×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Roda7United
045tuup schreef:
Loco schreef:
pimzz schreef:
Jong PSV binnen een paar minuten uitverkocht
19 maart 2024 om 09:33
hoeveel tickets waren beschikbaar? Vast niet heel veel
19 maart 2024 om 09:43
150 stuks
19 maart 2024 om 09:46


Dat is de totale capaciteit. Er waren niet 150 losse tickets verkrijgbaar voor vrij vervoer.
1 min geleden - 19 maart 2024 om 09:47 # 322420
Roda7United
Loco schreef:
pimzz schreef:
Jong PSV binnen een paar minuten uitverkocht
19 maart 2024 om 09:33
hoeveel tickets waren beschikbaar? Vast niet heel veel
19 maart 2024 om 09:43


𝗩𝗿𝗶𝗷 𝘃𝗲𝗿𝘃𝗼𝗲𝗿 𝘁𝗶𝗰𝗸𝗲𝘁𝘀 𝗯𝗶𝗻𝗻𝗲𝗻 𝟮 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲𝗻 𝘂𝗶𝘁𝘃𝗲𝗿𝗸𝗼𝗰𝗵𝘁! 💛🖤⚒️

Al om 08:59 waren maar liefst 102 Rodafans ingelogd in de Roda JC Ticketshop terwijl er nog maar ca. 60 vrij vervoer tickets beschikbaar waren. Deze waren dan ook binnen 2 minuten uitverkocht.

Vragen naar extra tickets heeft op dit moment helaas geen zin.

SLO Facebook
2 min geleden - 19 maart 2024 om 09:46 # 322419
045tuup
Loco schreef:
pimzz schreef:
Jong PSV binnen een paar minuten uitverkocht
19 maart 2024 om 09:33
hoeveel tickets waren beschikbaar? Vast niet heel veel
19 maart 2024 om 09:43


150 stuks
2 min geleden - 19 maart 2024 om 09:46 # 322418
Loco
pimzz schreef:
Jong PSV binnen een paar minuten uitverkocht
19 maart 2024 om 09:33
hoeveel tickets waren beschikbaar? Vast niet heel veel

5 min geleden - 19 maart 2024 om 09:43 # 322417
pimzz
Jong PSV binnen een paar minuten uitverkocht
15 min geleden - 19 maart 2024 om 09:33 # 322416
HensFischer
Alli schreef:
Mooi artikel over van Boekel. Kunt zeggen wat je wilt over hem, maar hier heeft hij inderdaad prima de situatie ingeschat. Had voor hetzelfde geld de wedstrijd 10 minuten gestaakt door dat bier incident. Verbaas me soms echt hoe sommige mensen in de maatschappij staan. Als ik lees dat sommige mensen het bier gooien van ene Ron weg willen moffelen onder het mom van "het is maar bier", valt me de broek bijna uit. Stel je eens voor dat iemand een glas bier over jou heen gooit tijdens je werk, hoe zou jij dan reageren? En dan heb ik het nog niet over de vocabulaire verwensingen die spelers maar moeten slikken "omdat ze het goede voorbeeld moeten geven". Mensen vergeten weleens dat iedereen die op het veld staat gewoon zijn werk doet. Vind dat spelers al veel te veel moeten slikken en accepteren omdat ze zgn het goede voorbeeld moeten geven. Afgelopen weekend wedstrijd van Fenerbahçe waar Batchuayi een karatetrap, is onderwerp van het gesprek. In de media wordt afkeurend gereageerd op de actie van Batchuayi, terwijl hij deed wat bijna ieder ander persoon buiten het voetbalveld ook zou doen als je aangevallen wordt. Die supporters hadden maar 1 doel voor ogen toen ze het veld opgingen, en dat was om spelers fysiek letsel toe te brengen. En dan zou jij als speler dit maar moeten tolereren omdat je "een voorbeeld voor de maatschappij" moet zijn? Werkelijk de omgedraaide wereld. De hele samenleving is totaal losgeslagen, totaal van de pot gerukt. Heerenveen-Feyenoord waar een kind gewond raakt, waar in hemelsnaam zijn we mee bezig?? Vroeger ging ik met m'n opa naar Kaalheide, Roda-Heerenveen. Kwamen we onderweg naar het stadion een groep Heerenveen supporters tegen, die tegen opa begonnen te praten. Kan me nog goed herinneren dat opa niks verstond van het Fries, maar zij ook niet wat opa aan't vertellen was haha. Eenmaal aangekomen bij het stadion samen met enkele Heerenveen supporters een puntzak gebrande pindas gegeten. Geweldige avond gehad, vergeet ik nooit meer. En nu... Durf bijna niet met m'n zoon naar een wedstrijd te gaan, bang dat er iets gebeurt waardoor hij de rest van z'n leven een trauma zal hebben en het voetbal verafschuwt. Pak die raddraaiers eens harder aan, dat zijn diegene die het voetbal kapot maken voor andere. Helaas heb je die malloten bij elke club...
19 maart 2024 om 03:50


Haha onder het mom van vroeger was alles beter. Op en rondom Kaalheide, gebeurde veeeel meer dan nu in en rondom het PLS.
1 uur geleden - 19 maart 2024 om 08:45 # 322415
Gumpun
Jon Dahl Tomasson zou zeggen, nog 8 finales, nog 24 punten te behalen.

Zaterdag de eerste horde met Daneels, Schmid en Vd Heide voorin.
1 uur geleden - 19 maart 2024 om 08:22 # 322414
RJC91
KKdOut, dat was Esteban Alverado (uit Costa Rica geloof ik). Speelde destijds voor AZ en werd aangevallen door een "supporter" op het veld. Esteban verweerde zich en kreeg daarvoor Rood
2 uur geleden - 19 maart 2024 om 07:31 # 322413
viro
Prima dat er niet gestaakt is geworden. Maar eigenlijk had deze wedstrijd gewoon gestaakt moeten worden. Als er een speler geraakt wordt is het definitief staken.

Mvv-Dordrecht werd gestaakt omdat er een rellende pier van de tribune viel. Dordrecht moest weer 5 uur in de bus voor 15 minuten te voetballen.

Denk dat de enige reden waarom niet gestaakt is geworden de interland verplichtingen van spelers. Deze wedstrijd had deze week niet ingehaald kunnen worden.
2 uur geleden - 19 maart 2024 om 07:21 # 322412
Alli
Mooi artikel over van Boekel. Kunt zeggen wat je wilt over hem, maar hier heeft hij inderdaad prima de situatie ingeschat. Had voor hetzelfde geld de wedstrijd 10 minuten gestaakt door dat bier incident.

