuurlijk is het een makkelijke meezinger, maar de tekst kan ook anders. Ik weet dat ze bij Willem II (haha, toepasselijk met mijn gebruikersnaam hier) een andere tekst hanteren: 'In Tilburg daar zingen we zo. Weg met de zorgen en weg met verdriet. Zijn we goed lastig of zijn we dat niet!?' Moet vast lukken daar een eigen versie op te maken toch? Zonder het inspiratieloze dood en kapot erin
6 min geleden - 28 maart 2024 om 17:17 # 323319
Bassman
Het enige voordeel voor ons, als mvv faiiliet gaat is dat de sponsorvijver groter wordt. Echter...mvv heeft zo goed als geen sponsoren dus daar schiet je helemaal niks mee op.
14 min geleden - 28 maart 2024 om 17:09 # 323318
StefanRaets
Roda7United schreef:
StefanRaets schreef:
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43
Het dansen op het graf van een ander vind ik ook ongehoord. We willen toch juist onze derby's kunnen blijven uitvechten. Hoe saai gaat onze omgeving worden als we onze dichtsbijzijnde wedstrijd in Eindhoven hebben in de toekomst!?
28 maart 2024 om 15:48
Dansen op het graf van een ander is iets anders dan dit soort liederen zingen terwijl die andere clubs gewoon hun zaken voor elkaar hebben. Zoals altijd het geval was tot nu toe. En hoezo saai als de meest dichtsbijzijnde wedstrijd in Eindhoven is? Voor die derby die je achter je tv moet kijken? Weet je wat zoiets Roda oplevert: financieel, toeschouwers etc. Liever dat dan 1x plezier in het jaar in een thuiswedstrijd. Andersom gunnen ze ons nog liever vandaag dan morgen een faillissement. Ze kunnen nog niet eens normaal de naam van onze club typen. Zo groot is de haat.
28 maart 2024 om 16:18


Omdat ze ons een stille dood toewensen, moeten wij dan maar hetzelfde naar hun doen?
Ik mag hopen dat we iets groter en beter zijn dan dat.
Laten we ons fijn op onszelf focussen en onze eigen groei.

Doen Fortuna of MVV het goed, is dat prima voor ze.
Ik zal er geen dag slechter van slapen, maar ik zal ze ook geen faillissement gunnen zodat het ons speelveld wat vergroot.
We moeten ons druk maken om wat wij kunnen beinvloeden en ervoor zorgen dat we iedere derby winnen: het liefst zoveel mogelijk van die potten en op een zo'n hoog mogelijk niveau.

30 min geleden - 28 maart 2024 om 16:53 # 323317
HensFischer
BasKoempel schreef:
Fritzel045 schreef:
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43
Vanaf de Zuidtribune is het zo vaak te horen dat het zo gaat: onderin zingt iets, vanaf boven wordt wat anders ingezet, onderin pakken ze dat liedje over en vervolgens stopt iedereen van boven weer met zingen. Zo gaat het al jaren behalve in de momenten dat er maar 2 tot 4 duizend supporters naar het stadion kwamen. Toen zat er bovenin west bijna niemand.
28 maart 2024 om 16:11
Ja dat komt omdat onderin veel (jonge) kinderen staan. Die vaak half meedoen of met de meidenclub op telefoon gaan. Dan gaan die boven op west inderdaad iets anders harder zingen zodat er tenminste geluid komt
28 maart 2024 om 16:13


Jouw reactie komt niet echt overeen met hetgeen fritzel aanhaalt.
46 min geleden - 28 maart 2024 om 16:37 # 323316
FCTrade
Herman schreef:
FCTrade schreef:
Zelfs Sibum gaat naar Aken kijken. Je weet wel die trainer van ons….
28 maart 2024 om 13:27
Ja, als je in de top werkt, zie je ter ontspanning ook graag wel eens amateurvoetbal 🤪😂
28 maart 2024 om 16:08


Haha ja amateurclubje met 26.000 mensen op de tribune haha. Toen ik zo n 25j geleden een rasechte feyenoorder meenam naar aken was die zelfs onder de indruk. Oke het niveau was wel wat hoger die jaren.

51 min geleden - 28 maart 2024 om 16:32 # 323315
BasKoempel
DK schreef:
BasKoempel schreef:
Fritzel045 schreef:
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43
Vanaf de Zuidtribune is het zo vaak te horen dat het zo gaat: onderin zingt iets, vanaf boven wordt wat anders ingezet, onderin pakken ze dat liedje over en vervolgens stopt iedereen van boven weer met zingen. Zo gaat het al jaren behalve in de momenten dat er maar 2 tot 4 duizend supporters naar het stadion kwamen. Toen zat er bovenin west bijna niemand.
28 maart 2024 om 16:11
Ja dat komt omdat onderin veel (jonge) kinderen staan. Die vaak half meedoen of met de meidenclub op telefoon gaan. Dan gaan die boven op west inderdaad iets anders harder zingen zodat er tenminste geluid komt
28 maart 2024 om 16:13
Blijft toch lastig om respectvol te blijven tegenover de groep onderin zonder dat er over een meidenclub of stone island pubers wordt gepraat😴
28 maart 2024 om 16:17


