Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

hutch

@hutch schreef:
Trappatoni

Jij hoort 'Liverpool' en 'Man United' en jij denk aan een groot talent. We hebben het over de KKD en een clubje dat speelt op kunstgras; daar stallen topclubs echt niet hun aanstormende talenten.

Natuurlijk kan er een bruikbare speler bij zitten, maar je moet ook denken aan je eigen kapitaal dat verpietert. Want dat verliest iedereen uit het oog. Stel het gaat om een leuke middenvelder die Souren naar de bank verwijst - wat schieten we er dan mee op? Echt helemaal niks.
Het heeft ook te maken onderliggende vraag: geloof je in je eigen talenten of niet? Bij Roda is voor het eerst in lange tijd (misschien wel zo lang ik er kom) geloof in eigen talent. En er is talent dat dat vertrouwen beloont. Dan vind ik een groter goed dan bruikbaar spelertje uit de academie van Everton dat zijn ding doet en en in juni weer optyft.
12 jan 2019 om 20:15 - bewerkt door: hutch

hutch

@hutch schreef:
Trappatoni

Jij hoort 'Liverpool' en 'Man United' en jij denk aan een groot talent. We hebben het over de KKD en een clubje dat speelt op kunstgras; daar stallen topclubs echt niet hun aanstormende talenten.

Natuurlijk kan er een bruikbare speler bij zitten, maar je moet ook denken aan je eigen kapitaal dat verpieterd. Stel het gaat om een leuke middenvelder die Souren naar de bank verwijst - wat schieten we er dan mee op? Echt helemaal niks.
Het heeft ook te maken onderliggende vraag: geloof je in je eigen talenten of niet? Bij Roda is voor het eerst in lange tijd (misschien wel zo lang ik er kom) geloof in eigen talent. En er is talent dat dat vertrouwen beloont. Dan vind ik een groter goed dan bruikbaar spelertje uit de academie van Everton dat zijn ding doet en en in juni weer optyft.
12 jan 2019 om 20:13 - bewerkt door: hutch