×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
FCKip
Kunnen die FC Grün accounts opgedoekt worden? Zingen om onze degradatie destijds maakt de charme van deze supporters niet beter en wat ze hier uitkramen al helemaal niet.

En Postema, had niemand moeite mee. Sterker nog, persoonlijk had ik er veel meer van verwacht hier. Maar zelf nooit de kans gegrepen en had Vente voor zich die mee speelde voor de topscorer titel. Getuigd van de nodige disrespect als je zonder enige aanleiding gaat zeggen dat hij Roda voetballes wil geven. Logisch dat hij daarmee de supporters tegen zich werkt.

En nu weg met die gasten. Onze doelstelling dit jaar is play-offs. FCG MOET promoveren, anders gaat er nog een kledingstuk uit. Dat is het verschil en daar zit de druk, niet bij ons.
24 min geleden - 16 april 2024 om 22:08 # 326608
Maan
Het liefste zou ik smans bij ons zien. Dat vind ik een enorm talent.
27 min geleden - 16 april 2024 om 22:05 # 326607
Uulke045
Koempel046 schreef:
Voetbalalert meldde ook dat Mario Engels afgelopen zomer done deal was dus neem het met een korreltje zout
16 april 2024 om 21:37


Voetbalalert is een prima account voor de Nederlandse transfernieuws. Hij heeft nooit iets gezegd over Mario Engels done deal. Tevens komen veel van zijn nieuws van zijn eigen volgers af. Het is geen Fabrizio Romano met een Here We Go die daadwerkelijk alles goed heeft. En tenslotte is er maar een gesprek geweest, we weten allemaal wel wat erna nog aan verder gaat dus dat is niet zomaar rond. Het zou wel heel jammer zijn dat als wij promoveren dat hij naar een grote rivaal van ons gaat.

Maar wat heb je liever:
Smans
Ould-Chikh
Eventueel Schmid op 10/achter de spits? (Als die blijft)
29 min geleden - 16 april 2024 om 22:03 # 326606
RJCSimpelveld
Bertje schreef:
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08
Hoeveel inwoners zijn dat in totaal ongeveer? Ons achterland is voornamelijk Parkstad + loopt in westelijke richting nog een stuk door tot Margraten ongeveer
16 april 2024 om 18:33
De gemeente Groningen telt iets van 206.000 inwoners. Dan nog de rest van de provincie en vooral in Drente hebben we ook veel supporters.Als je het dan relatief ziet doen jullie het echt niet slecht.
16 april 2024 om 18:44


de regio Parkstad telt 255.000 inwoners wat de thuisbasis is van Roda jc, dan heb je ook nog genoeg fans in de regio heuvelland en Roermond en noord Limburg.

Maar het gaat niet alleen om inwoners, want de regio Parkstad mag dan wel meer inwoners hebben als een stad als Eindhoven, maar het gaat ook om de hoeveelheid grote en kleine bedrijven in de regio waardoor je financieel kan groeien als voetbalclub.

Alles draait om geld, of denken jullie dat city zonder al dat geld ooit de premier league zou winnen?

En met succes kweek je nieuwe supporters,
Vroeger liep niemand met een city of psg trainingspak
36 min geleden - 16 april 2024 om 21:56 # 326605
Koempel046
Voetbalalert meldde ook dat Mario Engels afgelopen zomer done deal was dus neem het met een korreltje zout
55 min geleden - 16 april 2024 om 21:37 # 326604
AllesKumpWeerGood
Dino schreef:
Sjwats schreef:
Fortuna wil Ould Chikh lees ik net.
16 april 2024 om 20:52
En waar heb je dat gelezen? ik vind een bronvemelding altijd wel handig.
16 april 2024 om 21:21


Voetbalalert meldt dit via Instagram.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:29 # 326603
BasKoempel
Maan schreef:
Ik zie net dat roda vrijdag niet live word uitgezonden op espn .belachelijk toch .
16 april 2024 om 21:23


vrijdag op star chanel
1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:29 # 326602
AllesKumpWeerGood
Maan

Klopt, sorry zie het nu pas. 😅😁
1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:29 # 326601
Maan
AllesKumpWeerGood schreef:
Maan Wedstrijden zijn nog niet bekend welke worden uitgezonden. Verder wordt ook een wedstrijd op Star Channel uitgezonden. --> Roda wordt uitgezonden op ESPN extra. Verder nog onduidelijk welke wedstrijd op Star Channel wordt uigezonden.
16 april 2024 om 21:25
zijn wel bekend kijk maar.eens goed
Ik denk dat je gelijk hebt en roda op star komt .

