×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Nummer14
Net terug van de training.
Waarschijnlijke opstelling morgen :

Raatsie

Reith Didden Röseler Müller

Kongolo Sami Walid

VD Heijde Sejk Zauner

Spieringhs en Bijleveld afwezig.
1 min geleden - 18 april 2024 om 12:57 # 326784
AllesKumpWeerGood
Mooi voor Arjen heeft zijn draai kunnen vinden en hopelijk schiet die ons naar de eredivisie. Vervolgens zitten we in een luxe positie want een 22 jarige speler met 11 assist en 7 doelpunten. Daar zullen toch wel clubs voor komen
4 min geleden - 18 april 2024 om 12:54 # 326783
mliw101
Hoeveel (halve) seizoenkaarten zijn er eigenlijk dit seizoen? (en kunnen dus 'voortijdig' verlengd worden)
11 min geleden - 18 april 2024 om 12:47 # 326782
Bokkenrijder
Roda1979 schreef:
Wat denk je wat de club dit jaar meemaakt… transfers… veel meer inkomsten van recettes…. Nu al 1500 seizoenskaarten verlengd…. Eindelijk fatsoenlijk beleid
18 april 2024 om 12:35


Daarom ook promoveren! Ik ben namelijk bang als we niet promoveren dat dan weer de selectie leeggehaald wordt door rechterrijclubs uit de eredivisie. Dit moet het jaar worden dat we omhoog gaan, over 10 dagen weten we echt waar we staan als we 2 wedstrijden verder zijn ook met het oog op de concurrentie

12 min geleden - 18 april 2024 om 12:46 # 326781
Roda1979
Wat denk je wat de club dit jaar meemaakt… transfers… veel meer inkomsten van recettes….
Nu al 1500 seizoenskaarten verlengd….

Eindelijk fatsoenlijk beleid
23 min geleden - 18 april 2024 om 12:35 # 326780
Hings
Wat ikzelf nog belangrijker vind dan promoveren is de financiële situatie van Roda. Eindelijk lijkt er gedegen beleid gevoerd te worden. Als ze het kunnen volhouden dat er jaarlijks zwarte cijfers worden geschreven (ook met transfergelden om de 1 of 2 jaar) bouw je een goed fundament.

M.i is dit véél belangrijker dan promoveren/degraderen, want gedegen beleid leid tot bestaanszekerheid, en kan je alsmede aan een gezonde toekomst werken.
Er zijn in het verleden te veel risico's genomen c.q. gokjes gewaagd die de club gebracht heeft naar waar ze nu staan. Dit mag nooit meer gebeuren.

Roda moet toch wel een x aantal seizoenen kunnen draaien die niet verliesgevend blijken te zijn? Als je nu met een begroting van 2 a 3 miljoen kan bestaan, wat is er dan al die jaren gebeurd dat de club een begroting had van 9 a 10 miljoen? Dat lijkt een gekke vergelijking maar na al die jaren zijn de prijzen/uitgaves wel flink gestegen t.o.v. toendertijd. In vergelijking denk ik dat je in de huidige tijd dan een begroting van minimaal 15 miljoen zou hebben gehad.
26 min geleden - 18 april 2024 om 12:32 # 326779
Wereldwonder
https://keukenkampioendivisie.nl/nieuws/arjen-van-der-heide-neemt-roda-jc-bij-de-hand-in-de-strijd-om-promotie

Het volgende pareltje wat Roda veel geld op gaat brengen, luisterend naar de naam Arjen van der Heide.
26 min geleden - 18 april 2024 om 12:32 # 326778
Roda1979
Update Koempeltribune 12.00 uur
Bezetting 93,1 %
Nog te koop: 319 kaarten
33 min geleden - 18 april 2024 om 12:25 # 326777
Kevin87
Daarbij zou het niet moeten uitmaken of je wel of geen sk aanschaft en al helemaal niet wbt de selectie meest non excuses ever.
34 min geleden - 18 april 2024 om 12:24 # 326776
Kevin87
Je kunt nog 15 nieuwe namen halen die allemaal eredivisie niveau aankunnen klikt het niet degradeer je ook.

Ik vertrouw op serveas en scouts hebben het vorig jaar ook passend gemaakt.
Dan liever totaal vreemden waar het bij klikt en zich veilig spelen dan gernomeerde namen waar het nog te bezien valt.
Dat verhaal kennen we al en is ons ook niet goed bevallen.
35 min geleden - 18 april 2024 om 12:23 # 326775
Miln
Maan schreef:
BasKoempel schreef:
Maan schreef:
Nee komt ook niet op star ....
18 april 2024 om 12:09
Kijk eens goed op de KKD website, daar staat dat het op star channel komt. Maar zoals Floris zegt kom gewoon naar het stadion!
18 april 2024 om 12:12
kan helaas niet ivm ziekte.....ik heb goed gekeken maar kan het niet vinden in de tv gids van star .
18 april 2024 om 12:17


Staat op de website van de KKD. Wordt dus gewoon uitgezonden.
39 min geleden - 18 april 2024 om 12:19 # 326774
Maan
BasKoempel schreef:
Maan schreef:
Nee komt ook niet op star ....
18 april 2024 om 12:09
Kijk eens goed op de KKD website, daar staat dat het op star channel komt. Maar zoals Floris zegt kom gewoon naar het stadion!
18 april 2024 om 12:12
kan helaas niet ivm ziekte.....ik heb goed gekeken maar kan het niet vinden in de tv gids van star .

41 min geleden - 18 april 2024 om 12:17 # 326773
joolisjool
https://keukenkampioendivisie.nl/nieuws/arjen-van-der-heide-neemt-roda-jc-bij-de-hand-in-de-strijd-om-promotie

Daarnaast zie je aan de linkerkant ook het schema van wedstrijden en uitzendingen, waarbij Roda dus inderdaad op Star komt.
42 min geleden - 18 april 2024 om 12:16 # 326772
joolisjool
Maar het komt toch ook gewoon op ESPN Extra? Als je het vervelend vindt om op laptop of PC te kijken kun je deze ook nog altijd aansluiten op je TV. Iets meer werk, maar als je Roda wilt zien geen probleem lijkt me.
43 min geleden - 18 april 2024 om 12:15 # 326771
BasKoempel
Maan schreef:
Nee komt ook niet op star ....
18 april 2024 om 12:09


Kijk eens goed op de KKD website, daar staat dat het op star channel komt.
Maar zoals Floris zegt kom gewoon naar het stadion!
46 min geleden - 18 april 2024 om 12:12 # 326770
IM1999
O4 schreef:
RJCSimpelveld schreef:
O4 schreef:
Mijn God, wat een gediscussieer over toeschouwersaantallen over volgend seizoen!! Wacht nu eerst eens af of we überhaupt promoveren, want dat is helaas nog steeds geen uitgemaakte zaak. Het ziet er nu weliswaar nog steeds goed uit wat dat betreft, maar het kan ook nog steeds misgaan. Ik ken een aantal mensen die zeker weer een seizoenkaart zullen aanschaffen in geval van promotie. Zij zijn destijds na de laatste degradatie bewust afgehaakt. "Pas als Roda weer in de Eredivisie speelt, keren we terug", was hun motto. En dat staat nog steeds overeind, zo hebben ze mij verzekerd. Sommige andere afhakers zijn inmiddels helaas overleden. Veel zal er ook van afhangen hoe de nieuwe selectie dan in de Eredivisie er uit komt te zien. Ik ken mensen die eerst de kat uit de boom kijken wat betreft de nieuwe selectie. Zij hebben geen zin om het hele seizoen billenknijpend op de tribune te moeten zitten, omdat Roda dan het hele seizoen in de onderste regionen van de Eredivisie vertoeft. Zij zullen pas een seizoenkaart aanschaffen als ze een goed gevoel hebben bij de samenstelling van de selectie. Een selectie die moeiteloos in het bovenste deel van het rechter rijtje moet kunnen eindigen zonder enige degradatiezorgen.
17 april 2024 om 16:10
Zeg tegen de mensen dat ze lekker één seizoenskaart van psv pakken, dan zijn ze verzekerd van prijzen en top 5 eredivisie. Man man man wat succes supporters, die kunnen wij echt missen als kiespijn. Dat je 15 plek kkd niet leuk vind kan ik helemaal begrijpen, maar deze wensen wat jij opnoemt zijn niet realistisch.. Roda jc zal nooit meer dat Roda worden van vroeger, wij lopen zover achter tegenover fc Utrecht, az, fc Twente.. die hebben een begroting van 25/ 30/ 35 miljoen.
17 april 2024 om 19:20
Die mensen waar ik op doel, hebben het helemaal niet over Europees voetbal. Zij weten ook wel dat dit totaal onrealistisch is. Het enige wat zij graag willen, is een zorgeloos seizoen in de Eredivisie zonder degradatiestress. Sommigen van hen noemen Almere City als voorbeeld. Die ploeg weet zich nu als promovendus ook moeiteloos te handhaven. Zij willen absoluut geen Volendam-scenario meemaken. Daar passen zij voor. Om die reden wachten deze personen af hoe de nieuwe selectie in geval van promotie er uit komt te zien. Dat zal ieder voor zich gaan bepalen. De één zal uiteindelijk vertrouwen hebben in die nieuwe selectie om bovenstaand doel te halen, de ander zal dat waarschijnlijk nog niet helemaal hebben. De één schaft dus wel eens seizoenkaart aan, de ander niet. Echter laten we ons eerst maar eens focussen op vrijdag om die promotie daadwerkelijk te realiseren.
18 april 2024 om 11:14


En Almere als voorbeeld noemen....wat zeiden diezelfde mensen na de eerste 5 wedstrijden over Almere toen ze nog geen punt hebben behaald????
46 min geleden - 18 april 2024 om 12:12 # 326769
Maan
Nee komt ook niet op star ....
49 min geleden - 18 april 2024 om 12:09 # 326768
RodaJC2000
Waarschijnlijk (kans is aanwezig) komt het wel op Star Channel (ooud FOX), maar dat weten we pas wss vannacht
52 min geleden - 18 april 2024 om 12:06 # 326767
IM1999
O4 schreef:
RJCSimpelveld schreef:
O4 schreef:
Mijn God, wat een gediscussieer over toeschouwersaantallen over volgend seizoen!! Wacht nu eerst eens af of we überhaupt promoveren, want dat is helaas nog steeds geen uitgemaakte zaak. Het ziet er nu weliswaar nog steeds goed uit wat dat betreft, maar het kan ook nog steeds misgaan. Ik ken een aantal mensen die zeker weer een seizoenkaart zullen aanschaffen in geval van promotie. Zij zijn destijds na de laatste degradatie bewust afgehaakt. "Pas als Roda weer in de Eredivisie speelt, keren we terug", was hun motto. En dat staat nog steeds overeind, zo hebben ze mij verzekerd. Sommige andere afhakers zijn inmiddels helaas overleden. Veel zal er ook van afhangen hoe de nieuwe selectie dan in de Eredivisie er uit komt te zien. Ik ken mensen die eerst de kat uit de boom kijken wat betreft de nieuwe selectie. Zij hebben geen zin om het hele seizoen billenknijpend op de tribune te moeten zitten, omdat Roda dan het hele seizoen in de onderste regionen van de Eredivisie vertoeft. Zij zullen pas een seizoenkaart aanschaffen als ze een goed gevoel hebben bij de samenstelling van de selectie. Een selectie die moeiteloos in het bovenste deel van het rechter rijtje moet kunnen eindigen zonder enige degradatiezorgen.
17 april 2024 om 16:10
Zeg tegen de mensen dat ze lekker één seizoenskaart van psv pakken, dan zijn ze verzekerd van prijzen en top 5 eredivisie. Man man man wat succes supporters, die kunnen wij echt missen als kiespijn. Dat je 15 plek kkd niet leuk vind kan ik helemaal begrijpen, maar deze wensen wat jij opnoemt zijn niet realistisch.. Roda jc zal nooit meer dat Roda worden van vroeger, wij lopen zover achter tegenover fc Utrecht, az, fc Twente.. die hebben een begroting van 25/ 30/ 35 miljoen.
17 april 2024 om 19:20
Die mensen waar ik op doel, hebben het helemaal niet over Europees voetbal. Zij weten ook wel dat dit totaal onrealistisch is. Het enige wat zij graag willen, is een zorgeloos seizoen in de Eredivisie zonder degradatiestress. Sommigen van hen noemen Almere City als voorbeeld. Die ploeg weet zich nu als promovendus ook moeiteloos te handhaven. Zij willen absoluut geen Volendam-scenario meemaken. Daar passen zij voor. Om die reden wachten deze personen af hoe de nieuwe selectie in geval van promotie er uit komt te zien. Dat zal ieder voor zich gaan bepalen. De één zal uiteindelijk vertrouwen hebben in die nieuwe selectie om bovenstaand doel te halen, de ander zal dat waarschijnlijk nog niet helemaal hebben. De één schaft dus wel eens seizoenkaart aan, de ander niet. Echter laten we ons eerst maar eens focussen op vrijdag om die promotie daadwerkelijk te realiseren.
18 april 2024 om 11:14


Dat zijn idd de mensen die we gaan missen




Als kiespijn
52 min geleden - 18 april 2024 om 12:06 # 326766
Maan
Voor mensen die niet kunnen is het klote floris .
53 min geleden - 18 april 2024 om 12:05 # 326765
Floris
Ik ben een groot voorstander van het niet uitzenden van RJC bij thuiswedstrijden. Dat iedereen maar naar het stadion komt!
56 min geleden - 18 april 2024 om 12:02 # 326764
Rodafan1996
Morgen een middenveld met Kongolo, OC en Sami zoals tegen Oss
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:54 # 326763
Maan
Belachelijk.....roda komt vrijdagavond niet op tv . Ik ga espn.eens uitschelden.
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:52 # 326762
Wereldwonder
Hoop voor volgend seizoen jongens die gretig zijn, zie vooral liever jonge talenten met een mix van ervarende spelers. Clubs waar je spelers van moet halen zoals Genk, Koln, Antwerpen en Utrecht. Scouten in de 2e liga zou vooral in de Eredivisie ook van belang zijn.
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:46 # 326761
Gumpun
Wereldwonder schreef:
De zenuwen beginnen wel langzaam te komen voor morgen, het worden nog spannende weken.. Win je morgen valt er bij veel supporters al een last van de schouders en kunnen we blijven hopen op die 1e droom.. Promotie!
18 april 2024 om 10:30


Het is natuurlijk heel erg open deuren intrappen, maar als je morgen wint dan doe je echt goede zaken wetende dat WillemII, Groningen of beide punten gaan verspelen.

KOM OP RODA!
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:46 # 326760
Gastweetikwie
Wat een onzin.

De nieuwe selectie afwachten? Hoe dan?
Welke namen verwacht men dan?

Het lijkt mij dat de meeste nieuwe spelers, zowel in KKD als in eredivisie, weer onbekenden zullen zijn.
Behalve voor Johnny dan….

Indien dat het geval, blijft men dus ook in de eredivisie thuis? Triest hoor!
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:42 # 326759
Miln
O4 schreef:
RJCSimpelveld schreef:
O4 schreef:
Mijn God, wat een gediscussieer over toeschouwersaantallen over volgend seizoen!! Wacht nu eerst eens af of we überhaupt promoveren, want dat is helaas nog steeds geen uitgemaakte zaak. Het ziet er nu weliswaar nog steeds goed uit wat dat betreft, maar het kan ook nog steeds misgaan. Ik ken een aantal mensen die zeker weer een seizoenkaart zullen aanschaffen in geval van promotie. Zij zijn destijds na de laatste degradatie bewust afgehaakt. "Pas als Roda weer in de Eredivisie speelt, keren we terug", was hun motto. En dat staat nog steeds overeind, zo hebben ze mij verzekerd. Sommige andere afhakers zijn inmiddels helaas overleden. Veel zal er ook van afhangen hoe de nieuwe selectie dan in de Eredivisie er uit komt te zien. Ik ken mensen die eerst de kat uit de boom kijken wat betreft de nieuwe selectie. Zij hebben geen zin om het hele seizoen billenknijpend op de tribune te moeten zitten, omdat Roda dan het hele seizoen in de onderste regionen van de Eredivisie vertoeft. Zij zullen pas een seizoenkaart aanschaffen als ze een goed gevoel hebben bij de samenstelling van de selectie. Een selectie die moeiteloos in het bovenste deel van het rechter rijtje moet kunnen eindigen zonder enige degradatiezorgen.
17 april 2024 om 16:10
Zeg tegen de mensen dat ze lekker één seizoenskaart van psv pakken, dan zijn ze verzekerd van prijzen en top 5 eredivisie. Man man man wat succes supporters, die kunnen wij echt missen als kiespijn. Dat je 15 plek kkd niet leuk vind kan ik helemaal begrijpen, maar deze wensen wat jij opnoemt zijn niet realistisch.. Roda jc zal nooit meer dat Roda worden van vroeger, wij lopen zover achter tegenover fc Utrecht, az, fc Twente.. die hebben een begroting van 25/ 30/ 35 miljoen.
17 april 2024 om 19:20
Die mensen waar ik op doel, hebben het helemaal niet over Europees voetbal. Zij weten ook wel dat dit totaal onrealistisch is. Het enige wat zij graag willen, is een zorgeloos seizoen in de Eredivisie zonder degradatiestress. Sommigen van hen noemen Almere City als voorbeeld. Die ploeg weet zich nu als promovendus ook moeiteloos te handhaven. Zij willen absoluut geen Volendam-scenario meemaken. Daar passen zij voor. Om die reden wachten deze personen af hoe de nieuwe selectie in geval van promotie er uit komt te zien. Dat zal ieder voor zich gaan bepalen. De één zal uiteindelijk vertrouwen hebben in die nieuwe selectie om bovenstaand doel te halen, de ander zal dat waarschijnlijk nog niet helemaal hebben. De één schaft dus wel eens seizoenkaart aan, de ander niet. Echter laten we ons eerst maar eens focussen op vrijdag om die promotie daadwerkelijk te realiseren.
18 april 2024 om 11:14