Verbaas me soms echt hoe sommige mensen in de maatschappij staan. Als ik lees dat sommige mensen het bier gooien van ene Ron weg willen moffelen onder het mom van "het is maar bier", valt me de broek bijna uit.
Stel je eens voor dat iemand een glas bier over jou heen gooit tijdens je werk, hoe zou jij dan reageren? En dan heb ik het nog niet over de vocabulaire verwensingen die spelers maar moeten slikken "omdat ze het goede voorbeeld moeten geven". Mensen vergeten weleens dat iedereen die op het veld staat gewoon zijn werk doet.

Vind dat spelers al veel te veel moeten slikken en accepteren omdat ze zgn het goede voorbeeld moeten geven. Afgelopen weekend wedstrijd van Fenerbahçe waar Batchuayi een karatetrap, is onderwerp van het gesprek. In de media wordt afkeurend gereageerd op de actie van Batchuayi, terwijl hij deed wat bijna ieder ander persoon buiten het voetbalveld ook zou doen als je aangevallen wordt. Die supporters hadden maar 1 doel voor ogen toen ze het veld opgingen, en dat was om spelers fysiek letsel toe te brengen. En dan zou jij als speler dit maar moeten tolereren omdat je "een voorbeeld voor de maatschappij" moet zijn? Werkelijk de omgedraaide wereld. De hele samenleving is totaal losgeslagen, totaal van de pot gerukt.
Heerenveen-Feyenoord waar een kind gewond raakt, waar in hemelsnaam zijn we mee bezig??

Vroeger ging ik met m'n opa naar Kaalheide, Roda-Heerenveen. Kwamen we onderweg naar het stadion een groep Heerenveen supporters tegen, die tegen opa begonnen te praten. Kan me nog goed herinneren dat opa niks verstond van het Fries, maar zij ook niet wat opa aan't vertellen was haha. Eenmaal aangekomen bij het stadion samen met enkele Heerenveen supporters een puntzak gebrande pindas gegeten. Geweldige avond gehad, vergeet ik nooit meer.
En nu... Durf bijna niet met m'n zoon naar een wedstrijd te gaan, bang dat er iets gebeurt waardoor hij de rest van z'n leven een trauma zal hebben en het voetbal verafschuwt.

Pak die raddraaiers eens harder aan, dat zijn diegene die het voetbal kapot maken voor andere. Helaas heb je die malloten bij elke club...
5 uur geleden - 19 maart 2024 om 03:50 # 322411
IgnaceOffermansUdonThani
MAARTEN F

Limburg koos in 1830-1839 massaal voor aansluiting bij Belgie.
Enkel Maastricht lag dwars.
Jammer, zo bleven wij in Nederlands bezit (sedert 1813).
Op 25 jarige leeftijd naar Belgie geemigreerd.
Beste beslissing ooit.

MVV was de eerste grote Limburgse club
die overstapte naar de KNVB.
Zit goed in het geheugen van de KNVB.
7 uur geleden - 19 maart 2024 om 01:59 # 322410
KKdOut
045J schreef:
Roda7United schreef:
045J schreef:
Klein stukje van L1 gezien net met die Reginald Thal(?). Wat is dat voor een gast. Blijkbaar moeten wij ons niet aanstellen over dat bier wat op een speler wordt gegooid. Ben benieuwd als Reginald eens in een café een glas bier over zich heen krijgt gegooid. Ben benieuwd of hij het dan ook bagatelliseert. Afgelopen dagen is mij ook duidelijk geworden dat L1 puur rood wit gekleurd is.
18 maart 2024 om 22:21
Ik kijk L1 tafelvoetbal ook vaak. Alhoewel ik het in deze kwestie niet per se helemaal met hem eens ben, vind ik dat je hem hier in het algemeen tekort doet. Reginald Thal is altijd super objectief en ook heel positief over Roda. Ik ben er van overtuigd dat dit oprecht zijn mening is en dat dit niet te maken heeft met welke club het betreft. En een kern van waarheid zit er misschien ook wel in. Een hele boel ophef door 1 mafkees. Het is meer een opeenstapeling van alle incidenten daar bij elkaar. Dat dit programma een voorkeur heeft voor één van de 3 Limburgse ploegen kan je naar mijn mening echt niet zeggen. Meestal krijgt de ploeg die het op dat moment het beste doet de meeste aandacht.
18 maart 2024 om 22:27
Heb Thal ook vaker positief over Roda horen praten hoor maar bij deze wedstrijd komt zijn MVV hart meer aan het spreken. Van de ene kant ook wel logisch inderdaad. Tegenover zit Graef die dan weer een geel zwarte bril op heeft. Alleen ben ik het totaal oneens over dat bier. Die mvv fans misdragen zich al jaren en bier naar spelers gooien is gewoon diep triest. Van de andere kant is het maar een persoon die zich misdraagt.
18 maart 2024 om 22:45


Als Raatsie iets had geflikt of die gast tik had gegeven had hij wel mooi rood gekregen.
Meen me ook eens zoiets te herinneren met een keeper die een supporter schopte die veld op kwam rennen en paar wedstrijden geschorst werd.

Dat is toch krom.
Moet je dan maar op je muil laten slaan of laten schoppen en voorwerpen naar je hoofd krijgen geslingerd van degene.
gisteren om 23:16 - 18 maart 2024 om 23:16 # 322409
045J
Roda7United schreef:
045J schreef:
Klein stukje van L1 gezien net met die Reginald Thal(?). Wat is dat voor een gast. Blijkbaar moeten wij ons niet aanstellen over dat bier wat op een speler wordt gegooid. Ben benieuwd als Reginald eens in een café een glas bier over zich heen krijgt gegooid. Ben benieuwd of hij het dan ook bagatelliseert. Afgelopen dagen is mij ook duidelijk geworden dat L1 puur rood wit gekleurd is.
18 maart 2024 om 22:21
Ik kijk L1 tafelvoetbal ook vaak. Alhoewel ik het in deze kwestie niet per se helemaal met hem eens ben, vind ik dat je hem hier in het algemeen tekort doet. Reginald Thal is altijd super objectief en ook heel positief over Roda. Ik ben er van overtuigd dat dit oprecht zijn mening is en dat dit niet te maken heeft met welke club het betreft. En een kern van waarheid zit er misschien ook wel in. Een hele boel ophef door 1 mafkees. Het is meer een opeenstapeling van alle incidenten daar bij elkaar. Dat dit programma een voorkeur heeft voor één van de 3 Limburgse ploegen kan je naar mijn mening echt niet zeggen. Meestal krijgt de ploeg die het op dat moment het beste doet de meeste aandacht.
18 maart 2024 om 22:27