Sta zelf ook beneden, maarja dan moet je maar aan de zijkant van west of op een andere kant zitten.
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 16:18 # 323314
Roda7United
StefanRaets schreef:
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43
Het dansen op het graf van een ander vind ik ook ongehoord. We willen toch juist onze derby's kunnen blijven uitvechten. Hoe saai gaat onze omgeving worden als we onze dichtsbijzijnde wedstrijd in Eindhoven hebben in de toekomst!?
28 maart 2024 om 15:48


Dansen op het graf van een ander is iets anders dan dit soort liederen zingen terwijl die andere clubs gewoon hun zaken voor elkaar hebben. Zoals altijd het geval was tot nu toe.

En hoezo saai als de meest dichtsbijzijnde wedstrijd in Eindhoven is? Voor die derby die je achter je tv moet kijken?
Weet je wat zoiets Roda oplevert: financieel, toeschouwers etc. Liever dat dan 1x plezier in het jaar in een thuiswedstrijd.

Andersom gunnen ze ons nog liever vandaag dan morgen een faillissement. Ze kunnen nog niet eens normaal de naam van onze club typen. Zo groot is de haat.
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 16:18 # 323313
DK
BasKoempel schreef:
Fritzel045 schreef:
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43
Vanaf de Zuidtribune is het zo vaak te horen dat het zo gaat: onderin zingt iets, vanaf boven wordt wat anders ingezet, onderin pakken ze dat liedje over en vervolgens stopt iedereen van boven weer met zingen. Zo gaat het al jaren behalve in de momenten dat er maar 2 tot 4 duizend supporters naar het stadion kwamen. Toen zat er bovenin west bijna niemand.
28 maart 2024 om 16:11
Ja dat komt omdat onderin veel (jonge) kinderen staan. Die vaak half meedoen of met de meidenclub op telefoon gaan. Dan gaan die boven op west inderdaad iets anders harder zingen zodat er tenminste geluid komt
28 maart 2024 om 16:13


Blijft toch lastig om respectvol te blijven tegenover de groep onderin zonder dat er over een meidenclub of stone island pubers wordt gepraat😴
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 16:17 # 323312
BasKoempel
Fritzel045 schreef:
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43
Vanaf de Zuidtribune is het zo vaak te horen dat het zo gaat: onderin zingt iets, vanaf boven wordt wat anders ingezet, onderin pakken ze dat liedje over en vervolgens stopt iedereen van boven weer met zingen. Zo gaat het al jaren behalve in de momenten dat er maar 2 tot 4 duizend supporters naar het stadion kwamen. Toen zat er bovenin west bijna niemand.
28 maart 2024 om 16:11


Ja dat komt omdat onderin veel (jonge) kinderen staan. Die vaak half meedoen of met de meidenclub op telefoon gaan.
Dan gaan die boven op west inderdaad iets anders harder zingen zodat er tenminste geluid komt
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 16:13 # 323311
Fritzel045
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43


Vanaf de Zuidtribune is het zo vaak te horen dat het zo gaat: onderin zingt iets, vanaf boven wordt wat anders ingezet, onderin pakken ze dat liedje over en vervolgens stopt iedereen van boven weer met zingen. Zo gaat het al jaren behalve in de momenten dat er maar 2 tot 4 duizend supporters naar het stadion kwamen. Toen zat er bovenin west bijna niemand.
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 16:11 # 323310
Herman
FCTrade schreef:
Zelfs Sibum gaat naar Aken kijken. Je weet wel die trainer van ons….
28 maart 2024 om 13:27


Ja, als je in de top werkt, zie je ter ontspanning ook graag wel eens amateurvoetbal 🤪😂
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 16:08 # 323309
HensFischer
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43


Doe je oog-en oorkleppen eens af. Historische clubliederen als "t sjunste op de welt" en "Roda los mer joa", hebben juist hun comeback te danken aan die groep onderin. Tevens wordt het lied dat jij aanhaalt vrijwel altijd door andere supporters ingezet dan de Capo.
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 15:55 # 323308
Couto76
Ik ben er maandag ook, alleen niet in het uitvak. Ik werk in Eindhoven en ga met een collega mee die jeugdtrainer is bij PSV.
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 15:55 # 323307
StefanRaets
yellowblack schreef:
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
28 maart 2024 om 15:43


Het dansen op het graf van een ander vind ik ook ongehoord.
We willen toch juist onze derby's kunnen blijven uitvechten.