Vind ik echt een bizarre mentaliteit, maar goed. Je bent er in goede en slechte tijden, vind ik.
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:31 # 326758
O4
RJCSimpelveld schreef:
O4 schreef:
Mijn God, wat een gediscussieer over toeschouwersaantallen over volgend seizoen!! Wacht nu eerst eens af of we überhaupt promoveren, want dat is helaas nog steeds geen uitgemaakte zaak. Het ziet er nu weliswaar nog steeds goed uit wat dat betreft, maar het kan ook nog steeds misgaan. Ik ken een aantal mensen die zeker weer een seizoenkaart zullen aanschaffen in geval van promotie. Zij zijn destijds na de laatste degradatie bewust afgehaakt. "Pas als Roda weer in de Eredivisie speelt, keren we terug", was hun motto. En dat staat nog steeds overeind, zo hebben ze mij verzekerd. Sommige andere afhakers zijn inmiddels helaas overleden. Veel zal er ook van afhangen hoe de nieuwe selectie dan in de Eredivisie er uit komt te zien. Ik ken mensen die eerst de kat uit de boom kijken wat betreft de nieuwe selectie. Zij hebben geen zin om het hele seizoen billenknijpend op de tribune te moeten zitten, omdat Roda dan het hele seizoen in de onderste regionen van de Eredivisie vertoeft. Zij zullen pas een seizoenkaart aanschaffen als ze een goed gevoel hebben bij de samenstelling van de selectie. Een selectie die moeiteloos in het bovenste deel van het rechter rijtje moet kunnen eindigen zonder enige degradatiezorgen.
17 april 2024 om 16:10
Zeg tegen de mensen dat ze lekker één seizoenskaart van psv pakken, dan zijn ze verzekerd van prijzen en top 5 eredivisie. Man man man wat succes supporters, die kunnen wij echt missen als kiespijn. Dat je 15 plek kkd niet leuk vind kan ik helemaal begrijpen, maar deze wensen wat jij opnoemt zijn niet realistisch.. Roda jc zal nooit meer dat Roda worden van vroeger, wij lopen zover achter tegenover fc Utrecht, az, fc Twente.. die hebben een begroting van 25/ 30/ 35 miljoen.
17 april 2024 om 19:20


Die mensen waar ik op doel, hebben het helemaal niet over Europees voetbal. Zij weten ook wel dat dit totaal onrealistisch is. Het enige wat zij graag willen, is een zorgeloos seizoen in de Eredivisie zonder degradatiestress. Sommigen van hen noemen Almere City als voorbeeld. Die ploeg weet zich nu als promovendus ook moeiteloos te handhaven. Zij willen absoluut geen Volendam-scenario meemaken. Daar passen zij voor.

Om die reden wachten deze personen af hoe de nieuwe selectie in geval van promotie er uit komt te zien. Dat zal ieder voor zich gaan bepalen. De één zal uiteindelijk vertrouwen hebben in die nieuwe selectie om bovenstaand doel te halen, de ander zal dat waarschijnlijk nog niet helemaal hebben. De één schaft dus wel eens seizoenkaart aan, de ander niet.

Echter laten we ons eerst maar eens focussen op vrijdag om die promotie daadwerkelijk te realiseren.
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:14 # 326757
KKdOut
West14 schreef:
KKdOut schreef:
Morgen weer met 7 man vanuit Nederweert de gekste Forza Roda💛🖤💪
17 april 2024 om 21:09
Wat is morgen? Of komen jullie kruipend?
17 april 2024 om 21:22


Vrijdag koempel.
Dus nu morgen idd haha
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:13 # 326756
Dino
TjaRJC schreef:
Miln schreef:
Landgraaf045 schreef:
Roda is bezig aan een hele goede serie, nu 5 potten op rij gewonnen. Maar waar ik een beetje bang voor ben is, na zo’n goede serie komt puntverlies of zelfs een nederlaag ook gevoelsmatig weer dichterbij…eens laat je weer een punten vallen, alleen zou dat nu cruciaal zijn! Dit geldt voor Willem 2 en Groningen ook, maar die hebben hun steekje al laten vallen in de voorbije weken tegen Jong Utrecht en Nac. Hoop echt dat Roda deze serie nog even vol kan houden..
18 april 2024 om 10:47
Vind dat zo'n onzin. Dat is van zo veel zaken afhankelijk. Ik denk dat Roda ook een klein 'dipje' gehad heeft. Tegen Jong PSV en VVV was het spel namelijk niet om over naar huis te schrijven. Verschil is dat Roda i.t.t. Groningen de potjes wel nog wist om te zetten in een overwinning. Het spel tegen TOP Oss biedt mij weer hoop. Het oogde weer fris met een brede bank. Roda heeft de afgelopen 34 wedstrijden 'maar' vier keer verloren. Roda verliest gewoon niet vaak. Ik zie niet in waarom we dat niet zo zouden kunnen houden.
18 april 2024 om 10:53
Inderdaad. Het is dwaas om te denken dat we nu ineens veel gaan verliezen. Datzelfde geldt voor een Willem II. Ik denk daarom dat de stand zoals nu ook de eindstand wordt. En dat is verdiend voor een ieder. Laat Groningen via de play offs maar proberen te promoveren
18 april 2024 om 11:02


GRoningen was bij VVV ook niet heel sterk, qua spel niets bijzonders, verre van dominant, uiteindelijk beslist één actie de wedstrijd voor ze, maar afgezien daarvan zag het er lange tijd niet naar uit, dat ze me meer dan een punt weg zouden komen uit Venlo. Hopelijk kan Cambuur het ze nóg moeilijker maken.
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:10 # 326755
TjaRJC
Miln schreef:
Landgraaf045 schreef:
Roda is bezig aan een hele goede serie, nu 5 potten op rij gewonnen. Maar waar ik een beetje bang voor ben is, na zo’n goede serie komt puntverlies of zelfs een nederlaag ook gevoelsmatig weer dichterbij…eens laat je weer een punten vallen, alleen zou dat nu cruciaal zijn! Dit geldt voor Willem 2 en Groningen ook, maar die hebben hun steekje al laten vallen in de voorbije weken tegen Jong Utrecht en Nac. Hoop echt dat Roda deze serie nog even vol kan houden..
18 april 2024 om 10:47
Vind dat zo'n onzin. Dat is van zo veel zaken afhankelijk. Ik denk dat Roda ook een klein 'dipje' gehad heeft. Tegen Jong PSV en VVV was het spel namelijk niet om over naar huis te schrijven. Verschil is dat Roda i.t.t. Groningen de potjes wel nog wist om te zetten in een overwinning. Het spel tegen TOP Oss biedt mij weer hoop. Het oogde weer fris met een brede bank. Roda heeft de afgelopen 34 wedstrijden 'maar' vier keer verloren. Roda verliest gewoon niet vaak. Ik zie niet in waarom we dat niet zo zouden kunnen houden.
18 april 2024 om 10:53