Heb Thal ook vaker positief over Roda horen praten hoor maar bij deze wedstrijd komt zijn MVV hart meer aan het spreken. Van de ene kant ook wel logisch inderdaad. Tegenover zit Graef die dan weer een geel zwarte bril op heeft. Alleen ben ik het totaal oneens over dat bier. Die mvv fans misdragen zich al jaren en bier naar spelers gooien is gewoon diep triest. Van de andere kant is het maar een persoon die zich misdraagt.
gisteren om 22:45 - 18 maart 2024 om 22:45 # 322408
045Mijnstreek
045J schreef:
Klein stukje van L1 gezien net met die Reginald Thal(?). Wat is dat voor een gast. Blijkbaar moeten wij ons niet aanstellen over dat bier wat op een speler wordt gegooid. Ben benieuwd als Reginald eens in een café een glas bier over zich heen krijgt gegooid. Ben benieuwd of hij het dan ook bagatelliseert. Afgelopen dagen is mij ook duidelijk geworden dat L1 puur rood wit gekleurd is.
18 maart 2024 om 22:21


Logisch dat Thal dat zegt, is en blijft een MVV man. Maar aan de andere kant moet ik hem ook wel deels gelijk geven.
Ik vond het een heerlijke actie dat Raatsie daar verhaal wilde halen, maar je geeft ze daarmee wel "hun zin".
Ben eigenlijk benieuwd of er ook iets gezegd word ofwr het feit dat het daar iedere keer mis gaat en waar dat aan ligt?
gisteren om 22:36 - 18 maart 2024 om 22:36 # 322407
Promotie2223
gisteren om 22:33 - 18 maart 2024 om 22:33 # 322406
DerMister
Roda7United schreef:
045J schreef:
Klein stukje van L1 gezien net met die Reginald Thal(?). Wat is dat voor een gast. Blijkbaar moeten wij ons niet aanstellen over dat bier wat op een speler wordt gegooid. Ben benieuwd als Reginald eens in een café een glas bier over zich heen krijgt gegooid. Ben benieuwd of hij het dan ook bagatelliseert. Afgelopen dagen is mij ook duidelijk geworden dat L1 puur rood wit gekleurd is.
18 maart 2024 om 22:21
Ik kijk L1 tafelvoetbal ook vaak. Alhoewel ik het in deze kwestie niet per se helemaal met hem eens ben, vind ik dat je hem hier in het algemeen tekort doet. Reginald Thal is altijd super objectief en ook heel positief over Roda. Ik ben er van overtuigd dat dit oprecht zijn mening is en dat dit niet te maken heeft met welke club het betreft. En een kern van waarheid zit er misschien ook wel in. Een hele boel ophef door 1 mafkees. Het is meer een opeenstapeling van alle incidenten daar bij elkaar. Dat dit programma een voorkeur heeft voor één van de 3 Limburgse ploegen kan je naar mijn mening echt niet zeggen. Meestal krijgt de ploeg die het op dat moment het beste doet de meeste aandacht.
18 maart 2024 om 22:27


Eens, dat programma is behoorlijk neutraal en is best aardig om naar te kijken. Van een MVV-bias is geen sprake.
gisteren om 22:32 - 18 maart 2024 om 22:32 # 322405
Roda7United
045J schreef:
Klein stukje van L1 gezien net met die Reginald Thal(?). Wat is dat voor een gast. Blijkbaar moeten wij ons niet aanstellen over dat bier wat op een speler wordt gegooid. Ben benieuwd als Reginald eens in een café een glas bier over zich heen krijgt gegooid. Ben benieuwd of hij het dan ook bagatelliseert. Afgelopen dagen is mij ook duidelijk geworden dat L1 puur rood wit gekleurd is.
18 maart 2024 om 22:21


Ik kijk L1 tafelvoetbal ook vaak. Alhoewel ik het in deze kwestie niet per se helemaal met hem eens ben, vind ik dat je hem hier in het algemeen tekort doet. Reginald Thal is altijd super objectief en ook heel positief over Roda. Ik ben er van overtuigd dat dit oprecht zijn mening is en dat dit niet te maken heeft met welke club het betreft.
En een kern van waarheid zit er misschien ook wel in. Een hele boel ophef door 1 mafkees. Het is meer een opeenstapeling van alle incidenten daar bij elkaar.

Dat dit programma een voorkeur heeft voor één van de 3 Limburgse ploegen kan je naar mijn mening echt niet zeggen. Meestal krijgt de ploeg die het op dat moment het beste doet de meeste aandacht.
gisteren om 22:27 - 18 maart 2024 om 22:27 # 322404
045J
Klein stukje van L1 gezien net met die Reginald Thal(?). Wat is dat voor een gast. Blijkbaar moeten wij ons niet aanstellen over dat bier wat op een speler wordt gegooid. Ben benieuwd als Reginald eens in een café een glas bier over zich heen krijgt gegooid. Ben benieuwd of hij het dan ook bagatelliseert. Afgelopen dagen is mij ook duidelijk geworden dat L1 puur rood wit gekleurd is.
gisteren om 22:21 - 18 maart 2024 om 22:21 # 322403
W18
Goed gehandeld in beide derby’s, mag gezegd worden.

Scheidsrechter Pol van Boekel (48) kreeg zondag veel lof voor zijn optreden tijdens de tumultueuze derby tussen MVV en Roda JC. De leidsman probeerde de fans tot rust te manen en lastte een korte pauze in, waarna het restant zonder noemenswaardigheden werd uitgespeeld. „Ik heb er bewust voor gekozen om niet naar binnen te gaan. Dat leek me niet verstandig. Je gaat je dan alleen nog maar meer problemen op de hals halen.”
Maikel Suilen
Vandaag om 17:01

Scheidsrechter Pol van Boekel blijft nog even staan. De spelers van Roda JC zijn door hem richting de dug-out gedirigeerd, ver weg van de achterlijn waar enkele seconden daarvoor een hoop tumult ontstaat als Calvin Raatsie verhaal wil halen bij MVV-fans die bier hebben gegooid over hem en enkele ploeggenoten. De doelman wordt teruggetrokken voordat hij daadwerkelijk de boarding over kan springen.
Van Boekel staat op een paar meter van het hekwerk en probeert contact te krijgen met het groepje fans, of in ieder geval met een paar van hen. „Ik kreeg oogcontact met een paar supporters – mag je het eigenlijk supporters noemen? – die wel voor rede vatbaar leken”, vertelt de arbiter een dag later. „Ik probeerde de boel een beetje te sussen. Je kunt je afvragen of ik daar de aangewezen persoon voor ben op dat moment, maar dat gaat op gevoel. Met gebaren probeer je ze tot rust te manen. Om ze een soort van af te leiden. Ze hadden het op de Roda-spelers gemunt, niet op mij. Ik liep daarin geen gevaar. Je hoopt een beetje respect te krijgen. Geen idee of het werkte, maar je probeert iets in zo’n situatie.”

Wel of niet staken?
Het had in zoverre de gewenste uitwerking dat de onrust vrij snel ging liggen, waarna de blikken wederom op de leidsman gericht waren: hoe nu verder? Wordt er gestaakt? En zo ja, is dat dan tijdelijk of definitief? Na een minuut of tien waarin veel overleg plaatsvindt en beide teams op het veld blijven staan, wordt het restant uitgespeeld.

© BAS QUAEDVLIEG
„Ik heb er bewust voor gekozen om niet naar binnen te gaan, omdat je dan weer de kant op moet waar het incident plaatsvond. Dat leek me niet verstandig. Je gaat je dan alleen nog maar meer problemen op de hals halen. Je wil het tumult juist snel oplossen. Maar je kunt ook niet zomaar weer doorgaan alsof er niets gebeurd is”, aldus de 48-jarige scheidsrechter uit Vierlingsbeek.
„Beide teams gaven aan dat ze verder wilden spelen. Je hebt overleg met de teams, officials, met de veiligheidsmensen. Ze gaven aan dat ze de dader in beeld hadden en daarnaar gingen handelen. Dan is er voor mij een mogelijkheid om door te spelen. Maar had Rodney Kongolo of een andere speler aangegeven niet verder te willen spelen omdat hij zich niet veilig voelde, dan was er niet hervat.”
Met gebaren probeer je ze tot rust te manen. Om ze een soort van af te leiden.

Situatie aanvoelen
Het is een kwestie van de situatie proberen aan te voelen, stelt Van Boekel, die na afloop veel complimenten krijgt voor zijn optreden. Het voorval met Raatsie ziet hij van afstandje gebeuren. „Ik zie Kongolo ongelukkig ten val komen, dat is hetgeen ik moet beoordelen, daar heb ik zicht op. In de seconden daarna gebeurt zo veel, gaat het zo snel, dat is moeilijk om goed te zien. Maar laten we ook vooral blij zijn dat Raatsie werd tegengehouden, waarmee erger is voorkomen. Ook voor hemzelf.”

Na de hervatting ziet hij hoe Raatsie weer contact heeft met de fanatieke aanhang van MVV op de tribune achter zijn doel. „Hij speelde het spel met de fans. Ik heb daar even met Nils Röseler over gesproken, zodat die kon aangeven dat dat niet slim is. Ik was zelf ook een voetballer (ex-VVV, red.) die daar van hield, van een beetje uitdagen, maar als scheidsrechter moet ik de grens bepalen en bewaken en voorkomen dat de situatie escaleert.”

Veiligheid afwegen
Hij baalt dat het incident „afleidt van de wedstrijd, met vooral een leuke eerste helft”, zoals na de derby eerder dit seizoen in Kerkrade na afloop ook met name over misdragingen van fans werd gesproken. Ook toen was Van Boekel scheidsrechter - „ik denk dat de KNVB vooral voor ervaring kiest met dit soort wedstrijden”- en liet hij doorspelen in de slotminuten waarin MVV-supporters vuurwerk en stoeltjes op het veld gooiden. Ook toen kreeg hij veel lof voor zijn handelen, voor de wijze waarop hij de situatie aanvoelde.
„Destijds was het waarschijnlijk hun doel om de wedstrijd stil te laten leggen, ga ik dan staken en ze daarmee min of meer helpen bij hun actie? Je maakt constant een afweging wat het slimste is om te doen, waarbij je vooral kijkt naar de veiligheid. Is het veilig om door te voetballen: voor de spelers, de officials, voor iedereen. Dat is altijd het allerbelangrijkste.”
gisteren om 20:41 - 18 maart 2024 om 20:41 # 322402
W18
Eerst zelf van Nac winnen, dan zet je Ado al op 6 punten. Dan zou het idd toch beter zijn als Ado thuis van Groningen wint, die vervolgens 3 dagen later ook nog uit naar Emmen moeten. En wij tegen jong psv spelen. Kun je zomaar hele goede zaken doen, maar goed Roda en jong ploegen is vooralsnog geen gelukkige combinatie.
gisteren om 20:36 - 18 maart 2024 om 20:36 # 322401
W18
.
gisteren om 20:36 - 18 maart 2024 om 20:36 # 322400
MaartenF
Over 6 jaar is België officieel 200 jaar onafhankelijk van Nederland.

Zullen we dan niet gewoon Maastricht cadeau doen?
gisteren om 20:34 - 18 maart 2024 om 20:34 # 322399
viro
Dino schreef:
Haha, de komende ronde staat ADO- Groningen op het programma, dat is gunstig, één van die 2 gaat punten verliezen!
18 maart 2024 om 18:13


En S'Maandag mogen ze naar Emmen. Kan zomaar een mooi pasen worden.
gisteren om 20:30 - 18 maart 2024 om 20:30 # 322398
045Mijnstreek
W18 schreef:
Dino schreef:
Haha, de komende ronde staat ADO- Groningen op het programma, dat is gunstig, één van die 2 gaat punten verliezen!
18 maart 2024 om 18:13
Of nog beter, allebei verliezen ze punten😉
18 maart 2024 om 18:30


Die wedstrijd zie ik liever Groningen verliezen als ADO. Dan raakt Groningen van slag. Misschien kan ene van ado nog de beste spits ter wereld (aldus Postema) nog even door midden trappen
gisteren om 20:19 - 18 maart 2024 om 20:19 # 322397
RJC96
Dino schreef:
Ik meng me ook nog even in de calculaties. ONderstaande tabel geeft per team het aantal thuis- en uitwedstrijden weer, daarin het gemiddeld behaald aantal punten in thuis- dan wel uitwedstijden, het gemiddelde van de tegenstanders in hun uit- (in geval van een thuiswedstrijd) dan wel thuiswedstrijden (in geval van de uitwedstrijden en vervolgens het verschil tussen die waardes. WII Thuis 4 | 2,333 | 0,822 | +1,511 (waaronder Telstar met 8p/15w = 0,533) WII Uit 4 | 1,867 | 1,569 | +0,298 RJC Thuis 4 | 2,400 | 1,374 | +1,026 RJC Uit 4 | 1,467 | 1,479 | -0,013 GRO Thuis 3 | 2,125 | 1,467 | +0,658 GRO Uit 5 | 1,643 | 1,650 | -0,007 ADO Thuis 4 | 1,933 | 1,154 | +0,779 ADO UIt 4 | 1,625 | 1,356 | +0,269 Gemiddelden vertellen natuurlijk niet altijd het hele verhaal, zo wordt het sterke gemiddelde van onze tegenstanders in uitwedstrijden vooral bepaald door Groningen (thuis 34p/16w = 2,125), JPSV (thuis 16p/16w = 1,000), Top Oss (thuis 18p/16w= 1,125) Jaja (thuis 25p/15w= 1,667)
18 maart 2024 om 19:19