Hoe saai gaat onze omgeving worden als we onze dichtsbijzijnde wedstrijd in Eindhoven hebben in de toekomst!?
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 15:48 # 323306
harigejoop
Overigens blij dat Roda niet in zee is gegaan met Amerikaanse investeerders..
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 15:44 # 323305
yellowblack
Ik vind dat liedje met dood en kapot ook te zielig voor woorden. Blijkbaar een lekkere meezinger maar verander de tekst aub want zulke verwensingen gaan te ver. Haal maar weer wat oudere steunliederen naar boven. Bovenkant West zet ze regelmatig in maar vanwege gebrek aan een beetje historische fankennis op onderkant West sterven de verzoeken meestal een vroege dood. Ik hoop dat dat wat beter opleeft. Enfin. De club leeft en we doen volop mee. Ik geniet weer.
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 15:43 # 323304
Gastweetikwie
Overigens ook aanwezig maandag, met vier man.

Ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Voetbal is voor de fans, toch?
Ik hoop echter van ganser harte dat alles in goede orde verloopt, zelfs als we niet het resultaat krijgen wat we willen.

Ik ben in de eerste KKD periode elke uitwedstrijd geweest. Wat kregen wij een lof overal, dat we met zo veel mensen kwamen, sfeer maakten en ons verder gedroegen.
1 uur geleden - 28 maart 2024 om 15:38 # 323302
L045
Socio schreef:
Roda7United schreef:
witsenogkoempel schreef:
mliw101 Gisteren sprong de teller opeens van ~700 naar ~200 kaarten. Als die kaarten om wat voor reden dan ook uit de verkoop zijn gehaald, zal het aantal supporters vergelijkbaar zijn met die wedstrijden.
28 maart 2024 om 10:08
De teller is ook vaak bijgesteld. Bijvoorbeeld toen die op 660 stond, ging die weer terug naar 670. Misschien dat dat daarna in één keer is gecorrigeerd. Ik ben er ook bij. Zou mooi zijn als alle Roda fans verzamelen aan de lange zijde grenzend aan het uitvak.
28 maart 2024 om 10:37
Laten we dat bij deze dan afspreken! Alle RJC supporters verzamelen aan de lange zijde grenzend aan het uitvak!!! Zin in.
28 maart 2024 om 11:37


Aanwezig! Hopelijk komen er veel Roda suppprters. Voor de mensen die twijfelen, een clubkaart aanvragen is gratis en kost je 5 minuten. Een entree ticket kost maar €5!
2 uur geleden - 28 maart 2024 om 14:51 # 323301
TjaRJC
Zenuwachtig voor komende maandag. Jong teams liggen ons niet. Zeker in uitwedstrijden niet. Tevens merk ik dat teveel supporters aan t vliegen zijn en niet beide benen op de grond hebben.

Vertrouwen is goed maar we moeten het niet overdrijven.
2 uur geleden - 28 maart 2024 om 14:45 # 323300
Roda7United
Bassman schreef:
Roda7United schreef:
Sibum heeft zelf bij Aken gevoetbald. Het is toch ook een prachtige club in een geweldig stadion. Daarnaast is hij gewoon een voetballiefhebber want hij is naar eigen zeggen ook al 8 keer naar Mvv gaan kijken.
28 maart 2024 om 14:04
Wat een bullshit verkoop jij hier. Je spreekt jezelf falikant tegen in een zin... Voetballiefhebber...mvv... Hahaha
28 maart 2024 om 14:15


😆
3 uur geleden - 28 maart 2024 om 14:20 # 323299
Bassman
Roda7United schreef:
Sibum heeft zelf bij Aken gevoetbald. Het is toch ook een prachtige club in een geweldig stadion. Daarnaast is hij gewoon een voetballiefhebber want hij is naar eigen zeggen ook al 8 keer naar Mvv gaan kijken.
28 maart 2024 om 14:04


Wat een bullshit verkoop jij hier. Je spreekt jezelf falikant tegen in een zin...

Voetballiefhebber...mvv...

Hahaha
3 uur geleden - 28 maart 2024 om 14:15 # 323298
harigejoop
Auw banaan keal wat een gezelligheid hier.

Catastrofe wah maestro.

Groetjes van d’r Harrie.
3 uur geleden - 28 maart 2024 om 14:07 # 323297
Roda7United
Sibum heeft zelf bij Aken gevoetbald. Het is toch ook een prachtige club in een geweldig stadion. Daarnaast is hij gewoon een voetballiefhebber want hij is naar eigen zeggen ook al 8 keer naar Mvv gaan kijken.
3 uur geleden - 28 maart 2024 om 14:04 # 323296
Gastweetikwie
Ja, Sibum is echt fan van Aken. Hij is zo blij dat hij nu trainer is van een club die warme banden heeft met zijn favoriet!

Of waarom denk je zeg dat Sibum is gaan kijken ?
3 uur geleden - 28 maart 2024 om 13:56 # 323295
FCTrade
Zelfs Sibum gaat naar Aken kijken.

Je weet wel die trainer van ons….
3 uur geleden - 28 maart 2024 om 13:27 # 323294
045tuup
TheLimburgian schreef:
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32
Er zit toch wel een verschil tussen een referentie naar een dikke overwinning op Feyenoord en "Sittard moet dood en Maastricht moet kapot", dat laatste gaat een beetje te veel in de richting van "Hamas, Hamas, joden aan het gas". Ik vind het gewoon een treurig liedje, we moeten in eerste instantie naar onszelf kijken en als we iets over de rivaal zingen kan het toch best wat beters zijn dan "val kapot auwhoer". Het enige ervan dat ik wel kan waarderen is het "en x rollen we zo even op" als het ironisch wordt ingezet terwijl we kantje boord winnen. Ook iets als "Ossenaren hoerenzonen" is toch compleet onnodig, dat getuigt vooral van gebrek aan creativiteit. Wat boeit ons Oss überhaupt dat men zich genoodzaakt voelt om dat te roepen?
28 maart 2024 om 12:48


Aub geen woke club worden... Vooral blijven zingen dit soort teksten!
4 uur geleden - 28 maart 2024 om 12:53 # 323293
TheLimburgian
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32


Er zit toch wel een verschil tussen een referentie naar een dikke overwinning op Feyenoord en "Sittard moet dood en Maastricht moet kapot", dat laatste gaat een beetje te veel in de richting van "Hamas, Hamas, joden aan het gas". Ik vind het gewoon een treurig liedje, we moeten in eerste instantie naar onszelf kijken en als we iets over de rivaal zingen kan het toch best wat beters zijn dan "val kapot auwhoer". Het enige ervan dat ik wel kan waarderen is het "en x rollen we zo even op" als het ironisch wordt ingezet terwijl we kantje boord winnen.
Ook iets als "Ossenaren hoerenzonen" is toch compleet onnodig, dat getuigt vooral van gebrek aan creativiteit. Wat boeit ons Oss überhaupt dat men zich genoodzaakt voelt om dat te roepen?
4 uur geleden - 28 maart 2024 om 12:48 # 323292
Malki89
Over Tyton gesproken, die zit bij Twente op de reservebank :-)
4 uur geleden - 28 maart 2024 om 12:24 # 323291
Charles045
Hopelijk weer een prachtige speelronde voor ons roda en onze vrienden uit aken die fier aan kop staan! 2 feestjes dit jaar! Roooooooda und der tsv!
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 12:22 # 323290
BasKoempel
Socio schreef:
Roda7United schreef:
witsenogkoempel schreef:
mliw101 Gisteren sprong de teller opeens van ~700 naar ~200 kaarten. Als die kaarten om wat voor reden dan ook uit de verkoop zijn gehaald, zal het aantal supporters vergelijkbaar zijn met die wedstrijden.
28 maart 2024 om 10:08
De teller is ook vaak bijgesteld. Bijvoorbeeld toen die op 660 stond, ging die weer terug naar 670. Misschien dat dat daarna in één keer is gecorrigeerd. Ik ben er ook bij. Zou mooi zijn als alle Roda fans verzamelen aan de lange zijde grenzend aan het uitvak.
28 maart 2024 om 10:37
Laten we dat bij deze dan afspreken! Alle RJC supporters verzamelen aan de lange zijde grenzend aan het uitvak!!! Zin in.
28 maart 2024 om 11:37


Als t droog is, anders zit ik liever overdekt:)
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:49 # 323289
Wesley045
Roda7United schreef:
Wesley045 schreef:
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32
Hahah wat is er mis met oost?
28 maart 2024 om 11:41
Niks mis met oost, maar daar wordt niet zo gescholden. Ieder zijn ding.
28 maart 2024 om 11:46


Ja dat is waar maat! 😂 Wel altijd heerlijk gevoel om naar dat uitvak te rennen bij een goal!
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:48 # 323288
Roda7United
Wesley045 schreef:
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32
Hahah wat is er mis met oost?
28 maart 2024 om 11:41


Niks mis met oost, maar daar wordt niet zo gescholden. Ieder zijn ding.
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:46 # 323287
Roda7United
Bassman schreef:
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32
Heeft niks met tere zieltjes te maken. Ik vind het ongepast om iemand dood te wensen. Mijn mening en ik blijf lekker op west staan als jij het goed vindt...
28 maart 2024 om 11:38


Zeker, lekker blijven staan als je dat wilt. Als je een knuffel nodig hebt hoor ik het wel. Zal af en toe even kijken hier tijdens de wedstrijd.
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:45 # 323286
Wesley045
Mochten er overigens nog supporters een Ticket hebben voor het uitvak van Jong PSV, maar géén P-ticket: er zijn nog twee plekken beschikbaar in de auto.
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:43 # 323285
Wesley045
.
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:43 # 323284
Wesley045
.
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:43 # 323283
Wesley045
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32

Hahah wat is er mis met oost?
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:41 # 323282
Wesley045
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32

Hahah wat is er mis met oost?
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:41 # 323281
Bassman
Roda7United schreef:
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13
Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig. Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
28 maart 2024 om 10:32


Heeft niks met tere zieltjes te maken. Ik vind het ongepast om iemand dood te wensen. Mijn mening en ik blijf lekker op west staan als jij het goed vindt...
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:38 # 323280
Socio
Roda7United schreef:
witsenogkoempel schreef:
mliw101 Gisteren sprong de teller opeens van ~700 naar ~200 kaarten. Als die kaarten om wat voor reden dan ook uit de verkoop zijn gehaald, zal het aantal supporters vergelijkbaar zijn met die wedstrijden.
28 maart 2024 om 10:08
De teller is ook vaak bijgesteld. Bijvoorbeeld toen die op 660 stond, ging die weer terug naar 670. Misschien dat dat daarna in één keer is gecorrigeerd. Ik ben er ook bij. Zou mooi zijn als alle Roda fans verzamelen aan de lange zijde grenzend aan het uitvak.
28 maart 2024 om 10:37
Laten we dat bij deze dan afspreken! Alle RJC supporters verzamelen aan de lange zijde grenzend aan het uitvak!!!
Zin in.
5 uur geleden - 28 maart 2024 om 11:37 # 323279
Roda7United
witsenogkoempel schreef:
mliw101 Gisteren sprong de teller opeens van ~700 naar ~200 kaarten. Als die kaarten om wat voor reden dan ook uit de verkoop zijn gehaald, zal het aantal supporters vergelijkbaar zijn met die wedstrijden.
28 maart 2024 om 10:08


De teller is ook vaak bijgesteld. Bijvoorbeeld toen die op 660 stond, ging die weer terug naar 670. Misschien dat dat daarna in één keer is gecorrigeerd.

Ik ben er ook bij. Zou mooi zijn als alle Roda fans verzamelen aan de lange zijde grenzend aan het uitvak.
6 uur geleden - 28 maart 2024 om 10:37 # 323278
Koningtoto
Frank123 schreef:
Om het topic even roda jc minded te maken, voor het eerst sinds heeel veel jaren kijk ik heel relax naar Roda doordat onze achterhoede stabiel is en constant! De laatste keer dat ik dat had was met benjamin van leer op doel! En daarvoor met Tyton
28 maart 2024 om 08:06


precies dat hey. Tegenwoordig is het weer een lekker avondje Roda, ipv dat ik heel wat jaren geleden met pap ging en je al bijna wist dat je een kut-avond had.
6 uur geleden - 28 maart 2024 om 10:37 # 323277
Roda7United
Bassman schreef:
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij. Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
28 maart 2024 om 08:13


Lekker op oost plaatsnemen dan zou ik zeggen, mijn god wat een tere zieltjes tegenwoordig.

Vroeger zongen ze ‘wie wordt op kaalhei vermoord…’ mocht dat ook niet? Kom op zeg.
6 uur geleden - 28 maart 2024 om 10:32 # 323276
carisborg68
Couto76 schreef:
Loco schreef:
COUT076 alsof iemand het jou of je dochter kwalijk kan nemen. Had Roda zelf maar een meidentak moeten hebben. Ze heeft er hard genoeg voor gewerkt toch? Sowieso onbegrijpelijk dat een club waar alles draait om “midden in de maatschappij” geen meiden/dames tak heeft.
28 maart 2024 om 09:39
Ik heb Jordens Peters daar precies met die bewoordingen al op aangesproken. Was wel op de after party van de Herrensitzung, dus geen idee of het goed is binnengekomen ;-)
28 maart 2024 om 10:09


Auw banaan
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 10:20 # 323275
Couto76
Loco schreef:
COUT076 alsof iemand het jou of je dochter kwalijk kan nemen. Had Roda zelf maar een meidentak moeten hebben. Ze heeft er hard genoeg voor gewerkt toch? Sowieso onbegrijpelijk dat een club waar alles draait om “midden in de maatschappij” geen meiden/dames tak heeft.
28 maart 2024 om 09:39


Ik heb Jordens Peters daar precies met die bewoordingen al op aangesproken. Was wel op de after party van de Herrensitzung, dus geen idee of het goed is binnengekomen ;-)
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 10:09 # 323274
witsenogkoempel
mliw101 Gisteren sprong de teller opeens van ~700 naar ~200 kaarten. Als die kaarten om wat voor reden dan ook uit de verkoop zijn gehaald, zal het aantal supporters vergelijkbaar zijn met die wedstrijden.
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 10:08 # 323273
harigejoop
Couto76 schreef:
harigejoop schreef:
Couto76 schreef:
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
28 maart 2024 om 07:34
Auw banaan zal je maar gebeuren🤭😜 Groetjes Harry Vermeulen
28 maart 2024 om 08:00
Ik had meer een congratulations maestro verwacht Harry.
28 maart 2024 om 09:07


Congratulations maestro bij deze!
Ook namens Pierre😜
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 10:07 # 323272
RJC96
Komende maandag jong PSV uit, vrijwel exact een jaar geleden, op 3 april, verloren we daar met 5-1 en bereikten we een nieuw dieptepunt. Veel kan veranderen in een jaar tijd.
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:55 # 323271
mliw101
oost10 schreef:
Nog maar 130 kaarten voor maandag. Dus als je erbij wilt zijn moet je opschieten!
28 maart 2024 om 09:24


Dan zullen er meer mensen zijn dan tegen Groningen (600) en zelfs meer dan tegen WII (1180)?

Zal wel met Pasen te maken hebben dan?
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:51 # 323270
Floris
Loco schreef:
COUT076 alsof iemand het jou of je dochter kwalijk kan nemen. Had Roda zelf maar een meidentak moeten hebben. Ze heeft er hard genoeg voor gewerkt toch? Sowieso onbegrijpelijk dat een club waar alles draait om “midden in de maatschappij” geen meiden/dames tak heeft.
28 maart 2024 om 09:39


We zijn net een jaar financieel gezond, nog steeds aan het opbouwen en dan noem jij 'het onbegrijpelijk dat we nog geen dames tak hebben'. Voordat je aan de dames tak begint moet je eerst zorgen dat je structureel financieel gezond bent. De voetbalclub zelf haalt er geen financieel voordeel van. Anders krijgen we wat MVV nu heeft.
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:41 # 323269
Loco
COUT076 alsof iemand het jou of je dochter kwalijk kan nemen. Had Roda zelf maar een meidentak moeten hebben. Ze heeft er hard genoeg voor gewerkt toch?

Sowieso onbegrijpelijk dat een club waar alles draait om “midden in de maatschappij” geen meiden/dames tak heeft.
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:39 # 323268
KKdOut
Wordt tijd voor een damesteam bij Roda met Gene Hansen als trainer.Slachten ze iedereen af om in de termen van Mathise Didden te blijven en spelen binnen 2jaar Cl.
Dan hoeft Couto76 ook niet zo ver de deur uit voor de trainingen van zijn dochter.
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:25 # 323267
oost10
Nog maar 130 kaarten voor maandag.
Dus als je erbij wilt zijn moet je opschieten!
7 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:24 # 323266
Couto76
Vrijdagavond schreef:
Couto76 schreef:
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
28 maart 2024 om 07:34
Leuk voor jouw dochter, gefeliciteerd. Dat is natuurlijk de droom van alle jeugd in gescout te worden, voor welke club dan ook. Er zal een bepaalde voorkeur zijn, maar je hebt het niet altijd voor het kiezen.;)
28 maart 2024 om 07:48


Alles voor de kids hè. Thnx, al is het nog niet zeker. Ze heeft 4 proeftrainingen gehad in het stadion. Die gingen goed vond haar kritische vader. Volgende week krijgt ze bericht.
8 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:10 # 323265
Couto76
harigejoop schreef:
Couto76 schreef:
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
28 maart 2024 om 07:34
Auw banaan zal je maar gebeuren🤭😜 Groetjes Harry Vermeulen
28 maart 2024 om 08:00


Ik had meer een congratulations maestro verwacht Harry.
8 uur geleden - 28 maart 2024 om 09:07 # 323264
Bassman
Dat hele gezang over Sittard moet dood en maastricht moet kapot vind ik sowieso waardeloos. Alleen al dat iemand wensen kom ik niet bij.

Ik snap dat het sarcastisch bedoeld is maar in mijn ogen kan het echt niet!
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 08:13 # 323263
harigejoop
FCKip schreef:
Onze rivaal is MVV en ze gaan de klote op. En gemeente Maastricht gaat ze helpen (dat gemeente Kerkrade altijd een helpende hand is geweest was hun een doorn in hun oog). Laten we blij zijn dat we over Aken en MVV kunnen lullen, want dat wil zeggen dat het bij ons rustig is. Lekker toch dat het in Aken goed gaat en MVV nu echt kapot gaat. In een wedstrijd wordt er ook 25 keer over gezongen dat ze kapot moeten.
28 maart 2024 om 07:46


Misschien fuseren met Förtuna?
De vrouwen zijn toch al samengevoegd.
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 08:09 # 323262
Frank123
Om het topic even roda jc minded te maken, voor het eerst sinds heeel veel jaren kijk ik heel relax naar Roda doordat onze achterhoede stabiel is en constant! De laatste keer dat ik dat had was met benjamin van leer op doel! En daarvoor met Tyton
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 08:06 # 323261
harigejoop
Couto76 schreef:
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
28 maart 2024 om 07:34


Auw banaan zal je maar gebeuren🤭😜

Groetjes Harry Vermeulen

9 uur geleden - 28 maart 2024 om 08:00 # 323260
Vrijdagavond
Couto76 schreef:
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
28 maart 2024 om 07:34


Leuk voor jouw dochter, gefeliciteerd.
Dat is natuurlijk de droom van alle jeugd in gescout te worden, voor welke club dan ook. Er zal een bepaalde voorkeur zijn, maar je hebt het niet altijd voor het kiezen.;)
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 07:48 # 323259
FCKip
Onze rivaal is MVV en ze gaan de klote op. En gemeente Maastricht gaat ze helpen (dat gemeente Kerkrade altijd een helpende hand is geweest was hun een doorn in hun oog).

Laten we blij zijn dat we over Aken en MVV kunnen lullen, want dat wil zeggen dat het bij ons rustig is. Lekker toch dat het in Aken goed gaat en MVV nu echt kapot gaat. In een wedstrijd wordt er ook 25 keer over gezongen dat ze kapot moeten.
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 07:46 # 323258
Couto76
RJC96 schreef:
Couto76 schreef:
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
28 maart 2024 om 07:34
MVV is bijna failliet en heeft ook nog meisjesteams?
28 maart 2024 om 07:36


Haha ja ze hebben een Mo17, maar dat is in samenwerking met Fortuna Sittard. Mocht MVV dus klappen, zal ik naar Sittard moeten.
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 07:38 # 323257
RJC96
Couto76 schreef:
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
28 maart 2024 om 07:34


MVV is bijna failliet en heeft ook nog meisjesteams?
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 07:36 # 323256
Couto76
Ik ben Rodafan, ga graag naar Aken kijken en gun hun alles en m’n dochter is gescout voor MVV waardoor ik daar volgend seizoen waarschijnlijk iedere 2 weken in het stadion zit. En dat prik ik hier gewoon op een prikbord van Roda. Iemand problemen mee? ;-)
9 uur geleden - 28 maart 2024 om 07:34 # 323255
Rodahats
Wat weer geweldige discussies van de bekende groep, eencelligen.

Ik ga al 50 jaar naar Roda.
Ik ga ook graag naar Köln, Gladbach, Aachen maar ook naar de Smoke Eaters en Kölner Haie.

Weten jullie wat t leukste is, ik bepaal dat lekker helemaal zelf en schrijf hierover waar en wanneer ik dat zelf wil.

Dus stelletje eencelligen, kijk eerst naar jullie eigen onnozele en volledig oninteressante gezwets, voordat jullie anderen aanvallen!!
17 uur geleden - 28 maart 2024 om 00:04 # 323254
AllesKumpWeerGood
Sjevemet

Jup helemaal met je eens. Of er moet al een Topic randzaken of iets dergelijk zijn. Waar je dit soort zaken kwijt kunt. Geen idee hoe iedereen hierin staat. Voorkom je ook die eindeloze discussies idd.


gisteren om 23:06 - 27 maart 2024 om 23:06 # 323253
Sjevemet
Hahaha hier is het toch afentoe een kindergarten. Dat het hier vaker over Aken gaat is logisch. Er is al decennialang een mooie vriendschap tussen beide clubs. Dus logisch dat er mede fans zijn die er graag over prikken. Daar kan toch ook overheen worden gelezen als het je niet bevalt. Dat het momenteel veel over mvv gaat is ook logisch. Stel die gaan failliet en kunnen daardoor het seizoen niet afmaken verliezen wij de 6 punten die wij tegen ze hebben gepakt. Maar dat inzicht hebben sommige blijkbaar niet hier. Voor de rest moet je rivalen gewoon doodzwjjgen.
gisteren om 22:51 - 27 maart 2024 om 22:51 # 323252
DerMister
nummer12 schreef:
Ben ik de enige hier die niks met Aken heeft? Heb ook niks tegen Aken. En waarom word er hier vaak over mvv geschreven? Dit is toch een Roda forum?
27 maart 2024 om 22:23


Fijn dat je het met mij eens bent en precies herhaalt wat ik net al geschreven had. Je bent dus niet de enige.
gisteren om 22:40 - 27 maart 2024 om 22:40 # 323251
nummer12
Ben ik de enige hier die niks met Aken heeft? Heb ook niks tegen Aken. En waarom word er hier vaak over mvv geschreven? Dit is toch een Roda forum?
gisteren om 22:23 - 27 maart 2024 om 22:23 # 323250
Roda7United
carisborg68 schreef:
Roda7United schreef:
carisborg68 schreef:
Promotie2223 schreef:
Kreeg even schrik na dat bericht over nog maar 200 kaarten, maar heb 2 kaarten binnen. M’n vriendin, die eigenlijk niks met Roda / voetbal heeft, toch zover gekregen naar de Herdgang te gaan. Nu langzaamaan de opstelling met anekdotes over iedere speler d’r aan ‘t leren. ;-) Ben eens benieuwd in hoeverre er een zwart-gele invasie is. Tegen Telstar had ik dat ook verwacht maar heb ik hooguit 10 andere Roda fans gezien. Zaterdag met een vriend naar Aken. Vrijdag Ado zien winnen van Groningen. Er bestaan mindere weekenden
27 maart 2024 om 20:07
Õche dit Aken dat. Fijn voor jou dat je naar Aken gaat sjezus. Neem meteen een lollie mee van de Õcherbend kun je die bewaren voor te lutschen tegen VVV thuis. Komen hun ook massaal naar onze wedstrijden? Valt weinig van te merken dan gezien de bezetting in stadion
27 maart 2024 om 20:24
Is het echt zo leuk om telkens iedereen de maat te nemen? Telkens van die rare reacties als iemand gewoon iets normaals zegt. En ja, Aken komt ook naar ons. Praat niet over dingen waar je niks van weet en zing eens een toontje lager. Ga je Aken de schuld geven dat ons stadion niet vol zit? Zoiets geloof je toch niet. Je reactie slaat weer helemaal nergens op, en dat is niet voor de eerste keer. Zuurpruim.
27 maart 2024 om 20:43
Ga jij mij nu de maat nemen? Jij? Die ook veelal negatieve uitstraalt "ik heb er ook geen goed gevoel over" met wedstrijden. Ga jij maar toontje lager zingen zwetserd. Aanvullend. Jij bent ook tegen de actie sferen op West 14 enz toch?
27 maart 2024 om 20:54


Waar heb jij het over? ‘Ik heb er geen goed gevoel over’? Dat zijn juist uitspraken waar ik niet goed tegen kan. Zoiets zeg ik nooit. Ik ga juist altijd met goede moed naar het stadion. En als ik dat niet heb deel ik dat nooit. Want een ‘slecht gevoel’ vooraf is nergens op gebaseerd, behalve op angst, en geeft alleen maar onnodige negativiteit.

Ook heb ik mij nog nooit uitgesproken tegen sfeeracties op west. Ik ben pro ultras en zelf ook een supporter met een fanatiek randje. Geen idee waar je het over hebt kameraad.

Je bent duidelijk in de war. Of je verwisselt mij met iemand anders. Fijne avond.
gisteren om 21:38 - 27 maart 2024 om 21:38 # 323249
DerMister
Het gaat hier meer over andere clubs (MVV, Aken, etc) dan over Roda. Bizar is dat op een RODA prikbord.

Het interesseert mij werkelijk geen reet wat er zich in Aken en Maastricht afspeelt.

Ben je Aken fan? Prima, maar ga dan prikken op een Aken prikbord en niet hier.
gisteren om 21:24 - 27 maart 2024 om 21:24 # 323248
mliw101
carisborg68 schreef:
mliw101 schreef:
carisborg68 schreef:
Promotie2223 schreef:
Kreeg even schrik na dat bericht over nog maar 200 kaarten, maar heb 2 kaarten binnen. M’n vriendin, die eigenlijk niks met Roda / voetbal heeft, toch zover gekregen naar de Herdgang te gaan. Nu langzaamaan de opstelling met anekdotes over iedere speler d’r aan ‘t leren. ;-) Ben eens benieuwd in hoeverre er een zwart-gele invasie is. Tegen Telstar had ik dat ook verwacht maar heb ik hooguit 10 andere Roda fans gezien. Zaterdag met een vriend naar Aken. Vrijdag Ado zien winnen van Groningen. Er bestaan mindere weekenden
27 maart 2024 om 20:07
Õche dit Aken dat. Fijn voor jou dat je naar Aken gaat sjezus. Neem meteen een lollie mee van de Õcherbend kun je die bewaren voor te lutschen tegen VVV thuis. Komen hun ook massaal naar onze wedstrijden? Valt weinig van te merken dan gezien de bezetting in stadion
27 maart 2024 om 20:24
Rij de volgende thuis wedstrijd maar eens vanuit Duitse richting de Locht op en tel de Duitse kentekens
27 maart 2024 om 20:58
Wat is dat voor vergelijking hahaha. Ik heb ook Duits kenteken en woon in Kerkkrade West. Jonge jonge. Zijn er wel meer ook Neemt niet weg dat ik Aachen mooie club vindt en ook promoveren uiteraard.
27 maart 2024 om 21:01


Nou het staat er echt vol maar tegen Ado (toen alemannia ook thuis speelde) zag je er nog maar nauwelijks een
gisteren om 21:23 - 27 maart 2024 om 21:23 # 323247
BasKoempel
Jasper schreef:
Dino Ja, lachen. Stel je voor dat ze echt failliet gaan. Niet fraai als wij dan 6 punten minder hebben.......Maar dat geldt dan voor W2 en fcg ook.
27 maart 2024 om 21:11


fcg, w2 en ado hebben 4 punten tegen de pieren gepakt, dus lopen 2 in, zou erg zonde zijn als het zo eindigt. Gun mvv sws geen faillisement, geen derby is dat meer dan..
gisteren om 21:22 - 27 maart 2024 om 21:22 # 323246
Jasper
Dino

Ja, lachen.

Stel je voor dat ze echt failliet gaan. Niet fraai als wij dan 6 punten minder hebben.......Maar dat geldt dan voor W2 en fcg ook.
gisteren om 21:11 - 27 maart 2024 om 21:11 # 323245

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 01 april 2024 om 20:00
De Herdgang



Jong PSV


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement