Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

thebeast4000

@thebeast4000 schreef:
DeProfeet

maar dat ontken ik ook niet. maar er is een groot verschil tussen koesteren en mensen in je organisatie zetten die er gewoon niet horen. ik heb ook genoten van stevens als trainer. maar niet als td of adviseur. datzelfde gaat op voor vergoossen. ik heb ook genoten van ger, rene, eric, gene en ga zo maar door. als voetballer. maar ze hebben geen talent om verder nog wat voor de club te betekenen. maar genoten heb ik ook van hun in hun actieve loopbaan, maar dat wil niet zeggen dat je die mensen tot aan hun pensioen aan de schijt moet houden. en het belangrijkste: ze zijn gewoon een stoorzender die op zijn tijd om zich heen liggen te slaan en de media opzoeken. zo'n gene die over de trainer begint en vindt dat die eruit moet. hij moet ook weten dat iemand zoals hij dat niet zomaar kan zeggen.
15 jan 2020 om 15:42 - bewerkt door: thebeast4000

thebeast4000

@thebeast4000 schreef:
DeProfeet

maar dat ontken ik ook niet. maar er is een groot verschil tussen koesteren en mensen in je organisatie zetten die er gewoon niet horen. ik heb ook genoten van stevens als trainer. maar niet als td of adviseur. datzelfde gaat op voor vergoossen. ik heb ook genoten van ger, rene, eric, gene en ga zo maar door. als voetballer. maar ze hebben geen talent om verder nog wat voor de club te betekenen. maar genoten heb ik ook van hun in hun actieve loopbaan, maar dat wil niet zeggen dat je die mensen tot aan hun pensioen aan de schijt moet houden. en het belangrijkste: ze zijn gewoon een stoorzender die op zijn tijd om zich heen liggen te slaan en de media opzoeken.
15 jan 2020 om 15:41 - bewerkt door: thebeast4000

thebeast4000

@thebeast4000 schreef:
DeProfeet

maar dat ontken ik ook niet. maar er is een groot verschil tussen koesteren en mensen in je organisatie zetten die er gewoon niet horen. ik heb ook genoten van stevens als trainer. maar niet als td of adviseur. datzelfde gaat op voor vergoossen. ik heb ook genoten van ger, rene, eric, gene en ga zo maar door. als voetballer. maar ze hebben geen talent om verder nog wat voor de club te betekenen. maar genoten heb ik ook van hun in hun actieve loopbaan, maar dat wil niet zeggen dat je die mensen tot aan hun pensioen aan de schijt moet houden.
15 jan 2020 om 15:40 - bewerkt door: thebeast4000