Maar uit tegen jong PSV en jong Ajax verliezen we er eentje, en spelen we 1 gelijk. Bij Oss zie ik ons nog wel winnen, en bij Groningen zie ik ons ook een resultaat halen. Zouden we van de komende 4 thuiswedstrijden er 3 winnen, dan denk ik dat we er bij die bewuste laatste wedstrijd er goed voorstaan. 14 punten uit de komende 7, denk/hoop/verwacht ik dus. Het worden zinderende maanden!
gisteren om 20:06 - 18 maart 2024 om 20:06 # 322396
045
West14 schreef:
045 schreef:
West14 schreef:
Hoe zou de dag van Ron H. vandaag zijn gegaan?
18 maart 2024 om 19:15
Ik denk dat zijn werkgever heel blij met hem is, een hooligan in dienst is altijd een mooi affiche. Wat zou hij tegen zijn zoon zeggen….kijk pap is landelijk nieuws ? Zijn fb zegt genoeg.
18 maart 2024 om 19:34
Ik heb ook eens gekeken inderdaad samenvatting, pils, pils, pils, pils, pils, pils, gesloopte toiletten in 045, pils, pils, pils, pils,pils, pils, ik schijt op Nac, pils pils,pils,pils,pils
18 maart 2024 om 19:41


😂😂😂 misschien mag hij nog debuteren vanavond bij Voetbal insite
gisteren om 19:48 - 18 maart 2024 om 19:48 # 322395
Tommeke045
Gelukkig spelen we zaterdag
gisteren om 19:46 - 18 maart 2024 om 19:46 # 322394
FCTrade
Haha 80% van de keren thuis regent het. Nu ook. Hele week droog vrijdag regen 🤣🤣
gisteren om 19:42 - 18 maart 2024 om 19:42 # 322393
West14
045 schreef:
West14 schreef:
Hoe zou de dag van Ron H. vandaag zijn gegaan?
18 maart 2024 om 19:15
Ik denk dat zijn werkgever heel blij met hem is, een hooligan in dienst is altijd een mooi affiche. Wat zou hij tegen zijn zoon zeggen….kijk pap is landelijk nieuws ? Zijn fb zegt genoeg.
18 maart 2024 om 19:34


Ik heb ook eens gekeken inderdaad samenvatting, pils, pils, pils, pils, pils, pils, gesloopte toiletten in 045, pils, pils, pils, pils,pils, pils, ik schijt op Nac, pils pils,pils,pils,pils
gisteren om 19:41 - 18 maart 2024 om 19:41 # 322392
Socio
Koningtoto schreef:
Socio schreef:
Als het za regent kom ik niet.
18 maart 2024 om 16:48
Hoezo niet?…Denk dat de club (overigens altijd) maar zeker nu iedereens onvoorwaardelijke steun keihard hebben verdiend. Of het nu een beetje regent, of dat we daarvoor naar Groningen moeten. Ben benieuwd naar je rede, maar ik vind het een beetje maf.
18 maart 2024 om 16:54
Koningtoto Dat was een geintje😉 Daar grapte we aan het begin van het seizoen mee. Toen zochten we naar excuses waarim men niet naar het PLS ging. Regen was toen 1 van de redenen, vandaar…..
Ik ben er ALTIJD!
gisteren om 19:38 - 18 maart 2024 om 19:38 # 322391
045
West14 schreef:
Hoe zou de dag van Ron H. vandaag zijn gegaan?
18 maart 2024 om 19:15


Ik denk dat zijn werkgever heel blij met hem is, een hooligan in dienst is altijd een mooi affiche.
Wat zou hij tegen zijn zoon zeggen….kijk pap is landelijk nieuws ?
Zijn fb zegt genoeg.
gisteren om 19:34 - 18 maart 2024 om 19:34 # 322390
Dino
Ik meng me ook nog even in de calculaties.

ONderstaande tabel geeft per team het aantal thuis- en uitwedstrijden weer, daarin het gemiddeld behaald aantal punten in thuis- dan wel uitwedstijden, het gemiddelde van de tegenstanders in hun uit- (in geval van een thuiswedstrijd) dan wel thuiswedstrijden (in geval van de uitwedstrijden en vervolgens het verschil tussen die waardes.

WII Thuis 4 | 2,333 | 0,822 | +1,511 (waaronder Telstar met 8p/15w = 0,533)
WII Uit 4 | 1,867 | 1,569 | +0,298

RJC Thuis 4 | 2,400 | 1,374 | +1,026
RJC Uit 4 | 1,467 | 1,479 | -0,013

GRO Thuis 3 | 2,125 | 1,467 | +0,658
GRO Uit 5 | 1,643 | 1,650 | -0,007

ADO Thuis 4 | 1,933 | 1,154 | +0,779
ADO UIt 4 | 1,625 | 1,356 | +0,269


Gemiddelden vertellen natuurlijk niet altijd het hele verhaal, zo wordt het sterke gemiddelde van onze tegenstanders in uitwedstrijden vooral bepaald door Groningen (thuis 34p/16w = 2,125), JPSV (thuis 16p/16w = 1,000), Top Oss (thuis 18p/16w= 1,125) Jaja (thuis 25p/15w= 1,667)

gisteren om 19:19 - 18 maart 2024 om 19:19 # 322389
West14
Hoe zou de dag van Ron H. vandaag zijn gegaan?
gisteren om 19:15 - 18 maart 2024 om 19:15 # 322388
AllesKumpWeerGood
Ik vond de scheidsrechter trouwens ook prima fluiten. Mag ook gezegd worden.
gisteren om 18:58 - 18 maart 2024 om 18:58 # 322387
AllesKumpWeerGood
Eerst zelf winnen van Nac, he 😁.