Inderdaad. Het is dwaas om te denken dat we nu ineens veel gaan verliezen. Datzelfde geldt voor een Willem II. Ik denk daarom dat de stand zoals nu ook de eindstand wordt. En dat is verdiend voor een ieder. Laat Groningen via de play offs maar proberen te promoveren
1 uur geleden - 18 april 2024 om 11:02 # 326754
Dino
Frank123 schreef:
Boh ja het word de mooiste reis naar groningen of de zuurste er is geen tussenweg! Hopelijk valt tegen Cambuur de beslissing over promotie en in groningen de beslissing over een kampioenschap! Maar eerst vrijdag een hele lastige tegen Graafschap! Makkelijke wedstrijden zijn er niet meer bij!
18 april 2024 om 10:30


Inderdaad. Zo blij dat ik voor alle 4 de resterende wedstrijden een kaartje heb en er bij kan zijn, niets mooier dan dat. (SCC en auto-combi voor Jong Akjx en bus-combi via de SV voor FC GRoningen)

Missie Maat 2024
2 uur geleden - 18 april 2024 om 10:55 # 326753
Miln
Landgraaf045 schreef:
Roda is bezig aan een hele goede serie, nu 5 potten op rij gewonnen. Maar waar ik een beetje bang voor ben is, na zo’n goede serie komt puntverlies of zelfs een nederlaag ook gevoelsmatig weer dichterbij…eens laat je weer een punten vallen, alleen zou dat nu cruciaal zijn! Dit geldt voor Willem 2 en Groningen ook, maar die hebben hun steekje al laten vallen in de voorbije weken tegen Jong Utrecht en Nac. Hoop echt dat Roda deze serie nog even vol kan houden..
18 april 2024 om 10:47


Vind dat zo'n onzin. Dat is van zo veel zaken afhankelijk.

Ik denk dat Roda ook een klein 'dipje' gehad heeft. Tegen Jong PSV en VVV was het spel namelijk niet om over naar huis te schrijven. Verschil is dat Roda i.t.t. Groningen de potjes wel nog wist om te zetten in een overwinning. Het spel tegen TOP Oss biedt mij weer hoop. Het oogde weer fris met een brede bank.

Roda heeft de afgelopen 34 wedstrijden 'maar' vier keer verloren. Roda verliest gewoon niet vaak. Ik zie niet in waarom we dat niet zo zouden kunnen houden.
2 uur geleden - 18 april 2024 om 10:53 # 326752
Landgraaf045
Roda is bezig aan een hele goede serie, nu 5 potten op rij gewonnen. Maar waar ik een beetje bang voor ben is, na zo’n goede serie komt puntverlies of zelfs een nederlaag ook gevoelsmatig weer dichterbij…eens laat je weer een punten vallen, alleen zou dat nu cruciaal zijn! Dit geldt voor Willem 2 en Groningen ook, maar die hebben hun steekje al laten vallen in de voorbije weken tegen Jong Utrecht en Nac. Hoop echt dat Roda deze serie nog even vol kan houden..
2 uur geleden - 18 april 2024 om 10:47 # 326751
Frank123
Boh ja het word de mooiste reis naar groningen of de zuurste er is geen tussenweg! Hopelijk valt tegen Cambuur de beslissing over promotie en in groningen de beslissing over een kampioenschap! Maar eerst vrijdag een hele lastige tegen Graafschap! Makkelijke wedstrijden zijn er niet meer bij!
2 uur geleden - 18 april 2024 om 10:30 # 326750
Wereldwonder
De zenuwen beginnen wel langzaam te komen voor morgen, het worden nog spannende weken.. Win je morgen valt er bij veel supporters al een last van de schouders en kunnen we blijven hopen op die 1e droom.. Promotie!
2 uur geleden - 18 april 2024 om 10:30 # 326749
Jeweun
Gumpun schreef:
4 wedstrijden nog, wat een 'nerven'
18 april 2024 om 09:51


Ik hoop eigenlijk nog 3….als die 4e een beslissingswedstrijd wordt dan kan ik beter gaan zorgen voor een goed wifi-signaal op de pot.
2 uur geleden - 18 april 2024 om 10:16 # 326748
Landgraaf045
Pff jaa, ik voel de nerven ook! Wat hopen we toch dat ze het halen. Ik vind de Graafschap morgen een beetje onvoorspelbare ploeg, zijn behoorlijk wisselvallig.

Ik heb me alle scenario’s wat betreft de uitslagen dit weekend op een rijtje gezet, maar ben blij dat Willem 2-Groningen volgende week sowieso om de worst gaat, die kunnen het onderling niet op een akkoordje gooien om Roda definitief uit beeld te houden.
Als Roda morgen wint en Groningen verspeeld punten, is het ver beslist hoop ik 🙏🙏🙏
2 uur geleden - 18 april 2024 om 10:11 # 326747
Gumpun
4 wedstrijden nog, wat een 'nerven'
3 uur geleden - 18 april 2024 om 09:51 # 326746
Malki89
W2 heeft onlangs al een nieuwe TD aangesteld, dus dat Jordens eventueel Servais mee zou kunnen nemen is onzin. Zou zelf nooit een club verlaten waar het zo lekker loopt zoals bij Roda op dit moment het geval is, alleen maar teruggaan omdat het je “cluppie” is, is geen reden in mijn ogen. En anders van den Blunder eens contacteren.
3 uur geleden - 18 april 2024 om 09:40 # 326745
BasKoempel
In tilburg hangen de vlaggen al uit letterlijk😂. Die zijn al beetje te vroeg aan het juichen
3 uur geleden - 18 april 2024 om 09:28 # 326744
viro
Bokkenrijder schreef:
viro schreef:
Domste wat je kan doen is AD worden van de club waar je vandaan komt. Hoeveel trainers,TD of AD redden het bij "hun" club ? Zolang je bij een andere club werkt is het werk. Werk je bij je eigen club dan denk je vaak ook als supporter en dat gaat niet. Peters blijft ook gewoon hier. Dat hij weg zou gaan is alleen praat om bij Roda onrust te veroorzaken.
18 april 2024 om 08:12
Meestal heb je de supporters achter je als je binnenkomt en ook wat meer goodwill. Ik denk dat Sibum toch een mooi voorbeeld is dus ik snap je redenering niet.
18 april 2024 om 08:52


Sibum is geen Roda man. Die heeft hier 6 maanden gespeeld.

Trost is een Roda man en die heeft geen succes gehad hier.

Zijn meer mensen mislukt bij hun "eigen" club dan dat er succes hebben gehad.
3 uur geleden - 18 april 2024 om 09:26 # 326743
Bokkenrijder
viro schreef:
Domste wat je kan doen is AD worden van de club waar je vandaan komt. Hoeveel trainers,TD of AD redden het bij "hun" club ? Zolang je bij een andere club werkt is het werk. Werk je bij je eigen club dan denk je vaak ook als supporter en dat gaat niet. Peters blijft ook gewoon hier. Dat hij weg zou gaan is alleen praat om bij Roda onrust te veroorzaken.
18 april 2024 om 08:12


Meestal heb je de supporters achter je als je binnenkomt en ook wat meer goodwill.

Ik denk dat Sibum toch een mooi voorbeeld is dus ik snap je redenering niet.
4 uur geleden - 18 april 2024 om 08:52 # 326742
Roda1979
Update Koempeltribune 18-04: 08:15
Bezetting: 92% - nog te koop: 379 kaarten

Wie maakt ons los?
4 uur geleden - 18 april 2024 om 08:34 # 326741
Roda1979
Update Koempeltribune 18-04: 08:15
Bezetting: 92% - nog te koop: 379 kaarten

Wie maakt ons los?
4 uur geleden - 18 april 2024 om 08:34 # 326740
viro
Domste wat je kan doen is AD worden van de club waar je vandaan komt. Hoeveel trainers,TD of AD redden het bij "hun" club ?

Zolang je bij een andere club werkt is het werk. Werk je bij je eigen club dan denk je vaak ook als supporter en dat gaat niet.

Peters blijft ook gewoon hier. Dat hij weg zou gaan is alleen praat om bij Roda onrust te veroorzaken.
4 uur geleden - 18 april 2024 om 08:12 # 326739
Gumpun
Vanmorgen in de auto geluisterd naar de podcast De Eerste De Beste, deze podcast gaat over de KKD. In deze podcast bellen ze een mysterie gast en dat is deze keer onze keeper Calvin Raatsie, een leuk kort interview met een duidelijke Raatsie. Roda focust zich alleen maar op plek 1.
5 uur geleden - 18 april 2024 om 07:21 # 326738
Bokkenrijder
TjaRJC schreef:
DerMister schreef:
Maan schreef:
DerMister schreef:
Is al bekend wie de nieuwe AD bij W2 gaat worden? Ik lees dat Van Mosselveld naar Groningen gaat, dus die wordt het niet. Zou Peters dan toch terug naar Tilburg gaan?
17 april 2024 om 22:19
ik vrees van wel .
17 april 2024 om 22:21
Ik ben er ook bang voor Maan. Zolang hij Servais dan maar niet meeneemt.
17 april 2024 om 22:28
Linksom of rechtsom. Dat Jordens een keer terug naar Tilburg gaat is zeker. Dat is zijn club. Volgens bronnen binnen de vriendengroep uit Tilburg gaat t nog tussen Jordens en die directeur van circuit Zandvoort. Ze twijfelen nog of ze een zwaar gewicht willen voor nu of dat dat niet nodig is. Tevens hoorde ik dat ze daar pas iemand aankondigen als duidelijk is waar ze komend seizoen spelen. In geval van kkd moet de ad namelijk ook td zijn. In geval eredivisie komt er een ad en td. Aldus mensen uit tilburg
18 april 2024 om 00:35


Ik denk dat het niet alleen afhangt of Willem II promoveert, maar vooral of wij promoveren. Ik verwacht als wij promoveren en zij niet dat hij gewoon bij ons blijft. Ik begrijp niet waarom Groningen van mosselveld haalt, wat heeft hij eigenlijk gepresteerd bij Rkc. Met kunst en vliegwerk in de eredivisie gebleven, normaliter waren ze gedegradeerd tijdens corona. Geen niveau m.b.t eigen kweek alleen centen van suikeroom Ben Mandemakers. Ik verwacht trouwens dat rkc de club gaat worden die play offs kan gaan spelen.
6 uur geleden - 18 april 2024 om 06:47 # 326737
TjaRJC
DerMister schreef:
Maan schreef:
DerMister schreef:
Is al bekend wie de nieuwe AD bij W2 gaat worden? Ik lees dat Van Mosselveld naar Groningen gaat, dus die wordt het niet. Zou Peters dan toch terug naar Tilburg gaan?
17 april 2024 om 22:19
ik vrees van wel .
17 april 2024 om 22:21
Ik ben er ook bang voor Maan. Zolang hij Servais dan maar niet meeneemt.
17 april 2024 om 22:28


Linksom of rechtsom. Dat Jordens een keer terug naar Tilburg gaat is zeker. Dat is zijn club. Volgens bronnen binnen de vriendengroep uit Tilburg gaat t nog tussen Jordens en die directeur van circuit Zandvoort. Ze twijfelen nog of ze een zwaar gewicht willen voor nu of dat dat niet nodig is. Tevens hoorde ik dat ze daar pas iemand aankondigen als duidelijk is waar ze komend seizoen spelen. In geval van kkd moet de ad namelijk ook td zijn. In geval eredivisie komt er een ad en td. Aldus mensen uit tilburg
12 uur geleden - 18 april 2024 om 00:35 # 326736
Dorpsgek
Servais is van ons, beste TD in jaren!!
gisteren om 23:56 - 17 april 2024 om 23:56 # 326735
DerMister
Maan schreef:
DerMister schreef:
Is al bekend wie de nieuwe AD bij W2 gaat worden? Ik lees dat Van Mosselveld naar Groningen gaat, dus die wordt het niet. Zou Peters dan toch terug naar Tilburg gaan?
17 april 2024 om 22:19
ik vrees van wel .
17 april 2024 om 22:21


Ik ben er ook bang voor Maan. Zolang hij Servais dan maar niet meeneemt.
gisteren om 22:28 - 17 april 2024 om 22:28 # 326734
Maan
DerMister schreef:
Is al bekend wie de nieuwe AD bij W2 gaat worden? Ik lees dat Van Mosselveld naar Groningen gaat, dus die wordt het niet. Zou Peters dan toch terug naar Tilburg gaan?
17 april 2024 om 22:19
ik vrees van wel .

gisteren om 22:21 - 17 april 2024 om 22:21 # 326733
DerMister
Is al bekend wie de nieuwe AD bij W2 gaat worden? Ik lees dat Van Mosselveld naar Groningen gaat, dus die wordt het niet. Zou Peters dan toch terug naar Tilburg gaan?
gisteren om 22:19 - 17 april 2024 om 22:19 # 326732
Churchrade
KKdOut schreef:
Churchrade schreef:
Gelukkig mogen mensen zelf bepalen of ze een seizoenkaart willen aanschaffen of niet. Gezellig als het drukker dan normaal is. Maar om nu wakker te liggen vanwege "successupporters"? Dan heb je toch een zwaar leven zeg.
17 april 2024 om 20:11
Zo is dat maatje💪 Ik ken jou. Tot vrijdag 😁
17 april 2024 om 21:03


Haha dan ben ik eens benieuwd wie mij een biertje komt brengen vrijdag😂..
gisteren om 21:38 - 17 april 2024 om 21:38 # 326731
Floris
KKdOut ik zou een dag later gaan als ik jou was!
gisteren om 21:35 - 17 april 2024 om 21:35 # 326730
Johnnie
KKdOut wat ga je morgen doen dan?
gisteren om 21:23 - 17 april 2024 om 21:23 # 326729
West14
KKdOut schreef:
Morgen weer met 7 man vanuit Nederweert de gekste Forza Roda💛🖤💪
17 april 2024 om 21:09


Wat is morgen? Of komen jullie kruipend?
gisteren om 21:22 - 17 april 2024 om 21:22 # 326728
Johnnie
Hoe kunnen we het in godsnaam in de negatieve zin over supportersaantallen hebben? De laatste tijd kijk ik in het stadion om mij heen en bekruipt mij juist een ander gevoel.

Het is dusdanig “druk” voor Roda in de kkd-begrippen. Dat ik denk dat we bij promotie een voller stadion krijgen dan ooit te voren. Wedstrijden tegen ADO en nac bijvoorbeeld: dat waren aantallen die we normalerwijs gewoon in de eredivisie hadden zitten. En dat een treetje lager na heel wat magere jaren
gisteren om 21:22 - 17 april 2024 om 21:22 # 326727
KKdOut
Roda7United schreef:
KKdOut schreef:
Roda7United schreef:
DerMister schreef:
Man man man, wat een gezeik hier, is echt nergens voor nodig. Laten we genieten van de goede prestaties en de aanstaande promotie van onze kloeb!
17 april 2024 om 17:48
Haha jij bent een fraaie. Wakkert zelf deze discussie aan en neemt vervolgens plotseling plaats aan de zijlijn als de ‘verstandige’. Doet me een beetje denken aan Wilfred Genee tijdens het VI incident jaren terug.
17 april 2024 om 17:52
En jij bent Der Herjod🤣 Je denkt dat je te poepie Joepie wordt wa haha. Maar waardeer jou statements hier Daar niet van. Ook al.is de helft voor des keizers baard
17 april 2024 om 21:05
En Mahispe, alweer aan de fles? Tjongejonge, haha.
17 april 2024 om 21:15


Huh?
gisteren om 21:20 - 17 april 2024 om 21:20 # 326726
Roda7United
KKdOut schreef:
Roda7United schreef:
DerMister schreef:
Man man man, wat een gezeik hier, is echt nergens voor nodig. Laten we genieten van de goede prestaties en de aanstaande promotie van onze kloeb!
17 april 2024 om 17:48
Haha jij bent een fraaie. Wakkert zelf deze discussie aan en neemt vervolgens plotseling plaats aan de zijlijn als de ‘verstandige’. Doet me een beetje denken aan Wilfred Genee tijdens het VI incident jaren terug.
17 april 2024 om 17:52
En jij bent Der Herjod🤣 Je denkt dat je te poepie Joepie wordt wa haha. Maar waardeer jou statements hier Daar niet van. Ook al.is de helft voor des keizers baard
17 april 2024 om 21:05


En Mahispe, alweer aan de fles? Tjongejonge, haha.
gisteren om 21:15 - 17 april 2024 om 21:15 # 326725
KKdOut
Morgen weer met 7 man vanuit Nederweert de gekste
Forza Roda💛🖤💪
gisteren om 21:09 - 17 april 2024 om 21:09 # 326724
KKdOut
Roda7United schreef:
DerMister schreef:
Man man man, wat een gezeik hier, is echt nergens voor nodig. Laten we genieten van de goede prestaties en de aanstaande promotie van onze kloeb!
17 april 2024 om 17:48
Haha jij bent een fraaie. Wakkert zelf deze discussie aan en neemt vervolgens plotseling plaats aan de zijlijn als de ‘verstandige’. Doet me een beetje denken aan Wilfred Genee tijdens het VI incident jaren terug.
17 april 2024 om 17:52


En jij bent Der Herjod🤣
Je denkt dat je te poepie Joepie wordt wa haha.

Maar waardeer jou statements hier
Daar niet van.
Ook al.is de helft voor des keizers baard
gisteren om 21:05 - 17 april 2024 om 21:05 # 326723
KKdOut
Churchrade schreef:
Gelukkig mogen mensen zelf bepalen of ze een seizoenkaart willen aanschaffen of niet. Gezellig als het drukker dan normaal is. Maar om nu wakker te liggen vanwege "successupporters"? Dan heb je toch een zwaar leven zeg.
17 april 2024 om 20:11


Zo is dat maatje💪

Ik ken jou.
Tot vrijdag 😁
gisteren om 21:03 - 17 april 2024 om 21:03 # 326722
KKdOut
Wat zeuren.
Laatst tegen VVV in no time binnen.
Mooi op tijd open plus de normaal "gesloten" poorten waren open.

Zeiken om te zeiken.
Kom op tijd of rest you case mocht het niet lukken op tijd.
Gaat in ieder stadion zo.
Zelfs bij FC Oss😎
gisteren om 21:02 - 17 april 2024 om 21:02 # 326721
joolisjool
Er was laatsts een pinstoring, maar dat was 1 wedstrijd. Normaal is dat t probleem niet, dat is het (tekort aan) personeel namelijk. Er staan 3 meisjes te tappen in de rust in de schacht, en dan beginnen ze ook pas met tappen nadat er besteld is.
Ze moeten gewoon de tap open zetten en gewoon doortappen, fris moet klaarstaan. Als het zo druk is gaat dat bier echt niet dood en moet je 2 minuten later weer opnieuw de hele bar vol zetten, maar zo schiet het ten minste een beetje op
gisteren om 20:59 - 17 april 2024 om 20:59 # 326720
West14
Floris schreef:
West14 schreef:
Als het drukker wordt dan moet er toch echt iets gebeuren aan het hele cateringgebeuren en de toegangspoortjes. Zuid en Oost zal er niet veel last van hebben maar op West is het momenteel ontoereikend
17 april 2024 om 20:45
West heeft juist de snelste doorloop bij toegangspoortjes voor mijn gevoel. Catering blijft drama. Overal in het stadion.
17 april 2024 om 20:51


Tegen Den Haag stond ik 1 uur voor de wedstrijd in de rij die liep vanaf het stadion richting wok, afboog richting voorzijde Hoofdingang.
gisteren om 20:56 - 17 april 2024 om 20:56 # 326719
BasKoempel
Floris schreef:
West14 schreef:
Als het drukker wordt dan moet er toch echt iets gebeuren aan het hele cateringgebeuren en de toegangspoortjes. Zuid en Oost zal er niet veel last van hebben maar op West is het momenteel ontoereikend
17 april 2024 om 20:45
West heeft juist de snelste doorloop bij toegangspoortjes voor mijn gevoel. Catering blijft drama. Overal in het stadion.
17 april 2024 om 20:51


Pin systeem is vaak het probleem
gisteren om 20:53 - 17 april 2024 om 20:53 # 326718
Floris
West14 schreef:
Als het drukker wordt dan moet er toch echt iets gebeuren aan het hele cateringgebeuren en de toegangspoortjes. Zuid en Oost zal er niet veel last van hebben maar op West is het momenteel ontoereikend
17 april 2024 om 20:45


West heeft juist de snelste doorloop bij toegangspoortjes voor mijn gevoel.

Catering blijft drama. Overal in het stadion.
gisteren om 20:51 - 17 april 2024 om 20:51 # 326717
West14
Als het drukker wordt dan moet er toch echt iets gebeuren aan het hele cateringgebeuren en de toegangspoortjes. Zuid en Oost zal er niet veel last van hebben maar op West is het momenteel ontoereikend
gisteren om 20:45 - 17 april 2024 om 20:45 # 326716
Maan
Mammadiepappa schreef:
Iemand een idee over de stand van de kaartverkoop voor vrijdag? Wij hier in huize mammdiepappa hebben een primeur: ons zoontje van 5 jaar gaat voor het eerst naar Roda :) Kan hij ook beginnnen met toegangskaartjes sparen, net als pappa. Heeft meteen een mooi trainingsjasje uit de fanshop gescoord.
17 april 2024 om 19:54
mooi man ....zo zijn we allemaal ooit begonnen.

gisteren om 20:31 - 17 april 2024 om 20:31 # 326715
BasKoempel
Churchrade schreef:
Gelukkig mogen mensen zelf bepalen of ze een seizoenkaart willen aanschaffen of niet. Gezellig als het drukker dan normaal is. Maar om nu wakker te liggen vanwege "successupporters"? Dan heb je toch een zwaar leven zeg.
17 april 2024 om 20:11


Precies successupporter of niet, hoe voller het stadion hoe meer geld naar roda
gisteren om 20:11 - 17 april 2024 om 20:11 # 326714
Churchrade
Gelukkig mogen mensen zelf bepalen of ze een seizoenkaart willen aanschaffen of niet. Gezellig als het drukker dan normaal is. Maar om nu wakker te liggen vanwege "successupporters"? Dan heb je toch een zwaar leven zeg.
gisteren om 20:11 - 17 april 2024 om 20:11 # 326713
RJCSimpelveld
Mammadiepappa schreef:
Iemand een idee over de stand van de kaartverkoop voor vrijdag? Wij hier in huize mammdiepappa hebben een primeur: ons zoontje van 5 jaar gaat voor het eerst naar Roda :) Kan hij ook beginnnen met toegangskaartjes sparen, net als pappa. Heeft meteen een mooi trainingsjasje uit de fanshop gescoord.
17 april 2024 om 19:54


Haha super 👍🏼
gisteren om 20:10 - 17 april 2024 om 20:10 # 326712
Mammadiepappa
Iemand een idee over de stand van de kaartverkoop voor vrijdag?
Wij hier in huize mammdiepappa hebben een primeur: ons zoontje van 5 jaar gaat voor het eerst naar Roda :) Kan hij ook beginnnen met toegangskaartjes sparen, net als pappa. Heeft meteen een mooi trainingsjasje uit de fanshop gescoord.
gisteren om 19:54 - 17 april 2024 om 19:54 # 326711
RJCSimpelveld
O4 schreef:
Mijn God, wat een gediscussieer over toeschouwersaantallen over volgend seizoen!! Wacht nu eerst eens af of we überhaupt promoveren, want dat is helaas nog steeds geen uitgemaakte zaak. Het ziet er nu weliswaar nog steeds goed uit wat dat betreft, maar het kan ook nog steeds misgaan. Ik ken een aantal mensen die zeker weer een seizoenkaart zullen aanschaffen in geval van promotie. Zij zijn destijds na de laatste degradatie bewust afgehaakt. "Pas als Roda weer in de Eredivisie speelt, keren we terug", was hun motto. En dat staat nog steeds overeind, zo hebben ze mij verzekerd. Sommige andere afhakers zijn inmiddels helaas overleden. Veel zal er ook van afhangen hoe de nieuwe selectie dan in de Eredivisie er uit komt te zien. Ik ken mensen die eerst de kat uit de boom kijken wat betreft de nieuwe selectie. Zij hebben geen zin om het hele seizoen billenknijpend op de tribune te moeten zitten, omdat Roda dan het hele seizoen in de onderste regionen van de Eredivisie vertoeft. Zij zullen pas een seizoenkaart aanschaffen als ze een goed gevoel hebben bij de samenstelling van de selectie. Een selectie die moeiteloos in het bovenste deel van het rechter rijtje moet kunnen eindigen zonder enige degradatiezorgen.
17 april 2024 om 16:10


Zeg tegen de mensen dat ze lekker één seizoenskaart van psv pakken, dan zijn ze verzekerd van prijzen en top 5 eredivisie.

Man man man wat succes supporters, die kunnen wij echt missen als kiespijn.


Dat je 15 plek kkd niet leuk vind kan ik helemaal begrijpen, maar deze wensen wat jij opnoemt zijn niet realistisch..
Roda jc zal nooit meer dat Roda worden van vroeger, wij lopen zover achter tegenover fc Utrecht, az, fc Twente.. die hebben een begroting van 25/ 30/ 35 miljoen.
gisteren om 19:20 - 17 april 2024 om 19:20 # 326710

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement