Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

hutch

@hutch schreef:
thebeast4000

Ja man, omdat er niks klopt van mijn verhaal vaart straks bij een verkoop van Frenkie de Jong in Tilburg en Waalwijk ook de zilvervloot binnen. En pakken ze in Maastricht nog iedere keer een aardig zakcentje als Chadli verkast. En moet bij Roda de heaters uit...

En ik heb nieuws voor jou: die Per Schuurs is helemaal niet zo'n ontzettend groot talent. De markt is gewoon van dien aard dat absolute topclubs als Ajax voor 3 miljoen tegenwoordig best een gokje wagen. Simpel zat. Wordt het niks verpatsen ze 'm gewoon aan Wolfsburg of West Bromwich. En met de opkomst van China en de VS als voetballanden wordt die ontwikkeling als een vliegwiel aangedreven. Ze betalen tegenwoordig ook de absolute hoofdprijs voor subtoppers. En nu zeg ik niet dat de jonkes bij Roda op dit moment al in aanmerking komen voor een leuke transfer naar - pakweg - Shijiazuang Ever Bright, maar als ze niet gek zijn in Kerkrade zetten ze daar wel op in. En dat doe je niet door een beetje te blijven aankutten met huurspelers waaraan geen cent te verdienen valt.
12 jan 2019 om 20:45 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
thebeast4000

Ja man, omdat er niks klopt van mijn verhaal vaart straks bij een verkoop van Frenkie de Jong in Tilburg en Waalwijk ook de zilvervloot binnen. En pakken ze in Maastricht nog iedere keer een aardig zakcentje als Chadli verkast. En moet bij roda de heaters uit...

En ik heb nieuws voor jou: die Per Schuurs is helemaal niet zo'n ontzettend groot talent. De markt is gewoon van dien aard dat absolute topclubs als Ajax voor 3 miljoen tegenwoordig best een gokje wagen. Simpel zat. Wordt het niks verpatsen ze 'm gewoon aan Wolfsburg of West Bromwich. En met de opkomst van China en de VS als voetballanden wordt die ontwikkeling als een vliegwiel aangedreven. Ze betalen tegenwoordig ook de absolute hoofdprijs voor subtoppers. En nu zeg ik niet dat de jonkes bij Roda op dit moment al in aanmerking komen voor een leuke transfer naar - pakweg - Shijiazuang Ever Bright, maar als ze niet gek zijn in Kerkrade zetten ze daar wel op in. En dat doe je niet door een beetje te blijven aankutten met huurspelers waaraan geen cent te verdienen valt.
12 jan 2019 om 20:43 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
thebeast4000

Ja man, omdat er niks klopt van mijn verhaal vaart straks bij een verkoop van Frenkie de Jong in Tilburg en Waalwijk ook de zilvervloot binnen. En pakken ze

En ik heb nieuws voor jou: die Per Schuurs is helemaal niet zo'n ontzettend groot talent. De markt is gewoon van dien aard dat absolute topclubs als Ajax voor 3 miljoen tegenwoordig best een gokje wagen. Simpel zat. Word het niks verpatsen ze 'm. En met de opkomst van China en de VS als voetballanden wordt die ontwikkeling als een vliegwiel aangedreven. Ze betalen tegenwoordig ook de absolute hoofdprijs voor subtoppers. En nu zeg ik niet dat de jonkes bij Roda op dit moment al inaanmerking komen voor een leuke transfer naar Shijiazuang , maar als ze niet gek zijn in Kerkrade zetten ze daar wel op in. En dat doe je niet door een beetje te blijven aankutten met huurspelers waaraan geen cent valt te verdienen.
12 jan 2019 om 20:42 - bewerkt door: hutch