En dan zien we wel verder. Als Ado verliest haken zij volledig af denk ik. Of er moeten hele raren dingen nog gebeuren.
gisteren om 18:38 - 18 maart 2024 om 18:38 # 322386
W18
Dino schreef:
Haha, de komende ronde staat ADO- Groningen op het programma, dat is gunstig, één van die 2 gaat punten verliezen!
18 maart 2024 om 18:13


Of nog beter, allebei verliezen ze punten😉
gisteren om 18:30 - 18 maart 2024 om 18:30 # 322385
BasKoempel
Dino schreef:
Haha, de komende ronde staat ADO- Groningen op het programma, dat is gunstig, één van die 2 gaat punten verliezen!
18 maart 2024 om 18:13


Gelijkspelletje zou het beste zijn, weet niet hoe ado nog gaat presteren na volgende week, anders zou verlies groningen het beste zijn, als ado toch niet meer aanhaakt.
gisteren om 18:29 - 18 maart 2024 om 18:29 # 322384
Dino
Haha, de komende ronde staat ADO- Groningen op het programma, dat is gunstig, één van die 2 gaat punten verliezen!
gisteren om 18:13 - 18 maart 2024 om 18:13 # 322383
RJC96
Ik zou zaterdag toch gewoon Bucker, Daneels en Schmid opstellen als directe vervangers, ipv met vanalles te gaan schuiven. Als het niet loopt met Daneels op links kan Muller altijd nog naar voren worden geschoven en Bijleveld of zelfs Krasniqi linksachter. Dan nog de laatste 20 minuten bomber Bangura erbij en hopelijk houden we de 3 punten in Kerkrade.
gisteren om 17:07 - 18 maart 2024 om 17:07 # 322382
Koningtoto
Socio schreef:
Als het za regent kom ik niet.
18 maart 2024 om 16:48


Hoezo niet?…Denk dat de club (overigens altijd) maar zeker nu iedereens onvoorwaardelijke steun keihard hebben verdiend. Of het nu een beetje regent, of dat we daarvoor naar Groningen moeten. Ben benieuwd naar je rede, maar ik vind het een beetje maf.
gisteren om 16:54 - 18 maart 2024 om 16:54 # 322381
Justinsmeets
Materazzi schreef:
KKdOut schreef:
Materazzi schreef:
KampfenundSiegen schreef:
Joey Müller (& Raatsie, V/d Heide) staat in het team van de week. Ik ben benieuwd wie de voorkeur op linksback krijgt, hij of Bijleveld...
18 maart 2024 om 15:50
Volledig terrecht. Die Müller is bij uitstek een speler die er alles uithaalt. Dat zag je wel bij zijn doorjagen waaruit de 0-2 van Sejk viel. Ben dus ook wel benieuwd, want Bijleveld zal ook het nodige krediet hebben bij Sibum.
18 maart 2024 om 15:59
Muller zou je nog kunnen doorschuiven naar plek van Zauner. Ligt eraan hoe NAC gaat spelen. Spelen veelal met 5 op middenveld.
18 maart 2024 om 16:20
Klopt, is wel een voordeel dat die Müller op meerdere posities kan spelen. Bijleveld ook trouwens. Maar vooral vanwege zijn wedstrijdmentaliteit zou ik die Müller altijd opstellen.
18 maart 2024 om 16:31


Muller gewoon links buiten neerzetten zoals tegen Dordrecht thuis.
gisteren om 16:51 - 18 maart 2024 om 16:51 # 322380
Dino

Facebook.com
https://www.facebook.com/share/v/jNVMs7kJsK5uCin7/

www.facebook.com


Filmpje van dat achterlijke pierenvolk
gisteren vanuit hun eigen vak gefilmd, KNVB kijkt u mee?
gisteren om 16:51 - 18 maart 2024 om 16:51 # 322379
Socio
Als het za regent kom ik niet.
gisteren om 16:48 - 18 maart 2024 om 16:48 # 322378
Materazzi
KKdOut schreef:
Materazzi schreef:
KampfenundSiegen schreef:
Joey Müller (& Raatsie, V/d Heide) staat in het team van de week. Ik ben benieuwd wie de voorkeur op linksback krijgt, hij of Bijleveld...
18 maart 2024 om 15:50
Volledig terrecht. Die Müller is bij uitstek een speler die er alles uithaalt. Dat zag je wel bij zijn doorjagen waaruit de 0-2 van Sejk viel. Ben dus ook wel benieuwd, want Bijleveld zal ook het nodige krediet hebben bij Sibum.
18 maart 2024 om 15:59
Muller zou je nog kunnen doorschuiven naar plek van Zauner. Ligt eraan hoe NAC gaat spelen. Spelen veelal met 5 op middenveld.
18 maart 2024 om 16:20


Klopt, is wel een voordeel dat die Müller op meerdere posities kan spelen. Bijleveld ook trouwens. Maar vooral vanwege zijn wedstrijdmentaliteit zou ik die Müller altijd opstellen.
gisteren om 16:31 - 18 maart 2024 om 16:31 # 322377
KKdOut
viro schreef:
KKdOut schreef:
Tomzinho schreef:
Het is erg regenachtig komende zaterdag en daar moet je op trainen of je op instellen. Degelijke wedstrijd gisteren zonder weliswaar te schitteren maar toch heel goed (mentaal). Verbeterpunt is de corners.
18 maart 2024 om 16:04
Hoe is het Helga vd Leur. En dat weet je nu al haha
18 maart 2024 om 16:17
Schijnt dat ze vanaf woensdag in het zwembad gaan trainen om al aan de regen te wennen....
18 maart 2024 om 16:22


Ja waterpolo wedstrijdje om te wennen
gisteren om 16:28 - 18 maart 2024 om 16:28 # 322376
viro
KKdOut schreef:
Tomzinho schreef:
Het is erg regenachtig komende zaterdag en daar moet je op trainen of je op instellen. Degelijke wedstrijd gisteren zonder weliswaar te schitteren maar toch heel goed (mentaal). Verbeterpunt is de corners.
18 maart 2024 om 16:04
Hoe is het Helga vd Leur. En dat weet je nu al haha
18 maart 2024 om 16:17


Schijnt dat ze vanaf woensdag in het zwembad gaan trainen om al aan de regen te wennen....
gisteren om 16:22 - 18 maart 2024 om 16:22 # 322375
KKdOut
Materazzi schreef:
KampfenundSiegen schreef:
Joey Müller (& Raatsie, V/d Heide) staat in het team van de week. Ik ben benieuwd wie de voorkeur op linksback krijgt, hij of Bijleveld...
18 maart 2024 om 15:50
Volledig terrecht. Die Müller is bij uitstek een speler die er alles uithaalt. Dat zag je wel bij zijn doorjagen waaruit de 0-2 van Sejk viel. Ben dus ook wel benieuwd, want Bijleveld zal ook het nodige krediet hebben bij Sibum.
18 maart 2024 om 15:59


Muller zou je nog kunnen doorschuiven naar plek van Zauner.
Ligt eraan hoe NAC gaat spelen.
Spelen veelal met 5 op middenveld.
gisteren om 16:20 - 18 maart 2024 om 16:20 # 322374
KKdOut
Tomzinho schreef:
Het is erg regenachtig komende zaterdag en daar moet je op trainen of je op instellen. Degelijke wedstrijd gisteren zonder weliswaar te schitteren maar toch heel goed (mentaal). Verbeterpunt is de corners.
18 maart 2024 om 16:04


Hoe is het Helga vd Leur.
En dat weet je nu al haha
gisteren om 16:17 - 18 maart 2024 om 16:17 # 322373
NLV043
NLV043 schreef:
Gumpun schreef:
TjaRJC schreef:
Ben ik de enige of vinden er meer dat het niet oke is om namen van mensen hier zomaar te grabbel te gooien op openbare media? Ik vind het namelijk niet kunnen, ook al is het een supporter van die schijtclub, dan nog kun je het niet maken om zijn naam te grabbel te gooien hier of op welk ander medium ook
18 maart 2024 om 08:38
Zullen we hem dan voortaan Ron H noemen?
18 maart 2024 om 09:45
Als je goed kijkt, op het einde van het filmpje zie je nog een vrouw van rechts komen, die ook een beker bier richting Raatsie gooit....dus helaas gaan niet alle credits naar Ronnie H ;-)
18 maart 2024 om 16:10
Herstel..het is toch een man, geen vrouw ;-)

gisteren om 16:13 - 18 maart 2024 om 16:13 # 322372
NLV043
Gumpun schreef:
TjaRJC schreef:
Ben ik de enige of vinden er meer dat het niet oke is om namen van mensen hier zomaar te grabbel te gooien op openbare media? Ik vind het namelijk niet kunnen, ook al is het een supporter van die schijtclub, dan nog kun je het niet maken om zijn naam te grabbel te gooien hier of op welk ander medium ook
18 maart 2024 om 08:38
Zullen we hem dan voortaan Ron H noemen?
18 maart 2024 om 09:45
Als je goed kijkt, op het einde van het filmpje zie je nog een vrouw van rechts komen, die ook een beker bier richting Raatsie gooit....dus helaas gaan niet alle credits naar Ronnie H ;-)

gisteren om 16:10 - 18 maart 2024 om 16:10 # 322371
Tomzinho
Het is erg regenachtig komende zaterdag en daar moet je op trainen of je op instellen.
Degelijke wedstrijd gisteren zonder weliswaar te schitteren maar toch heel goed (mentaal).
Verbeterpunt is de corners.
gisteren om 16:04 - 18 maart 2024 om 16:04 # 322370
Materazzi
KampfenundSiegen schreef:
Joey Müller (& Raatsie, V/d Heide) staat in het team van de week. Ik ben benieuwd wie de voorkeur op linksback krijgt, hij of Bijleveld...
18 maart 2024 om 15:50

Volledig terrecht. Die Müller is bij uitstek een speler die er alles uithaalt. Dat zag je wel bij zijn doorjagen waaruit de 0-2 van Sejk viel. Ben dus ook wel benieuwd, want Bijleveld zal ook het nodige krediet hebben bij Sibum.
gisteren om 15:59 - 18 maart 2024 om 15:59 # 322369
KampfenundSiegen
Joey Müller (& Raatsie, V/d Heide) staat in het team van de week. Ik ben benieuwd wie de voorkeur op linksback krijgt, hij of Bijleveld...
gisteren om 15:50 - 18 maart 2024 om 15:50 # 322368
Koningtoto
Hoop zelf ook dat de promotiewedstrijd tegen Cambuur is, dan speel je thuis en kun je daarna een flink feest maken met een (hopelijk) uitverkocht PLS. Groningen-uit zou ook mooi zijn, maar dan kunnen slechts 1100 Koempels onze herrijzenis beleven. Met waarschijnlijk een kleinere opkomst als je aankomt rond 3 uur in de nacht. Dus, 3 mei gaat het gebeuren!
gisteren om 15:29 - 18 maart 2024 om 15:29 # 322367
Kaalheide
Ik hoop dat we weer in die flow zitten zoals in de eerste periode. Toen ging alles zo eenvoudig en zat alles mee. Win je er nu nog 7 achterelkaar is het voor Groningen uit al beslist.
gisteren om 15:27 - 18 maart 2024 om 15:27 # 322366
Bulles
Dino Nee
gisteren om 15:25 - 18 maart 2024 om 15:25 # 322365
Dino
Bulles schreef:
Voor de grap toch maar eens naar de andere teams gekeken. Wie moet nog tegen wie? En wie staat waar? Roda JC moet nog tegen teams die "gemiddeld" op plek 10,6 staan en heeft daarmee zeker niet het gemakkelijkste programma op papier. Groningen heeft het zwaarste programma, ADO het eenvoudigste. Groningen = tegenstander gemiddeld op plek 7,9 Roda JC = tegenstander gemiddeld op plek 10,6 Willem II = tegenstander gemiddeld op plek 11,0 Dordrecht tegenstander gemiddeld op plek 11,6 ADO tegenstander gemiddeld op plek 11,9 Zegt helemaal niets natuurlijk.
18 maart 2024 om 14:39


Heb je hierin de ranglijst voor thuis- en uitwedstrijden van elke tegenstander meegenomen? Maakt natuurlijk ook nog een verschil...
gisteren om 15:11 - 18 maart 2024 om 15:11 # 322364
bouncer80
NLV043 schreef:
Wat was er met de broekjes gebeurd? Zwarte broekjes vergeten en er maar even 18 lichtgevend gele bij de decathlon gehaald…?
17 maart 2024 om 17:52


echt he, vind ik ook storend als betaald voetbal organisatie, zorg dat die kleuren matchen. De sokken zijn ook al van dat lelijk geel
gisteren om 14:49 - 18 maart 2024 om 14:49 # 322363
Bulles
Voor de grap toch maar eens naar de andere teams gekeken. Wie moet nog tegen wie? En wie staat waar? Roda JC moet nog tegen teams die "gemiddeld" op plek 10,6 staan en heeft daarmee zeker niet het gemakkelijkste programma op papier. Groningen heeft het zwaarste programma, ADO het eenvoudigste.

Groningen = tegenstander gemiddeld op plek 7,9
Roda JC = tegenstander gemiddeld op plek 10,6
Willem II = tegenstander gemiddeld op plek 11,0
Dordrecht tegenstander gemiddeld op plek 11,6
ADO tegenstander gemiddeld op plek 11,9

Zegt helemaal niets natuurlijk.
gisteren om 14:39 - 18 maart 2024 om 14:39 # 322362
BasKoempel
joolisjool schreef:
viro schreef:
Is Sammi alweer zover dat hij zaterdag bij de wedstrijdselectie zit ? Of heb ik dat verkeerd begrepen van Sibum. Bijleveld zou Zaterdag ook weer wedstrijd fit zijn. Hopen dat Koglin ook snel fit is.
18 maart 2024 om 13:38
Hij zou (volgens mij) vandaag de groepstraining hervatten. Dan weet ik niet of zaterdag nog te vroeg komt (denk het eerlijk gezegd van wel). Bijleveld deed vorige week al mee aan groepstraining, dus die verwacht ik zaterdag wel bij de selectie.
18 maart 2024 om 14:06


Kijkend naar de stand zaterdag, zou hij misschien als wisselspeler de laatste minuten kunnen spelen, om toch weer al minuten te maken mocht ie daarvoor fit genoeg zijn
gisteren om 14:21 - 18 maart 2024 om 14:21 # 322361
Gumpun
8 wedstrijden winnen en we staan in de eredivisie, zo simpel kan het zijn ;)
gisteren om 14:15 - 18 maart 2024 om 14:15 # 322360
Gumpun
03 mei 2024, Roda jc - Cambuur, de dag waarop we gaan promoveren.
De wedstrijd tegen Groningen doet er niet meer toe.
gisteren om 14:14 - 18 maart 2024 om 14:14 # 322359
joolisjool
viro schreef:
Is Sammi alweer zover dat hij zaterdag bij de wedstrijdselectie zit ? Of heb ik dat verkeerd begrepen van Sibum. Bijleveld zou Zaterdag ook weer wedstrijd fit zijn. Hopen dat Koglin ook snel fit is.
18 maart 2024 om 13:38


Hij zou (volgens mij) vandaag de groepstraining hervatten. Dan weet ik niet of zaterdag nog te vroeg komt (denk het eerlijk gezegd van wel). Bijleveld deed vorige week al mee aan groepstraining, dus die verwacht ik zaterdag wel bij de selectie.
gisteren om 14:06 - 18 maart 2024 om 14:06 # 322358
viro
Is Sammi alweer zover dat hij zaterdag bij de wedstrijdselectie zit ? Of heb ik dat verkeerd begrepen van Sibum.

Bijleveld zou Zaterdag ook weer wedstrijd fit zijn. Hopen dat Koglin ook snel fit is.
gisteren om 13:38 - 18 maart 2024 om 13:38 # 322357
Miln
Kwatsj schreef:
Laatste wedstrijd tegen Groningen zie ik.... Hoop dat het voor die wedstrijd al beslist is...
18 maart 2024 om 13:22


Heb ik steeds meer vertrouwen in. MVV-uit was naar mijn mening echt een potentiële bananenschil. Programma Groningen moordend. Uiteraard wedstrijd voor wedstrijd bekijken, maar als ik nu een voorspelling moet doen zeg ik dat we de promotiewedstrijd thuis tegen Cambuur gaan spelen.

Over zaterdag a.s.: 10.000+ is eigenlijk wel een mooi aantal, maar na ADO-thuis zou ik dat toch wat teleurstellend vinden. Eigenlijk moet het gewoon weer volle bak zijn.
gisteren om 13:24 - 18 maart 2024 om 13:24 # 322356
Kwatsj
Laatste wedstrijd tegen Groningen zie ik....

Hoop dat het voor die wedstrijd al beslist is...
gisteren om 13:22 - 18 maart 2024 om 13:22 # 322355
Floris
10k redden we makkelijk in deze seizoensfase.
gisteren om 12:47 - 18 maart 2024 om 12:47 # 322354
AllesKumpWeerGood
Niet te druk maken over aantal supporters, dat gaat goed komen.

We zien wel hoeveel in iedergeval boven de 10k dat zou mooi zijn.
gisteren om 12:46 - 18 maart 2024 om 12:46 # 322353
BasKoempel
Maan schreef:
Ik kan zaterdag helaas niet ......maar ik hoop dat er toch minimaal 13.0000 mensen publiek zitten. Komt rjc -nac op espn ?
18 maart 2024 om 12:27

Roda JC - NAC is aanstaande zaterdag te zien op ESPN3
gisteren om 12:43 - 18 maart 2024 om 12:43 # 322352
Maan
Ik weer eens op het pieren forum gelezen. Hahaha geweldig.
gisteren om 12:31 - 18 maart 2024 om 12:31 # 322351
Maan
Ik kan zaterdag helaas niet ......maar ik hoop dat er toch minimaal 13.0000 mensen publiek zitten. Komt rjc -nac op espn ?
gisteren om 12:27 - 18 maart 2024 om 12:27 # 322350
Gumpun
Volledige focus op aankomende zaterdag, NAC thuis.
gisteren om 11:48 - 18 maart 2024 om 11:48 # 322349
Wim
Fantastische overwinning gisteren. Gewoon zakelijk en dik verdiend. MVV heeft zich weer van de slechtste kant laten zien maar van gisteren krijgen ze echt spijt. Let maar op….
gisteren om 11:47 - 18 maart 2024 om 11:47 # 322348
West14
Je moet eens lezen op MVV forum wat de eigen supporters vertellen.
Er zou 100% ID controle zijn maar iedereen liep gewoon naar binnen, ook zonder kaart of met een kaart voor een andere tribune.
Iemand sprak met een steward maar die sprak geen Nederlands en wist niet eens wat die moest doen. Moest een hesje aandoen en daar staan.
Hahahaha wat een amateurisme daar.
gisteren om 10:14 - 18 maart 2024 om 10:14 # 322347
BRANKO
Nu staat die lulhannes ook nog met naam en toenaam op het internet, wat zal zijn familie trots op hem zijn! Spelers van 1 meter afstand met bier te bekogelen kan ook echt niet, dan ben je gewoon een sukkel, van spelers en trainers blijf je af!
gisteren om 10:11 - 18 maart 2024 om 10:11 # 322346

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 23 maart 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement