Bericht geschiedenis
Aanpassingen aan dit bericht

herman

@herman schreef:
hammers
ik geef je geen ongelijk, maar Werker en Verburgh moesten niet alleen hun eigen boontjes doppen, maar ook proberen de problemen, die Roda over zich afriep door toedoen van Schlösser en vooral van Durwael, op te lossen. Beide backs werden compleet weggespeeld door resp. Antonia en Kallon. Daardoor moest Klaasen ook veelal defensief helpen. (Je hebt trouwens gelijk wat betreft de 6 van Cambuur -Mees Hoedemakers-... heel goede voetballer!) Die Antonia is trouwens al vaker een probleem voor Roda geweest. Ik kan me nog een thuiswedstrijd tegen Go Ahead herinneren (1e seizoen van van Peppen bij ons), waar hij ons ook helemaal in zijn eentje zoek speelde. Het werd toen 1-4.
09 nov 2019 om 12:22 - bewerkt door: herman

herman

@herman schreef:
hammers
ik geef je geen ongelijk, maar Werker en Verburgh moesten niet alleen hun eigen boontjes doppen, maar ook proberen de problemen, die Roda over zich afriep door toedoen van Schlösser en vooral van Durwael, op te lossen. Beide backs werden compleet weggespeeld door resp. Antonia en Kallon. Daardoor moest Klaasen ook veelal defensief helpen. (Je hebt trouwens ook gelijk wat betreft de 6 van Cambuur -Mees Hoedemakers-... heel goede voetballer!) Die Antonia trouwens, is al vaker een probleem voor Roda geweest. Ik kan me nog een thuiswedstrijd tegen Go Ahead herinner (1e seizoen van van Peppen bij ons), waar hij ons ook helemaal in zijn eentje zoek speelde. Het werd toen 1-4.
09 nov 2019 om 12:19 - bewerkt door: herman