1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:28 # 326600
AllesKumpWeerGood
Maan

Wedstrijden zijn nog niet bekend welke worden uitgezonden. Verder wordt ook een wedstrijd op Star Channel uitgezonden. --> Roda wordt uitgezonden op ESPN extra. Verder nog onduidelijk welke wedstrijd op Star Channel wordt uigezonden.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:25 # 326599
Maan
Ik zie net dat roda vrijdag niet live word uitgezonden op espn .belachelijk toch .
1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:23 # 326598
Dino
Sjwats schreef:
Fortuna wil Ould Chikh lees ik net.
16 april 2024 om 20:52


En waar heb je dat gelezen? ik vind een bronvemelding altijd wel handig.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:21 # 326597
AllesKumpWeerGood
Voetbalprimeur zit er vaker naast hahw
1 uur geleden - 16 april 2024 om 21:10 # 326596
Maan
Sjwats schreef:
Fortuna wil Ould Chikh lees ik net.
16 april 2024 om 20:52
maakt niet uit wij halen waarschijnlijk smans of kamiel van de perre als vervanger. Daar worden we op de lange termijn beter van .

1 uur geleden - 16 april 2024 om 20:56 # 326595
Bassman
Kunnen we aub stoppen met discussiëren met een (al dan niet nep) groninger en het hebben over onze club...
1 uur geleden - 16 april 2024 om 20:56 # 326594
Sjwats
Fortuna wil Ould Chikh lees ik net.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 20:52 # 326593
ForzaFCG
lammi schreef:
ForzaFCG schreef:
Loco schreef:
Celleke er morgen er van mij 2 promoveren en daar zit Groningen niet bij. Die mogen nog een jaartje op de blaren zitten van hun eigen wanbeleid. Als derde maakt het me niet uit, zo lang het maar ADO, de graafschap of NAC is 😜 Vooral omdat ik Romano Postema zo graag zie huilen! Die arrogante bek daar in het noorden terwijl ze nog geen dag op plek 1 of 2 hebben gestaan irriteert me ook mateloos. Maar laat ze vooral maar denken dat ze er al zijn.
16 april 2024 om 17:01
Ons betichten van arrogantie en ondertussen vliegen hier de quotes omtrent zekere promotie je om de oren. Ik las dat de huldiging ook al enig geraamte begon te krijgen haha. Correctie, nadat Groningen op de 1ste speeldag won met 4-1 van jong Ajax hebben wij even op de eerste plek gestaan. Oa door een goal van fenomeen Postema ^^
16 april 2024 om 20:00
huldiging voorbereiden heeft toch niks met arrogantie te maken. De gemeente moet zo iets voorbereiden, gebeurd heus ook in Groningen hoor, zeker weten.
16 april 2024 om 20:22


Satire Lammi, satire.
1 uur geleden - 16 april 2024 om 20:51 # 326592
Bertje
045J schreef:
Als Groningen fans uit het hoge noorden al accounts gaan maken hier weet je dat ze de druk beginnen voelen
16 april 2024 om 20:24


Of je bent gewoon een liefhebber en geniet op een goede manier van de onderlinge strijd...maar de druk voelen we allemaal wel denk ik
1 uur geleden - 16 april 2024 om 20:49 # 326591
weske
tot ze zich maar druk maken want die laatste wedstrijd zal voor niks zijn ik zeg ook tot wij tegen cambuur gaan promoveren hopenlijk
1 uur geleden - 16 april 2024 om 20:38 # 326590
Maan
045J schreef:
Als Groningen fans uit het hoge noorden al accounts gaan maken hier weet je dat ze de druk beginnen voelen
16 april 2024 om 20:24
juist

2 uur geleden - 16 april 2024 om 20:27 # 326589
045J
Als Groningen fans uit het hoge noorden al accounts gaan maken hier weet je dat ze de druk beginnen voelen
2 uur geleden - 16 april 2024 om 20:24 # 326588
lammi
ForzaFCG schreef:
Loco schreef:
Celleke er morgen er van mij 2 promoveren en daar zit Groningen niet bij. Die mogen nog een jaartje op de blaren zitten van hun eigen wanbeleid. Als derde maakt het me niet uit, zo lang het maar ADO, de graafschap of NAC is 😜 Vooral omdat ik Romano Postema zo graag zie huilen! Die arrogante bek daar in het noorden terwijl ze nog geen dag op plek 1 of 2 hebben gestaan irriteert me ook mateloos. Maar laat ze vooral maar denken dat ze er al zijn.
16 april 2024 om 17:01
Ons betichten van arrogantie en ondertussen vliegen hier de quotes omtrent zekere promotie je om de oren. Ik las dat de huldiging ook al enig geraamte begon te krijgen haha. Correctie, nadat Groningen op de 1ste speeldag won met 4-1 van jong Ajax hebben wij even op de eerste plek gestaan. Oa door een goal van fenomeen Postema ^^
16 april 2024 om 20:00
huldiging voorbereiden heeft toch niks met arrogantie te maken. De gemeente moet zo iets voorbereiden, gebeurd heus ook in Groningen hoor, zeker weten.

