Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

hutch

@hutch schreef:
Als Per Schuurs kan in Sittard, kan een dergelijk scenario zich ook voltrekken in Kerkrade - dat is niet zo moeilijk.

Het grootste verschil tussen Ajax (maar ook AZ en Fortuna) en Roda is dat er in Amsterdam (Almaar, Sittard) in ieder geval geschoten werd. In Kerkrade deed men er gewoon geen kloten aan en zoals je weet is niet geschoten best vaak mis. Zeg maar gerust 'altijd'.

Een halve zwaluw maakt geen zomer maar er zijn tekenen dat er in Kerkrade in ieder geval geleerd is van fouten en dat de core-business van een voetbalbedrijf eindelijk is opgepakt. Wat mij gaan ze in alle rust verder zo en sturen ze alle sjacheraars, snelle jongens en gouden-bergen-belovers door naar Nuth. Ik ken daar nog wel iemand...
12 jan 2019 om 21:06 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
Als Per Schuurs kan in Sittard, kan een dergelijk scenario zich ook voltrekken in Kerkrade - dat is niet zo moeilijk.

Het grootste verschil tussen Ajax (maar ook AZ en Fortuna) en Roda is dat er in Amsterdam (Almaar, Sittard) in ieder geval geschoten werd. In Kerkrade deed men er gewoon geen kloten aan en zoals zelfs jij weet is niet geschoten best vaak mis. Zeg maar gerust 'altijd'.

Een halve zwaluw maakt geen zomer maar er zijn tekenen dat er in Kerkrade in ieder geval geleerd is van fouten en dat de core-business van een voetbalbedrijf eindelijk is opgepakt. Wat mij gaan ze in alle rust verder zo en sturen ze alle sjacheraars, snelle jongens en gouden-bergen-belovers door naar Nuth. Ik ken daar nog wel iemand...
12 jan 2019 om 21:04 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
Als Per Schuurs kan in Sittard, kan een dergelijk scenario zich ook voltrekken in Kerkrade - dat id niet zo moeilijk.

Het grootste verschil tussen Ajax (maar ook AZ en Fortuna) en Roda is dat er in Amsterdam (Almaar, Sittard) in ieder geval geschoten werd. In Kerkrade deed men er gewoon geen kloten aan en zoals zelf jij weet is niet geschoten best vaak mis. Zeg maar gerust 'altijd'.

12 jan 2019 om 21:03 - bewerkt door: hutch