2 uur geleden - 16 april 2024 om 20:22 # 326587
Bertje
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08
Hoeveel inwoners zijn dat in totaal ongeveer? Ons achterland is voornamelijk Parkstad + loopt in westelijke richting nog een stuk door tot Margraten ongeveer
16 april 2024 om 18:33
De gemeente Groningen telt iets van 206.000 inwoners. Dan nog de rest van de provincie en vooral in Drente hebben we ook veel supporters.Als je het dan relatief ziet doen jullie het echt niet slecht.
16 april 2024 om 18:44
Maar provincie Groningen zijn al bijna 600k, gok dat jullie achterland toch al snel 3x zo groot is + minder concurrentie + zit er dik in dat toeschouwers aantallen bij jullie ook nog omlaag gaan na een paar jaar KKD
16 april 2024 om 19:24
Inderdaad hebben we best een groot achterland. Ook vanwege de mindere concurrentie. Wat hebben jullie trouwens tegen Romano. Is hier een held. Stond in het begin niet eens op teamfoto, maar heeft zich fantastisch terug geknokt. We zijn het er hier wel over eens dat de KKD zijn top is.
16 april 2024 om 19:30
Romano heeft zich niet al te positief over Roda uitgelaten, was hier voornamelijk invaller cq stond op andere posities dan spits omdat ie Vent voor zich had
16 april 2024 om 19:39


Snap het..vergeef me dat ik hem het allerbeste toe wens
2 uur geleden - 16 april 2024 om 20:14 # 326586
Bertje
Loco schreef:
Bertje kijk het interview maar terug van de wedstrijd Roda - Groningen eerder dit jaar. Volgens mij was het op RTV noord of fc Groningen tv. Daarna weet je wat we hier tegen Postema hebben. Tel daarbij die constant verongelijkte jankbek op en je weet hopelijk voldoende. Niks presteren + nul zelfreflectie + je vorige werkgever een trap nageven. Wegwezen met die huilebalk. We zullen 10 mei wat extra XL verpakkingen Tempo zakdoekjes meenemen voor mevrouw Postema.
16 april 2024 om 19:56

Haha..ik snap het. Zou dan hetzelfde reageren denk ik. Zo hebben we allemaal onze "lieverdjes".
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik hoop dat je de zakdoekjes zelf nodig bent...;-)
2 uur geleden - 16 april 2024 om 20:13 # 326585
045
Uulke045 schreef:
BasKoempel schreef:
Uulke045 schreef:
Geen idee of t al vermeld is maar: Spelers gaan langs huizen bij de mensen die de seizoenkaart van volgend jaar al gekocht hebben!
16 april 2024 om 18:47
Kans op? of echt langs iedereen?
16 april 2024 om 18:48
Kans op... Vandaag hadden ze enkele huizen in Landgraaf.
16 april 2024 om 19:30


Ik zit ook bij de eerste 500 die de seizoenskaart al heeft verlengd, dus bij mij mogen ze ook langs komen voor een kop koffie, ik zal ze vertellen hoe belangrijk het is om te gaan voor promotie.
2 uur geleden - 16 april 2024 om 20:01 # 326584
ForzaFCG
Loco schreef:
Celleke er morgen er van mij 2 promoveren en daar zit Groningen niet bij. Die mogen nog een jaartje op de blaren zitten van hun eigen wanbeleid. Als derde maakt het me niet uit, zo lang het maar ADO, de graafschap of NAC is 😜 Vooral omdat ik Romano Postema zo graag zie huilen! Die arrogante bek daar in het noorden terwijl ze nog geen dag op plek 1 of 2 hebben gestaan irriteert me ook mateloos. Maar laat ze vooral maar denken dat ze er al zijn.
16 april 2024 om 17:01


Ons betichten van arrogantie en ondertussen vliegen hier de quotes omtrent zekere promotie je om de oren. Ik las dat de huldiging ook al enig geraamte begon te krijgen haha.

Correctie, nadat Groningen op de 1ste speeldag won met 4-1 van jong Ajax hebben wij even op de eerste plek gestaan. Oa door een goal van fenomeen Postema ^^

2 uur geleden - 16 april 2024 om 20:00 # 326583
Loco
Bertje kijk het interview maar terug van de wedstrijd Roda - Groningen eerder dit jaar. Volgens mij was het op RTV noord of fc Groningen tv. Daarna weet je wat we hier tegen Postema hebben.

Tel daarbij die constant verongelijkte jankbek op en je weet hopelijk voldoende.

Niks presteren + nul zelfreflectie + je vorige werkgever een trap nageven. Wegwezen met die huilebalk. We zullen 10 mei wat extra XL verpakkingen Tempo zakdoekjes meenemen voor mevrouw Postema.
2 uur geleden - 16 april 2024 om 19:56 # 326582
mliw101
Bertje schreef:
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08
Hoeveel inwoners zijn dat in totaal ongeveer? Ons achterland is voornamelijk Parkstad + loopt in westelijke richting nog een stuk door tot Margraten ongeveer
16 april 2024 om 18:33
De gemeente Groningen telt iets van 206.000 inwoners. Dan nog de rest van de provincie en vooral in Drente hebben we ook veel supporters.Als je het dan relatief ziet doen jullie het echt niet slecht.
16 april 2024 om 18:44
Maar provincie Groningen zijn al bijna 600k, gok dat jullie achterland toch al snel 3x zo groot is + minder concurrentie + zit er dik in dat toeschouwers aantallen bij jullie ook nog omlaag gaan na een paar jaar KKD
16 april 2024 om 19:24
Inderdaad hebben we best een groot achterland. Ook vanwege de mindere concurrentie. Wat hebben jullie trouwens tegen Romano. Is hier een held. Stond in het begin niet eens op teamfoto, maar heeft zich fantastisch terug geknokt. We zijn het er hier wel over eens dat de KKD zijn top is.
16 april 2024 om 19:30


Romano heeft zich niet al te positief over Roda uitgelaten, was hier voornamelijk invaller cq stond op andere posities dan spits omdat ie Vent voor zich had
2 uur geleden - 16 april 2024 om 19:39 # 326581
mliw101
LennardPelzer schreef:
Floris & Malki89 Het stadion is zeker iets om trots op te zijn, dat ben ik ook. Maar toch vind ik het een beetje droevig dat er dit seizoen nog zoveel lege stoeltjes zijn (geweest) terwijl we een ongekend spannend en leuk seizoen beleven. Volgens transfermarkt hebben we dit seizoen een gemiddelde van 9.075 toeschouwers, dat is nog niet de helft van de totale capaciteit. Ik had persoonlijk dan liever een íets kleiner stadion gehad (met dezelfde uitstraling) maar waarbij de bezettingsgraad dus hoger zou zijn. Laten we hopen dat we (als we promoveren) weer structureel 13 à 14.000 gaan aantikken.
16 april 2024 om 15:02


Achteraf gezien had ik een iets kleiner stadion ook beter gevonden, maar dat is allemaal voor mijn tijd, wat je zou kunnen doen (volledig onrealistisch natuurlijk) is elke rij 2 stoelen weghalen, scheelt op Zuid al gauw iets meer dan 1k stoelen. Maar verbetert wel het comfort want dat is echt ver te zoeken momenteel en dan heb ik nog een gezond bmi.

Of je plaatst wanden tussen een van de hogere rijen maar dan krijg je een stadion als Paderborn.


3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:32 # 326580
Uulke045
BasKoempel schreef:
Uulke045 schreef:
Geen idee of t al vermeld is maar: Spelers gaan langs huizen bij de mensen die de seizoenkaart van volgend jaar al gekocht hebben!
16 april 2024 om 18:47
Kans op? of echt langs iedereen?
16 april 2024 om 18:48


Kans op... Vandaag hadden ze enkele huizen in Landgraaf.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:30 # 326579
Bertje
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08
Hoeveel inwoners zijn dat in totaal ongeveer? Ons achterland is voornamelijk Parkstad + loopt in westelijke richting nog een stuk door tot Margraten ongeveer
16 april 2024 om 18:33
De gemeente Groningen telt iets van 206.000 inwoners. Dan nog de rest van de provincie en vooral in Drente hebben we ook veel supporters.Als je het dan relatief ziet doen jullie het echt niet slecht.
16 april 2024 om 18:44
Maar provincie Groningen zijn al bijna 600k, gok dat jullie achterland toch al snel 3x zo groot is + minder concurrentie + zit er dik in dat toeschouwers aantallen bij jullie ook nog omlaag gaan na een paar jaar KKD
16 april 2024 om 19:24

Inderdaad hebben we best een groot achterland. Ook vanwege de mindere concurrentie.
Wat hebben jullie trouwens tegen Romano. Is hier een held. Stond in het begin niet eens op teamfoto, maar heeft zich fantastisch terug geknokt.
We zijn het er hier wel over eens dat de KKD zijn top is.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:30 # 326578
Bertje
Fijn dat het eruit is westje12. Mocht je nu komen neem ik je mee voor een biertje. Lijkt mij persoonlijk gezelliger dan een westrijdje stenen koppen
3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:25 # 326577
mliw101
Bertje schreef:
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08
Hoeveel inwoners zijn dat in totaal ongeveer? Ons achterland is voornamelijk Parkstad + loopt in westelijke richting nog een stuk door tot Margraten ongeveer
16 april 2024 om 18:33
De gemeente Groningen telt iets van 206.000 inwoners. Dan nog de rest van de provincie en vooral in Drente hebben we ook veel supporters.Als je het dan relatief ziet doen jullie het echt niet slecht.
16 april 2024 om 18:44


Maar provincie Groningen zijn al bijna 600k, gok dat jullie achterland toch al snel 3x zo groot is + minder concurrentie + zit er dik in dat toeschouwers aantallen bij jullie ook nog omlaag gaan na een paar jaar KKD
3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:24 # 326576
Bertje
BasKoempel schreef:
Maan schreef:
Bertje hebben jullie ook een prikbord of zoiets?
16 april 2024 om 18:53
fcgforum.nl had ik op gelezen richting de wedstrijd van vvv
16 april 2024 om 18:54


Inderdaad FCGForum...maar wordt pas echt aktief zo'n twee dagen voor een wedstrijd en achteraf met het gebruikelijke geklaag...haha
3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:23 # 326575
Franky
Westje12 schreef:
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08
Scheer je bloos weg na je eigen forum lompe boer, dit is een RODA forum en op die lompe boeren uit groningen zit niemand te wachten. Daarbij gunnen jullie ons nog liever dood dan welke andere club ik ook maar kan verzinnen. Ook al meerdere berichten ontvangen dat er stenen klaar liggen om de bussen te bekogelen de laatste uitwedstrijd helemaal prima maar dan breekt de hel los en wij limburgers zijn niet bang ervan. Heb echt een graf en schijthekel aan dat volk in omstreken van Groningen, met die paardenkop van een Romano voorop. Zo dat is eruit!
16 april 2024 om 18:57


Doet toch normaal man. Hij stelt toch normale vragen. Dan noem je Groningers lompe boeren en dan kom je zelf met zo'n lompe onnozele reactie. Lachwekkend gewoon
3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:16 # 326574
Tommeke045
Bertje wij hebben uit een vaatje van 256000 mensen te tappen. Waarbij genoeg niks met voetbal hebben en een paar die voor fortuna zijn. Verder nog wel wat supporters verder in de provincie en daarbuiten.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 19:07 # 326573
Westje12
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08


Scheer je bloos weg na je eigen forum lompe boer, dit is een RODA forum en op die lompe boeren uit groningen zit niemand te wachten. Daarbij gunnen jullie ons nog liever dood dan welke andere club ik ook maar kan verzinnen. Ook al meerdere berichten ontvangen dat er stenen klaar liggen om de bussen te bekogelen de laatste uitwedstrijd helemaal prima maar dan breekt de hel los en wij limburgers zijn niet bang ervan.
Heb echt een graf en schijthekel aan dat volk in omstreken van Groningen, met die paardenkop van een Romano voorop. Zo dat is eruit!
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:57 # 326572
BasKoempel
Maan schreef:
Bertje hebben jullie ook een prikbord of zoiets?
16 april 2024 om 18:53


fcgforum.nl had ik op gelezen richting de wedstrijd van vvv
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:54 # 326571
Maan
Bertje hebben jullie ook een prikbord of zoiets?
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:53 # 326570
BasKoempel
Uulke045 schreef:
Geen idee of t al vermeld is maar: Spelers gaan langs huizen bij de mensen die de seizoenkaart van volgend jaar al gekocht hebben!
16 april 2024 om 18:47


Kans op? of echt langs iedereen?
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:48 # 326569
BasKoempel
.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:48 # 326568
Uulke045
Geen idee of t al vermeld is maar:

Spelers gaan langs huizen bij de mensen die de seizoenkaart van volgend jaar al gekocht hebben!
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:47 # 326567
Bertje
Maan schreef:
Excuses voor het randdebiel dan ! Qua achterland hebben wij te kampen met fortuna ,mvv.en Aken.
16 april 2024 om 18:25

Aanvaard..de spanning wordt ook hier soms te veel. We hadden halverwege niet verwacht nog mee te doen
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:45 # 326566
Bertje
mliw101 schreef:
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08
Hoeveel inwoners zijn dat in totaal ongeveer? Ons achterland is voornamelijk Parkstad + loopt in westelijke richting nog een stuk door tot Margraten ongeveer
16 april 2024 om 18:33

De gemeente Groningen telt iets van 206.000 inwoners. Dan nog de rest van de provincie en vooral in Drente hebben we ook veel supporters.Als je het dan relatief ziet doen jullie het echt niet slecht.
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:44 # 326565
mliw101
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08



Hoeveel inwoners zijn dat in totaal ongeveer?

Ons achterland is voornamelijk Parkstad + loopt in westelijke richting nog een stuk door tot Margraten ongeveer
3 uur geleden - 16 april 2024 om 18:33 # 326564
Miln
Bertje schreef:
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47
Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland. Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000. Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen. En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest. Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
16 april 2024 om 18:08


Roda wordt het breedst gedragen in de regio Parkstad (Gemeentes Kerkrade, Heerlen, Landgraaf, Brunssum, Voerendaal, Beekdaelen en Simpelveld) die ongeveer 250.000 inwoners heeft en op zichzelf ook de dichtstbevolkte regio van de provincie is, maar daarbuiten, in de rest van de provincie, zitten ook nog wel voldoende supporters
4 uur geleden - 16 april 2024 om 18:32 # 326563
Maan
Excuses voor het randdebiel dan ! Qua achterland hebben wij te kampen met fortuna ,mvv.en Aken.
4 uur geleden - 16 april 2024 om 18:25 # 326562
Bertje
Maan schreef:
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
16 april 2024 om 16:47


Hoezo ben ik een randdebiel? Probeerde gewoon over het onderwerp mee te praten. Want was nieuwsgierig naar jullie achterland met best wel concurrentie in de buurt. Wij hebben door de geografische ligging best een groot achterland met onze eigen Provincie en een deel van Drente en iets minder van Friesland.
Vorig jaar zaten we ook op gem. 18000.
Ben het wel met eem paar eens dat als wij een paar jaar KKD spelen het bij ons ook terugloopt. Ik denk dat we dan rond de 12/13.000 uitkomen.
En wij denken echt niet dat we er al zijn. Waren we niet zo beroerd begonnen was het anders geweest.
Persoonlijk denk ik wel dat al het op de laatste dag aankomt wij het redden. Maar dat is een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte"
4 uur geleden - 16 april 2024 om 18:08 # 326561
045Mijnstreek
Loco schreef:
Celleke er morgen er van mij 2 promoveren en daar zit Groningen niet bij. Die mogen nog een jaartje op de blaren zitten van hun eigen wanbeleid. Als derde maakt het me niet uit, zo lang het maar ADO, de graafschap of NAC is 😜 Vooral omdat ik Romano Postema zo graag zie huilen! Die arrogante bek daar in het noorden terwijl ze nog geen dag op plek 1 of 2 hebben gestaan irriteert me ook mateloos. Maar laat ze vooral maar denken dat ze er al zijn.
16 april 2024 om 17:01


Je vergeet nog een belangrijke reden om het ze niet te gunnen.
Het uitvak van hun toendertijd bij ons in het degradatiejaar.

En om ook maar niet te vergeten dat ze pro fusie waren toen het fusie spook weer eens door Limburg dwaalde
4 uur geleden - 16 april 2024 om 18:07 # 326560
BasKoempel
Miln schreef:
Kaalheide schreef:
Is het theoretisch mogelijk dat zowel Groningen als Roda in de laatste wedstrijd aan een gelijkspel voldoende hebben om WillemII voorbij te streven?
16 april 2024 om 17:39
Dat is theoretisch mogelijk.
16 april 2024 om 17:44


met een gelijkspel wordt het lastig, dan zou groningen het doelsaldo van willem 2 moeten overtreffen.

zou de stand worden met resterende 4 finales:
Roda: 80p 3W 1D 0L
Groningen: 77p 3W 1D 0L
willem 2: 77p 1W 1D 2L

Al zou groningen die winnen van ons zouden we beide op 79 punten eindigen en W2 op 77 punten
4 uur geleden - 16 april 2024 om 17:51 # 326559
Maan
Nee jong ,3 mei tegen cambuur gaat het gebeuren.
4 uur geleden - 16 april 2024 om 17:45 # 326558
Miln
Kaalheide schreef:
Is het theoretisch mogelijk dat zowel Groningen als Roda in de laatste wedstrijd aan een gelijkspel voldoende hebben om WillemII voorbij te streven?
16 april 2024 om 17:39


Dat is theoretisch mogelijk.
4 uur geleden - 16 april 2024 om 17:44 # 326557
Kaalheide
Is het theoretisch mogelijk dat zowel Groningen als Roda in de laatste wedstrijd aan een gelijkspel voldoende hebben om WillemII voorbij te streven?
4 uur geleden - 16 april 2024 om 17:39 # 326556
viro
Zal mij verder echt niet uitmaken wie er buiten Roda promoveert. Zolang wij maar rechstreeks promoveren. Niemand zit er op te wachten dat wij op 13 Mei in Maastricht aan de PO zouden moeten beginnen.

Weet iemand hoe het met de blessure gevallen gaat bij Roda ?
4 uur geleden - 16 april 2024 om 17:38 # 326555
Loco
Celleke er morgen er van mij 2 promoveren en daar zit Groningen niet bij. Die mogen nog een jaartje op de blaren zitten van hun eigen wanbeleid. Als derde maakt het me niet uit, zo lang het maar ADO, de graafschap of NAC is 😜

Vooral omdat ik Romano Postema zo graag zie huilen!

Die arrogante bek daar in het noorden terwijl ze nog geen dag op plek 1 of 2 hebben gestaan irriteert me ook mateloos. Maar laat ze vooral maar denken dat ze er al zijn.
5 uur geleden - 16 april 2024 om 17:01 # 326554
Celleke
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de huidige top 3 niet in de KKD thuis hoort.
Wat mij betreft mogen WII en RJC direct promoveren en FCG er via de PO bij komen :)

Qua uitstraling en historie staan die toch wel ver boven de helft van de huidige ERE.

Maar goed, resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Aan ons om het veilig te stellen.

5 uur geleden - 16 april 2024 om 16:51 # 326553
Malki89
Roda JC is in gesprek met potentiële versterkingen met het oog op komend seizoen. Een eventueel langer verblijf van doelman Calvin Raatsie is vooralsnog geparkeerd. Manager voetbalzaken Robbie Servais geeft tegenover ZO-NWS een inkijkje in de lopende transferzaken.

“Het feit dat we nog niet weten of Roda JC volgend seizoen Eredivisie of weer in de Keuken Kampioen Divisie (KKD) speelt maakt het werken lastig. Maar dit is wel de situatie waar we mee van doen hebben. Oriënterend kunnen we, deels, wel wat doen”, begint Servais zijn relaas.

“De prioriteit geldt voor alle posities binnen de hele selectie, maar vooral centraal achterin waar door het aanstaande vertrek van Matisse Didden een vacature ontstaat. En in de voorhoede omdat Sejk, Schmid en Ould-Chikh gehuurd zijn”, vervolgt de technische baas van de Kerkradenaren.

“We voeren op dit moment gesprekken met spelers om ons te versterken. We kunnen echter alleen doorpakken met diegenen die volgens ons geschikt zijn voor de Eredivisie én de KKD. Mochten we promoveren, dan kunnen we echt doorpakken. Maar vooralsnog gaan de gesprekken over versterkingen voor de Eredivisie puur en alleen om een voorsprong te hebben mochten we daadwerkelijk promoveren.”

Servais, nogmaals: "We richten ons vooral op de Nederlandse, Belgische en Duitse markt. Naar Levi Smans van VVV hebben we geïnformeerd, maar wij kunnen op dit moment nog steeds geen transfersommen betalen. Misschien dat dit bij een eventuele promotie verandert, maar zover is het op dit moment nog niet", legt de manager voetbalzaken verder uit.

“Wat betreft doelman Calvin Raatsie moeten we eveneens wachten. Zodra duidelijk is op welk niveau we volgend seizoen spelen gaan we meteen in gesprek met FC Utrecht omdat die club eigenaar van Raatsie is. Mochten we Eredivisie gaan spelen, dan is Calvin wellicht een optie aangezien we dan over twee keepers beschikken die elkaar beconcurreren." Al heeft Raatsie zelf uiteraard ook inspraak, voegt Servais er aan toe.

Calvin Raatsie werd gedurende dit seizoen door Roda gehuurd van FC Utrecht nadat Koen Bucker flink geblesseerd was geraakt aan zijn arm. Laatstgenoemde goalie is op dit moment weer fit, maar moet genoegen nemen met een plekje op de reservebank.



TAGS
KERKRADE
5 uur geleden - 16 april 2024 om 16:49 # 326552
Maan
Jongens laat jullie toch niet gek maken door een paar randdebielen uit Groningen.
5 uur geleden - 16 april 2024 om 16:47 # 326551
derjong1
Bij Groningen was de kleur van de tribunes, vorig seizoen, voor de helft groen, maar dan wel van de lege stoelen.
Nog één a twee seizoenen, en er blijft niets meer over.

Forza M.J. Flederus.
5 uur geleden - 16 april 2024 om 16:45 # 326550
Tommeke045
Roda heeft in de eredivie altijd tussen de 12k en 16k mensen gezeten. In de kkd is dat idd wat minder ja
6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:25 # 326549
Bertje
BasKoempel schreef:
Bertje schreef:
BasKoempel schreef:
Bertje en ForzaFCG beide vieze boeren.
16 april 2024 om 16:09
Oh..ik stel een normale vraag toch? Niet alles over een kam scheren
16 april 2024 om 16:12
Sorry als het valse beschuldiging is, maar als dat is wat je als eerste plaats wat betrekking heeft tot het bezoekersaantallen, dan is het meteen foute boel.
16 april 2024 om 16:15

ik haak gewoon even in op jullie eigen onderwerp. Niet met rare bedoelingen.
6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:19 # 326548
BasKoempel
Bertje schreef:
BasKoempel schreef:
Bertje en ForzaFCG beide vieze boeren.
16 april 2024 om 16:09
Oh..ik stel een normale vraag toch? Niet alles over een kam scheren
16 april 2024 om 16:12


Sorry als het valse beschuldiging is, maar als dat is wat je als eerste plaats wat betrekking heeft tot het bezoekersaantallen, dan is het meteen foute boel.
6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:15 # 326547
Bertje
BasKoempel schreef:
Bertje en ForzaFCG beide vieze boeren.
16 april 2024 om 16:09
Oh..ik stel een normale vraag toch? Niet alles over een kam scheren

6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:12 # 326546
Tommeke045
Is zeker dat rare ventje van twitter. Zware roda opsessie ineens.
6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:11 # 326545
BasKoempel
Bertje en ForzaFCG beide vieze boeren.
6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:09 # 326544
FCKip
ForzaFCG schreef:
4 kaarten per cc en dan zon bezettingsgraad tevoorschijn kunnen toveren in die sfeervolle bak is ook een puike prestatie. Eerlijk is eerlijk.
16 april 2024 om 15:37


Kijken of jullie het uithouden om een aantal jaren in de KKD te spelen. Benieuwd hoeveel supporters er dan nog over zijn.

Erge is nog dat ik vind dat allebei in de Eredivisie thuis hoort. Net als Willem II. Dus als jullie nu gewoon de Play-Offs winnen is er toch niks aan de hand. Maar met jullie begroting is het al een schande dat jullie niet al met de kerst kampioen waren.
6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:04 # 326543
Bertje
Hoe groot is jullie achterland? Voordat je in de buurt van Venlo/Sittard en Maastricht komt?
De concurrentie zit toch wel vlakbij?
6 uur geleden - 16 april 2024 om 16:03 # 326542
Roda1979
die FCG..... die komt nog van een koude kermis thuis :-)
6 uur geleden - 16 april 2024 om 15:56 # 326541
Kayy2001
Nog om en nabij 900 kaarten in de verkoop. Om 15:00 was het:
W1: 26
W6: 169
W15: 68
W20: 223
W22: 288
W24: 136
Totaal: 910

(Reis veel met de trein dus uit totale verveling tel ik de laatste tijd geregeld de tickets op west)
6 uur geleden - 16 april 2024 om 15:46 # 326540
Miln
Laten we a.u.b. verder niet meer op deze troll reageren. Dan is ie zo weer weg. Zegt al genoeg dat ie zich de moeite neemt om hier een account aan te maken.
6 uur geleden - 16 april 2024 om 15:39 # 326539
ForzaFCG
4 kaarten per cc en dan zon bezettingsgraad tevoorschijn kunnen toveren in die sfeervolle bak is ook een puike prestatie. Eerlijk is eerlijk.
6 uur geleden - 16 april 2024 om 15:37 # 326538
Roda7United
ForzaFCG schreef:
https://tickets.fcgroningen.nl/dashboard Ruim 9K in een potentieel promotie seizoen. Alleen hierom hoort Roda achterbansgewijs net als alle overige clubs uit Limburg thuis in de KKD.
16 april 2024 om 15:21


Succes met het vinden van 18 clubs die boven de 10k uit komen. Helft van de Eredivisie redt dat nu zelfs nog niet. Dus dat achterbansgewijs gelul kan direct de prullenbak in. Als jullie nog 5 jaar KKD spelen zitten er ook geen 18.000 meer.

Adieë wa kut boer!
7 uur geleden - 16 april 2024 om 15:32 # 326537
Roda1979
ForzaFCG basisschool al af? :-) - Achterbandsgewijs hahahahaha
7 uur geleden - 16 april 2024 om 15:25 # 326536
ForzaFCG
https://tickets.fcgroningen.nl/dashboard

Ruim 9K in een potentieel promotie seizoen. Alleen hierom hoort Roda achterbansgewijs net als alle overige clubs uit Limburg thuis in de KKD.
7 uur geleden - 16 april 2024 om 15:21 # 326535
Malki89
LennardPelzer schreef:
Floris & Malki89 Het stadion is zeker iets om trots op te zijn, dat ben ik ook. Maar toch vind ik het een beetje droevig dat er dit seizoen nog zoveel lege stoeltjes zijn (geweest) terwijl we een ongekend spannend en leuk seizoen beleven. Volgens transfermarkt hebben we dit seizoen een gemiddelde van 9.075 toeschouwers, dat is nog niet de helft van de totale capaciteit. Ik had persoonlijk dan liever een íets kleiner stadion gehad (met dezelfde uitstraling) maar waarbij de bezettingsgraad dus hoger zou zijn. Laten we hopen dat we (als we promoveren) weer structureel 13 à 14.000 gaan aantikken.
16 april 2024 om 15:02


Stadion is bedoeld om subtop Eredivisie en Europa League te spelen, niet de KKD.
7 uur geleden - 16 april 2024 om 15:21 # 326534

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement